SOI74 - Thai Food cafe (zuid)

Van Woustraat 74 1073 LP Amsterdam Nederland Kaart
31-206666666

Meer informatie over restaurant SOI74 - Thai Food cafe (zuid)

Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Hanna L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Food is oké maar de porties worden steeds kleiner en het eten smaakt niet bijzonder.
Corien D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gezellig, vriendelijk personeel en de ribs ... die zijn de moeite waard!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zeer gezellig Thais restaurantje, goede sfeer, attente service en heerlijk eten
Belkiz B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk Thais eten ( street food gevoel) leuke & hippe plek!! Personeel is fantastisch ( Yoeri en Nicole deze is voor jullie).
carina M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Hier vanavond gegeten met mijn dochter. We deelden een sateetje met lemongrass (5 stokjes, echt heerlijk) en gingen toen voor een soepje (Thom Yam en Thom Kai, met garnalen). Beide soepjes echt verukkelijk, spicy, en ruim voorzien van garnalen. Op dat moment stond de score voor het eten nog op een 9, of misschien zelfs een 10. Daarna bestelden wij Pad Thai en een thaise salade. Sorry, maar deze waren beiden echt dik onvoldoende. De Pad Thai had véél te gare noedels, waardoor het een papperig geheel was, en was verder ook niet erg smaakvol. En wat er Thais is aan een grote kom overrijpe tomaat- en komkommerblokjes met een beetje rode ui en taugeh snap ik niet. Jammer. Service is attent en vriendelijk, en het decor is echt een leuke kruising tussen Thais en hip. De stoeltjes zitten niet zo lekker, zeker niet voor een oudere met rugklachten, maar ik ben dan ook niet het publiek waar deze zaak op mikt. Verder super gezellige zaak. Zeer schappelijk geprijsd. Ik miste een drankenkaart, dus dacht dat ze alleen thais bier hadden (dit stond als enige op de menukaart). Was geen probleem, lekker Singha gedronken, maar dat schroeft de rekening dan toch weer op. Bij het buurtafeltje zag ik ze later gewoon Jupiler drinken, dus dat hebben ze wel. Kom zeker nog eens terug voor een sateetje en een kom soep.
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuk concept, betaalbare en niet al te grote gerechten op lekker lullig thais plastic geserveerd. Goede bediening en smaak. Tafeltjes wat heel klein maar als je vroeg komt geen probleem. Kom zeker vaker :-)
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een heerlijke avond heb ik hier gehad! Ik was helemaal terug in Thailand. De sfeer en looks van het restaurant zijn lekker authentiek en onwijs mooi overlopend van het vrije en rauwe Thailand naar het hippe en geregelde Amsterdam. Eten is top! Echt lekker en vooral voor deze prijzen. Personeel is mega vriendelijk en onwijs sympathiek. Aanrader! Ik vond het fantastisch.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dit Thaise café heeft alles wat je wil! Heerlijk laagdrempelig door de sfeer het het authentiek Thais streetfood met bijna Thaise prijzen! Het is te proeven dat de ingrediënten rechtstreeks uit Bangkok komen. Door de aankleding en het echte Thaise plastic servies heb je echt even het gevoel dat je weer terug in Thailand bent. In het weekend gaat de muziek wat harder en is het ook nog eens heel gezellig om te borrelen! Het personeel is super vriendelijk, behulpzaam, relaxt en gezellig en samen met de rest maakt dit de sfeer top.
Adele L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Afgelopen maandag hier gegeten met 3 vriendinnen. Op aanrader van de bediening een Thai platter en vervolgens Massaman en Kio wan besteld. Daarna hebben wij nog een Thai en stormy besteld, echt een aanrader!
Leuk muziek, attente bediening en heerlijk gegeten!
Wij komen terug!
Dt21 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gisteravond bij Soi 74 gegeten met een paar vrienden en wat een fijne avond hebben wij gehad! Bediening is gezellig en let zeer goed op de details. Zelf heb ik een tijd lang in Thailand gewoond en ben zeer bekend met de Thaise keuken, dus ik had zo mijn twijfels toen ik aan kwam bij Soi 74, omdat de look en feel zo ontzettend anders is, dan andere Thaise zaken in Amsterdam. Vooraf hadden we de Thai platter, een mix van verschillende vlees gerechten en de Chiang Mai worst sprong er echt uit. Chiang Mai worst is in Thailand zeer spicy, maar hier hebben ze er voor gekozen om de spicyness wat onlaag te brengen (verstandig ook), maar de smaak was nog steeds net zoals in Thailand. Als hoofgerecht hebben we een groene curry, rode curry en een massaman gedeeld en we konden alle drie alleen maar concluderen dat de smaken echt authentiek Thais zijn. De prijzen zijn voor Thais eten redelijk goodkoop en geven ook de mogelijkheid om verschillende gerechten te delen. Al met al echt een geweldig concept om eens in de zoveel tijd even een hapje te eten, tot snel!,
