Sole D'Italia

Molenstraat 110 6711 AW Ede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sole D'Italia

Lutherus .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ik heb nog nooit zo heerlijk gegeten als in dit traditionele Italiaanse restaurant. Ik had een Osso Bucco waar het mes doorheen viel zo zacht was het. Mijn vrouw had een varkenshaas met walnoten in gorgonzola saus. Prima bediening en service de eigenaar kwam kijken of als naar wens is. In dit restaurant kom ik zeker terug als ik in Ede ben.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Het voedsel van Sole D'Italia is werkelijk waar subliem. Zowel de pizza's als de pasta die ze serveren. De service is vlot en efficiënt en zeer representatief. Het decor is echter wel wat verouderd, maar niet zodanig dat het hinderlijk is. Sole D'Italia is een aanrader om te gaan eten wanneer je behoefte hebt aan een kwalitatief goed en heerlijk Italiaans gerecht.
Gul D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Prima Italiaan. Pizza lekker. Italiaanse sfeer. Serveerster vriendelijk. Lekkere wijn. Wij vonden het authentieke erg leuk.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het vaste stekje om pizza te eten in Ede. Heerlijke traditioneel Italiaanse flinterdunne pizza's. Veel keus en allemaal net zo lekker! Ook de pasta's zijn hier goed. Goede sfeer, prima prijsje en vriendelijke bediening.
JWW11 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
heerlijke pizza gehad. redelijk goede wijn. geen pretenties maar wel heerlijk gegeten. bediening was vriendelijk en matig attent. aankleding wel erg jaren '70. Prijs zeer redelijk (€ 35 pp)
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Supergezellig, lekker in italiaanse sferen genieten van een goede italiaanse keuken.
We hadden niet gereserveerd toen we er op zaterdagavond kwamen, er was gelukkig nog wel een plekje vrij. We hebben genoten van mosselen op italiaanse wijze en een heerlijke mixed grill.
Het restaurant was goed bezet, gezellige sfeer! dit doen we vaker!
BobVos .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Op donderdag 13 augustus bij Sole d' Italia met 4 personen, waarvaan één in een elektrische rolstoel gezeten was, gedineerd. We hadden vooraf gereserveerd en we kregen een prima plek waar de rolstoelrijdster goed bij kon aansluiten. De ontvangst was vriendelijk en het personeel zeer behulpzaam ondanks dat het een erg warme dag was. Daardoor voel je je meteen thuis in dit gezellig en (gelukkig oubollig) ingerichte restaurant. Flessen en karaffen aan het plafond en een afdak van rode pannen! Achter in de zaak speelde een video die Italiaanse muziek in de zaak liet klinken. We bestelden geen culinair hoogstandje maar gewoon vier verschillende pizza's. Deze waren alleen prima in orde. een goede, niet te dikke of te dunne bodem, voorzien van een overvloedige vulling. De lekker koele rode Lambrusco die we dronken smaakte zoals het moet. We hebben alle vier heerlijk gegeten en genoten van de sfeer en de bediening in de zaak, een aanrader!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Pizza zonder aanpassingen. Wat voor ons belangrijk was, was het gebruik van verse producten en geen smaakversterkers. Dit was niet het geval bij de champignonroomsaus. Er werd tevens geen melk gebruikt in het pizzadeeg. We hebben heerlijk gegeten van rijkgevulde pizza's met een niet al te dikke en ook niet al te dunne bodem. Grote en bodem waren precies goed. Atmosfeer was Italiaans, bediening erg vriendelijk en het eten super. Prijs van de pizza is gemiddeld. Aanrader.
GerdavdB .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Gezellige Italiaan in centrum van Ede, lekkere luchtig pizza's voor nette prijzen. Ook de pasta's zijn prima hier. Bediening is vriendelijk en maakt tijd aan tafel voor een praatje. Interieur is een beetje gedateerd maar wel gezellig. Parkeren kan in de parkeergarage vlakbij. Aanrader voor lekkere pizza's in Ede.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Mijn favoriete Italiaan in Ede. Wij zijn er gister met zijn tweeën geweest. Er werd niet moeilijk over gedaan om de rolstoel onder de kapstok te parkeren, ondanks dat het vrij krap was. Die krapte geldt voor het hele restaurant en is een van de weinige nadelen. Het eten was zoals gewoonlijk weer prima. De voorgerechten, slakken en tomatensoep waren gewoon goed. De hoofdgerechten,
forel in witte wijnsaus en spaghetti alla Marinara waren om je vingers bij af te likken.
Acg .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Goede pizza's. Ik denk dat 90 procent van de klanten hier ook voor komt. Gedateerd interieur, maar als het eten maar goed is. Was prima eten.
Avdm34 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2013
Zeer goed Italiaans restaurant, om er terug te komen. Echt lekker traditioneel Ital. Sardijnse keuken, met groot vaste klanten bestand.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
de afgelopen 2 weken 2 keer hier gegeten, een keer op 16 sept met 20 personen, en een keer met 3 personen. Beide keren een goede verzorging, prima bediening en heerlijk autentiek italiaans eten. Beide keren waren maandagavonden, het restaurant was op beide avonden goed bezet. Prima locatie, we blijven hier graag komen!
Lenk .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Gisteren hier met 7 personen gegeten. Het eten was goed maar de service was bedroevend. Een van ons gezelschap kreeg zijn bestelde pizza om kwart over 7 (zonder de salade), terwijl de rest van het gezelschap een kwartier later volgde.
Toppunt was de reactie richting de vegetariër aan tafel. Hij had uiteraard speciaal een vegetarische pizza uitgezocht maar deze kwam aan tafel mét twee grote plakken vlees erop. Nu kan iedereen fouten maken natuurlijk (en zeker op een drukke zaterdagavond) maar toen de serveerster op dit feit werd gewezen suggereerde zij dat onze tafelgenoot toch wel de plakken vlees kon verwijderen want 'ze waren niet meegebakken'. Ronduit onbeschoft dus en dat werd ook niet geaccepteerd, terwijl het een fout van het restaurant was nota bene. Met een kop als een oorwurm nam ze het bord weer mee, met de mededeling dat een nieuwe bestelling wel lang ging duren. Om te beginnen duurde alles lang dus dat maakte ook niet meer uit maar bovendien kreeg hij zijn nieuwbestelde (wel een andere voor de zekerheid) pizza als eerste van de rest van de tafel.
Jammer, de entourage was prima, het was lekker warm en het eten was goed maar dit soort ervaringen besluiten ons nooit meer hier te gaan eten.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
na ruim 2 jaar weer eens terug geweest, heerlijke pizza gegeten en de tafelgenoot vroeg een pasta buiten de kaart en kreeg een heerlijke gevulde pasta met truffel en paddestoelen! De italiaanse familie lijkt zo uit een reclame gestapt te zijn, een echte autentieke sfeer.. alles op zijn italiaans, dus geen haast, maar wel kwaliteit. sinds een jaar ofzo is er ook een delicatessenwinkel naast het restaurant gevestigd en daardoor hebben ze ook gerechten buiten de kaart, echt een aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Pizza's waren prima, maar erg duur, 12-13 euro vind ik veel. Smaak en bodem was goed. Bediening begrijpt het niet helemaal. Langdurig staren naar de bediening heeft weinig effect terwijl het niet druk was.
Bennohendriks .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Heerlijk gegeten, prima kwaliteit, compliment voor de kok. vriendelijke bediening en normale prijs. kom hier zeker nog eens terug.