Over restaurant Soif

Heerlijk ontspannen

Een knusse, warme plek op steenworp afstand van de prachtige zee, je voelt je hier direct thuis. De chef en zijn brigade werken het liefst met seizoensgebonden producten en dat zorgt voor een feest op het bord. Het vriendelijke personeel zorgt dat het je aan niet ontbreekt en schenkt graag nog een lekker drankje voor je in.

Meer informatie over restaurant Soif

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 23:30
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

A. P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gereserveerd, waren een half uurtje te vroeg. Was geen probleem. Het was prachtig weer dus konden buiten zitten. Coffee and Bite bon, echter konden wij alleen kiezen uit 1 overgebleven stukje appeltaart en cheesecake. That's iit! En dan ben je zelfs nog te vroeg!. Te weinig keus dus! En uiteindelijk erg duur; Coffee and Bite €12,50 voor 1 koffie, 1 thee en 1 stukje appeltaart! Beetje jammer. Coffee andBite service hoofdkantoor is prima qua service maar dit zal inkort meer doen, zonde!
C. G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten, duurde even voor de gastvrouw ons welkom heette.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Onze mini-vakantie begon op het terras van Soif. Een heerlijke Pulled porc bun. Het enige wat daar teveel aan was, waren de tortilla chips. Maar volgens mij ben ik de enige in de wereld die dat niet lekker vindt.
Ook tof: de jongedame die ondanks de bloedhitte (30+ graden) haar serveerwerk vlot en opgewekt bleef doen.
Annet D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Twee weken geleden hier op een avond gegeten. De kabeljauw konden we buiten de kaart om bestellen. De vis was taai en droog. De bijgerechten lieten te wensen over. Prijs kwaliteitverhouding ver te zoeken. Aangegeven bij de bediening die het heeft doorgegeven aan de keuken. Leuke locatie aan het plein, goede bediening, sobere inrichting. Beslist geen aanrader wat de keuken betreft.
Summerlinda .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Via de zoekfunctie van Iens gezocht op vegetarisch en vlissingen. Je krijgt dan 5 resultaten waarvan restaurant soif bovenaan staat. Dus daar een reservering gemaakt. De teleurstelling was dan ook groot toen bleek dat er niets vegetarisch op de kaart stond. Dit kenbaar gemaakt bij de serveerster die het met de kok zou gaan overleggen. Ze konden me een vega 4 kazen pasta aanbieden. Dus die, nog steeds teleurgesteld, maar gekozen. Gelukkig was het erg lekker en de serveerster erg aardig, waardoor het toch nog een geslaagde keuze was. Maar het zou bijzonder prettig zijn als de gezochte gegevens op Iens zouden kloppen.
Beste Summerlinda,
We hebben meteen de zoektermen aangepast. Onze kaart wisselt namelijk om de paar weken waardoor en niet altijd een ruim aanbod van vegetarische gerechten op staan. Onze excuses hiervoor. We hadden de zoektermen bij Iens inderdaad (nog) niet aangepast. Bedankt voor de tip! Wel kunnen wij altijd in overleg vegetarische gerechten maken. Wel zijn wij blij dat u alsnog heerlijk heeft gegeten en een fijne avond heeft gehad. Wij hopen u nog eens vaker te zien.
Harmendeboer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zeer goede bediening en attent.Ik liet mijn vork vallen en kreeg gelijk een nieuwe.Ook informatie gehad over vlissingen.Het eten was lekker de volgende keer pakken we de Rack .Groeten uit Rosmalen familie de Boer.
Bedankt Harmendeboer,
Fijn dat u heeft genoten!
Bedankt voor de mooie recensie.
Tot een volgende keer in Soif!
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Op dinsdagmiddag een luxe lunch for twee genuttigd (Giftfor2). Het was erg rustig maar prima bediening en leuke sfeer. De lunch werd erg leuk gepresenteerd met salade in wijnglazen, uiensoep is waterglazen, losse garnalen en warm een garnalen en makreelkroket (beide slechts 1 helaas), boerenbrood met verse zalm en makreelsalade en een ciabatta met spinata romana en rucola. Voldoende vullend met uiteenlopende smaken.
Bedankt Judithz15 voor deze mooie recensie!
Wij hopen jullie vaker te mogen verrassen met een lunch, borrel en/of diner. ;)
Nameijer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
De verrassingslunch (belevenisbon) was heerlijk. Goede/verse kwaliteit van de producten en heel leuk gepresenteerd.
Gezellige locatie.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Leuke, afwisselende kaart met prima gerechten. Jonge, maar verrassend goede bediening. Zowel binnen als buiten zit je prima.
Beste Jusu,
Bedankt voor deze mooie recensie.
We hopen u nog eens vaker te zien in Soif!
Zhela .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
heerlijke high tea gedaan, super lekker en gezellige locatie. Zeker een aanrader, hele lekkere aparte hapjes. De bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor uw mooie recensie.
;)
Jdemeulmeester .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het eten was opzich goed de friet waren slap en niet echt vers .
Het hoofdmenu was prima verzorgt en nagerecht ook .
De bediening was prima .
Nadeel was we hadden gereserveerd voor restorant gedeelte eten maar was iets niet goed gelopen het was Kermis dus mega veel lawaai niet echt voorbereid maar hadden snell andere tafel achter geregeld wat prima was .
Eten prima dus prijs en eten goed in balans.
Decor erg sober .
Bediening erg goed .
Op de site zier het er heel mooi en anders uit.. klopt niet echt met de werkelijkheid.
Als je lekker hapje wilt eten café restorant zit Je hier prima en betaal je niet veel .
Communicatie is wel een verbeter puntje daarzo
Beste jdemeulmeester,

Bedankt voor uw recensie. Wij hebben zeker wat aandachtspunten waar wij aan gaan werken. Als wij uw recensie lezen ervaren wij dat als positief met positieve kritiek waar wij mee aan de slag kunnen. Als we de cijfers lezen worden we best verdrietig. Wij hopen dat u ons een keer de kans geeft voor een herkansing en de cijfers wat positiever geeft.

