Songkran

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

Uitmuntend
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Songkran

Dejana O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Tasty !!!!
Jan Wout K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk heerlijk heerlijk eten
RolandBr .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was weer geweldig! Alles is vers gemaakt en dat proef je gelijk. Bediening is altijd even vriendelijk zowel van Bob zelf maar ook zeker niet te vergeten het meisje. Blij dat ze weer terug zijn van vakantie! Zie jullie weer snel!!!
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De bediening is erg aardig en persoonlijk. Het eten was lekker maar we moesten wel heel lang wachten voor het hoofdgerecht kwam. Het was erg rumoerig waardoor je met 4 mensen aan tafel elkaar niet goed kon verstaan.
Michel A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was weer eens tijd voor de Thai. Begin september proberen te reserveren maar toen was het restaurant gesloten (vakantie) dus eind september met vrienden een nieuwe poging.
Een ieder een eigen voorgerecht en dan bij elkaar proeven. Alles was weer smakelijk en vers. Als hoofdgerecht "Stukjes biefstuk in rode curry met kokosmelk en ananas". Echt weer heel lekker (pittig) en biefstuk precies goed. De bediening en aandacht van de eigenaar en dame was ook weer top. Ofwel we komen zeker weer terug (en de vrienden ook)!
Nick1991 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gisteren voor de derde keer bij Songkran gegeten, eten is fantastisch, en de service trouwens ook. Je proeft dat alles vers is, en de porties zijn zeer ruim! Tot weer een volgende keer :)
SandraHeijn .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Zaterdagavond bij songkran gegeten. Het eten was verrukkelijk. De smaak is zo verfijnd. Het is allemaal super vers. De gastheer Bob zorgt ervoor dat je een gezellige avond heb. Altijd gastvrij.
Echt een super aanrader om te gaan eten.
Het is voor mijn een dikke vette 10!!!!!!!
Petra W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker gegeten, perfecte gastheer doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Heerlijke avond gehad zeker voor herhaling vatbaar.
Pierre N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lekkere gerechten in een aangenaam en vrij rustig kader. De bediening verloopt zeer vriendelijk.
boo100 V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
heerlijk authentiek thais! Mogelijkheid om erg heet, gewoon spicy of niet spicy te bestellen.
Erg heet was heerlijk en goed te doen zonder tranen....;-)
Sade D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goede sfeer, aardige bediening en ontzettend lekker gegeten! Kom hier zeker weer een keer terug!!
tonpho .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
zojuist heerlijk gegeten bij Songkran.
Heerlijk om van de authentieke Thaise keuken te genieten. De sfeer is goed en er waren veel vaste klanten vanavond die duidelijk maakten waarom ze hier blijven terugkomen. Wij bestelden de dorade met rode curry en laap kai. de smaak was bijna net zoals dat we in Thailand gewend zijn. Conpliment voor de keuken. Het verrassende bij Songkran is de uitgebreide wijnkaart met een paar fantastische wijnen. Bobby de eigenaar adviseerde ons een prima wijn: Fixin van Meo Camuset. Een heerlijke elegante wijn die goed combineert met het pittige eten. Songkran is absoluut een aanrader en ons zien ze zeker vaker terug!!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, verse ingredienten en goed bereid.
Bediening druk maar wel heel vriendelijk.
Jessy G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg goed eten, simpel lekker.
Catheleyne W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heel erg goed gegeten. Ik zocht naar een goeie Thai in Amsterdam en deze naam werd steeds genoemd in allerlei lijstjes en het zit ook nog eens erg in de buurt. De ambiance zou wat mij betreft beter aangekleed kunnen worden, voor de prijs die je betaald., maar het eten en ook de bediening is weer echt fantastisch en fijn. Wij hadden een verzameling van voorgerechten die stuk voor stuk fantastisch waren en ook de hoofdgerechten waren allemaal heel erg goed! Deze is zeker mijn nieuwe favoriet en ik ga hem zeker aanraden aan vrienden en familie!
Jinda S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
bij binnekomst een warm onthaal bij songkran dat is al een mooi begin . we begonnen met tom yam koeng en de yam neua beefsalade voortreffelijk daarna de gestoomde Dorade . phaneng curry en kai koewa kling uit haar dorp wel pittig zoals het hoort niet aangepast UITMUNTEND wat een Smaken en Geuren Samen met een fles Pinot Gris van marcel deiss genomen wat een Huwelijk samen . ze hebben een zeer uitgebreide Wijnkaart die Passen bij Thaise gerechten Super . de bediening zeer behulpzaam en Gezellig . mijn dank voor de mooie avond
bstolpe S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig... altijd goed en authentiek thais eten..super gezellige sfeer leuke gezellige gastheer en zeer betaalbaar...Wij komen en al jaren en altijd geweldig in de smaak
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ontvangst zeer hartelijk. Eten was geweldig. Alles was schoon (ook toiletten) maar de kaart was echt smerig. Dit kan schoner (dit was echt niet ok - misschien plastificeren zodat het makkelijker schoon te houden is) maar de kwaliteit van de gerechten en de hartelijkheid van de gastheer en gastvrouw maakte alles goed. Zal hier zeker nog wel een keer heen gaan.
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ik ben dolgelukkig met dit pareltje van een Thais restaurant een paar deuren verderop van mijn platenwinkel. Ik heb er al wel 20 x gegeten of eten opgehaald met grote groepen na een concert of borrel. Telkens betoverend lekker en de service is fantastisch. Na die 20 x heb ik nog lang niet alles gehad van de kaart, dus de keuze is groot, van de bekende voordelige gerechten tot exclusievere gerechten waarin ik nu weer zin krijg nu ik dit schrijf. Tot snel weer!
Pascal R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Hier op een maandagavond gegeten met collega's. Goede service en heerlijk eten (vooral de groene curry met kip). Eet zelf vaak Thais maar was hier nog niet geweest, ga zeker terugkomen.