Solskin

Boulevard Bankert 58 4382 AA Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Solskin

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
7,1
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik ben er 3 dagen geweest, 29/8 tot 1/9. één keer een driegangen menu genomen en één keer gebakken mosselen. Was erg lekker. Goede en vlotte bediending. Kom er zeker nog eens voor terug. Jan
Briardfan .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Bediening: 1 serveerster vergat onze drankjes, de andere serveerster was wat platvoers. Bij de vraag of er een andere vis gekozen kon worden in het 3-gangenmenu, was het antwoord: nee, hoor daar kunnen we niet aan beginnen, het menu is zoals het op de kaart staat. De carpaccio, was "versierd"met reepjes wortel en sellery, echt ongepast bij een carpaccio. De bospaddensoep was korrelig en weinig smaakvol. Hoofdgerecht wild zwijnhaas was goed, echter de salade en aardappeltjes die wij voor 4 personen kregen, was dezelfde hoeveelheid als voor een tafel van 2. Toen wij een opmerking over maakten, werd er gezegd dat we altijd bij hadden kunnen bestellen, maar vanuit de bediening is het ook wel zo netjes om dit aan de gast vooraf te melden en of dit wel of niet kosteloos is. Er werd wel netjes gevraagd of wij een karaf kraanwater wilden hebben. Het toetje was zeer opgesmukt en klein een beetje rommelig. Kortom ik vind de prijzen behoorlijk duur voor hetgeen er geserveerd wordt. De eigenaar is overigens een goede afnemer van zijn eigen wijn...eerst op terras met gasten aan de wijn, later binnen bij een andere gast, komt op mij een beetje onprofessioneel over....Ik zal hier geen 2e keer naar toe gaan.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voor een lunch namen we plaats op het terras van Solskin. Een terras met het uitzicht over het water, omzoomt met glas zodat je ook met guur weer hier letter kunt zitten. Nou dat laatste kan men er zeker want je moet wel even een 1 1/2 uur uitrekken als je een broodje wilt eten. Men is hier niet snel, redelijk snel; nee men is hier ongeorganiseerd. tenminste op de dag dat wij er waren. Drankjes kwamen nadat we 2x navraag deden, mayonaise waar we extra ongevraagd hadden,was vergeten. Met een duidelijke geërgerde zucht werd ermee ingestemd die alsnog te brengen. Maar die liet zolang op zich wachten dat we er opnieuw naar moesten vragen en de frietjes waarvoor het bedoeld allang koud waren. Ik had een pistolet dat duidelijk veel te lang in de over had gelegen. Maar na de reactie over de mayonaise, lieten we het erbij. Ook andere mensen die wilden afrekenen hadden problemen een serveerster te vinden. Of die bleven na die vraag wel erg lang weg. Nee, geen goede herinneringen aan dit terras.
Kees C.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vandaag windkracht 9 ?? eind juli m`n vakantie is begonnen. Buiten eten zit er deze keer niet in.
Binnen is het goed vertoeven , zeker nu de zaak een nieuwe moderne opknap beurt heeft gehad.
De keuken brigade weet elke keer weer hun eigen te overtreffen .Ook deze keer weer heerlijk gegeten .Een prima start van onze vakantie. Probeer het eens een keer zelf.
Kees C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Een begrip in Vlissingen , restaurant ,,Solskin ,, op de prachtige boulevard.Wij komen er al een aantal jaren met veel plezier.Genieten van het uitzicht en het lekkere eten.Gisteren hebben we weer heerlijk genoten van de nieuwe kaart.De kaart word per seizoen aangepast , dus vonden we de herfst terug op ons bordje.Wij hebben genoten van het wildstoof potje als voorgerecht , wat in een aangepaste uitvoering ook kan volstaan als hoofdgerecht. Verder had ikzelf als hoofdgerecht malse Hertefilet , en mijn partner de zeer malse Tournedo.Salade en friet erbij ,wat wil een mens nog meer? Ik hoor vaak dat ,,Solskin,, oudewets is,maar daar ben ik het niet mee eens.De keuken brigade geeft aan de gerechten een moderne uitstraling en smaak.De bediening is altijd top en vriendelijk.Voor ons is dit restaurant al jaren een vertrouwd adres,waar kwaliteit/prijs verhouding zeer goed is.Voor ons is ,,Solskin,, èèn van de betere restaurants in Vlissingen.Het enigste wat ikzelf jammer vind is dat als je er regelmatig zoals wij komen eten, je niet kan kiezen uit een gerecht buiten de kaart wat wekelijks of maandelijks word vernieuwd.
acantus .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
De inrichting en het menu van het restaurant is in jaren zeventig stijl gehouden. De kwaliteit van de vis was prima. De frites was goed. De salade was wel erg puur/de dressing kan veel beter. Ik vond het relatief duur, simpel klaargemaakte goede vis met eenvoudige bijgerechten. Eigenlijk een duur fish en chips restaurant. Er is uitzicht op de zee, maar niet subliem. De bediening was vriendelijk.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Met een groep van 12 personen gelunched bij Solskin. Geweldige plek aan het raam, goed uitzicht op de stormachtige zee.
Service was perfect, hield goed rekening met de ouderen en kinderen in ons gezelschap....
Je kan kiezen tussen de 'gewone kaart' met diner gerechten en een aparte lunchkaart. Met mijn moeder een clubsandwich met gerookte kip (heerlijk met krokante spekjes) en de garnalenkroketten gedeeld. Erg lekker met een top broodje.....De salade met gegratineerde geitenkaas was ook goed.
Hebben nog lang nagetafeld met koffie, thee en appeltaart...

101 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Op eerste Pinksterdag gegeten bij Solskin. De locatie van het restaurant is prachtig. Het veranderende licht boven de Westerschelde maakt het uitzicht ongeveer elke 10 minuten anders.
Door het heerlijke eten en de zeer vriendelijke bediening zijn wij regelmatige gast. De gerechten zijn smaakvol en afwijkingen van de menukaart zijn nooit een probleem.
Dit restaurant is een aanrader voor liefhebbers van lekker eten, een goed glas wijn in een gemoedelijke sfeer.
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Tijdens een wandeling over de mooie boulevard van Vlissingen zijn we onverwacht beland bij Solskin. We hadden een prachtig tafeltje met zicht op terras en de zee. Goed gehumeurd bekeken we de menukaart en die zag er veelbelovend uit. We namen de gegratineerde oesters vooraf en als hoofd de bouillebaisse.Oesters waren wat klein maar verder oke. Grote teleurstelling was de bouillebaisse. Minieme hoeveelheid vissoep (vrij helder ,leek wel getrokken van een gewoon visbouillon-oplosblokje) met daarin een stukje (gebakken !) zalm ,maar liefs een hele gamba en zes mosselen.Dat je zoiets bouillebaisse durft te noemen is een schande ! Daarna nog een koffie solskin als afsluiting genomen. Maar waarom nou weer die ordinaire spuit nep-slagroom op de koffie in plaats van lekkere lobbige geslagen room ?Kortom niet voor herhaling vatbaar voor ons !