Sondrio Da Emilio

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Hét adresje voor pizza in Drachten. Welliswaar niet de goedkoopste, maar wel de beste. Vergeet vooral niet vooraf een stokbroodje kruidenboter te bestellen. Als je met kinderen komt, kunnen ze een leuke kleurplaat maken.
Over de pizza's; lekkere bodem, niet te nat. Goede knapperige korst. Verse ingredienten. Heel veel verschillende pizza's om uit te kiezen en ook de pasta's zijn lekker.
Tot gauw, Emilio en team.
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Sondrio, een begrip in Drachten en omstreken. Eten is kwalitatief top, betere pizza's zijn er in de regio niet te vinden, alles wordt bereid in open keuken. Het personeel is (inclusief Emilio zelf) altijd goedlachs. Komen regelmatig kijken of er van alles nog voldoende is. Restaurant zelf is in Italiaanse stijl netjes ingericht, niet overdadig met tierlantijnen.
Wij komen graag nog eens terug !
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Over Sondrio Da Emilio kan ik kort zijn. Een ruime keuze aan pizza's die goed gebakken werden geserveerd. Heerlijk krokant en goed van smaak, een pizza zoals die volgens mij moet zijn. De bediening: vriendelijk, goedlachs en attent. De inrichting is modern en roept geen pizzariasfeer, uitgezonderd de heerlijk bakgeuren en is relatief klein. Als duo tussen twee groepen wordt het wel rumoerig.
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Yammie, altijd weer een feest om hier te eten.
Samen met mijn zoon hier gegeten.
Bambino pizza voor hem en ik natuurlijk de sondrio pizza.
Heerlijk gegeten, bedankt Emilio.
Qawsed .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Pizza's zijn goed maar, (een aantal jaar geleden, dat wel) ronduit slechte service: Na anderhalf uur wachten bleek dat ze onze bestelling vergeten/kwijt waren. Sterker nog, ze impliceerden dat we nog helemaal niet besteld hadden. De serveerster kon zich ons duidelijk niet herinneren terwijl we al anderhalf uur aan een tafeltje midden in de zaak zaten, en ook al wat te drinken (bij haar besteld!) hadden. Toen we vroegen hoe lang het dan nog ging duren voordat de nieuwe bestelling klaar zou zijn, werd er gesteld dat dat ook nog wel een uur ging duren. Dit terwijl de zaak nog niet eens halfvol zat! Toen we zeiden dat we dit jammer vonden, ontzettende trek hadden na anderhalf uur voor niks wachten, en wilden vertrekken, moesten we nog wel eerst onze 2 drankjes afrekenen. Tijdens dit afrekenen had ik gehoopt op een verontschuldiging van hun kant. Maar het enige dat eraf kon was: 'Volgende keer beter." Behoorlijk klantonvriendelijk/onprofessioneel opgelost! Er kon geen sorry af, wat ik onbegrijpelijk vond. We hebben echt niet lopen zeuren, maar toen heb ik wel even gezegd dat ik er, op grond van deze ervaring, nooit meer zou willen eten. Sindsdien gaan we naar een ander (die ook lekkere pizza's heeft)
Jakob Jan H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Een prima restaurant met goede kwaliteit eten. De ambiance is erg gezellig en vooral boven bij het raam zit je op een leuke plek. Het is allemaal wat krap bemeten maar dat doet niks af aan de kwaliteit. De service is ook gewoon goed en voor een afhaalpizza kan je hier ook goed terecht. Een aanrader als ja van Italiaans houdt.
Lekkerbekje74 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Al jaren de beste pizzeria van Drachten. Nu ook weer prima gegeten. Wij heerlijke pizza, jongste een spaghetti bolognese. Prijs/kwaliteit prima.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Afgereisd naar drachten om bij Marhaba te eten, echter de chef zat nog in Egypte. Uiteindelijk gezien aardige beoordelingen hier terecht gekomen, maar niet onder de indruk. Brood met kruidenboter leek wel fabrieksbrood.De Entrecot alla Pizzaiola was goed gebakken maar had teveel tomatensaus en te weinig op smaak. Tafelgenote was ook niet onder de indruk van haar vegetarische pizza. Goede betaalbare huiswijn en een vriendelijke en adequate bediening.