Soho

6,7
Voordelig
Marc .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
In dit wok-restaurant gegeten. Inrichting is vrij eenvoudig. Houten tafels & stoelen. Staat één bediende die het eten komt brengen. Vriendelijke bediening. Ruime keus uit maaltijden en zeker ook betaalbaar. Eten wordt vrij snel gebracht (korte wachttijd). Eten smaakte verder ook prima. Mijn vriendin had Gado Gado (taugé, kroepoek, witte rijst) en ik had Tokyo Beef. Smaakte zeker goed. Hygiene laat hier en daar wel wat te wensen over. Zat een stuk metaal in mijn eten. Deze was afkomstig van de borstel waar ze de pannen mee schoon maken zeiden ze. Ik kreeg wel direct mijn geld terug & ook excuses. Er werd gelukkig adequaat gereageerd. Ze vonden dit zelf ook vervelend. Dit kan gebeuren. Beter hier voortaan wel scherper op te zijn.
André M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier kom ik al jaren. In de afgelopen twee jaar gezien dat de prijzen gelijk bleven maar het meeneembakje waarin het eten geserveerd wordt is aanzienlijk kleiner geworden. Prijs gelijk, porties verkleind. Een krabtaartje bestaand uit krabsticks door de eigenaar verkocht wordt als echte krab voor veel geld. En wanneer er iets van gezegd wordt doen alsof zijn neus bloedt en net doen alsof hij niet weet dat het crabsticks zijn. De sushi's zijn redelijk voor een goede prijs. Maar kijk niet omhoog naar de grote witte lampen als je aan de lange tafels zit vooraan in de zaak want daarop liggen dikke lagen stof klaar om zo in je eten te dwarrelen. Waarom kom ik hier dan terug?? Omdat ik lange tijd in Amsterdam woonde en vaak op de Zeedijk o.a. Chia Siu met witte rijst at. En hier hebben ze acceptabele Chia Siu met noodles of witte rijst voor een mooie prijs. De rest van de gerechten heb ik ook geproefd maar daarvoor zal ik echt niet terugkomen.
J R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Bij binnenkomst hadden we zo onze twijfels of het wel goed zou komen maar uiteindelijk was Soho een goede keuze. Het restaurant oogt wat kaal en saai maar we werden vriendelijk welkom geheten. Ondanks dat de keuze reuze is beperkten we ons tot sushi en die waren stuk voor stuk heerlijk; zagen er prachtig uit en smaakten prima. Topper was de sashimi, zalm kakelvers en tonijn iets aangezet, heerlijk! Er liep meer dan voldoende (jonge) bediening rond en ze deden goed hun best. Aanrader!
Ktb2014 V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het eten is oke. Sushi smaakt altijd wel met gember, wasabi en soja. Ook het soepje met kip is prima, maar niet speciaal. Bediening echt slecht. Locatie ziet er netjes, maar niet gezellig uit.
Tvgte .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
We kregen rauwe kip geserveerd toen wij daar onze klacht over gaven wilde ze de kip terug in de pan gooien op dit moment was de eetlust verdwenen. Ook bij het afrekenen maakte ik duidelijk dat de kip rauw was maar daar alleen op gereageerd dat ze had doorgeven. Nu heb ik zelf een horecazaak en kan me niet voorstellen dat je zo met een serieuze klacht omgaat zeker als het om rauwe kip gaat.
Demi S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Ik nam bij Soho de beef met noodles (waarbij ze aangegeven dat deze zeer pittig is). Het was erg lekker, de bief was goed gesneden en zeker niet taai. De groentes en noodles waren goed klaargemaakt, het past allemaal bij elkaar. Ik moet wel zeggen dat ik het niet zo pittig vond als ik verwacht had, maar dat mag de pret niet drukken.
De bediening mag wel wat vrolijker zijn, het lijkt net of ze gedwongen worden om uit te serveren, dit mag wel wat beter. Verder zou het leuk zijn als ze het restaurant zelf wat meer zouden aankleden, maar voor een uurtje kun je er prima zitten.

