SOI74 - Thai Food cafe (zuid)

Van Woustraat 74 1073 LP Amsterdam Nederland Kaart
31-206666666

Meer informatie over restaurant SOI74 - Thai Food cafe (zuid)

Jouw recensie over het restaurant SOI74 - Thai Food cafe (zuid)

Floris A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Eten was qua hoeveelheid en portie oke. Verder leuke toko.
sara K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Hele leuke zaak waar je prima Thais kan eten. Met name de bun en de gele curry waren heel erg lekker. Lekker een thais biertje erbij. De bediening is vriendelijk en we werden snel geholpen ondanks de drukte. De inrichting is simpel en gezellig!
Sander Ruben A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellige tent met lekker eten aan schappelijke prijzen.
KiekG .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Nooit, nooit, nooit ga ik hier weer naartoe! Vooral om de abominabele kwaliteit van het eten.
Eén in ons gezelschap had een soepje besteld, wat haar goed beviel. Een andere vriendin en ik bestelden echter de pad thai..en dat was één grote ramp. Toen onze pad thais gebracht waren, bleek gelijk dat bij mij de kip en bij mijn vriendin de garnalen nog hartstikke koud waren! Dit natuurlijk gelijk gemeld aan de bediening, die hier adequaat op reageerden en de borden gelijk meenemen. Enkele minuten later kregen we beiden weer een portie (volgens mij dezelfde portie even opgepiept in de magnetron), maar nog steeds waren de kip en de garnalen koud! Wéér terug laten sturen naar keuken en bij de derde keer was de temperatuur wat hoger, maar nog steeds niet goed heet.
De bediening heeft ons het eten voor niets gegeven, maar veel hebben wij er niet van gehad. De eetlust was ons al snel vergaan....
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs. Super gezellig plekje met leuke bediening
Hanna L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Food is oké maar de porties worden steeds kleiner en het eten smaakt niet bijzonder.
Corien D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gezellig, vriendelijk personeel en de ribs ... die zijn de moeite waard!
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Zeer gezellig Thais restaurantje, goede sfeer, attente service en heerlijk eten
Belkiz B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk Thais eten ( street food gevoel) leuke & hippe plek!! Personeel is fantastisch ( Yoeri en Nicole deze is voor jullie).
carina M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Hier vanavond gegeten met mijn dochter. We deelden een sateetje met lemongrass (5 stokjes, echt heerlijk) en gingen toen voor een soepje (Thom Yam en Thom Kai, met garnalen). Beide soepjes echt verukkelijk, spicy, en ruim voorzien van garnalen. Op dat moment stond de score voor het eten nog op een 9, of misschien zelfs een 10. Daarna bestelden wij Pad Thai en een thaise salade. Sorry, maar deze waren beiden echt dik onvoldoende. De Pad Thai had véél te gare noedels, waardoor het een papperig geheel was, en was verder ook niet erg smaakvol. En wat er Thais is aan een grote kom overrijpe tomaat- en komkommerblokjes met een beetje rode ui en taugeh snap ik niet. Jammer. Service is attent en vriendelijk, en het decor is echt een leuke kruising tussen Thais en hip. De stoeltjes zitten niet zo lekker, zeker niet voor een oudere met rugklachten, maar ik ben dan ook niet het publiek waar deze zaak op mikt. Verder super gezellige zaak. Zeer schappelijk geprijsd. Ik miste een drankenkaart, dus dacht dat ze alleen thais bier hadden (dit stond als enige op de menukaart). Was geen probleem, lekker Singha gedronken, maar dat schroeft de rekening dan toch weer op. Bij het buurtafeltje zag ik ze later gewoon Jupiler drinken, dus dat hebben ze wel. Kom zeker nog eens terug voor een sateetje en een kom soep.
Olivier S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuk concept, betaalbare en niet al te grote gerechten op lekker lullig thais plastic geserveerd. Goede bediening en smaak. Tafeltjes wat heel klein maar als je vroeg komt geen probleem. Kom zeker vaker :-)
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een heerlijke avond heb ik hier gehad! Ik was helemaal terug in Thailand. De sfeer en looks van het restaurant zijn lekker authentiek en onwijs mooi overlopend van het vrije en rauwe Thailand naar het hippe en geregelde Amsterdam. Eten is top! Echt lekker en vooral voor deze prijzen. Personeel is mega vriendelijk en onwijs sympathiek. Aanrader! Ik vond het fantastisch.
