Solo Pasta

Meer informatie over restaurant Solo Pasta

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Sergej V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Ja super vers lekker en betaalbaar .maar kaart mag wel wat vaker aangepast worden.blijft t ook verrassend. lunchen en eten hier regelmatig en is ons nooit tegen gevallen.
Morrisj .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wat een leuk restaurant is dit! We hebben heerlijk gegeten hier, de gerechten die we kregen waren ook nog eens vers en ook ontzettend goedkoop! Ik kom hier zeker terug.
Gijsvogel .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Ik blijf toch genieten van dit leuke tentje.
Men beweegt langzaam mee met de vraag van het publiek maar weet ook de eigen formule goed in het oog te houden.
Snelle service, kaart met voor ieder wat wils, goede kwaliteit van gerechten en nog steeds een prima prijsstelling voor een (ongepland) etentje buiten de deur zo doordeweeks.

Het is hier de hele week druk (en dat is niet onterecht) want je zit er gewoon lekker en leuk te eten voor een schappelijke prijs.
Laatst belandden wij op een wat minder leuke tafel, maar vanwege de snelle doorstroom konden wij vlot op een wat meer gewenst plekje wat rustiger zitten. Dat is ook een van de weinige puntjes van kritiek; de 2-persoonstafeltjes in het middengedeelte voor de bar, dat staat wat te dicht op elkaar om ongedwongen samen met zijn tweetjes te zitten. Men kan beter de hoge tafels van een ander gedeelde wat mengen tussen de vele lage tafels om zo de sfeer nog beter te maken in een drukke bezetting.

Overall jong personeel wat verder goed op de hoogte van alles is houdt het geheel vlot en draaiende tijdens de drukte.
Het door mij gewenste pepermolentje staat uiteindelijk op tafel.
Ik hoop dat Solo nog lang door mag gaan, en ons zien ze hier nog (steeds) vaak terug!

Ada D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Ik heb hier meermaals zowel gelucht, als gedineerd.
Zowel de lunch als het avond eten zijn geweldig!! Enkel de broden bij het lunch mogen net wat groter zijn. Dat is mijn enige aanmerking.
Personeel is niet perse heel enthousiast of vriendelijk. Maar als er wat wordt gevraagd van hen, doen ze het meteen voor je.
Decor/omgeving in het restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Heel fijn!
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Sfeervol Italiaans restaurant. Lage prijzen en eenvoudige, smaakvolle gerechten. Met name pasta op de kaart maar ook pizza.
Vandaag lunch genoten. Er waren slechts 2 tafels bezet. 's Avonds zit het vaak heel vol. Maar met een goede doorloop.
Delen vandaag een voorafje van de dinerkaart; "Per Due". Bestaat uit plakjes ham, worst, tapenades, gerookte zalm, olijven, kaas en wat brood. Kortom allemaal kleine hapjes voor weinig geld.
Kwaliteit is niet hoogstaand maar het is allemaal zeer smaakvol en tegen en lage prijs!
Koffie was ook heerlijk.
Aankleding van het restaurant is apart met aan een kant een enorme foto wand.
Een plek om terug te komen.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Mooi modern pasta restaurant in winkelcentrum. Prijzen zijn zeer schappelijk zeg maar ronduit lekker goedkoop.
De pasta's zijn goed, pizza's vallen wat tegen, nogal droog.
Ook voorgerecht voor 2 genomen, niets bijzonders maar wel heel veel en aardig opgemaakt.
Bediening is vriendelijk.
Al met al, voor een goede pasta tegen een prettige prijs moet je hier zijn.
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Hier 2 x gegeten. Met een groep: verschillende voorgerechten laten regelen. Zoals ook bij de hoofdgerechten en nagerechten. Dit werd goed geregeld. Ook met het gezin gegeten. De prijs is geweldig fijn, maar de gerechten proeven niet bijzonder/ gewoontjes. Soms een lekker voorgerechtje of nagerechtje erbij...maar dat was het dan ook.

De bediening is jong, soms niet helemaal ervaren, maar wel enthousiast.

Wij wilden onze hond ( altijd stil liggend onder de tafel) meenemen. Na onze vele Italiaanse restaurant ervaringen in Italië zelf, verwachte we wederom enthousiasme...maar honden zijn hier niet welkom. We konden hem niet meenemen. Echt een min- punt! Gebeurt ons niet vaak in NL gelukkig. Daarom een 6- je voor service.

Interieur is gezellig.
Silvia F.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Leuke entree, maar wat een karige kaart. Geen salades en bij de pizza zijn ze vergeten een zaag erbij te doen, zo vreselijk taai was het deeg.
Solo, doe wat aan die niet bestaande salades!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Solo is een absolute aanwinst voor Maarssen! Heerlijk eten en vrolijke, attente bediening. Wij eten hier regelmatig en halen ook weleens af en eigenlijk is de kwaliteit altijd prima. De kaart is misschien wat beperkt en het uitzicht aan éen kant op het winkelcentrum niet ideaal maar het eten, de service en de eerlijke prijzen maken dat meer dan goed!
Rianne L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Afgelopen maandag hier gegeten. Onze verwachting was dat het rustig zou zijn, maar het zat goed vol! Als voorgerecht is de Per Due een aanrader; een schaal met een combinatie aan voorgerechten voor twee personen. De pasta's waren ook heerlijk, even als het dessert. Na het voorgerecht was de pasta eigenlijk te veel, maar geen probleem --> de rest krijg je mee in een mooi bakje.

Bij binnenkomst wordt er snel gevraagd of je iets wilt drinken en ook tussendoor wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. De deur naar het winkelcentrum was nog open en daardoor hadden wij wat last van tocht. Nadat we dit hadden aangegeven werd de deur direct dicht gedaan.

