Soi3

West-Kruiskade 63A 3014 AM Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Soi3

In Rotterdam heb je volop keuze uit Aziatische restaurants. Restaurant Soi3 valt op dankzij de eenvoudige, maar kleurrijke inrichting en de sprankelende Thaise keuken. Geen overbodige luxe, maar alles is precies zoals het hoort te zijn. Gevarieerde gerechten en volle smaken, van curries, soepen, salades, noedels tot vlees- en visgerechten. Alle ingrediënten komen uit de buurt en zijn dus lekker vers.

Meer informatie over restaurant Soi3

Tram 4, Tram 8, Tram 23

• Bar
7,1
Rick P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Eerste keer bij deze Thai.
In 1 woord... Super! Heerlijk gegeten. Perfecte Tom Kha Hai soep, met mals kippenvlees. Daarna rode curry (rund). Was helemaal niet pittig (helaas), maar wel lekker gekruid. Tafelgenoot had een pindacurry. Had wel wat van satesaus, maar toch anders... :) Volgens de kaart zou deze pittiger moeten zijn dan mijn curry, maar dat was niet helemaal het geval. Had een stuk heter gemogen.

Bediening was top, aankleding van het pand zo-zo.

Prima restaurant, zeker niet overslaan!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De cocos/kip soep is een echte aanrader. Kom ik regelmatig voor terug!!! Perfecte bediening. Simpel maar gastvrij. Echt een aanrader.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Viskoekjes vooraf waren heerlijk. Als hoofdgerecht had ik een heerlijke kip met cashewnoten en mijn vriendin een heerlijke groene curry met eend. Na afloop nog een heerlijke verse gemberthee. Personeel, waaronder de eigenaar, was vriendelijk en erg gastvrij. Prijs - kwaliteit ook dik in orde: inclusief een paar thaise biertjes waren we 33 euro kwijt. Wat ons betreft echt een aanrader!
Ellyn P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Net een heerlijke groene curry met kip gegeten hier! Ik ben bovendien vriendelijk bediend in een smaakvol interieur. Echt een aanrader.
Rrmm .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Weer heerlijk gegeten. De viskoekjes vooraf zijn een echte aanrader. We hebben de eigenaar de hoofdgerechten laten kiezen. Was overheerlijk. De curry sprong er helemaal uit.
Ook de geroosterde eend was zalig.
Bediening was heel vriendelijk en correct. Prijs kwaliteitsverhouding ook top.
Wij komen zeker terug.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Wil je lekker uit eten in Rotterdam en hou je van Thais ? Soi3 is echt een aanrader! Een Thaise rijsstafel gehad met heerlijke aromatische curry en soep. Lekkere combinatie van vlees en groente met als toetje inbegrepen Thaise Rice pudding met cocosmelk.

Bediening is erg aardig en professioneel. Smaakvolle en kleurrijke inrichting. Een echt smaaksensatie!
Floraa .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk eten elke keer weer en de bediening is ontzettend aardig. Soms moeten we wel wat lang wachten.

