Sol Food Trattoria

Zondag Gesloten

• Catering
Stephan .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
De lekkerste broodjes van Rotterdam en omstreken! Wij rijden er altijd graag voor om. Vooral de ciabatta carpaccio is heeeerlijk!
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Bijna elke vrijdag haal ik iets lekkers bij Sol. De ene keer een ovenverse pizza, de andere keer een heerlijke maaltijd. De kwaliteit straalt er van af. En wat te denken van de gevulde eierkoeken of de erwtensoep en de vele tapashapjes. Sol is voor mij een waar smulpaleis.
Gabri E.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
collega's halen hier wel eens broodje carpaccio als lunch, groot portie, en helemaal lekker, en vergelijkbaar met andere broodjes zaken een meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding. ook hebben wij wel eens een buffet op de zaak, met heel veel verschillende salades etc. met puur brood, top!