Songkran

9,3
9,1
Maarten H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Eten goed, ambiance is eenvoudig maar het voelt hartelijk. Aanrader!
Carine B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt waar voor je geld! Super bediening, echt authentisch thais eten. De manager deed alles in zijn eentje en hij deed het echt top. Als afsluiting kregen we bakkie van het huis. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten met z'n vieren. Je proeft de versheid van de gebruikte producten en uitgebalanceerde gebruik van kruiden. Uiterst vriendelijke bediening. Zeer redelijk geprijsd. Kortom, komen graag binnenkort weer terug.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
heerlijk gegeten, op voorspraak van een recensie in de Volkskrant die ook wat ons betreft helemaal klopte!
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten, aardig personeel!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst.
Eten was heerlijk . is een aanrader.
Ottie D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben hier een paar jaar geleden ook al eens gegeten maar het is nog steeds even goed. Fijn intiem restaurant. Heerlijk eten en zeer goede bediening. Helemaal top.
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de service was ontzettendvriendelijk. We voelden ons thuis!
Carlijne P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Erg lekker, zeer betaalbaar, en echt gezellig kunnen tafelen (wat niet in alle Thaise restaurants even goed kan). Lekkere witte wijn.
Alicija V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Super lekker gegeten. Er worden alleen maar verse producten gebruikt en dat proef je! Complimenten voor de gastheer.
Imke S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Top! Heerlijk gegeten
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
vlotte bediening, lekkere verfijnde smaak van de gerechten
Wil G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Beste thai van amsterdam!
Sherif B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Werkelijk fantastisch eten. Uitstekend gebruik van thaise kruiden. Erg prettige bediening en zeker niet duur! Een absolute aanrader.
Jane N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Precies wat we wilde. Authentiek Thais, gezellige sfeer, gastvrij eigenaar/ober. We zullen zeker terug gaan. Zat bomvol op een zaterdag avond! Musschien twaalf tafels. Mooi ervaring.
Taco T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Waarom zijn wij hier nooit eerder geweest? Wat een leuke levendige sfeer en wat een leuke bediening: alsof we al jaren kind aan huis zijn. Uitgebreide kaart met natuurlijk alle Thaise favorieten en alles smaakt zoals je mag verwachten: authentiek! Nu eerst een paar weken naar Thailand en daarna weer snel hierheen om na te genieten.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We stuiten op de facebookpagina van dit restaurant en waren in de buurt. (me/SongkranAmsterdam).

Ontzettend lekker gegeten en gedronken. Gastvrijheid en bediening niets op aan te merken. Ruime keuze uit wijnen, dranken en grote menukaart. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Ik dacht dat ik de beste Thai in Amsterdam al had ontdekt, maar ik ben er blijkbaar jarenlang voorbij gefietst... wat heb ik hier vanavond goddelijk gegeten, wat was de sfeer relaxed en de bediening liefdevol. Als je van Thais eten houdt, ga hierheen! Ik kom zeker terug.
ferdinandbol .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Zo'n vijf jaar geleden gingen wij voor het eerst eten bij Songkran. Niet omdat Johannes van Dam het destijds met een 9,5 had gewaardeerd - al telde dat, eerlijk is eerlijk, wel een beetje mee - maar omdat wij op onze reizen door Thailand vaak voortreffelijk hadden gegeten. Die aangename en warme ervaring wilden wij in het koude Amsterdam terugvinden en dat lukte bij Songkran. Inmiddels hebben wij er vaak gegeten en steeds was het geweldig goed. Zo ook afgelopen 1 januari. Vooraf aten we de Songkran-mix: loempiaatjes met kip, met lamsgehakt gevulde kippevleugeltjes, varkenssateetjes, een grote garnaal op een stokje en een viskoekje. Sauzen erbij - een erg prettig begin. Als hoofdgerecht aten we LAAP KAI; kipgehakt met uien, pepers en koriander, KOENG SJOE SJIE; gambas in rode curry, MOE PHAD PRIEW WAAN; varkensvlees in zoetzure saus. En? Het was geweldig: al die smaken, al die geuren. En alles vers gemaakt. We hebben het in de loop der jaren bij Songkran steeds drukker zien worden, maar de kwaliteit is altijd top gebleven. Precies omdat alles vers gemaakt wordt. En daarom ook moet je soms even op je voedsel wachten. Voor wie dat niet wil heb ik een tip: ga naar die Amerikaanse keten. Daar serveren ze fast food. Bij Songkran maken ze er werk van.
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Na een fantastische vakantie in Thailand kan je in Amsterdam toch het beste Thais eten. En vooral bij songkran. Heerlijk alles is zo vers en het eten zo verfijnt dat je het gewoon mist op vakantie. Bob maakt het echt naar je zin en geeft je goed advies over het eten en daarbij de juiste wijn te adviseren. De sfeer is heerlijk relaxed.
Vanavond was de Penang weer verrukkelijk. Bob en Led bedankt voor je goede service en heerlijke eten
Sandra