De curry's zijn erg lekker. Aanrader!
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Een simpele thaise tent, er wordt wel geserveerd, waardoor je niet lang hoef te wachten op je eten. Twee curry gerechten genomen en beide erg lekker. Past mooi bij de kruiskade! Simpel, snel, lekker!
Aalstein .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
In het Rotterdamse Chinatown zitten vele Aziatische restaurantjes en bedrijven. Naast veel Chinees,is er Vietnamees en dus ook Thais. Voor het decor ga je er niet naar toe, voor het eten des te meer!Een perfecte kokkin van wie wij een heerlijk currygerecht (Phanaeng) en een kipgerecht (Kai Med Mumuang) met veel smaak hebben gegeten. Vaak een meer verfijnde smaak dan de Chinese keuken; wat mij betreft. Jong personeel,uiterst vriendelijk en losjes.Tot slot een prima prijs/kwaliteit-verhouding. Een topper als je van Aziatisch eten houdt.
Edsnow .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Een restaurantje aan de Kruiskade in Rotterdam. Het decor oogt wat sober. De hard houten stoelen zitten niet echt comfortabel en is meestal gericht op een korte zit. Een enkele lampion doet wat zielig aan. Evenals de afbeeldingen die behoorlijk Chinees ogen, schept een verwarring over de identiteit van dit restaurantje. De open keuken geeft goed zicht op het werk van de Thaise kokkins. En die kunnen heerlijk koken. De Tod Man Pla waren heerlijk. Evenals de Tom Yam. Het Kai gerecht was voor mij wat minder. De prijzen zijn redelijk in verhouding, met soms een kleine uitschieter naar boven. Het personeel is jong. Jammer dat er bij hen soms meer interesse is in het mobieltje dan de roepen om aandacht van de aanwezige klanten. Kortom de keuken is prima. Personeel en decor behoeven nog verbetering.
Will6118 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Een simpele restaurant welk goed past binnen Kruiskade. Er wordt bedient en eten is snel klaargemaakt. Lekker Thais eten als je snel een hap wilt eten en niet veel tijd kwijt wilt zijn.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Hier gegeten, was er al een tijdje niet geweest. Aan het eten is niets veranderd, dit is nog steeds prima te noemen. Ik vond echter wel de prijzen flink opgeschroefd, 7,50 voor 5 kleine viskoekjes bijvoorbeeld, of 15 euro voor een curry met heel weinig rijst. De bediening oogt soms wat ongemakkelijk, wel vriendelijk en snel. Tafeltjes zijn erg klein en niet bepaald comfortabel. Eerst was het gezien de prijs een prima restaurantje, maar nu de prijsstelling veranderd is, weet ik niet meer of ik zo snel terug kom.
MarieJans .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Wat een treurige ervaring was dit. Hoewel ik absoluut geen grote eter ben en met liefde voor goed voedsel betaal, stond ik te kijken van het karige gerecht wat ik geserveerd kreeg. Een salade met 2 blaadjes sla en twee schelpdiertjes, best een beetje schandalig dit. De bediening nauwelijks gezien. Met de vriendinnen moet wie ik was hebben we het er maar een beetje vanaf gelachen. Maar kortom: met honger en tegenzin de rekening betaald, niet voor herhaling vatbaar.
Mario K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Uitstekend Thai's eten in een beetje rommelig zaakje met wat afwezige bediening. Erg goed zijn de viskoekjes vooraf, mooi stevig van structuur en niet vettig. De hoofdgerechten wisselen wat van kwaliteit, maar de rode beef curry is een aanrader. De salade van kip met rode peper en munt is vooral zout en wel erg slordig op het bord gegooid, wat geldt voor meer gerechten. Probeer ook eens de erg lekker op smaak gebrachte brede Thaise noedels.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
Hier sinds de opening meerdere keren gegeten. De gerechten zijn goed. Helaas is de aandacht voor de klant inmiddels bijna nonchalant te noemen. Als voorbeeld: dit weekend laat aangeschoven en dan moet er begrijpelijk snel worden gewerkt. Dat slaat op de klant terug: lang wachten voor de tafel wordt afgeruimd waarna dan ineens moet worden afgerekend omdat de kas moet worden opgemaakt. En bij vertrek val je dan bijna in het kelderluik bij de voordeur. Eten okee, service: Soi3 let op je zaak!
RoKl .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
De frisse kleuren geven Soi3 een moderne en frisse uitstraling. Iets wat niet direct doet denken aan een Thais restaurant, maar verder prima is. De noedels zijn lekker als hoofdgerecht en de viskoekjes zijn een aanrader als voorgerecht. Het personeel is vriendelijk en zoekt regelmatig oogcontact.

Het enige nadeel vind ik de open keuken. Regelmatig komen er sterke dampen uit de keuken het restaurant binnen die op de longen slaan. Mijn tafelgenoot en ik barstte een aantal keer in hoesten uit.

Gongli .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
In de open keuken stond gisteravond een Thaise (of in ieder geval Thais uitziende) dame en dat was in de gerechten terug te proeven. Vooral de viskoekjes waren heerlijk geurig. Overige gerechten allemaal niet erg verfijnd en wellicht iets aan de westerse smaak aangepast maar voor de prijs heel redelijk. De inrichting begrepen we niet helemaal: grote hippe bar, Chinese lantarentjes en foto's met Chinese karakters? Van een Thais sfeertje was geen sprake.
Yungbao H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Van een vriend gehoord dat er een heerlijk thais zaak was op de kruiskade. Bij aankomst aangenaam verrast, een klein maar gezellig zaak. We hadden groene curry met eend, pad thai met zeevruchten en een viskoekje besteld. Groene curry was redelijk, eend was redelijk droog en bevat tevens veel bot, pad thai daarentegen was heerlijk en natuurlijk een viskoekje wat helaas niet mijn smaak was. Al met al wel redelijk goed gegeten, alhoewel het vrij prijzig was voor wat je kreeg.
Jana M.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Lekker gegeten bij Soi3! Leuk tentje op de altijd gevarieerde en gezellige West-Kruiskade. Niet per sé een restaurant om een uitgebreid 3-gangen menu te nemen maar leuk en lekker om snel een hapje te eten voor een voorstelling in de Rotterdamse Schouwburg bijvoorbeeld. De viskoekjes waren erg goed en de Pad Thai was echt heerlijk. Ik kom hier zeker terug!
Adwin V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Omdat de tram telaat was besloten we te gaan lopen en bij toeval hier dus terecht gekomen.
Zeer vriendelijke en snelle service, menu kaart duidelijk aangegeven hoe scherp het eten te verwachten is en, zoals het hoort, niet aan te passen naar minder scherp.
Eten was perfect. Noodle soep met rund en een dag special, curry met zwaardvis.
Smaken waren perfect, ingrediënten supervers, rundvlees smolt op je tong en de currie vis was boterzacht
Een echte aanrader!