Songkran

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Songkran

Sade D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Beste Thai van Amsterdam!
Roman V.
Verrrukkullukkk
Wilhelmina D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten zeer goed. Maar duurt veel te lang. Rosé schenken ze niet en de enige likeur dat ze hebben is balletschool. Niet duur. Maar het wachten is teleurstellend
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We kwamen hier via Iens terecht toen we een restaurant in de buurt zochten. Het restaurant valt van de buitenkant niet op maar binnen is het netjes. Het eten biedt een goede prijs-kwaliteit verhouding en het eten is werkelijk heerlijk! Niet alleen genoten we van het eten maar ook onze gastheer bediende ons uitstekend en door de gezellige en leuke wijze waarop hij ons bediende, droeg hij bij aan onze geweldige eetervaring!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gastvrije bediening
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vanavond bij songkran heerlijk gegeten. Bij bob voel je je altijd op je gemak. Niets is teveel voor bob zolang jij het maar naar je zin heb. Zoals gezegd hebt eten was verrukkelijk vanavond zo fijn van smaak. Bedankt Led hiervoor.
De witte wijn smaakt ook perfect bij het eten. Al met al als je bij bob gegeten heb kan je avond niet meer stuk. Bob en led bedankt voor jullie super lekkere eten. Tot de volgende keer. Sandra
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Als je van de Thaise keuken houdt moet je echt bij Songkran zijn. Keuze genoeg en alles wordt vers bereidt. Vanavond weer zo heerlijk gegeten mijn favoriet is de Penang, als voorgerecht viskoekjes dit in combinatie met een verrukkelijke witte wijn. De gastheer Bobby doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De kanjers in de keuken kunnen koken als de beste. Hoop nog heel lang van Bobby en zijn brigade te kunnen genieten. Veel liefs Petra
P.J. O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed en lekker op smaak .
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Als je echt Thailand wilt proeven is dit toch wel the place to be!
Super lekker gegeten. Dank en graag tot de volgende keer.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ongelooflyk lekker weer. 1 van beste Thai in Amsterdam!
tonpho .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
perfecte maatijden in een goede gezellige ambiance. de maaltijden zijn met zorg bereid en smaken authentiek. niet te zoet of te zout en lekker pittig. wij hadden de Duitse Braunewell er bij besteld; een heerlijke wijn die prima past bij de pittige gerechten. de sfeer is zoals altijd goed. de eigenaren dien echt hun best om je tevreden naar huis te laten gaan en dat is wederom gelukt
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker een keer terug.
Tike D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekkere gerechten, lekkere wijn van beide ruime keus en een vriendelijke bediening. Adres om terug te komen.
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Alle gerechten waren heel lekker.
Hank N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We hebben hier gegeten met 4 personen. Hartelijke ontvangst. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart, we kozen voor de Pinot Noir . Deze smaakte heerlijk met de Dorade met Basilicum en de Yam Neua Beef Salad. Daarna nog een heerlijk kopje koffie en we gingen met een goed gevoel naar buiten. Zeker aan te bevelen.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
heerlijk gegeten, prima verzorgd. Wij komen zeker terug
Jonathan V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We waren hier ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder. Heerlijke wijn gedronken, een pinot noir dit ze net nieuw hadden, aanrader. Er was echter maar 1 ober en de zaal was vol en druk. Er was geen mogelijkheid hem te pakken te krijgen, wat gewoon neerkomt op ernstige onderbezetting qua personeel.
We hebben 2 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht, wat te lang is en het wachten drukte de pret ondanks dat we er positief in probeerden te staan. Jammer.
Selia K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was afgelopen vrijdag zo lekker dat we vandaag weer heen wilden... en het was weer super
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vanavond bij songkran gegeten. Het eten was verrukkelijk. Bob en Led bedankt daarvoor. Het is altijd zo vers en zo lekker dat je alles om je heen vergeet en je richt op het eten. deze keer was het Penang heeeeerlijk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Maar het maakt niet uit wat je besteld al het eten is heerlijk. En daarbij de witte wijn maakt je avond tot een culinair hoogstandje. Tot de volgende keer. Sandra
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zooo lekker weer gegeten, bestel meestal viskoekjes als voorgerecht en Penang als hoofdgerecht met een witte wijn erbij is dit de perfecte combinatie. Bediening is super, Bob doet er alles aan om het je naar de zin te maken.