Soho Sushi

Lange Leidsedwarsstraat 33 1017 NG Amsterdam Nederland Kaart
31-204285858

Over restaurant Soho Sushi

Oost ontmoet west

Geniet van de traditionele Japanse keuken in combinatie met spannende, creatieve gerechten in een monumentaal pand vlakbij het bruisende Leidseplein. De bediening is attent, heeft kennis van zaken en staat altijd klaar om je te adviseren.

Meer informatie over restaurant Soho Sushi

4,6
6,2
Ruby1992 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Echt slecht! Eten is smakelijkloos... Veel te weinig!! Geen kwaliteit!! Stomme bediening!! Te sloom!! Krijgt niet waar je half uur voor hebt gewacht in 1 minuut hebt opgegeten!! Tafels worden niet afgeruimd en vol laten staan! IJs is nog bevroren met stukjes bevroren ijs erin... Niet te vreten! Je komt met honger eruit en zonde van je geld en moeite!!

Volgende keer weer lekker naar het vertrouwde Genki!!!!
MJvdP .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vre-se-lijk! Slechtste sushi ervaring ooit. Hierbij een opsomming:
- niet functionerend ronde systeem voor het onbeperkt sushi menu (slechts 3 rondes kunnen bestellen in 2,5 uur tijd (!!!))
- ontzettend trage en onvriendelijke bediening
- nietszeggend decor met wiebelende tafels en stoelen van verschillende hoogtes
- te harde muziek met een afspeellijst op repeat van ongeveer 5 nummers
- sushi van zeer matige kwaliteit, niks bijzonders aan
- aan- en afvoer van inkopen en afval dwars door het restaurant heen terwijl er gasten zitten te eten

Mocht dit je aanspreken dan is SOHO sushi de place to be, maar wat ons betreft een absolute afrader. Voor hetzelfde geld (of zelfs minder) zijn er in Amsterdam genoeg betere sushi tenten te vinden.
Jorane R.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het eten was heel lekker, helaas dat we er zo lang op moesten wachten. Misschien omdat we hier met amigo amigo kwamen eten? Wel goeie soja bonen grap
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Gisteren met zn 4en hier gegeten met een bon van AmigoAmigo. Voor 18 euro onbeperkt sushi eten voor 2,5 uur.. wij hadden de hele dag alvast gevast ;)
Hadden we achteraf beter niet kunnen doen, ik heb nog nooit zo weinig sushi gegeten binnen 2,5 uur. De eerste ronde kwam erg snel en de sushi was de eerste ronde echt van top kwaliteit, echter daar bleef het ook bij. Het wachten op de tweede ronde duurde minimaal een uur. Overigens waren er in de eerste ronde al enkele gerechten vergeten die we dus in de 2e ronde maar opnieuw hadden besteld. Echter, ook in de tweede ronde werden deze zelfde gerechten vergeten. Toen we hier naar vroegen kregen we als reactie dat dit gerecht langer duurde om te maken (oke, dat kan maar het duurt geen 1,5 uur toch?), echter 5 minuten later had ze de gerechten die zowel in ronde 1 als 2 vergeten waren in een keer voor ons klaar staan. Toeval of toch gewoon vergeten en er proberen af te komen met een smoes?
Verder was de bediening chaotisch. Meerdere malen werden er gerechten naar onze tafel gebracht die we niet besteld waren, waaronder 1 x de lamskoteletten die extra kosten. We hebben de gerechten iedere keer weer terug gestuurd, waarna de bediening een beetje plompverloren rond keek zoekende waar het dan wel heen moest. We zaten in het restaurant om 19.40 en gingen weg om 22.30 uur. We hadden toen hooguit 2,5 ronde gehad (van 2/3 sushi gerechten per ronde). We hadden ook nog ijs besteld, echter ook dit duurde dik een half uur voordat het uitgeleverd werd dus hier hebben we voor bedankt.
Als klapper op de vuurpijl zagen we ook nog eens op de bon toen we thuis kwamen dat de lamskoteletjes die we niet hadden besteld en zeker niet hadden opgegeten wel in rekening waren gebracht. Dit was echt een flop. Typisch gevalletje van eens, maar nooit weer.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
5 dagen geleden hier gegeten met 6 vrienden met de amigoamigo bon.
helaas is dit niet voor herhaling vatbaar en dat kwam vooral door de bediening.
De sushi was niks op aan te merken en de andere hapjes ook niet, al kregen wij wel meerdere malen verkeerde gerechten op onze tafel.
Het was een rustige avond, de helft van de tafels was bezet en nog werd onze tafel niet afgeruimd waardoor we een opstapeling van lege borden en glazen kregen. Uiteindelijk alles zelf maar op een andere tafel neergezet.
De bediening zette al bellend de gerechten op tafel, dit kan echt niet!
De rekening aan het einde van de avond viel voor ons gelukkig mee aangezien ze 3 bier 2 wijn en 2 cola niet hebben afgerekend.
De slechte bediening gaf ons niet de behoefte om dit aan te kaarten, waar wij dit meestal wel doen.
Zonde!
Susanna W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016

