Songkhla

Meer informatie over restaurant Songkhla

Maandag t/m zondag van 15.00 tot 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Songkhla

Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening.
Michelle G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De sfeer en de aankleding blijven erg fijn en aantrekkelijk; huiskamer-achtig en de vele mooie orchideeën zijn prachtig.
Vandaag bestond de bediening uit 1 dame. Ze was vriendelijk en gaf goede combinatie tips voor bij de gerechten. Verder werd er weinig contact gelegd met de gasten en zo werd er ook niet meer gevraagd of je iets wilde drinken.
Wij hebben gegeten als voorgerecht de tom kha kai (kokosbouillon met kip). Zeer grote stukken kruiden (gember, laos, citroen gras erin, ook erg grove stukken kip. Smaak wel erg lekker.
Als hoofdgerechten: kang Karie, licht pittig, bereid met gele curry, Ook weer erg grote stukken kip. Zag er wat slordig opgediend uit. Wel lekker maar niet zo uitgesproken. Beetje flauwtjes van smaak.
En een noodle gerecht met zoete sojasaus. Helaas maar 4 garnalen en dan is 23 euro behoorlijk aan de prijs. De rijst die erbij geserveerd werd, was naar mijn mening niet vers, maar opgewarmd. Er zaten hardere, uitgedroogde stukjes in. Helaas is Songkhla niet zo heel goed meer als voorheen
Els G.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Als veganist met een glutenallergie had ik voldoende keuze en werd er goed meegedacht. Heel vriendelijke bediening.
Harald Q.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was zoals gewend weer erg smakelijk. De bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Extra wensen t.a.v. de maaltijd worden goed uitgevoerd. Erg aan te raden.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Ik eet hier regelmatig met vrienden. Elke keer weer opnieuw een sensatie. Er wordt gewerkt met verse, authentiek Thaise producten en je proeft aan elk gerecht dat Eva en haar crew het echte Thailand op tafel weten te krijgen. De aankleding van de zaak is goed, het servies en bestek is prachtig, en de medewerkers in de bediening zijn altijd even vriendelijk en alert. Er zijn een aantal goede Thaise restaurants in Den Haag, maar Songkhla blijft voor mij de topper uit deze regio.
David B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Een klein restaurant op de 1e verdieping (de keuken is op de begane grond, net als de wc's).
Een beetje druk, maar de bediening is vrij snel.
Mijn disgenoot, een Thailand-kenner en nét terug van alweer een bezoek aan dat land, bestelt een gerecht met kip, groenten en rijst (€18,50). Hij beweert dat het 'matig van smaak' is, maakt het niet op en zegt dat hij niet verwacht hier een andere keer te eten.
Ik kan niet direct een gerecht vinden op de kaart, maar vertel dat ik noodles, groenten en tofu wil... en krijg een verrukkelijke, grote portie heerlijkheid! (€16,50) Ik smul.
We drinken een kopje groene thee (€2,50) en een Thais bier (€4,00).
Dit restaurant is in Chinatown (achter De Bijenkorf) en heeft een bepaalde vunzigheid (sfeer, inrichting van de wc's) die hier als 'normaal' blijkt te gelden...
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik denk dat het meisje dat ons bediende het druk had. Of is ze altijd zo kortaf...
Debbie D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten en super lieve bediening. Klein restaurant maar kom zeker snel weer terug!!
john N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na hier een keer eerder gegeten te hebben, gister hier weer gegeten , was weer heerlijk. Waande ons weer even in Thailand . Nu kan ik de 3 maanden wel weer over bruggen die we nog moeten wachten om naar Thailand te gaan. Zo niet dan gaan we zeker nog een keer terug naar dit restaurant,
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Heerlijk Thais eten, gastvrije ontvangst.
marja U.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
WIJ HEBBNE EEN HEERLIJKE AVOND GEHAD , PRETTIGE MENSEN, LEKKER ETEN, PRACHTIG DESSERT
