Soif

Bellamypark 14 4381 CJ Vlissingen Nederland Kaart

Over het restaurant Soif

Heerlijk ontspannen

Een knusse, warme plek op steenworp afstand van de prachtige zee, je voelt je hier direct thuis. De chef en zijn brigade werken het liefst met seizoensgebonden producten en dat zorgt voor een feest op het bord. Het vriendelijke personeel zorgt dat het je aan niet ontbreekt en schenkt graag nog een lekker drankje voor je in.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Soif

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Soif

fenna V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk getafeld, leuke sfeer, informeel, gastvrij, goed eten en behulpzame/ gezellig personeel. De moeite waard om een hapje te gaan eten
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Zondagmiddag een zeer teleurstellende ervaring gehad.
Na 5 kwartier wachten was ons eten er nog steeds niet, terwijl andere gasten die ver na ons binnen gekomen waren wel bediend werden.
De afhandeling van het probleem was erg onprofessioneel, we werden gewoon genegeerd en toen we vroegen waar ons eten bleef kregen we na veel pijn en moeite een antwoord. Erg jammer, hier komen we dus nooit meer.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vanavond een zeer teleurstellende ervaring gehad.
Na 5 kwartier wachten was ons hoofdgerecht er nog niet, terwijl andere gasten die ver na ons binnen gekomen waren wel bediend werden.
Dit was niet de eerste keer!
De afhandeling van het probleem was ook nog eens verre van optimaal
EEN VETTE ONVOLDOENDE !
Hans Bakker
Birgit G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad met uitstekend eten en drinken in een leuk gezellige ongedwongen sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Berty V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Zeer matig! We namen een sate, omdat we dachten dat je daar niet veel aan kan verpesten. Helaas! Nog nooit zo'n slechte hap gehad. Eigenlijk hadden we het terug moeten sturen. Taai vlees wat nauwelijks van het stokje af te krijgen was, op n bord met gedroogde uitjes uit n conimex potje en paprika (?) poeder. Erbij een meer dan grote zak patat om het één en ander goed te maken? Op de dames wc hing een waarschuwing dat het slot wel eens weigerde en je dus vast zou kunnen komen te zitten. Wat een ballentent
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed eten en zeer vriendelijk personeel we voelde ons op ons gemak ????
l. K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
het was goed
John K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuke plek in Vlissingen voor de lunch. Heerlijk gerechten. Alleen een beetje klungelige bediening. De eigenaar corrigeert dit super snel en goed. Kwaliteit is meer dan prima. Locatie is top . Zeker een aanrader
G D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Met gezin van vier buiten gedineerd. Lieve bediening. Duurde even voor de gerechten kwamen. De kaasfondue was niet heel smaakvol. Ladysteak is prima. De cheeseburger ook. Met het baars/aspergegerecht/beurre blanc gerecht ging het mis. Verkeerd baarsgerecht opgediend (met patat/geen asperges etc). Opgelost door achteraf twee asperges met lamsoren te leveren - maar geen beurre blanc. Helaas. Om 8 uur op 4 Mei (tijdens de dodenherdenking) ging de muziek niet uit, en bleef het hele restaurant vrolijk doorpraten. Daar had ik wel moeite mee - respectloos. Op straat stond iedereen stil (daar werd het Vlissingen bevrijdingsfestival voorbereid en opgebouwd) - dus het kan wel.
Jolien V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Zijn voor een weekendje naar Vlissingen gekomen. Werden super vriendelijk ontvangen. Er werd ons meteen een heel arsinaal aan gin tonic's aangeboden. Het eten was zeer lekker. Ook prijsverhouding is ideaal.

