Solo Vino

Gevers Deynootplein 103 2586 CP Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Solo Vino

Op het Kurhausplein in Scheveningen vind je Solo Vino, de eerste Italiaanse Winebar in Nederland. Hier kun je genieten van een ruime keuze aan heerlijke Italiaanse wijnen en bijpassende hapjes. Je proeft van een breed gamma van Italiaanse wijnen uit verschillende regio's. Het assortiment bestaat uit 30 wijnen per glas en meer dan 100 per fles.

High wine:
Geniet van speciale wijn-/spijscombinaties die vakkundig worden toegelicht door de sommelier van Restaurant Solo Vino. Diverse verrassende gerechten worden begeleid door speciaal geselecteerde wijnen. Een groot deel van het uitgebreide assortiment Italiaanse wijnen wordt door Solo Vino geïmporteerd en is exclusief in Nederland verkrijgbaar. Neem uitgebreid de tijd en geniet van het arrangement voor €32,50 (1 proseecco, 2 wijn met hapjes en thee met chocolade) of €39,50 (1 prosecco, 3 wijn met hapjes en thee met chocolade). Vul tijdens het reserveren bij de opmerkingen in dat je de high wine wilt reserveren.

Meer informatie over restaurant Solo Vino

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Solo Vino

Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en aardige bediening. Aanrader!

Alleen Was mijn IENS reservering niet goed doorgekomen maar gelukkig werd dat netjes opgelost.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Alleen erg koud !!! Hier moet men meer aandacht aan besteden.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Voordat wij naar het Oosten verhuisde ruim een jaar geleden kwamen we hier wel elke maand. Goede sfeer, zeer vriendelijk personeel, mooie wijnen en lekker eten. Nu na anderhalf jaar weer geweest ivm een uitje. Het was erg druk en rumoerig, niet het vriendelijke ontvangst zoals gewend, een chagrijnige gastheer die waarschijnlijk zijn avond niet had. Gelukkig trok zijn humeur iets bij nadat het rustiger werd in het restaurant. Toch jammer, ook onze wijn interesse werd genegeerd. Het eten was ok, de carpaccio helaas flauw en smakeloos. Erg jammer en niet wat wij gewend zijn.
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Vriendelijke bediening. We hadden via iens geboekt en gelukkig bevestiging (sms) bij ons; tafel in solo vino niet beschikbaar. In aangrenzend restaurant gegeten. Eten was vrij goed, bediening attent. Akoestiek vreselijk (galm).
Gerty R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Hebben met vrienden een geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten en zoals altijd een goede bediening met de juiste keuze van wijn bij de gerechten. Top avond gehad. Zoals iedere keer is het hier genieten.
N.R.C. S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wijn was heel lekker en de risotto en zeebaars ook. Het eten werd binnen 10-15 minuten geserveerd (wat ik overigens erg snel vond, zeker voor risotto). Iets minder was dat we geen bestek kregen en dit uiteindelijk zelf pakten, maar overall experience was goed. Snel en lekker eten.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima wijnbar met grote variatie aan wijnen en heerlijk Italiaans eten. Leuke vlotte echte Italiaanse bediening. Een prima aanrader en wij hebben een hele leuke avond gehad
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wat een top service! Heerlijke high wine gehad met heerlijk eten en bijpassende wijnen. Ik kom zeker nog een keer terug!
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Hier een heerlijke high wine gehad. We kregen als eerste een prosecco met een hapje, daarna nog drie wijnen, ik mocht voor wit kiezen en mijn man rood. Overal heerlijke koude en warme gerechten bij en nagerecht was ook heerlijk, een soort appel limoentaart. Bediening uitstekend, wist alles van de wijn af. Een echte aanrader.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijke wijnproeverij gehad met bijpassende gerechten van de buren van La Galleria. Het was Franco en Anna met hun wijnhuis Il Carpino, aan de Sloveense grens. Wijnen geproefd die ik nog nooit had geproefd. ook een paar wijnen besteld. Dus een proeverij van bijzondere wijnen gecombineerd met heerlijke gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
met vrienden op aanraden wat hapjes gegeten en wat italiaanse wijnen geproefd. was vrij druk voor maandag en daardoor nogal lawaaierig - zaten vlak bij de keuken. Bediening ok in begin maar beetje kortaf, toen het drukker was werd het moeilijker om hun aandacht te krijgen. Eten - assortiment royale - was ok en genoeg maar wel beetje prijzig voor wat je krijgt.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het blijkt rustig te zijn op de doordeweekse avond Solo Vino & Wine Bar, dat hoort bij La Galleria op het Kurhaus Plein. Ik ga op een (versleten) kruk zitten en meteen komt de meukaart. Om de wijnkaart moeten we zelf vragen. We zoeken een fles wijn uit en vragen de ober wat hij er van vindt. De ober: “alle wijnen zijn hier lekker”. (dan hoeven we in ieder geval geen 400 euro aan een fles uit te geven die hier ook op de kaart staat). De pizza valt tegen, zeker de bodem, en ook de cappuccinos hebben we in Italië lekkerder gehad. Op de vraag welke whisky’s men heeft zegt de ober: “ik heb geen verstand van whisky”. Wij gaan voortaan ergens anders eten.
rijstebrij .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen weekend op zaterdag avond 12 maart een surprise feest georganiseerd voor mijn vrouw die 40 is geworden, van binnenkomst tot vertrek uitstekend bevallen zeer vriendelijk personeel in alles behulpzaam wij genoten hier van een heerlijk italiaans buffet zelfs het menu was met een foto van haar uitnodiging gedrukt zeer professioneel het eten was heerlijk. zeker een bezoek geweest wat we zeker nog een keer zullen herhalen Gr marco en Sacha de Vries
Hallo Marco & Sascha,
leuk om te horen dat alles naar wens was! Als wij in de toekomst weer iets voor jullie kunnen doen horen we het graag.
Gerty R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We hadden gereserveerd voor de wijnproeverij met 4 personen. Heerlijk genoten van de wijnen en de daarbij behorende hapjes. De sfeer was super en de bediening zoals altijd heel professioneel en vriendelijk. Daarna hebben we nog besloten om er ook nog te dineren. Echt de moeite waard om een dagje vanuit Limburg steeds hier weer terug te komen. Een echte aanrader.
H. S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Met een groot gezelschap brunch gebruikt. Een geweldige ervaring. Een 5 gangen lunch (lekkere kleine gerechten) afgewisseld met schaatsen op de kunstijsbaan. De gerechten waren allen van zeer goede kwaliteit. Het bestond uit een variëteit van ham, oesters, vleeswaren en kaas en verse groente, pasta met truffel olie, lamsrack en garnalen. Daarbij een mooie Prosecco en Pino Grio. De bediening was goed georganiseerd. Een aanrader om het nieuwe jaar mee te beginnen.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag een Italiaanse lunch gebruikt. We hadden gereserveerd voor elf maar door ziekte waren we met z'n achten waarvan één persoon met een koemelk en tarwe allergie. Dat was van te voren aangegeven bij de reservering. Nu is een koemelk en tarwe allergie GEEN gluten allergie, dat was ook in dit restaurant niet duidelijk. Voorgerecht was een antipasta met een zeer ruime keus en een behoorlijke hoeveelheid. De wijn was uitstekend. Het hoofdgerecht bestond uit meerdere Italiaanse specialiteiten. De pennen waren nu inderdaad tarwe vrij en verder gepofte aardappels, ravioli met een voortreffelijke vulling evenals het gevulde vlees met zwijn. Grote gamba's en nog veel meer. Prima. De tafel was te klein voor zoveel heerlijkheden. Echt Itaiaans! Het was overdadig en meer dan de helft ging terug. Waarom is het in Nederland niet gewoon de restanten mee te nemen? Is in het buitenland heel gewoon.
Het nagerecht, overheerlijk chocolade ijs, slagroom en een behoorlijke homp, ik kan het niet anders noemen, Italiaanse cake. Helaas zit in het ijs, de slagroom en de cake koemelk en tarwe, maar er was geen vervangend toetje voor de persoon met allergie . Jammer en wat onattent. Een duidelijk een misser. De bediening was verder uitstekend.
De nota was geen meevaller.
Wel een restaurant om nog eens terug te komen. Hier begrijpen ze wat Italiaans eten is.
Fernando D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Op een vrijdagavond hier met 6 personen gegeten. We waren om 20:00 aanwezig en het was niet bijzonder druk. Desondanks moesten wij telkens enorm lang wachten op de bediening. Misschien lag het aan onze tafel die minder goed zichtbaar was door de hoge tafel in het midden?
In ieder geval kregen we pas om 23:00 uur het hoofdgerecht.
De ober was verder wel erg vriendelijk.

