Solo Vino by Gusto

Plein 22 2511 CS Den Haag Nederland Kaart
31-703020208

Over het restaurant Solo Vino by Gusto

Italiaanse smaken in Den Haag

Centraal gelegen in het altijd bruisende Den Haag vind je Gusto Mangia e Bevi. De slogan van deze Italiaan is ‘Do like the Italians do’ en daar geven wij maar al te graag aan toe. Want wat die Italianen doen met verse producten, mediterrane smaken, uren tafelen en goede wijnen, dat bevalt de Nederlander over het het algemeen wel. Door het bijzondere interieur met gezellige nisjes en foto’s van Italiaanse grootheden is het niet moeilijk om in de sfeer te komen en als de lunch- of dinergerechten eenmaal op tafel staan weet je het helemaal zeker: hier weten ze wat ze doen!

Meer informatie over restaurant Solo Vino by Gusto

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Solo Vino by Gusto

H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellig en gastvrij restaurant; fijne ambiance, attente en prettig ontspannen bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Andy O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Ik had de runder- en mijn partner de zalmcarpaccio. Die van mij was carpaccia en rucola, niks meer en niks minder. Geen dressing of wat dan ook. De zalm van mijn partner was nog bevroren en dat wordt het waterig. Ze heeft het teruggestuurd. Met excuses van de ober kwam deze ook niet op de rekening. Netjes.
Daarna hadden wij allen de bavette. Medium rare. Deze was OK, maar niet geweldig. Fles Siciliaanse wijn erbij en al met al OK. Maar niet om naar terug te gaan helaas. Solo Vino verliest m.i. erg aan kwaliteit doordat het aan het drukke Plein ligt en lopende band werk van de maaltijd maakt. Jammer.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Afgelopen vrijdag gegeten, voor dat we naar het theater gingen, bij Gusto. Was prima, lekker biertje van de tap, prettige bediening. Vlot, maar niet te vlot. Zalige Calzone en tiramisu. Mijn tafelgenoten waren ook zeer tevreden met de pizza. Komen zeker een keer terug voor een wat uitgebreidere maaltijd
Yüksel Y.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, vooraf aubergine uit de oven (melanzana ala parmiggiana) en misto bruschette. Als hoofdgerecht hebben we de zalm met zeevruchten en de bavette van de grill genomen. Alle gerechten waren heerlijk, het zag er qua presentatie ook goed uit! De medewerkers waren heel vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze hadden het echter wel heel druk, waardoor wij soms iets te lang moesten wachten. Rondom ons waren veel lege tafels waardoor de sfeer als minder ervaren wordt, achterin was het vol. Wij werden echter voorin geplaatst en mochten niet ergens anders zitten. Gemiste kans wat mij betreft, het had wel gekund, aantal tafels in het midden bleven leeg. Conclusie: goed restaurant waar je heerlijk kunt eten met aardige en behulpzame medewerkers.
Anjali S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Erg lekker gegeten, mooi opgemaakte borden, antipasti en pasta top. Vriendelijk personeel, wel een beetje formeel.
petra D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker gegeten in een een gezellige sfeervolle restaurant. Vriendelijk personeel. En we konden ook nog WK voetbal volgen
Angie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten was erg lekker, bediening was vriendelijk maar we moesten steeds lang wachten. Het was niet druk, de bediening stond steeds met elkaar te praten.
René H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Echt een fantastisch mooie en heerlijke Italiaan. De wijnen waren ook geweldig. Goede plaats voor een onvergetelijke high wine.
Diederik L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Uitstekend restaurant. De porties wellicht aan de summiere kant, maar de prijs daarbij is dan weer logisch. Pizza's zijn uitstekend, enkel de ingrediënten wat aan de lage kant. Eén van ons had ravioli en dat leek niet heel veel te zijn. Prijs - kwaliteit verhouding is goed.
indira S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Prima eetgelegenheid. Lekkere pizza's, lekker wijntje erbij. No nonsense restaurant. Het restaurant is overigens vrij groot en zat aardig vol; altijd knap van de bediening om focus te houden. Een aandachtspunt is het toilet; dat was niet echt schoon.
