Soit

136-B 's-Gravendijkwal 3015 CC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Soit

De perfecte Franse keuken

Afwisseling kan soms heel goed zijn, maar waarom zou je perfectie vervangen? Het Franse bistrorestaurant Soit bereidt klassieke gerechten uitmuntend. Met name de soufflé is een aanrader: deze staat al dertien jaar op de kaart en mag er van de gasten beslist niet af. Zo hoort uit eten gaan altijd te zijn.

Meer informatie over restaurant Soit

Dinsdag t/m Zaterdag 17:30 - 21:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima restaurant, gunstig bij het centrum gelegen. Uitstekende bediening. Heerlijke gerechten. Helaas een menufoutje: de helft van ons gezelschap kreeg de menukaart van het vorige seizoen. Werd keurig en snel hersteld.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Mooie gerechten. Zowel vlees, vis als vegetarisch. Prima wijn erbij, vooral de soepele rode (huis?)wijn. Fles gekoeld water en warm brood met smeersels vooraf komt vanzelf op tafel. Gunstig geprijsd met gebruik van de AH-restaurantzegels. Wel lang moeten wachten op het nagerecht nadat een groot gezelschap binnen was gekomen, waardoor het ook flink rumoerig werd.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vanwege het vroege tijdstip (18h) waren we de enige gasten. Sommige restaurants lenen zich voor een gezellig aperitief, maar dat geldt niet voor Soit. De bediening was erg vriendelijk, attent, alle kaarsjes brandden, maar helaas bepaalt de onverzorgde inrichting de toon. Soit? Over de gerechten niets dan lof. Wat te denken van een mooi op temperatuur gebrachte crèmige aspergesoep, met daarin een klein zuurtje als tegenhanger van de room en de gerookte zalm die met een garneerring mooi gecentreerd was? En de uitstekend bereidde dorade die samen met de zoetig gegrilde jonge paksoi op een frisse couscous geserveerd werd? Met als nagerecht een witte chocolademousse met een frisse bosbessencompote? Kortom, het was heerlijk, maar de sfeer....
Kom op, neem jezelf als restaurateur én je gasten serieus en investeer in de inrichting om de sfeer in balans te brengen met de zeer goede keuken. Bezorg je gasten niet alleen een kwalitatief zeer smakelijk en mooi opgediend diner, maar ook ‘een fijne avond uit eten’.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Een uitgebalanceerde kaart, sfeervolle ruimte waarin conversatie met tafelgenoten goed mogelijk is en tot slot een eersteklas bediening.
An010 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gegeten, AH menu nog steeds heerlijk, mooi opgemaakte borden en voortreffelijke wijn en gezellige sfeer, zeker nu de eigenaresse er weer eens was.
John R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten was prima, wachttijd tussen maaltijden erg goed, wegens een feestje beetje druk maar gezellig. Petje af voor het personeel waren zeer vriendelijk en letten goed op hun gasten en wat je wel of niet kon /lustte eten. prima avond gehad. Thanks
trysmajerlique .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een super leuk restaurant, heerlijk eten! Super lief personeel! Super om met kinderen heen te gaan, onze zoon Maas mocht zijn eigen toetje maken in de keuken! Heel erg fijn om zo relaxed uit eten te gaan met onze zoon van 4 jaar.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en de wijn was ook lekker. Goede service, was erg gezellig.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Leuke ontvangst,aardige dames. Goede wijn voor goede prijs. Verzorgd en smakelijk eten.
Veel waar voor je geld. (AH actie)
Judiedepudie .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijke avond gehad via de AH-actie! Hele leuke en attente bediening. We mochten zitten waar we wilden. Je krijgt meteen een fles water op tafel en een lekker mandje met warm brood met tapenade. De keuze is beperkt (elke gang keuze uit twee gerechten), maar elke gang smaakte voortreffelijk (voor gerookte zalm op een originele wijze opgediend, hoofd een stoofpotje en na een heerlijke kwarktaart). Voor de patatjes moesten we bijbetalen, maar dat werd aangegeven en ze waren ook niet nodig, want het hoofdgerecht was compleet. Kortom een prima avond gehad. We komen hier zeker terug, want ik ben benieuwd naar de rest van de kaart.
jokedeelen .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wel de voordelen maar niet de nadelen van een eetcafe. Dat betekent wel de relaxte ambiance, maar niet de matige kwaliteit op je bord.. Bij Soit wordt uitstekend dus foutloos gekookt en vlot en attent geserveerd. Ook voor bezoekers van de AH-actie zoals wij werd royaal uitgepakt. Soit is wat ons betreft een regelrechte aanrader.
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad met de bonnen van de AH restaurantactie . Zeer gastvrij ontvangen. Leuk menu dat ook nog uit te breiden is. Mooie wijnen voor een goede prijs. De bediening kon ons uitstekend informeren over de wijnen die bij de gerechten passen. Inderdaad versterkte de wijnen de smaak van de gerechten. Een aanrader dus.
Bob en Gerard
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Ober wist ook van de hoed tot de rand over de kaart en de wijnen.
In een woord een aanrader.
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Leuk restaurant, rustige sfeer en ruim ingedeeld. Met AH-actie 3-gangenmenu genomen. Lekker eten, niet super bijzonder maar zeker een hele goede prijs-kwaliteitverhouding (€27,50 voor 2 personen). Gerechten op de normale kaart zagen er specialer uit.
Goede service, vriendelijk personeel.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Dit resturant is zeker een aanrader. De bediening is daar top, de sfeer is daar top en het eten was heerlijk.
Wij komen zeker een keer terug.
1Joost1 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We kennen Soit al langer dan vandaag. Het is een altijd goed bevallen adres met superaardige bediening. Last but not least: Het eten is ons ook altijd goed bevallen. Kortom, we keren vast een keer terug!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeer vriendelijk personeel flesje wijn was goed menu genomen. Voorrecht zalm vond ik persoonlijk erg zout dus geruild met soep van mijn man die daarentegen erg flauw was. Hoofdgerecht hoender deze was goed alleen jammer dat de spruitjes niet iets gaarder waren beet gaar heet dat maar sorry hoor proef eerst zelf eens man had eendenbout ook goed. Dessert chocolade soufflé met bolletje kokosijs lekker. Leuke avond gehad
C.A. V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met wat langere tussenposen komen we hier steeds terug. Nooit teleurgesteld in de verrassende samenstelling van de menu's.
elsschooff .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Jammer dat de keuze zeer beperkt was van AH actie.
Je kon alleen kiezen uit stoofvlees en snoekbaars.
Als je daar geen liefhebber van bent is het erg jammer.
Jacq K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed restaurant en goed eten. Echt een restaurant waar je lang kan en wil natafelen. De bediening is op de achtergrond wat een verademing is. Zeker voor herhaling vatbaar.