Normaal schrijf ik nooit recensies over restaurants op Iens. Helaas moet ik toch wel iets vertellen over soho sushi, want ik wil niet dat anderen dit ook zullen ervaren. Ten eerste, het eten is van slechte kwaliteit en ook niet vers. Ten tweede, het leek alsof het restaurant opzettelijk langzaam deed zodat je minder zou kunnen eten in de 2,5 uur tijd die je kreeg. Wij hadden namelijk om 1930 gereserveerd, maar het eten van de eerste ronde kwam pas om 2030. Ten derde, heel veel eten was er niet die we wilden bestellen. (O.a. Gyoza, edamame, chicken spring rolls, unagi). Daarnaast hadden wij de Ebi tempura besteld maar kregen wij wortel in plaats van garnaal..
Leroy M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Hier gegeten met een bon van amigoamigo, All you can eat voor 2 personen.

Het all you can eat concept is hier volgens mij nog niet helemaal binnen gekomen, want het is eerder all you can wait! We liepen rond half 8 naar binnen, bij binnenkomst werd gezegd dat we konden gaan zitten waar we wouden. Hadden plaats genomen aan een tafel, kwam het personeel aanlopen "owh nee deze plaatsen zijn gereserveerd" dus vervolgens weer van plaats verwisseld.

Er werd gevraagd wat we wilden drinken, en vervolgens werd het concept uitgelegd. 5 ronden en 3 gerechten per ronde, er werd niets over extra kosten voor bepaalde gerechten verteld oid. Uiteindelijk de eerste ronde besteld, de tent was ongeveer voor de helft gevuld, en na een dik uur kregen we wat op tafel. Wasabi en gember, daar moet je gewoon zelf om vragen bij de serveersters. Wil je drinken bestellen, dan moet je zo ongeveer smeken of je wat mag bestellen. Is je kaart ingevuld en kan hij opgehaald worden, dan moet je zelf de aandacht van de serveersters zien te krijgen. Uiteindelijk met moeite een 2e drankje kunnen bestellen.

Tevens liepen er ook zilvervisjes over de muren van het restaurant, erg onsmakelijk!

Uiteindelijk om half 11 de handdoek in de ring gegooid en maar om de rekening gevraagd en of we de manager konden spreken. Uiteindelijk tot ronde 3 gekomen van de 5 omdat de bediening zo sloom was en we geen zin hadden om de laatste tram te missen. Vervolgens loopt de manager naar een verkeerde tafel om te vragen wat het probleem was, en uiteindelijk kwam ze dan toch bij ons terecht. Beklacht gedaan en uiteindelijk alleen maar "jammer en vervelend om te horen" als reactie ontvangen.

Kortom, bespaar jezelf een rampenavond in dit restaurant en ga een deurtje verder. Er zitten immers genoeg leuke en lekkere restaurants op het Leidseplein.
Emilia.w .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Altijd lekker en vers. Pittige tuna is een aanrader, andere sushirolletjes net zo lekker. Jammer genoeg hadden ze op die dag geen kip en beef gerechten wegens late levering, maar dat vonden wij geen drama. De bediening is altijd vriendelijk en vrolijk. Ik kom graag bij Soho, je krijgt er geen spijt van!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Lang gekeken waar te eten. Zin in sushi oke Soho Sushi. Zeer teleurgesteld aangekomen duurde het lang voordat we werden geholpen. Eindelijk geholpen ging het al fout bij ronde 1. We vonden het lang duren dus vroeg waar het eten bleef. Ooo sorry er is iets fout gegaan er staat maar 1 chef op sushi. Oke 10 min later eten eindelijk gekregen verspreid. Als compensatie geven we je een shot( kleine cocktail in shot glas) gevraagd hoe het zat antwoord: Ja dat is onze compensatie. Later nog terug gekomen om een echte shot aan te bieden. Beperkte menu anders 5 euro extra betalen. Rekening gekregen teveel op de rekening. De ene fout na de andere. Sorry maar het is niet waard. Conclusie: GA HIER NIET ETEN!!!
Aimee25 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Ik zeg het niet graag, want ik klaag niet zo snel, maar ik heb nog nooit zo'n waardeloze avond uit meegemaakt! Ik hoop dat jullie met onderstaand iets gaan doen voor alle mensen die nog bij Soho gaan eten.

Ik en mijn zusje kwamen na 2x langslopen om 18:00 uur binnen lopen bij Soho Sushi.
Dit was echter mijn 2de x sushi eten ooit, maar volgens mijn zusje kon je hier goed eten.
Wij werden ten eerste niet opgevangen en naar een tafel geleid dus zijn zelf maar gaan zitten.
Vervolgens kregen we de a la carte kaart op tafel zonder dat we al drinken konden bestellen want zo snel ging dit meisje weer weg bij onze tafel. Wij kwamen sowieso voor de all you can eat, dus dit duurde ook weer even voordat we hier de kaart en uitleg van kregen.
Dit viel allemaal nog prima te overzien, maar dan ...

