Soif

Bellamypark 14 4381 CJ Vlissingen Nederland Kaart

Over het restaurant Soif

Heerlijk ontspannen

Een knusse, warme plek op steenworp afstand van de prachtige zee, je voelt je hier direct thuis. De chef en zijn brigade werken het liefst met seizoensgebonden producten en dat zorgt voor een feest op het bord. Het vriendelijke personeel zorgt dat het je aan niet ontbreekt en schenkt graag nog een lekker drankje voor je in.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Soif

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
John K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
G D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Met gezin van vier buiten gedineerd. Lieve bediening. Duurde even voor de gerechten kwamen. De kaasfondue was niet heel smaakvol. Ladysteak is prima. De cheeseburger ook. Met het baars/aspergegerecht/beurre blanc gerecht ging het mis. Verkeerd baarsgerecht opgediend (met patat/geen asperges etc). Opgelost door achteraf twee asperges met lamsoren te leveren - maar geen beurre blanc. Helaas. Om 8 uur op 4 Mei (tijdens de dodenherdenking) ging de muziek niet uit, en bleef het hele restaurant vrolijk doorpraten. Daar had ik wel moeite mee - respectloos. Op straat stond iedereen stil (daar werd het Vlissingen bevrijdingsfestival voorbereid en opgebouwd) - dus het kan wel.
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zijn voor een weekendje naar Vlissingen gekomen. Werden super vriendelijk ontvangen. Er werd ons meteen een heel arsinaal aan gin tonic's aangeboden. Het eten was zeer lekker. Ook prijsverhouding is ideaal.

Lieve groeten,
De twee vlaamse dames aan het raam ;)
Jacobus A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op basis van een gekregen cadeaubon weer eens bij Soif gedineerd. Uistekend bevallen. In dit cafe restaurant kun je eten aan de voorzijde (Kijk op het Bellamypark) in een gezellige wat rumoerige sfeer. ook kan men kiezen om te dineren in de achterzaal (rustig) Hebben we al eerder gedaan, dus nu weer. Van de kaart gegeten en het was weer voortreffelijk van kwaliteit en hoeveelheid. De bediening was gewoon vriendelijk en leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sjaan en Ko Adriaanse, Henny Willems en Wim Janse
Lina T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Altijd als thuiskomen bij Soif heerlijke visgerechten en gezellig zitten de bediening is altijd vrolijk en attent kortom een plek waar je graag naar terug gaat!
A. P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gereserveerd, waren een half uurtje te vroeg. Was geen probleem. Het was prachtig weer dus konden buiten zitten. Coffee and Bite bon, echter konden wij alleen kiezen uit 1 overgebleven stukje appeltaart en cheesecake. That's iit! En dan ben je zelfs nog te vroeg!. Te weinig keus dus! En uiteindelijk erg duur; Coffee and Bite €12,50 voor 1 koffie, 1 thee en 1 stukje appeltaart! Beetje jammer. Coffee andBite service hoofdkantoor is prima qua service maar dit zal inkort meer doen, zonde!
C. G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten, duurde even voor de gastvrouw ons welkom heette.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Onze mini-vakantie begon op het terras van Soif. Een heerlijke Pulled porc bun. Het enige wat daar teveel aan was, waren de tortilla chips. Maar volgens mij ben ik de enige in de wereld die dat niet lekker vindt.
Ook tof: de jongedame die ondanks de bloedhitte (30+ graden) haar serveerwerk vlot en opgewekt bleef doen.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Twee weken geleden hier op een avond gegeten. De kabeljauw konden we buiten de kaart om bestellen. De vis was taai en droog. De bijgerechten lieten te wensen over. Prijs kwaliteitverhouding ver te zoeken. Aangegeven bij de bediening die het heeft doorgegeven aan de keuken. Leuke locatie aan het plein, goede bediening, sobere inrichting. Beslist geen aanrader wat de keuken betreft.
summerlinda .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Via de zoekfunctie van Iens gezocht op vegetarisch en vlissingen. Je krijgt dan 5 resultaten waarvan restaurant soif bovenaan staat. Dus daar een reservering gemaakt. De teleurstelling was dan ook groot toen bleek dat er niets vegetarisch op de kaart stond. Dit kenbaar gemaakt bij de serveerster die het met de kok zou gaan overleggen. Ze konden me een vega 4 kazen pasta aanbieden. Dus die, nog steeds teleurgesteld, maar gekozen. Gelukkig was het erg lekker en de serveerster erg aardig, waardoor het toch nog een geslaagde keuze was. Maar het zou bijzonder prettig zijn als de gezochte gegevens op Iens zouden kloppen.
Beste Summerlinda,
We hebben meteen de zoektermen aangepast. Onze kaart wisselt namelijk om de paar weken waardoor en niet altijd een ruim aanbod van vegetarische gerechten op staan. Onze excuses hiervoor. We hadden de zoektermen bij Iens inderdaad (nog) niet aangepast. Bedankt voor de tip! Wel kunnen wij altijd in overleg vegetarische gerechten maken. Wel zijn wij blij dat u alsnog heerlijk heeft gegeten en een fijne avond heeft gehad. Wij hopen u nog eens vaker te zien.
harmendeboer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer goede bediening en attent.Ik liet mijn vork vallen en kreeg gelijk een nieuwe.Ook informatie gehad over vlissingen.Het eten was lekker de volgende keer pakken we de Rack .Groeten uit Rosmalen familie de Boer.
Bedankt Harmendeboer,
Fijn dat u heeft genoten!
Bedankt voor de mooie recensie.
Tot een volgende keer in Soif!
judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Op dinsdagmiddag een luxe lunch for twee genuttigd (Giftfor2). Het was erg rustig maar prima bediening en leuke sfeer. De lunch werd erg leuk gepresenteerd met salade in wijnglazen, uiensoep is waterglazen, losse garnalen en warm een garnalen en makreelkroket (beide slechts 1 helaas), boerenbrood met verse zalm en makreelsalade en een ciabatta met spinata romana en rucola. Voldoende vullend met uiteenlopende smaken.
Bedankt Judithz15 voor deze mooie recensie!
Wij hopen jullie vaker te mogen verrassen met een lunch, borrel en/of diner. ;)
nameijer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
De verrassingslunch (belevenisbon) was heerlijk. Goede/verse kwaliteit van de producten en heel leuk gepresenteerd.
Gezellige locatie.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Leuke, afwisselende kaart met prima gerechten. Jonge, maar verrassend goede bediening. Zowel binnen als buiten zit je prima.
Beste Jusu,
Bedankt voor deze mooie recensie.
We hopen u nog eens vaker te zien in Soif!
zhela .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
heerlijke high tea gedaan, super lekker en gezellige locatie. Zeker een aanrader, hele lekkere aparte hapjes. De bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor uw mooie recensie.
;)
jdemeulmeester .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het eten was opzich goed de friet waren slap en niet echt vers .
Het hoofdmenu was prima verzorgt en nagerecht ook .
De bediening was prima .
Nadeel was we hadden gereserveerd voor restorant gedeelte eten maar was iets niet goed gelopen het was Kermis dus mega veel lawaai niet echt voorbereid maar hadden snell andere tafel achter geregeld wat prima was .
Eten prima dus prijs en eten goed in balans.
Decor erg sober .
Bediening erg goed .
Op de site zier het er heel mooi en anders uit.. klopt niet echt met de werkelijkheid.
Als je lekker hapje wilt eten café restorant zit Je hier prima en betaal je niet veel .
Communicatie is wel een verbeter puntje daarzo
Beste jdemeulmeester,