Al met al kom ik zeker nog een keer terug bij Soho!
Robbg .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We komen hier al jaren, een paar keer per jaar. Na gisteren hoeft het niet meer. Je kunt zien en proeven dat de kwaliteit achteruit gaat. Taaie nori, rijst uit de vriezer? Slome en ongeïnteresseerde bediening. En als klap op de vuurpijl: kleurloze (en smaakloze) tonijn.
Jammer. Op zoek naar een andere plek.
Marcel120981 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Het eten is hier echt goed. Lekkere sushi en andere gerechten, de bediening is neutraal maar dat komt omdat het hier altijd druk is. Qua uitstraling van het restaurant, tja het is een ruimte met stoelen en tafels dat is het beste omschreven, niet heel gezellig dus. Goed om lekker wat te eten voordat je iets anders gaat doen.
Jelte2010 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
We gaan hier toch wel elke maand even wat eten en ik vind het altijd lekker. Het is een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik ben er erg tevreden over, diverse keuze, vers en snel klaar. Een goede optie als je niet teveel wilt uitgeven zoals bij een Sushibar/Japans restaurant.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Eindelijk bij Soho gegeten, want zo maar binnenlopen is moeilijk. Het wok uit een kartonnetje eten gedeelte binnen en buiten is druk en alle sushi tafels waren gereserveerd. We werden achter bij de keuken aan een 2 persoons tafel neergezet, wat rustiger dus prima.

Soho is druk en komt chaotisch over. Dit merk je terug in de manier van binnenkomen. Niemand verwelkomt je, je moet zelf iemand aanspreken, personeel loopt hard heen en weer. Ik vraag na het zitten de kaart en de serveerster neemt gelijk onze "pot" met stokjes, servetjes weg en zet die op een andere tafel. Vreemd. Achteraf zelf de soya moeten gaan halen van een andere tafel.

Drankjes zijn snel geserveerd. Na 3 keer vragen komt de serveerster en legt all you can eat of per stuk uit. Zoals anderen aangaven onpersoonlijk en gehaast. Onbeperkt aantal gerechten bestellen per gang. Vijf gangen totaal. Geen boete voor wat over is.

Sushi is redelijk, rijst vers, handgemaakt alles, wel rommelig in elkaar gezet. Veel keuze, besteld: temaki, spicy tuna, futomaki, de standaard komkommer zalm tonijn maki, ty beef. Meer dan voldoende keuze. Vers maar door rommeligheid een 7. Futomakis zagen er beter uit, misschien van te voren gemaakt met meer aandacht. Nigri vrij klein. Geen light salt soya. Ijs lag in de vriezer maar werd niet verteld of dit bij het menu zat?

Vier fris en 2 menu zestig euro.

Geen toilet gebruikt. Rolstoel toegankelijk. Buiten terras. Parkeren in de garages in de buurt, 10 minuten vanaf centraal station.

Conclusie: redelijk, door de rommelige sushi en chaotische sfeer. Druk door bekendheid. Prima voor een avondje met vrienden, niet voor sushi fanaten.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Verse en lekkere sushi hebben ze hier. Je kan het beste onbeperkt sushi nemen omdat de kosten erg snel oplopen. Vooral wanneer je voor iets "luxere" sushi gaat. Tomatensoep is ook erg lekker. Bediening is altijd vriendelijk en verder weinig op aan te merken. Het restaurant ziet er netjes uit en het is er vaak gezellig druk.
Belleair .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Sashimi is top! Prijs is top!
Gyoza zou gestoomd beter zijn. Sushi mag iets meer vis op.
Service is prima. Groot minpunt zijn de toiletten, die hebben een glazen deur - ook al is het matglas je ziet de hele boel. Kan echt niet.
BWEHV .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2013
Soho is voor zowel de onbeperkte sushi als de wokgerechten een prima keus.

