Sol

Markt 11 6131 EK Sittard Nederland Kaart
31-462040836

Over het restaurant Sol

Wat voor weer het buiten ook is, bij Sol in Sittard schijnt de zon. In een klein en sfeervol pandje aan de markt serveert Sol Spaanse grillgerechten afkomstig van de prominente houtskoolgrill in de keuken. Ook is er een uitgebreide, verrassende tapaskaart. Of het nu de bruschetta met geitenkaas en dadel is, de rucolasalade met gekonfijte aardappel, of de zoete tortillachips met suiker, kaneel en chocola: het plezier en de creativiteit spatten van de vele gerechtjes af.

Meer informatie over restaurant Sol

• : ODA-parking (toegang vanaf de Paardestraat)

Maandag gesloten
Dinsdag & woensdag 17:00 - 22:00
Donderdag tot en met zondag16:00 -22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sol

Vivian O.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Sol biedt een leuke ambiance, het eten is voortreffelijk, de tapas duidelijk van een betere kwaliteit dan bijvoorbeeld bij Bueno of La Cubanita en de sangria en limoncello maken de avond helemaal af. Dat gezegd te hebben, de service is niet altijd even goed en dat hebben we al een paar maal meegemaakt. Gisteren waren er wat minpunten, die bij elkaar opgeteld een beetje ergerlijk waren en we willen ze toch graag vermelden, zodat er hopelijk nog eens goed wordt gekeken naar het personeel; ik heb tijdig gereserveerd bij IENS voor 4pers om 19.30u. We kregen de uiterste tafel aan het terras en hadden al snel last van de dalende temperatuur (logisch, wij zouden ons tafeltje nog het langst moeten bezetten), we kregen met 4 personen een tafel voor 2 (naast ons had een groepje van 3 een grote tafel voor 4), een klein broodje met aioli om met 4 personen te delen (was nog niet genoeg voor 2 personen, geen suiker, melk en lepel bij de cappuccino en ondanks dat hij heerlijk was, de salted Caramel latte van €3,50 bestond uit een slokje koffie en vooral enorm veel schuim. Gelukkig hebben de tapas weer goed gesmaakt en we hopen dat de service een volgende keer even voortreffelijk is.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Eten was goed. Aantal keren onze gerechtjes vergeten en duurde lang met bestellingen opnemen en brengen
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Super gegeten! Leuke dame die bediende!
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Tapas gegeten. Uitgebreide gevarieerde kaart met niet standaard gerechten. Prima service. Porties voldoende en redelijk snel (vers) bereid. Zeker voor herhaling vatbaar.
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We zijn hier al vaker geweest en we hebben altijd lekker gegeten. Een lekkere wijn erbij en een koffie of capuchino met een likeurtje na.
Vanessa A.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Mijn lens reservering was niet bekend bij hun. Wel hebben ze ons wel een tafel geregeld. Het eten was ok en ik moest mijn medium gebakken biefstuk terugsturen omdat het voor mij veel te rauw was. Verder ok maar niet bijzonder eten gehad.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
De beste tapas in de regio, heel vriendelijk personeel en ook nog lekker op het terras kunnen zitten, heerlijk!
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezellige zaak, vriendelijke en vlotte bediening. Leuke uitgebreide menukaart en een redelijke prijs.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Vanavond Niet zo lekker en als we gewend zijn. Maar toch erg goed
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zoals gewoonlijk bij sol, goede service en heerlijk gegeten!
paul T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekkere tapas
Rebecca W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Eten was heerlijk! Ook veel keuze ook al hadden wij geen tapas gekozen. Service was ook top, op tijd met eten en/of drinken.
Inrichting was wat minder, weinig plek om je te "bewegen".
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Onbeperkt tapas. heel erg lekkere zeer kleine gerechtjes zodat je er veel kan uitproberen. Vers bereid en veelal van de houtskoolgrill. snelle service en uitgebreide kaart.
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Super lekker eten en zeer goed verzorgd. Bediening was goed.
Roger D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Zeker een aanrader , zeer vriendelijk personeel , eten was heerlijk,
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Lekkere tapas en goede sfeer prima bediening.
Frits Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Hebben heerlijk op ons gemak kunnen eten, bediening is vriendelijk en leuk.
Zeker een aanrader.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Ze hebben mooie wijn soorten. Voor ieder wat wils. Heel behulpzaam en vriendelijk personeel.
John V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk voorgerecht , hoofdgerecht was lekker mals een lekkere huiswijn erbij en als afsluiting een koffie met een likeurtje het was een heerlijke avond. De service is ook altijd geweldig bij Sol.
simone V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Voortreffelijk tapas gegeten hier! Alles was goed warm en je proefde de verse producten. We zaten boven aan het raam met een uitzicht over de markt van Sittard. We werden geholpen door een leuk meisje met veel ervaring en kennis. We waren met zen 2en 65 euro kwijt. Hou je van tapas, zeker langsgaan!