Songkran

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00
Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Songkran

Henja S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Inrichting eenvoudig, maar bediening plezierig en
lekker gegeten!
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Songkran is het beste thaise restaurant van het centrum van Amsterdam. Het eten is zeer smaakvol, de porties zijn goed en de bediening is erg vriendelijk. Ook voor mensen met meerdere allergieën is het hier ontspannen eten. De eigenaar weet precies wat overal in zit. Wij komen hier altijd heel graag terug.
Tonpho .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gezellig restaurant, heerlijk eten en leuke bediening. Echt lekker authentiek gegeten zoals in Thailand. De eigenaar staat zelf in de bediening en zorgt voor een leuke relaxte sfeer. Heerlijke dorade met n goede fles wijn genuttigd
Han K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Superthai! Ik was er een tijdje niet geweest maar werd hartelijk ontvangen door de eigenaar Bob, die alles in goede banen leidt. We hadden het meest complete voorgerecht en daarna de dorade en het varkensvlees. Alles heerlijk vers gemaakt met de goede thaise ingredienten. Heerlijke, betaalbare wijnen op de kaart en een fijne relaxte sfeer. Wat een geweldig restaurant is dit toch en dan voor een prijs waar je bij het eerste de beste eetcafe niet meer kan eten. Geweldigeavond gehad, bedankt Bob en natuurlijk ook hulde voor je vrouw en zoon in de keuken. Knap dat jullie dit hoge niveau jaar op jaar kunnen vasthouden.
Michel T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten die rode curry met beef en kleefrijst met banana toe! Voor een heel schappelijke prijs. Grote klasse!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten vooral de rode curry met gamba,s . Als we weer in amsterdam zijn komen we graag weer eten . Reserveren is aan te raden
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Eten was echt fantastisch lekker! Service was heel goed in de zin van vriendelijkheid, maar qua 'gezien worden' kon het wat beter, dan waren er meer wijntjes verkocht op die avond ;) Interieur is prima en basic, muziekje ol de achtergrond had wel gemogen en de verlichting is niet het mooiste wat er is (als je aan 1 vd wanden zit kijk je echt in een lamp, beetje fel dus). Maar dit zijn allemaal tios hoe het nog ietsje beter zou kunnen vd eigenaar. Voor jou als klant zou ik zeggen: zeker gaan!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Er valt niet veel meer te zeggen dan: geweldig lekker eten!!
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Top Thai. Heerlijk eten en Bob zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Hart voor zijn zaak. Ons vaste Thai adresje vlakbij de Jordaan en het Leidseplein.
Sade D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Beste Thai van Amsterdam!
Roman V.
Verrrukkullukkk
Wilhelmina D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Eten zeer goed. Maar duurt veel te lang. Rosé schenken ze niet en de enige likeur dat ze hebben is balletschool. Niet duur. Maar het wachten is teleurstellend
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
We kwamen hier via Iens terecht toen we een restaurant in de buurt zochten. Het restaurant valt van de buitenkant niet op maar binnen is het netjes. Het eten biedt een goede prijs-kwaliteit verhouding en het eten is werkelijk heerlijk! Niet alleen genoten we van het eten maar ook onze gastheer bediende ons uitstekend en door de gezellige en leuke wijze waarop hij ons bediende, droeg hij bij aan onze geweldige eetervaring!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en gastvrije bediening
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Vanavond bij songkran heerlijk gegeten. Bij bob voel je je altijd op je gemak. Niets is teveel voor bob zolang jij het maar naar je zin heb. Zoals gezegd hebt eten was verrukkelijk vanavond zo fijn van smaak. Bedankt Led hiervoor.
De witte wijn smaakt ook perfect bij het eten. Al met al als je bij bob gegeten heb kan je avond niet meer stuk. Bob en led bedankt voor jullie super lekkere eten. Tot de volgende keer. Sandra
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Als je van de Thaise keuken houdt moet je echt bij Songkran zijn. Keuze genoeg en alles wordt vers bereidt. Vanavond weer zo heerlijk gegeten mijn favoriet is de Penang, als voorgerecht viskoekjes dit in combinatie met een verrukkelijke witte wijn. De gastheer Bobby doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De kanjers in de keuken kunnen koken als de beste. Hoop nog heel lang van Bobby en zijn brigade te kunnen genieten. Veel liefs Petra
P.J. O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Goed en lekker op smaak .
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Als je echt Thailand wilt proeven is dit toch wel the place to be!
Super lekker gegeten. Dank en graag tot de volgende keer.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Ongelooflyk lekker weer. 1 van beste Thai in Amsterdam!
Tonpho .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
perfecte maatijden in een goede gezellige ambiance. de maaltijden zijn met zorg bereid en smaken authentiek. niet te zoet of te zout en lekker pittig. wij hadden de Duitse Braunewell er bij besteld; een heerlijke wijn die prima past bij de pittige gerechten. de sfeer is zoals altijd goed. de eigenaren dien echt hun best om je tevreden naar huis te laten gaan en dat is wederom gelukt