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De bediening was niet gastvrij en langzaam. als iemand binnenkomt laat de persoon dan niet wachten of spreek hem aan dat je zo bij hem komt. heb je dan een tafel, wellicht zou je kunnen beginnen met een drank ronde op te nemen. dit duurde ruim een kwartier. daarna was het redelijk ok.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk Italiaans restaurant. Beste pasta bolognese die ik gegeten heb! Mooie en verzorgde inrichting, prima bediening. Als je zin hebt in goed Italiaans eten is dit een aanrader.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Met een vriendin heerlijk gegeten bij de Italiaan op het Plein. Ik kwam hier vaker, maar dit was de eerste keer sinds de verbouwing en concept verandering. Echt heel positief moet ik zeggen. De bediening is erg vriendelijk en we hadden een goede ontvangst. De inrichting is er ook op vooruit gegaan, echt heel mooi geworden. Het is een grote zaak, maar als je samen aan tafel zit, voelt het toch ook knus aan. Vooraf namen we de oesters en anti pasti mixto. De oesters vielen een beetje tegen, maar de plank met lekker hapjes maakte dat ruimschoots goed. We hadden voor 1persoon besteld en deelden dit met z'n 2-en. icm hoofdgerecht en toetje was dit zeker genoeg. Als hoofdgerecht de mixed grill vis. Leuke variatie, lekkere vis en veel groenten en mooie aardappels erbij. Beetje lekkere olijfolie erover en klaar. Als toetje de tiramisu gedeeld. Echt een van de beste die ik ooit op heb. Na de koffie nog een glaasje limoncello om het af te maken. Wij komen hier graag weer terug.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Aardige en kundige gastheren!
Eten was super lekker.
Enig aandachtspunten: het eten (risotto) koelde snel af (voorverwarmde borden?).
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was prima maar niet bijzonder, service redelijk, was ok maar zou niet heel snel terug gaan, niet bijzonder.
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eten was ok maar niets bijzonders, had er meer van verwacht. Service redelijk, niet iedereen was heel scherp. Interieur Zag er wel leuk uit.
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vanavond hier gegeten, high wine. De prosecco kwam maar nog geen hapje, prosecco op toen kwam de bruschetta. Toen de eerste wijn, er werd niet bij verteld welke wijn het was. Het tweede gerecht was goed, ik had gezegd dat ik geen vlees eet. Tussendoor weer een wijn, onbekend. Normaal zouden ze iets over de wijn vertellen maar personeel was daar te druk voor. Derde gerecht, we kregen een flink bord met kip, vlees en van alles erbij maar ik eet geen vlees dus dat heb ik gezegd. Ruim een half uur later kwam mijn gerecht, mijn man had het allang op. Deegkussentjes met tomatensaus, wel heel erg makkelijk er vanaf gemaakt. Had verwacht dat ik na een half uur wachten wel iets lekkers met vis zou krijgen. Wijntje erbij maar er werd niet verteld wat het was. Nagerecht hebben we maar gevraagd of we dat konden ruilen tegen een wijntje wat gelukkig mocht, was ook makkelijk voor hun omdat ze dan niet aan tafel een nagerecht zouden moeten bereiden wat ze toch niet zouden hebben gedaan. De vorige keer dat we een high wine hadden werden we ook al belazerd, het ging goed, ober voelde alles goed aan wat eten betreft maar toen namen we tussendoor nog een wijntje, dat zou je normaal gesproken afrekenen maar toen kwam hij op het laatst of we nog thee of koffie wilde ipv een nagerecht en zei dat wij dat al hadden gehad met die wijn. Mijn man nam een koffie, ik niks maar moesten nog 10 euro afrekenen. Het was gewoon veel te druk vanavond maar neem dan geen mensen aan voor een high wine. Echt heel slecht.
Marjan Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Dit restaurant is ongeveer een half jaar geleden verbouwd. Het ziet er heel gezellig en romantisch uit zowel binnen als buiten met leuke zitjes, hoog, laag, banken langs de kant en een hele grote zachte bank om lekker met je vrienden te relaxen. De keuken is open zodat je kunt zien wat voor lekkers er gemaakt wordt. We waren hier voor een high wine, ik vroeg witte wijn en mijn partner rood. Vooraf een prosecco, daarna de andere wijnen, ze smaakten heerlijk. We kregen vier keer lekkere hapjes, vooraf bruschetta met tomaat en zalm. Daarna nog verschillende lekkere hapjes. De ober wist heel veel te vertellen over de wijnen en was zeer attent en vriendelijk. Het personeel straalt en ze doen hun werk met veel liefde en passie. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt. Ik kon niet alles op en liet het brood liggen, toen kwam hij vragen of ik soms koolhydraat vrij eet, ik zei ja niet veel koolhydraten en ook geen vlees en zei dat ik ook niet veel kan eten. Ik kreeg als derde gerecht drie deegkussentjes gevuld met vis. Als nagerecht kregen we tiramisu wat ik het allerlekkerst vond. Het was echt genieten, een echte aanrader, we gaan daar zeker nog eens terug.
Livia M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
FAVORIETE RESTAURANT!! Vanavond ruim een uur gereden voor ons favoriete restaurant, het was geweldig! Mooi restaurant met top service. De bediening geeft echt aandacht aan de klant. De keuze is elke keer weer moeilijk omdat alles lekker is! Deze keer gekozen voor oesters en gemarineerde zalm vooraf, als hoofdgerecht de dorade en pizza Parma en als dessert de tiramisu en Panama cotta. De pizza is echt de lekkerste van Nederland!!! Super avond gehad. Tot snel!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Gusto Den Haag. De Dorade met zeevrachten was verrukkelijk. De pizza en pasta gerechten waren ook erg lekker. Hoeveelheden meer als voldoende. Bediening was alert en aardig. Alles bij elkaar een prima ervaring.