Soi3

West-Kruiskade 63A 3014 AM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Soi3

In Rotterdam heb je volop keuze uit Aziatische restaurants. Restaurant Soi3 valt op dankzij de eenvoudige, maar kleurrijke inrichting en de sprankelende Thaise keuken. Geen overbodige luxe, maar alles is precies zoals het hoort te zijn. Gevarieerde gerechten en volle smaken, van curries, soepen, salades, noedels tot vlees- en visgerechten. Alle ingrediënten komen uit de buurt en zijn dus lekker vers.

Meer informatie over restaurant Soi3

Tram 4, Tram 8, Tram 23

Maandag t/m zondag 17:00 - 21:30

• Bar
Zen A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuke bediening en heerlijk eten!
Brian T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Geweldige smaak, vriendelijke bediening. Inrichting is een beetje basic en kaal maar de bediening en het eten maakt dit dubbel en dwars goed... echt een aarader
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk Thais gegeten, in gemoedelijke sfeer. Vooral de viskoekjes en groene curry zijn erg lekker, gecombineerd met een Singha biertje.
Jannetje R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten. Duurde wel erg lang voordat we het eten kregen. Bediening was wel vriendelijk.
Jammer dat de gemberthee al gezoet was en we daar geen keuze in kregen vantevoren.
Barry O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Hier voel je als bij een echte Thai. Eten is van goede kwaliteit en doe authentiek aan. Een aanrader als je van Thais eten houdt. Voldoende variatie op de kaart.
Karen N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Een duurde een tijdje voordat we wat drinken konden bestellen. We hebben met moeite daarna de ober moeten roepen om eten te bestellen en vervolgens een UUR moeten wachten op ons eten. Na 2x vragen het pas gekregen, zonder excuus erbij. Wij komen hier niet meer terug.
Lars D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding
RotterdamErik .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Hier gegeten in het kader van filmfestival. Even tussendoor in een uurtje. De sfeer is gezellig. De bediening was erg vriendelijk. Het eten smaakte erg goed en vers. Het ging snel, wat voor ons goed was. Prima optie voor een snelle hap!
E. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Te lang gewacht voor een bistro.
Barry S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
++ Was heerlijk en goed betaalbaar.
-- duurde beetje lang.
- de menu kaart is niet origineel.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Prima toko voor een snelle hap met heerlijk eten!
Bediening erg aardig maar niet heel snel en adequaat met de tafels bezig, lege borden en glazen bleven te lang op de tafels staan, een gerecht niet gekregen. Beetje rommelig.
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Eerste keer bij deze Thai.
In 1 woord... Super! Heerlijk gegeten. Perfecte Tom Kha Hai soep, met mals kippenvlees. Daarna rode curry (rund). Was helemaal niet pittig (helaas), maar wel lekker gekruid. Tafelgenoot had een pindacurry. Had wel wat van satesaus, maar toch anders... :) Volgens de kaart zou deze pittiger moeten zijn dan mijn curry, maar dat was niet helemaal het geval. Had een stuk heter gemogen.

Bediening was top, aankleding van het pand zo-zo.

Prima restaurant, zeker niet overslaan!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De cocos/kip soep is een echte aanrader. Kom ik regelmatig voor terug!!! Perfecte bediening. Simpel maar gastvrij. Echt een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Viskoekjes vooraf waren heerlijk. Als hoofdgerecht had ik een heerlijke kip met cashewnoten en mijn vriendin een heerlijke groene curry met eend. Na afloop nog een heerlijke verse gemberthee. Personeel, waaronder de eigenaar, was vriendelijk en erg gastvrij. Prijs - kwaliteit ook dik in orde: inclusief een paar thaise biertjes waren we 33 euro kwijt. Wat ons betreft echt een aanrader!
Ellyn P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Net een heerlijke groene curry met kip gegeten hier! Ik ben bovendien vriendelijk bediend in een smaakvol interieur. Echt een aanrader.
rrmm .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Weer heerlijk gegeten. De viskoekjes vooraf zijn een echte aanrader. We hebben de eigenaar de hoofdgerechten laten kiezen. Was overheerlijk. De curry sprong er helemaal uit.
Ook de geroosterde eend was zalig.
Bediening was heel vriendelijk en correct. Prijs kwaliteitsverhouding ook top.
Wij komen zeker terug.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Wil je lekker uit eten in Rotterdam en hou je van Thais ? Soi3 is echt een aanrader! Een Thaise rijsstafel gehad met heerlijke aromatische curry en soep. Lekkere combinatie van vlees en groente met als toetje inbegrepen Thaise Rice pudding met cocosmelk.

Bediening is erg aardig en professioneel. Smaakvolle en kleurrijke inrichting. Een echt smaaksensatie!
Floraa .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk eten elke keer weer en de bediening is ontzettend aardig. Soms moeten we wel wat lang wachten.

De curry's zijn erg lekker. Aanrader!
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Een simpele thaise tent, er wordt wel geserveerd, waardoor je niet lang hoef te wachten op je eten. Twee curry gerechten genomen en beide erg lekker. Past mooi bij de kruiskade! Simpel, snel, lekker!
aalstein .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
In het Rotterdamse Chinatown zitten vele Aziatische restaurantjes en bedrijven. Naast veel Chinees,is er Vietnamees en dus ook Thais. Voor het decor ga je er niet naar toe, voor het eten des te meer!Een perfecte kokkin van wie wij een heerlijk currygerecht (Phanaeng) en een kipgerecht (Kai Med Mumuang) met veel smaak hebben gegeten. Vaak een meer verfijnde smaak dan de Chinese keuken; wat mij betreft. Jong personeel,uiterst vriendelijk en losjes.Tot slot een prima prijs/kwaliteit-verhouding. Een topper als je van Aziatisch eten houdt.