Sol

Markt 11 6131 EK Sittard Nederland Kaart
31-462040836

Over het restaurant Sol

Wat voor weer het buiten ook is, bij Sol in Sittard schijnt de zon. In een klein en sfeervol pandje aan de markt serveert Sol Spaanse grillgerechten afkomstig van de prominente houtskoolgrill in de keuken. Ook is er een uitgebreide, verrassende tapaskaart. Of het nu de bruschetta met geitenkaas en dadel is, de rucolasalade met gekonfijte aardappel, of de zoete tortillachips met suiker, kaneel en chocola: het plezier en de creativiteit spatten van de vele gerechtjes af.

Meer informatie over restaurant Sol

• : ODA-parking (toegang vanaf de Paardestraat)

Maandag gesloten
Dinsdag & woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag tot en met zondag16:00 -22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Terras , Wi-Fi
9,2
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prijs kwaliteit zeer goed , hebben tapas gegeten en weet niet waar ik in een omtrek van 15 km beter tapas kan eten. Martin en zijn team doen het zeer goed
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Geweldig eten! Vriendelijke bediening! Heerlijke avond gehad!
Marie-Coline V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk tapas gegeten, zeer uitgebreide kaart. Voor ieder wat wils! Vriendelijke bediening. Interieur kan opknapbeurt krijgen, evenals meubilair.
john V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten onbeperkt tapas lekkere wijn en een heerlijke cappuccino met licor 43 na .
Myra W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was heerlijk
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk tapas gegeten, grote keuze voor ieder wat wils. Kwalitatief erg goed.
Renate U.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
Carolyn V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
We hebben tapas gegeten wat lekker en afwisselend was. Prima verzorgd.
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zeer goede Tapas gegeten bij SOL in Sittard!!
Echt een aanrader.
Peterwillems61 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bij sol gaan eten op de markt in sittard.
Eerlijk gezegd heerlijk no nonsens restaurant . Leuke bediening, goede koks.
Wat je besteld is zoals je het hebben wilt, dus gewoon heerlijk. Prima bereidt.
Leuk assertief personeel snel behulpzaam, aandacht.
Kort gezegd prijs ,kwaliteit prima.
Lekker glas wijn ( geen bodempje voor 3,50).
Vriendelijk personeel en leuke ambiance.
Top dus.
Komen nog wel eens terug.
PatYvon .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin. De open keuken is echt geweldig om te zien hoe de chef met zijn vak bezig is.
Als daar de passie al vanaf straalt weet je dat op het bord goed komt. En dat was ook het resultaat. De kaart is wel erg ruim en wat onoverzichtelijk maar kwalitatief is het hier in orde voor de prijs wat ze vragen
Culicor .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Dit pareltje in Sittard is echt een aanrader! Wij hebben gekozen voor onbeperkt tapas eten, dit zijn culinaire gerechten maar dan in tapas stijl. De sauzen zijn zelfgemaakt en glutenvrij. Ook met de kinderen is rekening gehouden zoals een mini angus beefburger en zelfgemaakte kipnuggets.
Top! Ga echt zo door want je hebt een unieke formule.
inge_schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Heerlijk gegeten! We hadden niet gereserveerd, gelukkig was er nog één plekje voor twee vrij! Op aanraden van de gastvrouw nam mijn man de ossenhaas met truffel-jus en ik nam de zalmfilet. Leuk dat je zelf twee bijgerechten kunt kiezen. De gevulde paprika was erg lekker!
De locatie vonden we leuk, het is een gezellig, smal pand met een leuke open keuken.
Het was vrij druk, waardoor er weinig oog was voor de drankjes.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Goed eten voor een goede prijs. Veel vleesgerechten, maar een vega-maaltijd samenstellen was ook geen probleem. Gerechten komen warm op tafel. Bediening is vriendelijk en alert. Interieur mag wel een beetje opgepimpt worden.
Mark L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Bij Sol gegeten na afloop van het werk op de weg naar huis. Alleen een hoofdgerecht, rib-eye uit de houtskool oven. Vlees heerlijk op smaak. Ik eet eigenlijk geen saus bij een goed stuk vlees, bij Sol komen de sauzen niet uit een pakje merkte ik. Heerlijke truffel mayo en knoklooksaus. Helaas geen tijd om uitgebreid te gaan eten. Aanrader!
Juhroen74 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Heerlijke avond gehad in gezellig tentje. Eten was heerlijk (spies Ossenhaas) en ruim voldoende. Bediening was in orde; niet overdreven goed en zeker niet slecht. Als je lekker ontspannen hapje wilt eten voor niet overdreven veel geld kun je hier met een gerust hart naar binnen.
Trudysoomers .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Zeer slechte bediening, vis(voor de 2e keer) niet te eten, personeel zeer klant onvriendelijk, totaal niet geïnteresseerd in haar klanten.oude frietjes.
Al met al toch weer eens geprobeerd, maar nooit meer!
jennifervos87 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
2 weken geleden met vrienden bij Sol gaan eten. Wij zijn voor het tapas menu van 19.95 euro pp gegaan. je krijgt dan 3 gangen van verschillende hapjes.Vooraf werd gevraagd of er wensen of allergieen waren waar ze rekeningen mee moesten houden, hierin werd door één persoon aangegeven geen paprika te lusten. We moetsen lang wachten op ons eerste drankje. De eerste gang was minimaal, 1 tot 2 inktvisringen pp, een plakje kaas, dadels onmwikkeld met spek (2 pp) en een aardappeltortilla. Er werd geen brood mee geserveerd. Het leek wel een amusebordje en verwachte dus meer van ronde 2. Ook dit was weer minimaal, een half plakje parmaham pp 2 uienringen pp en gevuld stukje paprika met gehakt. De persoon die geen paprika luste kreeg een groenterolletje, gevuld met paprika!! Dit werd terug naar de keuken gestuurd maar geen vervangend gerecht terug gekregen! ondertussen nog wat brood besteld om de ergste honger te stillen, op de tafel stonden 12 glazen van 4 personen. De derde gang was een stukje bief met een paprika salade! De bediening zei nog even met een lach dat zij dat niet kon eten. Uiteindelijk zijn we met honger en frustratie naar huis gegaan. De frikandellen nadien smaakte ons heerlijk!! Sol, nooit meer.