Sol y Sombra

• Amex , Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Sol y Sombra

Astriddekoning .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We hebben een hele gezellige avond gehad in deze leuke plek met lekkere tapas. De sfeer is gezellige bediening attent en vriendelijk.
ronaldvrijswijk V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Echt een gezellig spaans tapas restaurant zoals je ze in Spanje hebt.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke tapas en leuke bediening. Tip: als je er voor de eerste keer bent neem het verrassingsmenu. Heb je meteen bijna alles een keer geproefd!
Andre P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prettige ontvangst, goede uitleg over kaart. Eten was lekker en ruim voldoende (geen plek meer voor dessert!).
H. K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant
Bastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker gegeten. Fijne gerechten. Kaart is wellicht wat onhandig.
Restaurant is al heel lang hetzelfde, en met veel nieuw aanbod in de stad is een herindeling/wijziging van interieur wellicht aan te bevelen.
Het restaurant was nl niet vol,terwijl vergelijkbare restaurants dichtbij al helemaal vol zaten.
Maar wellicht is dit juist de kracht van dit restaurant.
Meline M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Was prima eten, goede service en vriendelijke bediening. De verschillende sauZen bij het eten is ook lekker. Over het algemeen prima
Hardy S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima gelegenheid met vele typisch Spaanse/ Catalaanse gerechten, heerlijk gegeten super vriendelijke bediening.
wilma T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Goed gegeten en we komen terug
Gelukkig geen al you can eat
Kristel H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Tommy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
heerlijk genoten van de diverse en super lekkere tapas van de kaart! de serranoham werd vers voor je neus gesneden en alle gerechtjes waren erg smaakvol! komen hier zeker terug!
Noor M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Al voor jaren een goed, gezellig restaurantje. Tapas zoals je die kent uit Spanje. Vooral ook goed vlees. Echt lekker Spaans met een fijne sfeer.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Lekker gegeten, wel waren een paar dingen erg zout of juist niet zo op smaak, maar dat kan komen doordat er een beetje geïmproviseerd moest worden ivm dieetwensen. Hele vriendelijke bediening.
Italiaans .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het is een sfeervol restaurant. De ontvangst kan vriendelijker. De soep (gepureerde bliktomaten met een pepertje) vonden wij geen lekkere soep. Het plateau met snijwaren kan van een veel fijnere, smaakvollere kwaliteit samengesteld worden zonder dat de kostprijs substantieel omhoog gaat. Het geroosterde brood met zeezout en olijfolie was heerlijk. Tip: zet verfijnde Iberico producten op de kaart.
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het eten was lekker zonder meer. Ik had nl. niet het gevoel dat het verse producten waren. Jammer dat je ook geen Paella kon verkrijgen voor 1 pers.. Doordat ik alleen in de zaak zat, waren de wachttijden miniem. De prijzen lagen ook wat aan de hoge kant.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuke lokatie aan een druk kruispunt. Genoeg te zien terwijl je er zit. Entourage is psychedelisch Spaans, alleen alles zien aan de wanden en bar is al 15 minuten vermaak. Weinig wachttijd, gerechten zijn matig en zonder veel opsmuk gemaakt. Wel grote porties. Wijn en frisdranken zijn redelijk geprijsd. Wij hebben elders veel betere tapas gegeten.
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De gerechten zijn erg eenvoudig, niet bijzonder en heel erg flauw gekruid.
Het viel dan ook best tegen. Jammer want het is een heel sfeervol restaurantje.
Adri B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Aardige bediening, muziek staat wel erg zacht, voedsel prima niet bijzonder. Ze zijn wel eenbeetje karig met bestek en er mag wel iets warmer gestookt worden. Zit wel op eenbijzonder leuke drukke locatie, als je eens zonder gespreksstof zit kun je lekker buiten kijken.
Q.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Na een tip van een collega bij Sol Y Sombra wezen eten. Wat viel dat tegen zeg.
Onvriendelijke bediening, we kregen iets wat we niet besteld hadden, gaf daar een opmerking over, eten werd met een zucht en een steun mee terug genomen.
Bediening verschrikkelijk onvriendelijk en ongeïnteresseerd.
Eten was in verhouding met de kwaliteit veel en veel te duur.
Heb wel vaker Tapas gegeten, maar dit was de slechtste ooit. Ons zie je hier nooit meer terug.