Bedankt voor uw recensie. Wij hebben zeker wat aandachtspunten waar wij aan gaan werken. Als wij uw recensie lezen ervaren wij dat als positief met positieve kritiek waar wij mee aan de slag kunnen. Als we de cijfers lezen worden we best verdrietig. Wij hopen dat u ons een keer de kans geeft voor een herkansing en de cijfers wat positiever geeft.

Met vriendelijke groet,

Cafe Restaurant Soif

Reactie van proever:

Hallo die kans is er zeker
We komen zeker keer terug this ook moment opname natuurlijk .. zeker componenten prijs en eten samen verhouding maar jammer dat niet alles helemaal warm was zoals frietjes .
En communicatie puntje .
Verder zeker herkansing
Met vriendelijke groet
sissui .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
De high tea was geweldig lekker. En de bediening was top.
1 tip.. .. een keer een schoonmaakdoekje over de kinderstoel is geen overbodige luxe.
Bedankt voor de goede recensie!!!
P.S. De kinderstoel word nu schoongemaakt!!! oops
josiendegraaf .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We aten met 14 mensen zondag 3 juli bij Soif. Afgesproken was dat we een klein menuutje konden krijgen. Vooraf een broodplank met diverse sausjes. Erg leuk opgediend. en met lekker brood. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit een hamburger of de bouillabaisse .
Beide met puntzakjes frites en frisse komkommersla.
Het verliep allemaal heel goed. Leuk personeel. Hartelijk en efficiënt. De prijs/kwaliteit van het eten was goed. Zelf had ik de bouillabaisse. Die was zeer rijk gevuld met vis en schaaldieren. Echt heerlijk. We hadden aangegeven dat we op tijd weer weg moesten. Dat lukte goed. Ik wil hier zeker nog eens eten. En dan eten van de kaart. Josien
Bedankt Josien voor deze geweldige recensie!!!
Tot een volgende keer! ;)
Natascha C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Bediening vriendelijk. Als je on line over het restaurant lees denk je aan een zeer uitgebreide kaart maar dat was niet zo. Er staat 1 vegatarisch gerecht op maar kwamen zelf met nog andere sugesties. Eten was lekker. Voorgerecht ...de plank was heerlijk.
Bedankt Natascha38 voor deze goede recensie.
De menukaart op de site hebben we aangepast hoor! ;)
Wij hopen jullie een volgende keer weer te zien!
nuraybecer .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Service was super vriendelijk, was lekker weer, hebben buiten gezeten.
Eten was lekker en snelle bediening.
Higt Tea bij de tafel verderop zag er heel lekker uit.
Echt een aanrader.
Dankjulliewel.
Bedankt Nuraybecer voor deze mooie recensie.
Wij hopen dat de zomer nu echt gaat beginnen zodat wij jullie nog vaker op ons terras zullen zien!