Songkran

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Songkran

tonpho .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
perfecte maatijden in een goede gezellige ambiance. de maaltijden zijn met zorg bereid en smaken authentiek. niet te zoet of te zout en lekker pittig. wij hadden de Duitse Braunewell er bij besteld; een heerlijke wijn die prima past bij de pittige gerechten. de sfeer is zoals altijd goed. de eigenaren dien echt hun best om je tevreden naar huis te laten gaan en dat is wederom gelukt
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker een keer terug.
Tike D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Lekkere gerechten, lekkere wijn van beide ruime keus en een vriendelijke bediening. Adres om terug te komen.
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Alle gerechten waren heel lekker.
Hank N.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
We hebben hier gegeten met 4 personen. Hartelijke ontvangst. Ze hebben een uitgebreide wijnkaart, we kozen voor de Pinot Noir . Deze smaakte heerlijk met de Dorade met Basilicum en de Yam Neua Beef Salad. Daarna nog een heerlijk kopje koffie en we gingen met een goed gevoel naar buiten. Zeker aan te bevelen.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
heerlijk gegeten, prima verzorgd. Wij komen zeker terug
Jonathan V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
We waren hier ter gelegenheid van de verjaardag van mijn moeder. Heerlijke wijn gedronken, een pinot noir dit ze net nieuw hadden, aanrader. Er was echter maar 1 ober en de zaal was vol en druk. Er was geen mogelijkheid hem te pakken te krijgen, wat gewoon neerkomt op ernstige onderbezetting qua personeel.
We hebben 2 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht, wat te lang is en het wachten drukte de pret ondanks dat we er positief in probeerden te staan. Jammer.
Selia K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was afgelopen vrijdag zo lekker dat we vandaag weer heen wilden... en het was weer super
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vanavond bij songkran gegeten. Het eten was verrukkelijk. Bob en Led bedankt daarvoor. Het is altijd zo vers en zo lekker dat je alles om je heen vergeet en je richt op het eten. deze keer was het Penang heeeeerlijk. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Maar het maakt niet uit wat je besteld al het eten is heerlijk. En daarbij de witte wijn maakt je avond tot een culinair hoogstandje. Tot de volgende keer. Sandra
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zooo lekker weer gegeten, bestel meestal viskoekjes als voorgerecht en Penang als hoofdgerecht met een witte wijn erbij is dit de perfecte combinatie. Bediening is super, Bob doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Selia K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Hier voor het eerst gegeten, het was super goed. De beste Thai waar ik ooit geweest ben. Hier komen we snel weer terug. Een echte aanrader
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben echt heel lekker gegeten er was een grote variëteit aan gerechten op de kaart en daar hebben we met onze groep (7 personen) dankbaar gebruik van gemaakt. lekkere traditionele voorgerechten als viskoekjes, saté en loempiaatje's, de bekende pittige garnalen en kippensoep. Wij hebben ook verschillende hoofdgerechten gegeten, o.a. pangafilet in zoetzure saus de bekende biefstuk in Oestersaus, kip gerechten etc. Echt allemaal uitstekend van smaak. Het was de eerste keer dat wij hier kwamen maar we komen zeker weer terug. Bedankt voor een gezellige avond!
Mari I.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten gisteravond met zijn vieren. Verschillende gerechten. We komen zeker nog eens terug. Vriendelijke bediening van de eigenaar.
gerben P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Eerlijk en smakelijk eten zonder al te veel poespas voor een prima prijs. Eigenaar is zeer vriendelijk en persoonlijk. Zeker een bezoekje waard
Lex H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten, soep zonder suiker???? en leuke bediening door Bobby...we komen zeker terug!!
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Erg goed en lekker eten en zeer vriendelijke eigenaar!
Jantine K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Beste Thais dat we ooit gegeten hebben! We komen snel weer terug!!
Gerardus K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Prettige persoonlijke bediening, goed eten, we hadden spring rolls, papaya salad massaman curry a beef dish and pad thai chicken, allemaal goed bereid!
kitty B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heerlijke authentieke Thaise keuken voor een redelijke prijs. Goede en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Als altijd: prima keuken in prettige sfeer en bediening.