Songkran

BobbyC61 C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Joviale gastheer. Uitstekende keuken en zeer voordelig voor de kwaliteit van het eten. Aanrader!
Meile S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Sonkran is een heerlijk èn authentiek thai restaurant. Ze hebben een aantal heerlijke gerechten zoals de gestoomde vis met thaise kruiden. Er is ook een gerecht dat niet op de kaart staat maar wel erg lekker en pittig is, het heet vrij vertaald ;curry met kouseband uit het dorp. Echt een aanrader. De vriendelijke en persoonlijke bediening door eigenaar Bob krijg je er gratis bij.
Eddy R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op 1 April weer heerlijk gegeten bij onze favoriete Thai in Amsterdam. De bekende mix voorgerecht van vis, vlees en vega was weer erg lekker en ons hoofdgerecht van gestoomde Dorade met Phaneng curry was super. Ook een aanrader Laapkai kipgehakt met citroensap. Wat Songkran echt speciaal maakt zijn de perfect passende wijnen. We hadden eerst een hele mooie Riesling van Wittman gevolgd door een hele bijzondere Pinot Gris van Marcel Deiss, erg goed bij de dorade. Eigenaar Bob heeft een hele mooie uitgebreide collectie wit en rood samengesteld, echt iets uniek. De authentieke gerechten worden altijd bereid met verse kruiden door Ied en haar zoon en Bob zorgt voor een warme sfeer en top service. Kortom een echte aanrader voor wie eens echt lokale gerechten wilt eten met daarbij een klasse wijn (voor een schappelijke prijs)!
Luca B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ontzettend le kker, vers, authentiek, aardig... wat wil je meer?
Han K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Onze favoriete thai in Amsterdam. Grote keus aan originele thaise gerechten, altijd vers gekookt met originele kruiden. Bediening is super, vriendelijk en attent. En, zeker voor een aziatische keuken, een geweldige wijnkaart tegen zeer schappelijke prijzen. We hebben weer genoten en verheugen ons al weer op ons volgende !
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
We komen hier al jaren. De keuken is constant goed van kwaliteit en we zijn nog nooit teleurgesteld. Bij drukte kan het soms wel even wachten zijn. Op een maandag is het vaak rustig en gaat het allemaal supersnel. Viskoekjes en panang neua zijn onze favoriet.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer. Komen zeker terug.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ik haal hier bijna wekelijks een heerlijke Thaise maaltijd af. Stelt nooit teleur! Wat mij betreft veruit de beste Thaise gerechten van Amsterdam. In het restaurant is het lekker rustig, de eigenaar bediend zelf en neemt regelmatig de tijd om een praatje te maken. In de keuken staan geweldige chefs van Thaise origine. Ga hier echt een keer eten, zou ik zeggen!
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
op internet gezocht naar een goede thai in Amsterdam en toen kwamen we hier op uit. We wisten niet exact hoelaat we zouden arriveren maar dit was geen enkel probleem. Het eten was voortreffelijk. Als voorgerecht namen we de mix met vis, vega en vlees door elkaar. Hoofdgerecht vonden we allebei ook erg lekker en hebben genoten. De gastheer staat alleen en met een vol restaurant is dat best wel vliegen. Hij deed het goed behalve dat we bij het voorgerecht even een uitleg mistte over wat nou wat was. Het eten is zeer betaalbaar, de wijn maakte het wat prijziger. We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant en komen zeker terug. Je moet alleen geen haast hebben want we moesten meer dan uur wachten op ons voorgerecht.
Hank N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de vierde keer geweest. Voorgerechten waren uitstekend van smaak.> Hoofdgerecht Gestoomde Dorade en Paneng Curry overheerlijk tesamen met een fles Riesling van Wittman. Ze hebben een zeer uitgebreide wijnkaart die prima aansluit op het pittige thaise eten. De kwaliteit en service en ambiance blijven uitstekend.
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
afgelopen zaterdag met 7 personen gegeten (na eerder 3w geleden al met zijn 4en gegeten). het eten is heerlijk. De kip heerlijk mals en niet doorbakken. ook de dunne biefstukreepjes zijn precies goed. Vele Thaise variaties. voor mij zijn vooral de biefstuk currys een feest voor de tong. De eigenaar doet ook echt zijn best om het een ieder naar de zin te maken. Komen zeker weer terug
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk vers en smakelijk!!
fredeijmael .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteren weer naar ons vaste restaurant geweest. Zoals altijd is het eten van uitstekende kwaliteit én smaak. We worden altijd heel hartelijk verwelkomd en de sfeer is altijd goed. Eigenlijk wilde ik dit restaurant niet recenseren, maar als "best kept secret" voor mezelf houden. Maar goed, ik wil het jullie niet onthouden. Zowel de voorgerechten, hoofd- en nagerechten zijn lekker en worden mooi gepresenteerd. Men is altijd oplettend, dus je hoeft niet te zwaaien of te wachten als je iets wilt bijbestellen. Een aanrader dus.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten en precies goed qua porties.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Net zoals in Thailand. De tom kha kai smaakte ons heerlijk!
bstolpe S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een gezellig en zeer goed thais restaurant... authentieke thais gerechten (niet vernederlandst) gezellige sfeer en een leuke gastheer...
J L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij waren vroeg in de avond gekomen op 1e kerstdag. Wij hebben lekker gegeten, zijn vriendelijk geholpen door Bob en vonden de porties precies goed.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Heel gastvrije ontvangst en bediening. Hoofdgerecht alleen niet al te veel. Iets te lang moeten wachten op, met name, voorgerecht.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Het restaurant zit wat verstopt tussen de woningen, maar zit toch lekker vol. Dat betekent vaak dat de kwaliteit meer dan voldoende is en dat was ook zo! Authentieke Thaise gerechten, vol smaak. Wij hadden de gemengde hapjes vooraf, die waren wat meer 'standaard' en minder Thais van smaak dan de hoofdgerechten. Die waren voortreffelijk. Niet te pittig, niet te mild. Precies goed, ook qua hoeveelheid. Vriendelijke ontvangst, leuk klein zaakje. Niet te overdadig ingericht. Door de drukte moesten we iets langer wachten op hoofdgerecht. Koffie was (misschien daarom?) van het huis. Prima service!! Echt een aanrader deze Thai!