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten met Attente service! Prijs kwaliteit is echt top en je kan lekker blijven hangen voor een borrel! Al met al een lekker tentje.
misslizz .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op 5 december gaan eten en daarom lekker rustig. Het restaurant is mooi ingericht en ziet er gezellig uit. Het licht is wel vrij fel, dat had wel wat gedist gemogen. Ik heb de spareribs gegeten, super lekkere marinade!! Het vlees zelf had wel net iets teveel vet voor mijn smaak. Komt alleen met een salade waar teveel rode ui in zat en bijna alle bites waren vlees, dus lastig te combineren. Mijn tafelgenoot de groene curry met tofu. Lekker pittig, maar de smaak miste wel diepgang. Als toetje de chocolade taart, heerlijk. Vriendelijk en attent personeel, best knap voor Amsterdam
Josephine R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Één keer in het restaurant gegeten en door een goede ervaring ook één keer besteld. In het restaurant was de bediening vriendelijk en behulpzaam. Eten was leuk en lekker. De 'afhaal' viel echter erg tegen. Karige porties en de rode curry (enige gerecht wat een beetje een oké portie was) was voor ons niet echt Thais en/of lekker. De extra kip die we besteld hadden voor in de curry was goed zoeken, heel weinig! De spareribs waren lekker.
Twee totaal verschillende ervaringen dus, wat ook terug te lezen is in andere recensies. Jammer.
saikosas .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor thais eten moet je hier absoluut niet zijn. Meer indiaas. Erg veel vissaus in gerechten toegevoegd, meer nier. Erg jammer, want hoge verwachtingen door goede resencies. Hip: ja. Goedkoop: ja.
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig buurtcafé! Op een woensdagavond met een paar vrienden wat cocktails gedronken en snacks geprobeerd. Zat goed vol maar gelukkig was er aan het raam nog plek voor ons. Lekkere saté en goede buikspek. Ondanks de drukte was de bediening erg snel en ontspannen. Dat is nog wel eens anders in de buurt! Komen zeker snel terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heb hier heerlijk gegeten met mijn vriendin, uitstekende maaltijd, goede wijn, voortreffelijke service en goede plek/stoelen.
berendbotje1 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Fantastische tent! Sfeer is erg goed, net zoals de heerlijke Thaise streetfood gerechten. Alles ook nog eens betaalbaar! Ook erg leuk om 's avonds wat Singha'tjes of Thai G&T's te drinken!
Marie-Louise O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na twee keer Soi 74 bezocht te hebben moet ik concluderen dat er geen derde keer zal komen. De kwaliteit van de gerechten die hier worden opgediend is onvoldoende. Hier wordt niet gekookt maar voornamelijk opgewarmd. ( zo lijkt het in ieder geval) Jongens, waar is de liefde voor de Thaise keuken of sowieso koken? Waar is het personeel dat zijn (kook) vak verstaat? Geen verse groenten te vinden, curry die geen curry is, te gare noodles. Alleen de kipsate kan er best mee door. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en vlot maar weet niet veel van de gerechten. De inrichting is eenvoudig en de tafels staan erg dicht bij elkaar, maar dat is bij dit concept eethuis oke.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het is een gezellig cafe, met een informele en prettige sfeer. Al staan de tafeltjes wel dicht op elkaar en is het soms ook voor de bediening lastig te serveren. Een aanrader om een lekkere cocktail te drinken (bijvoorbeeld dark and stormy) met een snack (deel lekker de platter). Maar de kwaliteit van het eten is medium. De soep is goed, maar de curry is zeker niet de kwaliteit die je bij een traditionele Thai krijgt. Als je dat ook niet verwacht is het prima, een leuke locatie voor een avondje met vrienden tegen vriendelijke prijzen.