SOI74 - Thai Food cafe (zuid)

Van Woustraat 74 1073 LP Amsterdam Nederland Kaart
31-206666666

Meer informatie over restaurant SOI74 - Thai Food cafe (zuid)

Voordelig
Saikosas .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Voor thais eten moet je hier absoluut niet zijn. Meer indiaas. Erg veel vissaus in gerechten toegevoegd, meer nier. Erg jammer, want hoge verwachtingen door goede resencies. Hip: ja. Goedkoop: ja.
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig buurtcafé! Op een woensdagavond met een paar vrienden wat cocktails gedronken en snacks geprobeerd. Zat goed vol maar gelukkig was er aan het raam nog plek voor ons. Lekkere saté en goede buikspek. Ondanks de drukte was de bediening erg snel en ontspannen. Dat is nog wel eens anders in de buurt! Komen zeker snel terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heb hier heerlijk gegeten met mijn vriendin, uitstekende maaltijd, goede wijn, voortreffelijke service en goede plek/stoelen.
Berendbotje1 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Fantastische tent! Sfeer is erg goed, net zoals de heerlijke Thaise streetfood gerechten. Alles ook nog eens betaalbaar! Ook erg leuk om 's avonds wat Singha'tjes of Thai G&T's te drinken!
Marie-Louise O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na twee keer Soi 74 bezocht te hebben moet ik concluderen dat er geen derde keer zal komen. De kwaliteit van de gerechten die hier worden opgediend is onvoldoende. Hier wordt niet gekookt maar voornamelijk opgewarmd. ( zo lijkt het in ieder geval) Jongens, waar is de liefde voor de Thaise keuken of sowieso koken? Waar is het personeel dat zijn (kook) vak verstaat? Geen verse groenten te vinden, curry die geen curry is, te gare noodles. Alleen de kipsate kan er best mee door. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en vlot maar weet niet veel van de gerechten. De inrichting is eenvoudig en de tafels staan erg dicht bij elkaar, maar dat is bij dit concept eethuis oke.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het is een gezellig cafe, met een informele en prettige sfeer. Al staan de tafeltjes wel dicht op elkaar en is het soms ook voor de bediening lastig te serveren. Een aanrader om een lekkere cocktail te drinken (bijvoorbeeld dark and stormy) met een snack (deel lekker de platter). Maar de kwaliteit van het eten is medium. De soep is goed, maar de curry is zeker niet de kwaliteit die je bij een traditionele Thai krijgt. Als je dat ook niet verwacht is het prima, een leuke locatie voor een avondje met vrienden tegen vriendelijke prijzen.
Ferdinand D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wat een top aanwinst! Goede Thaise gerechten en echt even het idee dat je in Thailand bent. Heerlijke geuren en smaken en een groede sfeer was hier vrijdag met vrienden lekker aan de Singha biertjes en zondag weer met mijn vriendin. Het smaakte naar meer! Jullie zien ons snel terug. Succes met alles!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Gisteren voor het eerst hier gaan eten. Na even, met een drankje, te hebben moeten wachten op een tafeltje (goed teken) bestelden wij de saté vooraf. Heerlijk mals en echte Thaise smaken! Als hoofdgerecht hadden wij de spareribs en de panang curry met garnalen. De curry was heerlijk, al was hij wat pittiger dan ik panang curries gewend ben. De spareribs waren goed van smaak maar het was wel een hele kleine portie voor een hoofdgerecht (formaat voorgerecht). Gelukkig was de curry dusdanig veel dat dat elkaar weer aanvulde. Toen wij hier een opmerking over maakten bij het afruimen, kregen we een biertje van het huis. Superservice! Wij komen zeker terug om andere gerechten te proeven!
C.de.lange .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Uitstekende, klantgerichte service. Vriendelijk en gastvrij. Het was nog rustig (vroege lunch) heerlijke gerechten, echt street food zoals in Thailand. Hier zullen wij nog vaak langs gaan.
Beste C. de Lange,
Dank voor de lovende woorden! Graag tot snel bij Soi74!

Groet, Team Soi74
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Leuke tent met vriendelijk personeel. De inrichting van de zaak geeft zeker het streetfood gevoel. Helaas wat het eten een dikke tegenvaller. De groente in de groene curry was taai, kip leek wel uit een fastfood keten te komen. De voor 2,50 aangeschafte extra rundvlees in de massaal curry was nauwelijks terug te vinden. De pad thai zag er goed uit, maar was erg zuur. De thai platter met worst, balletjes, spek en saté was daarentegen wel lekker. Concept zeer geslaagd, helaas het eten niet.
Beste BertDijks,

Allereerst dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. Erg jammer om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Zou u contact met ons willen opnemen zodat we uw feedback kunnen bespreken.

Wel fijn om te lezen dat onze service & decor u goed in de smaak viel!

Graag tot snel bij Soi 74.
Rutti .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Net geopend en aanwinst voor van Wouw! Eindelijk echte curry's. Dit restaurant/café begrijpt het verschil tussen Thai-food en Dutch Thai!
Prima sfeer. Leuke bediening en prettig geprIjsd. Kom hier graag vaker
Beste Rutti,

Dank voor je mooie woorden en je slaat de spijker op ze kop! Wij proberen de echte authentieke thaise smaken te serveren!

Graag tot snel!
Energie52 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Helemaal top. Prima, lekkere sfeer, leuke thai se inrichting, ongedwongen bediening. Julpier en Singha bier mooi verschillend bier bij de gerechten. Van Wou heeft er een kampioen bij.
Beste Energie!

Dank voor de mooie woorden, daar doen we het voor!

Graag tot snel!
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk nieuwe aanwinst voor de buurt! ze zijn nog aan het proefdraaien tot donderdag volgens mij maar het was een instant hit! Erg lekker, best goedkoop eigenlijk en heerlijk sfeertje!
Phad thai & de rode curry zijn echt master!

Welkom in de Pijp, ik ben fan!
Beste MAurits,

Wat een heerlijke review, dank voor deze mooie woorden!

Graag tot snel weer bij SOi74!