Songkran

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Marja S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer. Komen zeker terug.
Verouden J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ik haal hier bijna wekelijks een heerlijke Thaise maaltijd af. Stelt nooit teleur! Wat mij betreft veruit de beste Thaise gerechten van Amsterdam. In het restaurant is het lekker rustig, de eigenaar bediend zelf en neemt regelmatig de tijd om een praatje te maken. In de keuken staan geweldige chefs van Thaise origine. Ga hier echt een keer eten, zou ik zeggen!
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
op internet gezocht naar een goede thai in Amsterdam en toen kwamen we hier op uit. We wisten niet exact hoelaat we zouden arriveren maar dit was geen enkel probleem. Het eten was voortreffelijk. Als voorgerecht namen we de mix met vis, vega en vlees door elkaar. Hoofdgerecht vonden we allebei ook erg lekker en hebben genoten. De gastheer staat alleen en met een vol restaurant is dat best wel vliegen. Hij deed het goed behalve dat we bij het voorgerecht even een uitleg mistte over wat nou wat was. Het eten is zeer betaalbaar, de wijn maakte het wat prijziger. We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant en komen zeker terug. Je moet alleen geen haast hebben want we moesten meer dan uur wachten op ons voorgerecht.
Hank N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de vierde keer geweest. Voorgerechten waren uitstekend van smaak.> Hoofdgerecht Gestoomde Dorade en Paneng Curry overheerlijk tesamen met een fles Riesling van Wittman. Ze hebben een zeer uitgebreide wijnkaart die prima aansluit op het pittige thaise eten. De kwaliteit en service en ambiance blijven uitstekend.
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
afgelopen zaterdag met 7 personen gegeten (na eerder 3w geleden al met zijn 4en gegeten). het eten is heerlijk. De kip heerlijk mals en niet doorbakken. ook de dunne biefstukreepjes zijn precies goed. Vele Thaise variaties. voor mij zijn vooral de biefstuk currys een feest voor de tong. De eigenaar doet ook echt zijn best om het een ieder naar de zin te maken. Komen zeker weer terug
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk vers en smakelijk!!
fredeijmael .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteren weer naar ons vaste restaurant geweest. Zoals altijd is het eten van uitstekende kwaliteit én smaak. We worden altijd heel hartelijk verwelkomd en de sfeer is altijd goed. Eigenlijk wilde ik dit restaurant niet recenseren, maar als "best kept secret" voor mezelf houden. Maar goed, ik wil het jullie niet onthouden. Zowel de voorgerechten, hoofd- en nagerechten zijn lekker en worden mooi gepresenteerd. Men is altijd oplettend, dus je hoeft niet te zwaaien of te wachten als je iets wilt bijbestellen. Een aanrader dus.
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten en precies goed qua porties.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Net zoals in Thailand. De tom kha kai smaakte ons heerlijk!
bstolpe S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een gezellig en zeer goed thais restaurant... authentieke thais gerechten (niet vernederlandst) gezellige sfeer en een leuke gastheer...
J L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij waren vroeg in de avond gekomen op 1e kerstdag. Wij hebben lekker gegeten, zijn vriendelijk geholpen door Bob en vonden de porties precies goed.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Het restaurant zit wat verstopt tussen de woningen, maar zit toch lekker vol. Dat betekent vaak dat de kwaliteit meer dan voldoende is en dat was ook zo! Authentieke Thaise gerechten, vol smaak. Wij hadden de gemengde hapjes vooraf, die waren wat meer 'standaard' en minder Thais van smaak dan de hoofdgerechten. Die waren voortreffelijk. Niet te pittig, niet te mild. Precies goed, ook qua hoeveelheid. Vriendelijke ontvangst, leuk klein zaakje. Niet te overdadig ingericht. Door de drukte moesten we iets langer wachten op hoofdgerecht. Koffie was (misschien daarom?) van het huis. Prima service!! Echt een aanrader deze Thai!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Heel gastvrije ontvangst en bediening. Hoofdgerecht alleen niet al te veel. Iets te lang moeten wachten op, met name, voorgerecht.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gaan we vaker eten!
Yv K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk met liefde bereid. Kwaliteit & gastvriendelijkheid: Top! Uitgebreide goede wijnkaart staat niet op de website.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten buiten de standaard toeristentraps in Amsterdam. Vriendelijke ontvangst. Een aanrader
Ray V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Niet heel veel meer over te zeggen dan dat ik blij ben dat ik hier geweest ben. We waren een half uur te vroeg maar dat was geen probleem. De bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk, ruime keuze ook. Inrichting had veel weg van een klein familie restaurantje (wat vaak wel de betere zijn) achtergrond muziek was wat minder, alsof je voor een Thaise massage komt, maar dat compenseert met de kwaliteit van het eten en de vriendelijke medewerkers.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Songkran alles vers en smaakvol. Vriendelijke bediening. Inrichting is erg eenvoudig maar netjes. Niet heel sfeervol.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zondagavond heerlijk thais gegeten bij Sonkran. Hartelijk verwelkomt door gastheer Bobby. Bij binnenkomst meteen een goede indruk, van een gezellig restaurant. Komtom de moeite waard om hier te eten en een aanwinst voor Amsterdam .
jan.boeklagen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en gezellige entourage. De bediening was bijzonder vriendelijk en attent. Ieder bezoek is voor herhaling vatbaar.