Songkran

9,5
9,2
robwolt .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
Afgelopen dinsdag met z`n vieren een zakelijk gesprek gehad onder genot van heerlijk Thais eten bij Singkran. Het is zeker een aanrader!
Smurfje123 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2012
Dit is echt een aanrader!In twee weken tijd al 2x wezen eten! Top top top! Eten is heerlijk en niet onbelangrijk de service is echt geweldig!
Ik kom hier vaker terug!
Dana73 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Eten besteld bij Songkran vanwege de goede recencies. en inderdaad: Thais zoals het bedoel is. Verse groenten, goede smaak. En snelle bezorging!
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Door het lezen van de goede recensie ben ik hierna toe gegaan. Vond de service qua pittigheid, vriendelijkheid erg goed. Wilde namelijk thais pittig en kreeg dit ook. Het eten was ook erg lekker alleen miste ik iets meer variatie met groeten bij sommigen gerechten. Maar zeker een aanrader voor elke Thai liefhebber die in de buurt is!
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Omdat ik 3 maanden per jaar in Bangkok woon, ben ik zo arrogant mij een zekere deskundigheid omtrent Thais eten toe te schrijven.Dit restaurant ligt aan de Marnixstraat, en daarmee hebben wij het enige minpuntje gehad. Songkran is een voortreffelijk Thais restaurant. Ingrediënten zijn supervers, de bereiding is professioneel en origineel Thais - d.w.z. je kan het net zo Thais (heet) krijgen als je het hebben wil. De service speelt volledig in op jouw persooonlijke wensen. Kortom, een meer dan voortreffelijke keuken, en ook nog een sfeervol en gezellige inrichting. En de legendarische vrolijke en ontspannen sfeer van Thailand. Het is alsof je in Bangkok zit. Als doorgewinterd bezoeker van Thaise restaurants: dit is een van de beste waar ik ooit geweest ben, en ik blijf zeker komen.
hanmullaney .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Na al meerdere keren te zijn langs gereden nu toch naar binnen wat een klasse omdat ik reeds jaren de Thaise keuken prefereer kan ik van uit ervaring spreken dat de standaard er hoog lag ik heb uistekend gegeten en zal mij onder de regelmatige terug kerende bezoekers scharen ga zo door en ik kom snel weer terug
marnixhoefnagel .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2012
Niet zo'n gezellige straat maar dit beginnende restaurant is zeker leuk. Verse ingredienten, lieve service and vriendelijke eigenaar. Ze doen echt hun uiterste best om het je naar de zin te maken. Interieur is warm en gezellig ingericht, menukaart chique. Er waren weinig klanten; dat ontbrak er (nu nog) aan.
joosthaas .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Afgezien van een tweetal andere thaise afhaal/restaurant stelt menig thai in amsterdam ons diep teleur. Afgelopen week deze nieuwe thai op de Marnixstraat geprobeerd.. ..ik ga de komende tijd nergens anders meer naartoe! alleraardigste eigenaar die als trotse gentleman topservice levert, en volgens mij staat zijn vrouw in de keuken (die soms giechelend om de hoek komt kijken), + nog nooit zulke superlekkere biefstuk gekregen bij een thai Mmmmmmm, ook de groenten waren heerlijk vers, de saus was precies goed (geen zwembad ellende..je kent het wel), en en en heerlijke startersmix! Top Top Top Top Top.
Je bent gek als je naar een andere thai gaat.