SOM Tam Thai

31-206382530

Meer informatie over restaurant SOM Tam Thai

Janne B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Besteld via thuisbezorgd, dus over service en decor kunnen we niets zeggen, al duurde het wel ruim anderhalf uur voordat het eten kwam. Het eten viel ons erg tegen. De rijst was doorgekookt tot pap (niet eerder gehad bij een thai die toch meestal een rijstkoker hebben), de noodles plakte zo aan elkaar dat ze in de soep met een mes gesneden moesten worden om te kunnen eten. De noodlesoep waar ook groente in zouden zitten bestond verder uit een vette zoete bouillon zonder groente met een paar supertaaie stukjes rundvlees. De kipsalade was erg zuur en de kip was taai en verder zat er veel te veel koriander door (geen andere kruiden, zoals stond aangegeven op de kaart). Alleen de kip met cashewnoten was redelijk, verse groente en de smaak was oké. Verder waren alle gerechten ver beneden de maat. Dit is de eerste keer dat ik een negatieve recensie schrijf over een restaurant, maar dit restaurant hebben we uitgekozen door de hoge recensies en dat komt totaal niet overeen met onze ervaring. Wij komen hier niet terug.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Eenvoudig eethuisje, maar wat een geweldige authentiek Thaise keuken is dit. Verborgen in een Jordanees straatje runt de Thaise familie dit eethuisje. Aanrader!
Anne-Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Over het decor kan ik niet oordelen omdat ik de dikke mie met kip op mijn werk heb laten bezorgen. Over het eten kan ik wel degelijk oordelen en daar ben ik zeer tevreden over. De laatste tijd heb ik veel 'miskopen' gedaan bij bezorg restaurants, maar dit is een Thai waar ik vaker ga bestellen! De mie is heel smaakvol, niet te vet en een beetje pittig. Er zit ook voldoende kip in, al kan je deze portie beter delen dan in je eentje eten.
Tartanna .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Vriendelijke bediening. Heerlijk gekruid eten, niet te pittig en zeker smaakvol. Meer op de thaise keuken dan op de nederlandse smaak afgestemd. Prima!
Ai Lien O.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Een verdomd lekkere Thai! Heerlijk getafeld met zeven man, meerdere gerechten besteld die allen erg lekker gekruid en waren. Ook de papaya salade is hier heel goed. Bovendien zijn de prijzen heel prettig voor deze hoeveelheden en kwaliteit. De entourage is wat armoedig, maar dat neem je op de koop toe. Personeel helaas ietwat stug. Ze wilden bijvoorbeeld in eerste instantie niet de deur sluiten terwijl wij het toch wel erg koud hadden. Al met al een Thai om terug te keren.
Rick Z.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Uitstekende Thai waarbij de gerechten zo smaken dat ik met mijn gevoel weer in Thailand ben. Nog geen Thai gevonden in Amsterdam waar mijn favoriete gerecht, de Massaman Curry, zo lekker was. Ook de Papaya salad is hier geweldig. Je kunt hier even wat eten, het decor is niet zo gezellig in deze kleine zaak maar je waant je toch in Thailand waar je ook vaak op plastic stoelen zit onder TL-verlichting. De service is goed, ze zijn hier vriendelijk. Afhalen is hier ook mogelijk en dat is zeker een aanrader!
Heeejo .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Al heel vaak geweest en altijd goed. Rijk aan smaak en vers bereid. Soms eet ik met een vriendin even snel daar en dat is ook prima. 1x ging de bezorging niet goed, er werd iets anders gebracht dan besteld was. Toen mochten we het gebrachte eten voor niets hebben als we dat wilden, en dat wilden we wel (eet je ook nog eens wat anders) Kortom het blijft 1 van de betere afhaal thai's en je kunt ook aangeven of je het heet, mild of extra mild wilt (voor de kids)
Aryane M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Zeer vriendelijke bediening,heerlijk Thais eten.Geen culinaire hoogstandjes maar daar is de prijs dan ook naar.Vegetarische gerechten zijn ook zeer aan te bevelen.
CMNF N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Een van mijn favoriete thai eet cafe's. Erg lekker eten!! Kom er vaker en de mensen doen ontzettend hun best. Geschikt voor af te halen, of voor een vlotte hap. Zeker een aanrader.
Wildzwijn .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Het restaurant is niet groot en biedt plaats voor circa 10 man. Daarnaast deel je de ruimte met afhalers. Maar de sfeer is er altijd goed (gebaseerd op 2 maal afhalen en eenmaal zitten met drie man) en de bediening is zeer vriendelijk. Het eten verdient absoluut een acht, misschien wel meer. De smaak was elke keer goed en de porties meer dan genoeg. Hartstikke goed eten tegen een betaalbare prijs met een vriendelijke bediening; wat wil je nog meer?.