Songkran

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

9,3
Jinda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
bij binnekomst een warm onthaal bij songkran dat is al een mooi begin . we begonnen met tom yam koeng en de yam neua beefsalade voortreffelijk daarna de gestoomde Dorade . phaneng curry en kai koewa kling uit haar dorp wel pittig zoals het hoort niet aangepast UITMUNTEND wat een Smaken en Geuren Samen met een fles Pinot Gris van marcel deiss genomen wat een Huwelijk samen . ze hebben een zeer uitgebreide Wijnkaart die Passen bij Thaise gerechten Super . de bediening zeer behulpzaam en Gezellig . mijn dank voor de mooie avond
bstolpe S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig... altijd goed en authentiek thais eten..super gezellige sfeer leuke gezellige gastheer en zeer betaalbaar...Wij komen en al jaren en altijd geweldig in de smaak
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ontvangst zeer hartelijk. Eten was geweldig. Alles was schoon (ook toiletten) maar de kaart was echt smerig. Dit kan schoner (dit was echt niet ok - misschien plastificeren zodat het makkelijker schoon te houden is) maar de kwaliteit van de gerechten en de hartelijkheid van de gastheer en gastvrouw maakte alles goed. Zal hier zeker nog wel een keer heen gaan.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Hier op een maandagavond gegeten met collega's. Goede service en heerlijk eten (vooral de groene curry met kip). Eet zelf vaak Thais maar was hier nog niet geweest, ga zeker terugkomen.
Lieseke M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Authentiek. Smaken fraai in balans. Aanrader voor een heerlijke avond genieten van heerlijk eten, goede wijn en de Thaise service. Dank!
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Elke keer als ik bij songkran ga eten is mijn dag weer goed. Bob de gastheer is zeer gastvrij en helpt je als je niet weet wat je eten moet. De wijn is heerlijk met het Thaise eten. Het maakt niet uit wat je eet alles is verrukkelijk. Mijn favoriet is de keang phaneng neua. Alles is supervers dus aarzel niet ga er lekker eten. Echt een aanrader.
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goede gastheer/dame. Overheerlijke viskoekjes vooraf en de neua kra prauw en de kaeng phaneng neua zijn onze favoriete hoofdgerechten, dit gecombineerd met een zalige witte wijn.
Een aanrader.
Emile R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Uitstekende keuken, goede zeer vriendlelijke bediening en decor met prachtige foto's die door de eigenaar zelf in Thaliand gemaakt zijn. Onlangs hebben we wederom bij mijn favoriete Thai in Amsterrdam gegeten. Na de kroepoek met sate van 't huis bij binnenkomst hebben we gevulde kipvleugels gedeelt als voorgerechtje. Deze waren lekker krokant en goed op smaak. Als hoofd de Massaman curry met kip, die een zachtte tegenhanger was van de persoonlijk favoriet, de pittige beefsalade. Al kom je alleen voor de salade, het is de moeite meer dan waard!
BobbyC61 C.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gezellige sfeer. Hele vriendelijke en vrolijke service. Heerlijk gegeten. Hoofdgerecht duurde even, maar als je geen haast hebt
is het erg lekker eten in een leuk
restaurant met 'service with a smile' Een aanrader!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Joviale gastheer. Uitstekende keuken en zeer voordelig voor de kwaliteit van het eten. Aanrader!
Meile S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Sonkran is een heerlijk èn authentiek thai restaurant. Ze hebben een aantal heerlijke gerechten zoals de gestoomde vis met thaise kruiden. Er is ook een gerecht dat niet op de kaart staat maar wel erg lekker en pittig is, het heet vrij vertaald ;curry met kouseband uit het dorp. Echt een aanrader. De vriendelijke en persoonlijke bediening door eigenaar Bob krijg je er gratis bij.
Eddy R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op 1 April weer heerlijk gegeten bij onze favoriete Thai in Amsterdam. De bekende mix voorgerecht van vis, vlees en vega was weer erg lekker en ons hoofdgerecht van gestoomde Dorade met Phaneng curry was super. Ook een aanrader Laapkai kipgehakt met citroensap. Wat Songkran echt speciaal maakt zijn de perfect passende wijnen. We hadden eerst een hele mooie Riesling van Wittman gevolgd door een hele bijzondere Pinot Gris van Marcel Deiss, erg goed bij de dorade. Eigenaar Bob heeft een hele mooie uitgebreide collectie wit en rood samengesteld, echt iets uniek. De authentieke gerechten worden altijd bereid met verse kruiden door Ied en haar zoon en Bob zorgt voor een warme sfeer en top service. Kortom een echte aanrader voor wie eens echt lokale gerechten wilt eten met daarbij een klasse wijn (voor een schappelijke prijs)!
Luca B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ontzettend le kker, vers, authentiek, aardig... wat wil je meer?
Han K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Onze favoriete thai in Amsterdam. Grote keus aan originele thaise gerechten, altijd vers gekookt met originele kruiden. Bediening is super, vriendelijk en attent. En, zeker voor een aziatische keuken, een geweldige wijnkaart tegen zeer schappelijke prijzen. We hebben weer genoten en verheugen ons al weer op ons volgende !
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
We komen hier al jaren. De keuken is constant goed van kwaliteit en we zijn nog nooit teleurgesteld. Bij drukte kan het soms wel even wachten zijn. Op een maandag is het vaak rustig en gaat het allemaal supersnel. Viskoekjes en panang neua zijn onze favoriet.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Gemoedelijke sfeer. Komen zeker terug.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ik haal hier bijna wekelijks een heerlijke Thaise maaltijd af. Stelt nooit teleur! Wat mij betreft veruit de beste Thaise gerechten van Amsterdam. In het restaurant is het lekker rustig, de eigenaar bediend zelf en neemt regelmatig de tijd om een praatje te maken. In de keuken staan geweldige chefs van Thaise origine. Ga hier echt een keer eten, zou ik zeggen!
Sgroot .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
op internet gezocht naar een goede thai in Amsterdam en toen kwamen we hier op uit. We wisten niet exact hoelaat we zouden arriveren maar dit was geen enkel probleem. Het eten was voortreffelijk. Als voorgerecht namen we de mix met vis, vega en vlees door elkaar. Hoofdgerecht vonden we allebei ook erg lekker en hebben genoten. De gastheer staat alleen en met een vol restaurant is dat best wel vliegen. Hij deed het goed behalve dat we bij het voorgerecht even een uitleg mistte over wat nou wat was. Het eten is zeer betaalbaar, de wijn maakte het wat prijziger. We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant en komen zeker terug. Je moet alleen geen haast hebben want we moesten meer dan uur wachten op ons voorgerecht.
Hank N.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor de vierde keer geweest. Voorgerechten waren uitstekend van smaak.> Hoofdgerecht Gestoomde Dorade en Paneng Curry overheerlijk tesamen met een fles Riesling van Wittman. Ze hebben een zeer uitgebreide wijnkaart die prima aansluit op het pittige thaise eten. De kwaliteit en service en ambiance blijven uitstekend.