Songkran

9,3
9,1
pan_p .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Vanavond met z'n vieren bij Songkran gegeten. Het eten was gewoon heerlijk: grote porties, goede smakenbalans en goede kwaliteit. De prijzen zijn redelijk voor wat je krijgt. Ook de bediening was zeer hulpzaam en vriendelijk. Kortom een aanrader. Ik kom zeker terug.
Dana73 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Eten besteld bij Songkran vanwege de goede recencies. en inderdaad: Thais zoals het bedoel is. Verse groenten, goede smaak. En snelle bezorging!
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Omdat ik 3 maanden per jaar in Bangkok woon, ben ik zo arrogant mij een zekere deskundigheid omtrent Thais eten toe te schrijven.Dit restaurant ligt aan de Marnixstraat, en daarmee hebben wij het enige minpuntje gehad. Songkran is een voortreffelijk Thais restaurant. Ingrediënten zijn supervers, de bereiding is professioneel en origineel Thais - d.w.z. je kan het net zo Thais (heet) krijgen als je het hebben wil. De service speelt volledig in op jouw persooonlijke wensen. Kortom, een meer dan voortreffelijke keuken, en ook nog een sfeervol en gezellige inrichting. En de legendarische vrolijke en ontspannen sfeer van Thailand. Het is alsof je in Bangkok zit. Als doorgewinterd bezoeker van Thaise restaurants: dit is een van de beste waar ik ooit geweest ben, en ik blijf zeker komen.
Marnix H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Niet zo'n gezellige straat maar dit beginnende restaurant is zeker leuk. Verse ingredienten, lieve service and vriendelijke eigenaar. Ze doen echt hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Interieur is warm en gezellig ingericht, menukaart chique. Er waren weinig klanten; dat ontbrak er (nu nog) aan.