Een aanrader voor een gezellig en lekker hapje eten met een goede prijs-kwaliteit verhouding
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Uitstekend voorgerecht ( verschillende voorgerechten voor 2 personen). Probleem is dan wel dat je al zoveel gehad hebt dat je het hoofdgerecht niet op kan. Ik kon mijn pizza met veel tonijn gelukkig nog wel op. Mijn eetgenoot kon haar tagliatelle met kip echt niet op. Gelukkig kun je het restant gewoon meenemen. Voor en hoofdgerecht voor 2 personen inclusief wijn voor nog geen 30 euro. Perfect.
Olaf C.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Gisteravond en vanmiddag bij Solo restaurant gegeten. Ow my my my.... wat hebben wij lekker gegeten met het hele gezin. De geserveerde gerechten zijn van top kwaliteit. Je proeft meteen de Italiaanse smaken verwerkt in de gerechten op de kaart zorgvuldig geprepareerd door de Italiaanse kok's in de keuken.
Verder is het een uiterst leuk ingericht restaurant en is de bediening/personeel zeer attent en vriendelijk. Zeker een aanrader indien U in de buurt bent van Maarssen/Bisonspoor.
Gijsvogel .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Gewoon een hele leuke tent.

In het ietwat troosteloze winkelcentrum Bisonspoor (daar kan deze uitbater ook niets aan doen) is sinds kort Solo Pasta gevestigd.
Een leuke en snelle formule van dezelfde eigenaar die vlakbij ook restaurant 'Callas' in zijn beheer heeft.
Ik heb zelf niet veel gemeen met Callas, maar ik zal deze ondernemer nageven dat hij snapt wat de markt wil en daardoor succesvol is in het huidige horecabestand in deze plaats en mede daardoor met 'Solo Pasta' een hele goede greep heeft gedaan. Dat klinkt wat winstbejagen, maar dat bedoel ik niet zo... het is gewoon een prima tentje om zeker eens in het oog te houden.

Wij hebben hier in de korte tijd dat het bestaat al 2 keer leuk gegeten, en ook al 2 keer een maaltijd afgehaald.
De sfeer is lekker ongedwongen, je kunt er makkelijk een plaatsje vinden op drukke dagen als je even geen zin hebt om veel geld kwijt te zijn, maar toch even buiten de deur te eten.
En als je geen zin hebt om te koken dan kun je hier een lekkere pasta of pizza afhalen die snel klaar is.
Mocht je bij Solo binnen aanschuiven dan zijn er ook een aantal leuk geprijsde voor of nagerechten die prima passen in hun formule.

Het personeel is vlot en de gerechten die wij tot nu toe hebben geproefd (enkel de pasta's) waren goed van smaak, en de pasta mooi beetgaar, niet van die kleffe handel in ieder geval...
Ik koos de laatste keer de tagliatelle quattro formaggi en dat was echt een zeer dikke prima waard. Mooi romig en een goede blauwe kaassmaak.
Bij ons eerste bezoek miste ik wel een pepermolentje op tafel, maar de 2e keer had de ober deze bij navraag wel al achter de bar klaar staan. (zet er gewoon een op tafel mensen...)

Zoals ik al zei, even een avondje er uit kan hier prima zonder gelijk een dikke rekening. de gerechten zijn allemaal onder de €10, waarbij het gemiddelde zo rond de €6,50-7,50 per gerecht ligt. (Afhalen of daar eten)
Prima aanwinst voor Maarssenbroek waar ik vanwege deze lage prijs, het gemak, de kwaliteit en de sfeer de aankomende maanden nog wel vaker te vinden zal zijn of mijn vrienden uitnodig. En aan deze laatste zin kan de rest van de horeca in de omgeving dan weer een puntje zuigen want die weten me dus blijkbaar niet genoeg te raken op dit gebied.

FamDamen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Wij hebben gisteravond bij Solo Pasta gegeten. Wat een ontzettende leuke inrichting. Plafond open, ladders aan het plafond, industrie lampen. Vintage industrieel noemt men dat. Wat straalt daar een rust vanuit. Het personeel is vriendelijk, je voelt je gelijk thuis. Vragen of alles naar wens is, lekker relaxed en niet opdringerig. Het eten.....wat een smaaksensatie. Ik had overheelijke lasagne die was heerlijk van smaak.En mijn eega had een spaghetti bolognese, hij vond hem super lekker. Kortom een een aanwinst voor Bisonspoor. Wij gaan daar zeker vaker eten.
Ashila .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
De inrichting is mooi en strak, maar het is jammer dat het plafond nog open ligt waardoor je alle draden en buizen ziet lopen.

De service is zeer goed! Personeel maakt een open en vriendelijke indruk. Er wordt meteen gevraagd of je iets wilt drinken en tussentijds wordt er nog gevraagd of alles smaakt en naar wens is.

Het eten is helaas slecht. Ik had de pasta pollo. Hier zitten Cherry tomaatjes, spinazie en kip in. Ik had 1 Cherry tomaatje, een paar sliertjes spinazie en een aantal kip stukjes in de pasta zitten. Omdat de portie groot was zat ik aan het eind nog met een halve schaal pasta zonder kip, spinazie of tomaatjes. Daarnaast was de pasta erg flauw en zat er weinig smaak aan. Dit viel erg tegen. De lasagne was wel oké. De lasagne bestaat uit pastasaus met gehakt, de groenten missen absoluut en maken dit gerecht in mijn ogen een gerecht dat niet goed genoeg is om in een restaurant te serveren. Het eten was wel goed warm.

Ik kom niet meer terug bij Solo pasta omdat ik uiteindelijk kom voor het eten en het eten was in mijn ogen onvoldoende. Het eten is er goedkoop maar ondanks dat vind ik de kwaliteit-prijs verhouding niet goed.