Songkran

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Tim H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten en precies goed qua porties.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Net zoals in Thailand. De tom kha kai smaakte ons heerlijk!
bstolpe S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Een gezellig en zeer goed thais restaurant... authentieke thais gerechten (niet vernederlandst) gezellige sfeer en een leuke gastheer...
J L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wij waren vroeg in de avond gekomen op 1e kerstdag. Wij hebben lekker gegeten, zijn vriendelijk geholpen door Bob en vonden de porties precies goed.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Het restaurant zit wat verstopt tussen de woningen, maar zit toch lekker vol. Dat betekent vaak dat de kwaliteit meer dan voldoende is en dat was ook zo! Authentieke Thaise gerechten, vol smaak. Wij hadden de gemengde hapjes vooraf, die waren wat meer 'standaard' en minder Thais van smaak dan de hoofdgerechten. Die waren voortreffelijk. Niet te pittig, niet te mild. Precies goed, ook qua hoeveelheid. Vriendelijke ontvangst, leuk klein zaakje. Niet te overdadig ingericht. Door de drukte moesten we iets langer wachten op hoofdgerecht. Koffie was (misschien daarom?) van het huis. Prima service!! Echt een aanrader deze Thai!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Heel gastvrije ontvangst en bediening. Hoofdgerecht alleen niet al te veel. Iets te lang moeten wachten op, met name, voorgerecht.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gaan we vaker eten!
Yv K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk met liefde bereid. Kwaliteit & gastvriendelijkheid: Top! Uitgebreide goede wijnkaart staat niet op de website.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Ray V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Niet heel veel meer over te zeggen dan dat ik blij ben dat ik hier geweest ben. We waren een half uur te vroeg maar dat was geen probleem. De bediening was erg vriendelijk en het eten was heerlijk, ruime keuze ook. Inrichting had veel weg van een klein familie restaurantje (wat vaak wel de betere zijn) achtergrond muziek was wat minder, alsof je voor een Thaise massage komt, maar dat compenseert met de kwaliteit van het eten en de vriendelijke medewerkers.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij Songkran alles vers en smaakvol. Vriendelijke bediening. Inrichting is erg eenvoudig maar netjes. Niet heel sfeervol.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Zondagavond heerlijk thais gegeten bij Sonkran. Hartelijk verwelkomt door gastheer Bobby. Bij binnenkomst meteen een goede indruk, van een gezellig restaurant. Komtom de moeite waard om hier te eten en een aanwinst voor Amsterdam .
jan.boeklagen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en gezellige entourage. De bediening was bijzonder vriendelijk en attent. Ieder bezoek is voor herhaling vatbaar.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eindelijk weer een goed thais restaurant gevonden. Super smaak.
De bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Een aanrader dus. En ook voor ons zelf was het de eerste keer hier, maar niet de laatste keer dat wij hier hebben gegeten.
Andy C.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Attente bediening, lekker eten, goeie sfeer. Niet te druk op een zaterdagavond dus kon goed praten. Gezellige avond gehad!
Meile S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk authentiek Thai's eten. Absolute aanrader. De specialiteit is dorade met verse Thaise kruiden, echt heerlijk.ook de beefsalade is goed
Mjonker J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk eten! Moeten beetje lang wachten maar dat was niet heel erg. Drankjes zijn met 2,5 aan de hoge kant vergeleken het eten. Maar over het algemeen goede prijs kwaliteit verhouding en heerlijk eten.
Arnold W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gegeten, ongedwongen sfeer en zeer betaalbaar!
Suarsa H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Voor tweede keer bij Songkran gegeten, het was weer geslaagd, wij hebben gestoomde DORADE genomen het was uitstekend.De ontvangst was werkelijk THAISEWARMTE..de wijn kaart is uitgebreid.
Fenna D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Beste thai van Amsterdam!!! Het eten bij Songkran is net als dat in Thailand. De spicy beef salad en de som tam (papaya salad) zijn helemaal fantastisch. Andere aanraders zijn de dorade in oestersaus, de kip met cashewnoten en de rode curry met eend. Het eten is zo lekker dat je je bord haast aflikt! Het is een leuk ingericht restaurant met fantastische service en een hele aardige gastheer. Ik ga hier nog heel vaak terugkomen. Toprestaurant!