Songkran

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Voordelig
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zondagavond heerlijk thais gegeten bij Sonkran. Hartelijk verwelkomt door gastheer Bobby. Bij binnenkomst meteen een goede indruk, van een gezellig restaurant. Komtom de moeite waard om hier te eten en een aanwinst voor Amsterdam .
Jan.boeklagen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en gezellige entourage. De bediening was bijzonder vriendelijk en attent. Ieder bezoek is voor herhaling vatbaar.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eindelijk weer een goed thais restaurant gevonden. Super smaak.
De bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Een aanrader dus. En ook voor ons zelf was het de eerste keer hier, maar niet de laatste keer dat wij hier hebben gegeten.
Andy C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Attente bediening, lekker eten, goeie sfeer. Niet te druk op een zaterdagavond dus kon goed praten. Gezellige avond gehad!
Meile S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk authentiek Thai's eten. Absolute aanrader. De specialiteit is dorade met verse Thaise kruiden, echt heerlijk.ook de beefsalade is goed
Mjonker J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk eten! Moeten beetje lang wachten maar dat was niet heel erg. Drankjes zijn met 2,5 aan de hoge kant vergeleken het eten. Maar over het algemeen goede prijs kwaliteit verhouding en heerlijk eten.
Arnold W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gegeten, ongedwongen sfeer en zeer betaalbaar!
Suarsa H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor tweede keer bij Songkran gegeten, het was weer geslaagd, wij hebben gestoomde DORADE genomen het was uitstekend.De ontvangst was werkelijk THAISEWARMTE..de wijn kaart is uitgebreid.
Fenna D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Beste thai van Amsterdam!!! Het eten bij Songkran is net als dat in Thailand. De spicy beef salad en de som tam (papaya salad) zijn helemaal fantastisch. Andere aanraders zijn de dorade in oestersaus, de kip met cashewnoten en de rode curry met eend. Het eten is zo lekker dat je je bord haast aflikt! Het is een leuk ingericht restaurant met fantastische service en een hele aardige gastheer. Ik ga hier nog heel vaak terugkomen. Toprestaurant!
Fenna D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Pia S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Afgelopen donderdag voor het eerst geweest - op aanraden ! En niet teleurgesteld, integendeel, we komen zeker terug ! Attente en vriendelijke bediening en gezellige gastheer Bob. Uitgebreide kaart dus voor ieder wat wils. Heerlijke viskoekjes en vega loempiaatjes vooraf en daarna een zalige curry en een beef met oestersaus. Allebei zalig, authentiek. We will be back.....
Enthoven L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Misschien wel de beste Thai van Amsterdam!

Als voorgerecht zijn de gevulde kipvleugelstjes en viskoekjes een echte aanrader, als hoofdgerecht zijn de beef oestersaus en de phaneng cury onze favoriet.

Vaak halen we, doordeweeks na werk, een gerechtje, maar als we tijd hebben genieten we graag van Bob zijn gastvrijheid.

Conclusie: goed Thais eten voor een faire prijs .

Bob ga zo door!
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Heerlijk eten en superleuke en vriendelijke bediening. De rode curry met tofu was heel smaakvol, evenals de lekkerste penang curry die ik in tijden heb gegeven.
Claude A.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hier lekker met de familie gegeten gisteravond. Verzorgd restaurant, fijne bediening. Goed advies over het (uitgebreide) menu en de wijnen. Superverse, heerlijke gerechten. Alsof je weer in Thailand bent!
Een aanrader en voor ons een terugkomer!
Dave I.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Ontzettende vriendelijke bediening. Voorgerecht besteld waarbij normaal per gerecht drie stuks worden geserveerd, gaf ons uit eigen inititief vier stuks omdat we met vier personen waren. Dit op kosten van de zaak, erg attent!
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Songkran
Eerst een heerlijk wijntje
Vooraf de Songkran mix ,een heerlijk begin van de avond
Daarna de Massaman een heerlijk beefgerecht en Koeng phad roeamid super gamba's
Het was weer heerlijk , wat ik zie wat wachten betreft
Dit is het meer dan waard want alles word vers bereid , het is echt heerlijk
We gaan gauw weer een keer terug

Bram S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Beste Thai waar wij tot nu toe hebben gegeten, heerlijk gerechten. De Thom Kai is fantastisch. Zeer vriendelijk en gastvrije bediening.
Je voelt je echt welkom.
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het personeel is erg aardig en je word vriendelijk ontvangen. Keuze uit het menu is groot en voor ieder wel wat te eten, ook vegatarish. Het eten waa erg lekker en zeker een aanrader!
Bstolpe .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Songran is nu een bekende van ons geworden in korte tijd meerdere keren geweest...en altijd een groot succes..lekker eten alles wordt vers bereid en een geweldig gezellige gastheer...kortom top!!!!
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Heerlijk eten vooral de Paneng beef kom hier graag mooie constante kwaliteit.
Bizar wat men allemaal in dat kleine keukentje weet te maken