Somjit

31-204632909

Meer informatie over restaurant Somjit

Maart1977 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Sorry, het eten was echt onder de maat. De voorafjes mix was slap qua smaak. Max een 5. Maar de noodles met gambas was ongelofelijk slecht. Kant en klare noodels van de supermarkt zijn nog lekkerder. De spareribs waren zo zompig, dat we dat niet meer aandurfden. Resultaat; na welgeteld 5 happen alles de prullenbak in. Dit mag je niet verkopen. Ongelofelijk dat dit restaurant zo goed scoort, maar goed, onderstussen weten we dat we die scores niet kunnen vertrouwen. We hadden onwijs zin in thais, maar deze bestelling verpeste letterlijk de avond. Niet bestellen bij deze tent.
Kit L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Vandaag afgehaald bij Somjit. Kinderen bleven bij vriendjes eten, dus tijd voor lekker heet eten. Ik verheug me er al op.
Helaas was de mixed voorgerecht niet goed. Sate was keihard, loempia, garnaal en viskoekje onvoldoende qua smaak.
De vis in de rode curry is te slap en valt uit elkaar. Het zou veel krokanter moeten zijn. De curry is totaal niet heet en veel te zoet. De massaman was ook niet echt lekker.
Hoewel de thaise keuken mij heel erg aanspreekt was het dit keer dus helaas een tegenvaller.
Mpathy .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Verrassend lekker. De pla chu chi, gefrituurde witvis in rode curry wordt vers en krokant met zachte niet al te hete rode curry in een goede portie geserveerd.
Uiteraard hoef je bij een afhaal niet veel van decor te verwachten. Maar de meeste geprobeerde gerechten zijn zeer goed op smaak.
Henkvandijk1976 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Deze week rode curry met grote gamba's gehaald. Heerlijk! Supersnel klaar en goed geprijsd. Een echte aanrader. Binnenkort snel weer terug.
Faisal S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Vandaag voor het eerst laten bezorgen. Wat een heerlijk eten! Authentieke smaken en de bezorger was er netjes op het afgesproken tijdstip. Volgende keer zeker weer!
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
We hebben hier vandaag eten gehaald. Het eten werd live bereid door een aantal Thaise vrouwtjes. Het was werkelijk waar heerlijk. Mijn vriendin vertelde dat het daar net zo ruikt als in de restaurants in Thailand en dat de smaak hetzelfde is. Goede service door een aardige meneer!