Somos Peru

Soestdijksekade 593 2574 BH Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Somos Peru

Een explosie van Peru

Peruviaans is een mix van culturen die ooit naar Peru trokken: Italianen, Chinezen, Creolen en Japanners. Dit samen is de smaak van Peru en Somos Peru weet als de beste hoe dit explodeert op het bord. Niet alleen de traditionele keuken, maar ook de kunst aan de muur en kleurrijke Peruviaanse familie maken dit een complete beleving in hartje Den Haag.

Meer informatie over restaurant Somos Peru

Dinsdag en Woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag en Vrijdag 15:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Kean .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ernst-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Geen voorgerecht gekozen vanwege prijs/ recenties dat de porties van het hoofdgerecht aan de ruime kant zouden zijn. Dat laatste viel wat tegen maar de smaak was echt heel bijzonder. Bijzonder goed! Wat een mooie gerechten met gebruik van originele ingredienten en specerijen. De ossenhaas reepjes en lamsbout zijn van harte aan te raden. Rijstpudding met paarse mais als heerlijk dessert. Uitleg van de eigenaar bij iedere gang. Aanrader zeker als de verhuizing naar de nieuwe locatie is afgerond.
Ayesha K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Wij hadden ceviche de pescado en tiradito als voorgerecht, wat een heerlijke smaakexplosies! Als hoofdgerecht had ik arroz con pato, de rijst was heel goed op smaak, de eend was naar mijn zin te ver gegaard en hierdoor vond ik deze wat minder aangenaam. Mijn vriend had gekozen voor seco de cabrito, het vlees was mals maar niet echt op smaak gebracht, de overige componenten waren ook niet echt uitgesproken.
De porties waren flink, hierdoor hebben wij geen ruimte meer gehad voor een dessert.
We zijn ontzettend hartelijk ontvangen en men deed er alles aan om ons een gastvrij gevoel te geven gedurende het diner.
Claire E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
wat brood met keiharde bevroren boter vooraf. De ceviche was niet 'goed gegaard' harde brokken en veel tonijn ( ? ) tonijn werd bevestigd door de eigenaar toen ik er naar vroeg. saus erbij was lekker maar de vis 'verzoop' erin, kortom enorm teleurstellend voorgerecht. Hoofdgerecht garnalen. Manlief is heel druk bezig geweest de darmkanalen eruit te peuteren ( bah ! ) De saus bij de garnalen had totaal geen smaak. De frites waren niet gaar. Eigenaar is erg vriendelijk ! Nu voor de derde keer geweest maar een vierde keer is nog erg onzeker !
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een echte Peruviaan, perfecte kwaliteit , wel stevig aan de prijs, maar: lekker ! De porties zijn ruim en de chicha morada drank is erg lekker. Eten komt op tijd op tafel. Lees ook recensie met foto's op TripAdvisor
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Gistermiddag met familie uit Peru gegeten bij Somos. De cerviche (rauwe vis) vooraf was heerlijk, de lamsbout ook, wel machtig. Uitstekende rode wijn (reserva), de witte wijn (idem) wat minder, waarschijnlijk iets over de tijd. De bediening was attent en vriendelijk. De inrichting is sober. Het restaurant ligt buiten het centrum, in de buurt van het Zuiderpark, maar is zeer de moeite waard. Verfijnde keuken, absolute aanrader!
Randonneur .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Heerlijk gegeten.

De sfeer is informeel, de eigenaar en de bediening attent, meedenkend en zeer vriendelijk.