Lieve groeten,
De twee vlaamse dames aan het raam ;)
Jacobus A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Op basis van een gekregen cadeaubon weer eens bij Soif gedineerd. Uistekend bevallen. In dit cafe restaurant kun je eten aan de voorzijde (Kijk op het Bellamypark) in een gezellige wat rumoerige sfeer. ook kan men kiezen om te dineren in de achterzaal (rustig) Hebben we al eerder gedaan, dus nu weer. Van de kaart gegeten en het was weer voortreffelijk van kwaliteit en hoeveelheid. De bediening was gewoon vriendelijk en leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Sjaan en Ko Adriaanse, Henny Willems en Wim Janse
Lina T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Altijd als thuiskomen bij Soif heerlijke visgerechten en gezellig zitten de bediening is altijd vrolijk en attent kortom een plek waar je graag naar terug gaat!
A. P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gereserveerd, waren een half uurtje te vroeg. Was geen probleem. Het was prachtig weer dus konden buiten zitten. Coffee and Bite bon, echter konden wij alleen kiezen uit 1 overgebleven stukje appeltaart en cheesecake. That's iit! En dan ben je zelfs nog te vroeg!. Te weinig keus dus! En uiteindelijk erg duur; Coffee and Bite €12,50 voor 1 koffie, 1 thee en 1 stukje appeltaart! Beetje jammer. Coffee andBite service hoofdkantoor is prima qua service maar dit zal inkort meer doen, zonde!
C. G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten, duurde even voor de gastvrouw ons welkom heette.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Onze mini-vakantie begon op het terras van Soif. Een heerlijke Pulled porc bun. Het enige wat daar teveel aan was, waren de tortilla chips. Maar volgens mij ben ik de enige in de wereld die dat niet lekker vindt.
Ook tof: de jongedame die ondanks de bloedhitte (30+ graden) haar serveerwerk vlot en opgewekt bleef doen.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Twee weken geleden hier op een avond gegeten. De kabeljauw konden we buiten de kaart om bestellen. De vis was taai en droog. De bijgerechten lieten te wensen over. Prijs kwaliteitverhouding ver te zoeken. Aangegeven bij de bediening die het heeft doorgegeven aan de keuken. Leuke locatie aan het plein, goede bediening, sobere inrichting. Beslist geen aanrader wat de keuken betreft.
summerlinda .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Via de zoekfunctie van Iens gezocht op vegetarisch en vlissingen. Je krijgt dan 5 resultaten waarvan restaurant soif bovenaan staat. Dus daar een reservering gemaakt. De teleurstelling was dan ook groot toen bleek dat er niets vegetarisch op de kaart stond. Dit kenbaar gemaakt bij de serveerster die het met de kok zou gaan overleggen. Ze konden me een vega 4 kazen pasta aanbieden. Dus die, nog steeds teleurgesteld, maar gekozen. Gelukkig was het erg lekker en de serveerster erg aardig, waardoor het toch nog een geslaagde keuze was. Maar het zou bijzonder prettig zijn als de gezochte gegevens op Iens zouden kloppen.
Beste Summerlinda,
We hebben meteen de zoektermen aangepast. Onze kaart wisselt namelijk om de paar weken waardoor en niet altijd een ruim aanbod van vegetarische gerechten op staan. Onze excuses hiervoor. We hadden de zoektermen bij Iens inderdaad (nog) niet aangepast. Bedankt voor de tip! Wel kunnen wij altijd in overleg vegetarische gerechten maken. Wel zijn wij blij dat u alsnog heerlijk heeft gegeten en een fijne avond heeft gehad. Wij hopen u nog eens vaker te zien.
harmendeboer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer goede bediening en attent.Ik liet mijn vork vallen en kreeg gelijk een nieuwe.Ook informatie gehad over vlissingen.Het eten was lekker de volgende keer pakken we de Rack .Groeten uit Rosmalen familie de Boer.
Bedankt Harmendeboer,
Fijn dat u heeft genoten!
Bedankt voor de mooie recensie.
Tot een volgende keer in Soif!
judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Op dinsdagmiddag een luxe lunch for twee genuttigd (Giftfor2). Het was erg rustig maar prima bediening en leuke sfeer. De lunch werd erg leuk gepresenteerd met salade in wijnglazen, uiensoep is waterglazen, losse garnalen en warm een garnalen en makreelkroket (beide slechts 1 helaas), boerenbrood met verse zalm en makreelsalade en een ciabatta met spinata romana en rucola. Voldoende vullend met uiteenlopende smaken.
Bedankt Judithz15 voor deze mooie recensie!
Wij hopen jullie vaker te mogen verrassen met een lunch, borrel en/of diner. ;)
nameijer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
De verrassingslunch (belevenisbon) was heerlijk. Goede/verse kwaliteit van de producten en heel leuk gepresenteerd.
Gezellige locatie.