Naast de sushi die je onbeperkt kunt bestellen wordt de keuzemogelijkheid uitgebreid met warme gerechten zoals beef en chicken teriyaki, soep, tempura garnalen en groenten, loempia's en meer. Na de lunch wordt dit nog verder uitgebreid met onder andere sashimi en diverse warme gerechten.

De take away wokgerechten worden geserveerd in een kartonnen doosje zoals je in Amerikaanse films ziet. Vers bereid en erg smakelijk. Mijn favoriet is de Tokyo Beef.

De bediening is vlot en je hoeft niet lang te wachten op je eten. Een prima restaurant voor zowel lunch als avondeten. Misschien niet de allerbeste sushi van Eindhoven, maar wel goed geprijsd, smakelijk en snel.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Kleine porties, bij Soho in Den Bosch krijg je meer. Maar de temperatuur van het eten is goed, de versheid is niks mis mee en het personeel is bijzonder hartelijk. Ondanks de drukte werden we trouwens razendsnel geholpen. We konden direct bestellen, de drankjes kwamen snel en er werd verteld dat het eten iets langer zal duren ivm de drukte. Nou dat viel eigenlijk best mee. We hadden onze drankjes op en het eten kwam op tafel, goed timing!
L_eh .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
Ik word niet erg enthousiast van de sushi. Het kan beter, maar het is best wel lekker. Ook weleens gewoon van de kaart besteld. Niet heel veel speciaals, maar gewoon goed. Het personeel is onpersoonlijk en ben er niet heel erg over te spreken, maar ook weer niet echt iets mis mee. Qua decor, vind ik het weinig uitstraling hebben.
Hautecausine .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012

De sushi is gewoontjes (maar de prijs ook) maar lekker.
De wokjes zijn super en lekker snel en handig.
Voor door de week ff snel iets te eten met een vriend/vriendin is het daar goed geschikt. Je bent dan ook ongeveer even veel geld kwijt al zou je zelf koken! Dus waarom dan niet ff lekker wokken? Maar wil je romatisch dan zou ik toch ergens anders gaan kijken.
R090 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Het eten is super lekker daar heb ik niks over te klagen maar gisteren had een van ons onbeperkt en de ander een bak met noodles en kip. De kip was taai en totaal niet op smaak. Er werd constant naar on gekeken wat echt niet lekker eet. Het ophalen van de kaart duurd super lang en het opnieuw vragen van drinken ook. Buiten dat kon ik gisteren hele verhalen meeluisteren van de buren langs mij.
Op de een of andere maniet blijf ik terug komen maar dat is ook alleen maar puur om het eten
RS1311 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
Soho Eindhoven is over het algemeen druk bezocht... heel druk bezocht! De dag dat ik onbeperkt sushi heb gegeten was minder druk bezocht, wat mij weer goed uit kwam! Heerlijke sushi (vooral de "nieuwe rol") en bediening was ook prima! Eten was vlug bereid en kaarten werden vlot afgehaald! Verder in deze vestiging ook regelmatig wokgerechten afgehaald en die zijn erg lekker! Kortom: Yummie yummie yummie
Franky31 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Zeer onvriendelijk restaurant. Mijn zoon nam onbeperkt sushi ik kreeg een kartonnen bak met noodles/beef. Ik probeerde een sushi van mijn zoon en dit werd meteen in rekening gebracht, dit was niet de bedoeling. Er werd erg op ons gelet omdat wij niet beiden onbeperkt sushi namen, eet niet lekker ontspannen. Kom hier nooit meer.
Manolo040 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2012
Ik woon zelf in Eindhoven en kom regelmatig bij Soho voor de chicken teriyaki, deze is heerlijk.
De sushi vind ik echter ontzettend tegenvallen. Ik vind zelf dat het smaakt alsof het al een tijdje geleden is klaargemaakt.
Gisteren wilde ik het eens opnieuw proberen, na een lange tijd, maar helaas, weer een misser. Hier ga ik voorlopig niet meer heen.