Aanrader!
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Voor mij de eetste kennismaking met de Peruaanse keuken en ik ben zeer positief verrast! Gezellig restaurant waar ook veel Peruanen zaten te eten (altijd een goed teken) met gezellige live muziek op zaterdag. Ik had de ceviche vooraf en de biefstukreepjes als hoofd en beiden waren heerlijk! Lekker verse kruiden en groenten erbij.. echt verrukkelijk. Enige opmerking is dat ik het wel redelijk aan de prijs vond, maar voor een keertje moet dat kunnen. Verder een top ervaring!
Amber74 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gisteravond heel gezellig en smakelijk gegeten hier! De ceviche was super, heerlijke avocadosalade, en als hoofdgerecht kip en lomo met perfect gegaarde rijst, verse koriander. Goede porties en mooi opgemaakte borden. Een mooie rode wijn gedronken, en een lekkere pisco sour. Vriendelijke bediening en een hele leuke sfeer, met live muziek. Ik waande me weer even in Peru en ook mijn ouders die nooit eerder Peruaans hadden gegeten hebben zitten smullen. Leuke avond gehad. Ik ga hier zeker nog eens vaker eten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Op 9 juli wezen eten bij dit Peruaans restaurant.Sfeer was prima met muziek en ook de decor was goed.Mijn man had ceviche pescado als voorgerecht €14 euro en ik had causa rellena € 8,50. Ceviche was vrij weinig voor € 14 euro.Mijn voorgerecht was heerlijk en ook voldoende.Hoofdgerecht had mijn man aji de gallina €15 wat smaakte naar salade.Niet erg bijzonder qua smaakt maar prima te eten.Ik had saltado de camaron € 20,50.De garnalen waren overgoten met zoute soya saus.Het was erg zoutig en niet lekker.Het restaurant voldeed niet aan mijn verwachtig van Peruaans eten en een tweede keer zullen we dan ook niet gaan.De bediening was overigens wel goed en de gerechten waren vrij vlot geserveerd.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wat een culinaire verrassing! Een authentieke, gemoedelijke en gastvrije sfeer, veel aandacht van de gastheer en goede service.
Het eten was erg goed bereid; behalve dat er gebruik werd gemaakt van verse ingrediënten was ik ook erg onder de indruk van de bereidingswijze. Ik heb veel gereisd in latijns-amerika; ik waande mij direct terug! Ik durf te zeggen dat dit een van de beste Ceviches is die ik hem gegeten en de Aroz con Pato is een feest aan smaken.
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Ik heb geen voorgerecht genomen want we kregen al stokbrood met kruidenboter. Ik had de lamdbout en de rest van het gezelschap had de kip met roomsaus en de biefstukreepjes. Alles was even mals en smaakvol. Het toetje de combinado was heerlijk. De bediening is vriendelijk. De eigenaar kwam de gerechten uitleggen. Het is een kleine knusse zaak met live muziek. Je wordt niet weggekeken. De prijzen zijn gemiddeld. Zeker een aanrader.
Dirkvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
apart eten deze peruaan. leuke originele gerechtjes met malse biefstuk reepjes en heerlijke combi s met mais en avocado. leuke huiswijn en prima bediening
Margotje .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Somos Peru. De ontvangst was erg hartelijk en de sfeer was informeel. Ook de inrichting was beter dan we hadden verwacht. Maar belangrijker dan de inrichting is het eten en dat was heel apart qua smaak. Alleen is het nogal prijzig en is het misschien aan te bevelen de porties iets kleiner te maken en dus iets goedkoper.
Maar zeker een aanbeveling!
DdeGraaff .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
De gerechten die we gegeten hebben zijn van een zeer speciale smaakbelevenis de voorgerechten verrassend van smaak en leuk gepresenteerd.
Hoofdgerechten waren heel goed uitgebalanceerd de lamsbout en eendenborst zijn aanraders.
Kortom aanrader heerlijk.
fam. de Graaff
Ferial A.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Zeer goed gegeten in een onverwachte omgeving. Met name de voorgerechten met avocado, aardappel en mais zijn bijzonder aangenaam! Mooie porties!
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Live muziek, eigenaar doet er alles aan om zijn gasten te vermaken, goed en lekker eten (als je voor dit type keuken open staat), top!
PHappening .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heel lekker gegeten hier. Met een hele leuke bediening die goed weet te vertellen wat de gerechten inhouden. De Peruaanse keuken is er echt een om te gaan ontdekken. Veel smaaksensaties die je niet kent maar wel erg lekker en gevarieerd. Heel leuk voor als je van variatie houdt en eens iets ander wil eten.

Bediening was ook ergleuk.
Dicla Damaris B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gemoedelijke sfeer, live muziek, goede bediening en het eten was Hemels! Wij komen zeker terug, echt een aanrader! Buenisimo!
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een geweldige sfeer hangt er in dit restaurant. Door het personeel en de live muziek waan je je in Peru.
Het menu bestaat uit authentieke Peruaanse gerechten waar wij kennis mee hebben gemaakt. Heelijke gerechten. We wilden eens wat anders en hadden al positieve recensies gehoord en gelezen en deze zullen wij ook zeker geven.