Het eten dan. Het voorgerecht was een grote schaal met van alles wat, antipasti zou je het kunnen noemen al heb ik het nooit eerder zo gezien. Van carpaccio, rauwe ham tot gamba's en lamskoteletten. De producten waren lekker alleen de lamskoteletten en gamba's waren te gaar. Ik vind het ook altijd raar als je voor 6 personen besteld en er drie gamba's en koteletten op de schaal liggen. Dan moet je met z'n tweeën een kotelet of een gamba delen.

Het hoofdgerecht was lekker. We hadden op één persoon na de tagliolini met boter en verse witte truffel geflambeerd in een Parmezaanse kaas. De uitzondering had een smakelijke saltimbocca alle romana.

Het dessert was oke. Al met al jammer van het voorgerecht en de bediening.
Matthias B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Vorige week weer bij Solo Vino geweest. Omdat het goed weer was, buiten gezeten en van het uitstekende uitzicht op het Kurhaus genoten. De Pizza is steeds nog een van de beste in Den Haag en altijd een aanrader. De Vitello Tonnato was redelijk, maar de saus viel een beetje tegen qua smaak en de kapertjes waren ook niet echt lekker.
De wijnen waren wel okay, maar we misten de aanbevelingen van de bediening. Dat was helemaal een beetje jammer, de bediening was niet dezelfde als vroeger. We hadden een heel jonge vent die een beetje onbeleefd was en die de passie voor eten en drinken en zijn werk ontbrak.
Anouchka B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Mooie wijnbar waar je lekker italiaans kan eten ! Fijne bediening en heerlijke wijn.
De kinderen vonden de pizza ook heerlijk.
Eugene H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Heerlijke Italiaan met goede Italiaanse keuken en met topper in de bediening Peter een feest om af te gaan op zijn advies voor heerlijke wijnen een super gastheer en onmisbaar voor dit bedrijf groeten Jacqueline en Eugene