Adele L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Afgelopen maandag hier gegeten met 3 vriendinnen. Op aanrader van de bediening een Thai platter en vervolgens Massaman en Kio wan besteld. Daarna hebben wij nog een Thai en stormy besteld, echt een aanrader!
Leuk muziek, attente bediening en heerlijk gegeten!
Wij komen terug!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dit Thaise café heeft alles wat je wil! Heerlijk laagdrempelig door de sfeer het het authentiek Thais streetfood met bijna Thaise prijzen! Het is te proeven dat de ingrediënten rechtstreeks uit Bangkok komen. Door de aankleding en het echte Thaise plastic servies heb je echt even het gevoel dat je weer terug in Thailand bent. In het weekend gaat de muziek wat harder en is het ook nog eens heel gezellig om te borrelen! Het personeel is super vriendelijk, behulpzaam, relaxt en gezellig en samen met de rest maakt dit de sfeer top.
Dt21 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gisteravond bij Soi 74 gegeten met een paar vrienden en wat een fijne avond hebben wij gehad! Bediening is gezellig en let zeer goed op de details. Zelf heb ik een tijd lang in Thailand gewoond en ben zeer bekend met de Thaise keuken, dus ik had zo mijn twijfels toen ik aan kwam bij Soi 74, omdat de look en feel zo ontzettend anders is, dan andere Thaise zaken in Amsterdam. Vooraf hadden we de Thai platter, een mix van verschillende vlees gerechten en de Chiang Mai worst sprong er echt uit. Chiang Mai worst is in Thailand zeer spicy, maar hier hebben ze er voor gekozen om de spicyness wat onlaag te brengen (verstandig ook), maar de smaak was nog steeds net zoals in Thailand. Als hoofgerecht hebben we een groene curry, rode curry en een massaman gedeeld en we konden alle drie alleen maar concluderen dat de smaken echt authentiek Thais zijn. De prijzen zijn voor Thais eten redelijk goodkoop en geven ook de mogelijkheid om verschillende gerechten te delen. Al met al echt een geweldig concept om eens in de zoveel tijd even een hapje te eten, tot snel!,
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten met Attente service! Prijs kwaliteit is echt top en je kan lekker blijven hangen voor een borrel! Al met al een lekker tentje.
misslizz .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Op 5 december gaan eten en daarom lekker rustig. Het restaurant is mooi ingericht en ziet er gezellig uit. Het licht is wel vrij fel, dat had wel wat gedist gemogen. Ik heb de spareribs gegeten, super lekkere marinade!! Het vlees zelf had wel net iets teveel vet voor mijn smaak. Komt alleen met een salade waar teveel rode ui in zat en bijna alle bites waren vlees, dus lastig te combineren. Mijn tafelgenoot de groene curry met tofu. Lekker pittig, maar de smaak miste wel diepgang. Als toetje de chocolade taart, heerlijk. Vriendelijk en attent personeel, best knap voor Amsterdam
Josephine R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Één keer in het restaurant gegeten en door een goede ervaring ook één keer besteld. In het restaurant was de bediening vriendelijk en behulpzaam. Eten was leuk en lekker. De 'afhaal' viel echter erg tegen. Karige porties en de rode curry (enige gerecht wat een beetje een oké portie was) was voor ons niet echt Thais en/of lekker. De extra kip die we besteld hadden voor in de curry was goed zoeken, heel weinig! De spareribs waren lekker.
Twee totaal verschillende ervaringen dus, wat ook terug te lezen is in andere recensies. Jammer.
saikosas .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor thais eten moet je hier absoluut niet zijn. Meer indiaas. Erg veel vissaus in gerechten toegevoegd, meer nier. Erg jammer, want hoge verwachtingen door goede resencies. Hip: ja. Goedkoop: ja.
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig buurtcafé! Op een woensdagavond met een paar vrienden wat cocktails gedronken en snacks geprobeerd. Zat goed vol maar gelukkig was er aan het raam nog plek voor ons. Lekkere saté en goede buikspek. Ondanks de drukte was de bediening erg snel en ontspannen. Dat is nog wel eens anders in de buurt! Komen zeker snel terug.