Timothy W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Hier einde van de middag gegeten, waar het bedienend personeel kennelijk niet op ingericht was. Een hartelijke ontvangst door de keukenbrigade, maar helaas moesten we erg lang wachten totdat de bestelling opgenomen werd. Na opnieuw lang wachten werden de gerechten uitgeserveerd. Deze waren redelijk van smaak, maar het miste de verfijning. We hebben het maar bij één gang gelaten en zijn vertrokken. Jammer, want hier is beslist ruimte voor verbetering!
Helian O.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Ik vond de gerechten wat vlakker van smaak dan voorheen. Heb het idee dat er een nieuwe wind waait?
En wat ik altijd wat lastig vind is dat het zo veel tafeltjes op zo'n kleine ruimte zijn. Aan het eind van de avond buitenkomen is een verademing; zelfs als het regent.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Porties zijn klein, eten niet echt bijzonder en één gerecht zelfs echt niet lekker, we kregen iets anders dan besteld maar het personeel wilde dit niet terugnemen. Dit restaurant is van eigenaar veranderd en sindsdien is het bergaf gegaan. Regelrechte afrader.
xandra Q.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Misschien omdat het 2e kerstdag was...maar het was niet vers en duur voor de kwaliteit die je kreeg. De verse Thaise curries waarop ik mij verheugd had bleven uit. Te grote stukken kip en vlees. Niet verfijnd.
Ik ga niet nog een keer ..
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Dit restaurant behoord tot een van mijn favorieten, dit is hoe een echte Thai hordt te zijn, alle gerechten die ik tot nu toe heb gehad waren heerlijk. ik kan je aanraden om de hoofdgerechten in het midden van de tafel te zetten en alles lekker te delen. tot nu toe heb ik dezelfde bediening gehad en voelde me daardoor erg op mijn gemak. het is er klein maar daardoor wel erg gezellig. Een top restaurant!
dick W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Goed gegeten. Gewoon zoals Thai eten hoort te smaken. Boterzachte ossenhaas met verse en knapperige groenten en heel veel pepers. Het was de avond van mijn bezoek bloedheet, dus lekker buiten gezeten. Ik was blij dat ik mij beperkt had tot alleen het hoofdgerecht, want dat kreeg ik al niet op, maar dat kwam ook een beetje door de hitte. Bediening niet altijd even allert, maar verder attent.
TastyQueen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Mooie uitgesproken smaken.
We waren de enige omdat we heel vroeg waren, dus werden goed vlot bediend. Aanrader!
Eres V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Woensdag 15 juni met 4 pers. gegeten bij Songkhla. Dag van tevoren gereserveerd. Reservering was niet doorgekomen. In de kleine, maar leuk ingerichte ruimte kregen we een tafel in het uiterste hoekje. Na enig over en weer gepraat met de dame van de bediening kregen we een andere, betere tafel. We bestelden voor- en hoofdgerechten. Voorgerecht kwam redelijk op tijd, daarna hebben we ruim een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. We waren er om zeven uur, rond kwart voor acht kwam het voorgerecht. Na lang en geduldig wachten vroegen we de dame toch maar even waar het hoofdgerecht bleef. Uiteindelijk kwam het rond negenen. Geen verontschuldiging, integendeel een smoes over dat wij toch een voorgerecht hadden en al die andere mensen niet (3 tafels waar de mensen later of zelfs veel later dan wij aankwamen en waar het hoofdgerecht al was afgeruimd). Positief: het eten was verrukkelijk, tofugerechten, currygerechten allemaal even heerlijk. Jammer van de hopeloze bediening.
Lestina .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Songkhla. We hadden een mix aan voorgerechten. Kao Pad gebakken thaise rijst, Padthai thaise noodles, beiden met rundvlees. Rundvlees was heerlijk mals en goed gekruid. Tom Kha soep, licht pittig. Kang Karie met kip, kerrie kon iets kruidiger zijn. Thaise ijsthee was niet onze smaak, heel zoet, maar nam niet weg dat het een geslaagde avond was. Een groot fles spa blauw voor 4,95 Euro vonden wij tevens betaalbaar voor een restaurant. Klein restaurant maar gezellige sfeer.