Met vriendelijke groet,

Cafe Restaurant Soif

Reactie van proever:

Hallo die kans is er zeker
We komen zeker keer terug this ook moment opname natuurlijk .. zeker componenten prijs en eten samen verhouding maar jammer dat niet alles helemaal warm was zoals frietjes .
En communicatie puntje .
Verder zeker herkansing
Met vriendelijke groet
Sissui .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
De high tea was geweldig lekker. En de bediening was top.
1 tip.. .. een keer een schoonmaakdoekje over de kinderstoel is geen overbodige luxe.
Bedankt voor de goede recensie!!!
P.S. De kinderstoel word nu schoongemaakt!!! oops
Josiendegraaf .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
We aten met 14 mensen zondag 3 juli bij Soif. Afgesproken was dat we een klein menuutje konden krijgen. Vooraf een broodplank met diverse sausjes. Erg leuk opgediend. en met lekker brood. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit een hamburger of de bouillabaisse .
Beide met puntzakjes frites en frisse komkommersla.
Het verliep allemaal heel goed. Leuk personeel. Hartelijk en efficiënt. De prijs/kwaliteit van het eten was goed. Zelf had ik de bouillabaisse. Die was zeer rijk gevuld met vis en schaaldieren. Echt heerlijk. We hadden aangegeven dat we op tijd weer weg moesten. Dat lukte goed. Ik wil hier zeker nog eens eten. En dan eten van de kaart. Josien
Bedankt Josien voor deze geweldige recensie!!!
Tot een volgende keer! ;)
Natascha C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Bediening vriendelijk. Als je on line over het restaurant lees denk je aan een zeer uitgebreide kaart maar dat was niet zo. Er staat 1 vegatarisch gerecht op maar kwamen zelf met nog andere sugesties. Eten was lekker. Voorgerecht ...de plank was heerlijk.
Bedankt Natascha38 voor deze goede recensie.
De menukaart op de site hebben we aangepast hoor! ;)
Wij hopen jullie een volgende keer weer te zien!
Nuraybecer .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Service was super vriendelijk, was lekker weer, hebben buiten gezeten.
Eten was lekker en snelle bediening.
Higt Tea bij de tafel verderop zag er heel lekker uit.
Echt een aanrader.
Dankjulliewel.
Bedankt Nuraybecer voor deze mooie recensie.
Wij hopen dat de zomer nu echt gaat beginnen zodat wij jullie nog vaker op ons terras zullen zien!

Ingrid_vdberg .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hadden een mini High tea via dagje weg. Het was een prima high tea , maar wel met name zoete gerechten. We misten wel de hartige hapjes. Dit was wel bij te bestellen.
Verder prima lokatie en service
Ludo1802 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Eerst om 12.00 koffie met zeeuwse bollus taart gedaan dit was heel apart en zeker een aanrader. en om 16.00 terug gekomen voor een high wine dit is ook een aanrader.
De service was super en bij de high wine kreeg je de juiste info over de hapjes en natuurlijk de wijn.
Beste ludo1802,

Myrnasl .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We gingen voor een high tea de luxe. De ontvangst verliep niet prettig, een serveerster die er niet echt zin in had, was niet vriendelijk en reageerde niet sympathiek op vragen, jammer. De hapjes waren heerlijk, maar voldeden niet helemaal aan de verwachting en de omschrijving. Bij navraag werd hier gelijk actie op genomen, prima geregeld, alleen wederom jammer dat de serveerster niet sympathiek reageerde. Als de bediening vriendelijk was geweest, zeker een plek om terug te komen, maar na deze ervaring waarschijnlijk niet nog een keer.
Beste Myrnasl,
Wat jammer dat de middag niet helemaal is verlopen zoals u in gedachten had. Wij zullen dit zeker opnemen met de betreffende serveerster om dit in het vervolg te voorkomen.
Natuurlijk hopen we dat u ons nogmaals bezoekt zodat we u kunnen te laten zien dat het niet gebruikelijk is dat onze medewerkers uitstralen dat ze er geen zin in hebben.
Mation D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant / eetcafé . Vanwege het mooie weer lekker buiten kunnen zitten , halverwege de avond ging de terraskachel aan .wij waren met vijf personen met zeer uiteenlopende smaken maar dit was totaal geen probleem voor de keuken. Buiten de kaart om is er nog een zeer ruime keuze in Vlees vis en vegetarische gerechten
Alle perfect bereid. In combinatie met de zeer spontane bediening levert dat een hele leuke avond op.
Beste Jonnie27,
Bedankt voor deze mooie recensie.
Ons team is trots op uw beoordeling!
Angela77S .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten, porties waren heel ruim. We zaten zo vol na het hoofdgerecht dat we het toetje maar achter wege hebben gelaten. Bij het afrekenen zag ik dat ze een aantal drankjes minder hadden berekend voor het toetje. Dus dat is wel een hele mooie service. Bediening was erg goed, beleefd en netjes. Kortom we komen zeker nog een keer een hapje eten.
Beste Angela77s,
Tot een volgende keer!