Songkran

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Songkran

Jille V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
siesa M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We ebben eerlijk gegeten gisteravond, om 1800 gereserveerd dus et was nog rustig. Toen we weggingen om 2030 zat et vol. et eten was eerlijk, diepe taise smaken, de bediening eel vriendelijk en relaxed. Mooie rustige sfeer in et restaurant, bijzonder voor zo een plek als de Marnixstraat. Een aanrader.
Lina B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Excellent food!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Aardige gastheer. Echt een aanrader.
Hank N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Na een tijd weer hier gegeten. Het was weer voortreffelijk, uitstekende bediening , grote wijnkaart. Als voorgerecht Salade Yam Nua Hoofdgerecht Phaneng Beef, Plaa Thod en gebakkenDorade met een saus van citroenblad, citroen, koriander en peper. Wijn Fixin van Meo Camuzet was fantastisch. En dit alles redelijk geprijsd.
Abdelali A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lkkr eten en warme gevoel binnen.
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vanavond bij songkran geweest. Het was heeeeeeerlijk en zo vers. Je voelt je altijd zeer op je gemak en Bob zorgt altijd zeer goed voor zijn gasten. Heb Penang gegeten echt zo goed. Ga hier zeker vaker heen. Super relaxed en uitnodigend. Niks is teveel gevraagd voor Bob. Songkran is super. Kijk zeker uit naar de volgende keer.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zooooo lekker gegeten, dit moet je gewoon een keer proeven. Dan kom je zeker weer terug. Ontvangst is altijd zeer hartelijk. Bob is de perfecte gastheer.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Afgaand op de vele lovende reviews gingen we vol verwachting eten.
Er waren geen grote flessen Spa rood op voorraad dus dan eindig je met veel kleine dure flesjes. Jammer. Voorgerechten waren ok, soep iets te zoet. Hoofdgerechten erg matig. Sfeerloze omgeving, smoezelig, vuile ramen.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was lekker, maar wat ons echt opviel en blij maakte was dat we echt heel vriendelijk en gastvrij werden ontvangen.
Een hele fijne warme sfeer.
Mensen waren zeer attent.
Vanaf binnenkomst tot vertrek goed verzorgd.
Guy M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten, uitstekende service. Aanrader.
Dejana O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Tasty !!!!
Jan Wout K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk heerlijk heerlijk eten
RolandBr .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was weer geweldig! Alles is vers gemaakt en dat proef je gelijk. Bediening is altijd even vriendelijk zowel van Bob zelf maar ook zeker niet te vergeten het meisje. Blij dat ze weer terug zijn van vakantie! Zie jullie weer snel!!!
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De bediening is erg aardig en persoonlijk. Het eten was lekker maar we moesten wel heel lang wachten voor het hoofdgerecht kwam. Het was erg rumoerig waardoor je met 4 mensen aan tafel elkaar niet goed kon verstaan.
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was weer eens tijd voor de Thai. Begin september proberen te reserveren maar toen was het restaurant gesloten (vakantie) dus eind september met vrienden een nieuwe poging.
Een ieder een eigen voorgerecht en dan bij elkaar proeven. Alles was weer smakelijk en vers. Als hoofdgerecht "Stukjes biefstuk in rode curry met kokosmelk en ananas". Echt weer heel lekker (pittig) en biefstuk precies goed. De bediening en aandacht van de eigenaar en dame was ook weer top. Ofwel we komen zeker weer terug (en de vrienden ook)!
Nick1991 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteren voor de derde keer bij Songkran gegeten, eten is fantastisch, en de service trouwens ook. Je proeft dat alles vers is, en de porties zijn zeer ruim! Tot weer een volgende keer :)
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zaterdagavond bij songkran gegeten. Het eten was verrukkelijk. De smaak is zo verfijnd. Het is allemaal super vers. De gastheer Bob zorgt ervoor dat je een gezellige avond heb. Altijd gastvrij.
Echt een super aanrader om te gaan eten.
Het is voor mijn een dikke vette 10!!!!!!!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker gegeten, perfecte gastheer doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Heerlijke avond gehad zeker voor herhaling vatbaar.
PIERRE N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekkere gerechten in een aangenaam en vrij rustig kader. De bediening verloopt zeer vriendelijk.