Sondrio Da Emilio

Zuidkade 41A 9203 CN Drachten Nederland Kaart
31-512519028

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Sondrio Da Emilio

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Sondrio Da Emilio

Annet P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
was sfeervol en gezellig met vriendelijk bediening, en het eten was heerlijk
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Lekker gegeten, bediening erg aardig. Heerlijk avondje uit geweest!
Lieske L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten was goed
Vond het er erg donker
Vriendelijk personeel
Arthur R.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Met AH bon hier gegeten. Vriendelijk personeel. Het eten is prima. Lekkere bruscette, mooie dunne pizza, rijkelijk gevuld.Wat tegenvalt is de keuze uit de gerechten. Zo kun je maar uit 2 voor- (brood met kruidenboter en bruscette) en 2 nagerechten (koffie of een kinderijsje) kiezen. Ook de uit de vlees- en visgerechten mag je niet kiezen; alleen maar de pizza's en pasta's. Had liever meer betaalt, met meer keuze. Maar de kwaliteit was prima.
Arthur
Jeanet G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten , vriendelijke bediening , vlotte bediening en prima eten en keuzes.
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk eten voor een spot lage prijs
Tinekelange L.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer vriendelijk personeel en eten was ruim voldoende en overheerlijk!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Heerlijke pizza , stokbrood met kruidenboter vooraf en bruschetta en een ijsje toe.
Siebe R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader
Lami D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Bij de Italiaan voor pizza is dit restaurant het beste van Drachten. Met de kinderen heerlijk genoten van pizza's en inderdaad de Lasagne. Aanrader vooral wanneer je met kinderen bent.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Ontzettend lange wachttijd. Zelfs het drankje ....
Mariska M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Restaurant heeft goede recencies, dus hoge verwachtingen. Echter pas na 2.5 uur het hoofdgerecht gekregen. Hadden wel een voorgerecht, maar dan nog. Qua eten smaakte het goed, maar het eten uitserveren moet echt sneller.
Anny H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Locatie en ambiance niks mis mee,ze hadden zich nog niet goed voorbereid op e A.h restaurant actie.
Het was alleen jammer dat je uit 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten kon kiezen.Beide hoofdgerechten waren vleesgerechten,helaas mijn partner is vegetariër .Na overleg mochten we een ander gelijkwaardig gerecht kiezen (Qua prijs ).volgende keer gaan we toch weer naar de overburen
De tafel van Egbert H. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een absolute aanrader!
Janny D.
Vriendelijk personeel
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Fijne, vlotte bediening. Rode huiswijn mag je proeven! Pizza en lasagne gegeten heerlijk. Enige minpunt, pizza werd 5 min. na de lasagne geserveerd. Verder stokbrood met kruidendokter, bruschetta en ijs toe.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten .. geen keuzebeperking. Uiteindelijk mochten we uit alle pizza’s en pasta’s kiezen ..
Jitte H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Met 4 personen boven gezeten. Na een uur wachten kwamen 3 van de 4 pizza's op tafel. De 4e nog niet want daar was iets mee mis gegaan. Huiswijn was vies en heb ik laten staan. Geen initiatief om iets anders aan te bieden. Geen enkele indicatie gekregen dat het wat langer zou duren, geen suggestie dat we misschien een broodje zouden kunnen nemen omdat het langer ging duren, geen drankje van de zaak ter compensatie. Ongeïnteresseerde meisjes in de bediening zonder enig gevoel voor service.
anna V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Ik ben hier één keer komen eten met mijn familie en het was heerlijk. Op de pizza's zaten hele verse producten. Er is veel plek je kan beneden of boven zitten, wij zaten boven. Je kan er heel gezellig zitten en je word snel geholpen. We hebben met zijn allen genoten van deze heerlijke pizza's. De pizza's waren prijziger dan op andere plekken, maar het was het zeker waard! Een leuke plek voor een gezellige avond.
Loco H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
24 juni gegeten bij Sondrio. Heerlijke pizza's, rijkelijk belegd. Vriendelijk personeel ook. Wij vroegen een glas wijn erbij. Dit smaakte niet als de chianti zoals wij die kennen, dus navraag gedaan. Het bleek dat dit dus ook geen chianti was. Chianti werd niet per glas geschonken, maar een fles behoorde wel tot de mogelijkheden. Omdat we het eventuele restant mee mochten nemen naar huis, gingen we hier akkoord mee. Helaas moesten we aan het eind van de avond wel 34,50 Euro afrekenen voor deze fles. Vreselijk duur voor een gewone Italiaanse wijn.
Trudy W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Hét adresje voor pizza in Drachten. Welliswaar niet de goedkoopste, maar wel de beste. Vergeet vooral niet vooraf een stokbroodje kruidenboter te bestellen. Als je met kinderen komt, kunnen ze een leuke kleurplaat maken.
Over de pizza's; lekkere bodem, niet te nat. Goede knapperige korst. Verse ingredienten. Heel veel verschillende pizza's om uit te kiezen en ook de pasta's zijn lekker.
Tot gauw, Emilio en team.