Wij hebben om kwart over 6 onze eerste 6 gerechten besteld voor de eerste ronde welke netjes naar de keuken werd gebracht, waar 2 koks stonden.
Om KWART OVER 7 hadden wij nog steeds geen eten, na al 3x te hebben nagevraagd waar het bleef, terwijl onze invul kaartje alweer terug was en wij de 2de ronde ook alweer hadden ingevuld zonder überhaupt nog gegeten te hebben.
Het antwoord van 2 bedienende medewerkers waren als volgt: sorry, wij krijgen veel klachten, maar de koks zijn sloom EN ik doe mijn best meer kan ik niet doen.

Op een gegeven moment hadden we ons voorgenomen dat als ons eten om half 8 er nog niet zou zijn dat we zouden opstappen. Erg frustrerend! Nou net 1 minuut voor half 8 kregen wij TWEE garnalen, en de rest volgde daarna.
Het eten daarin tegen was prima te doen.

Wij waren super verbaasd hoeveel variantie qua personeel er in de keuken is geweest, het begon met 2 koks, toen 3, toen weer 2 daarna weer 4 (waardoor je het idee hebt dat alles stukken sneller zou gaan). Vervolgens kwamen er ook 2 bedienende medewerksters bij, alsof die opgetrommeld waren wat natuurlijk prima is. Maar MY GOD, de tent zat bij lange na niet vol en als men het dan al niet aankan is echt wel een slechte zaak.

Omdat wij inmiddels al redelijk haast hadden ging ik afrekenen bij de bar. En toen viel mijn mond eigenlijk helemaal open! Want er werd aan mij gevraagd of we ook van de +€5,00 kant hadden besteld. Ten eerste moet de bediening dat zelf weten, maar ten tweede had ik wel iets van compensatie verwacht na al dat wachten en zelfs het klagen (nogmaals waar ik zelf nooit zo van hou). Maar nee, helemaal niks, zelfs geen excuus.

Sorry, maar dit was echt een dure aanfluiting, en kom hier zeker niet meer terug na deze ervaring!
Ik hoop dat jullie iets aan jullie bediening en keuken gaan doen, want dit kan echt niet zo, op een rustige dinsdagavond alleen al.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
De Sushi lekker je proeft dat het vers is!
Service is super vriendelijk en kom graag terug!
Zeker een aanrader!
Wat ook lekker is de cocktail straberrie magarita!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Heerlijke bijzondere sushi. Ook warme sushi's en in rijstpapier! Wij nemen nooit al you can eat daar, maar zelf kiezen van de kaart, veel meer keuze!!
De uitstraling is niet bijzonder en in het verleden hadden ze ook tv's hangen die je afleiden. De bediening mag wel wat vlotter, vaak jonge meisjes.
Maar voor de sushi kom je hier zeker terug!
Mathieu W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Soho Sushi gevonden in een top-10 sushi-restaurants in Amsterdam. Bij aankomst bleek de reservering via Seatme niet bekend bij het personeel. Gelukkig was het zeer rustig in het restaurant. Eenmaal zittend kregen we eerst een a la carte-menukaart - naar de mogelijk voor een all you can eat-menu moesten we zelf vragen.

De gerechten zijn goed van kwaliteit. Omdat het nog rustig was en men in de open keuken nauwelijks iets te doen had werden de bestelde gerechten vers bereid. Deze waren smaakvol en mooi opgemaakt. Vreemd alleen, dat de pittige tonijnrol bereid wordt met tonijn uit blik. De gewone tonijnrol is bereid met verse tonijn.

De bediening is ongeïnteresseerd, niet attent en vrij traag. Een bediende deed haar best vriendelijk te zijn, de rest is zeer ongeïnspireerd.

Wat sfeer betreft kan Soho nog veel leren van vergelijkbare all you can eat-sushirestaurants. De vestiging in Amsterdam voelt als een kruising tussen een moderne brasserie en 'n sportkroeg. De inrichting is niet sfeervol en straalt niets uit wat zou doen vermoeden dat het om een Aziatisch restaurant gaat. Op zich is dat geen probleem; het lage cijfer is vooral door de muziek ingegeven - die is slecht en staat zo hard dat je niet eens hóeft te praten. Gelukkig bieden de grote TV-schermen aan de wand, waar bijbehorende muziekvideo's worden getoond, de nodige afleiding.
Julian K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Het was een super avond, we gingen voor de eerste instantie voor de all you can eat, maar de koks vertelde ons vol enthousiasme dat ze aan het experimenteren waren met nieuwe sushi en dat ze voor ons wel iets speciaals konden maken, dus we lieten ons maar verrassen, en heb er zeker geen spijt van, het was echt een lust voor het oog , zag er echt super goed uit en heb heerlijk gegeten , petje af voor de koks
Mirjam C.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
We kwamen hier met een Bong cadeaubon. De boontjes vond ik lekker als vooraf. De miso soep echter was kookvocht met een uitje, ronduit vies.
Als compensatie boden ze ons nog een schaal peulen aan.
Terence A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Soho sushi heeft a la carte maar ook all you can eat. Voor de bios kun je Soho Sushi induiken en 2 uur lekker door eten als je all you can eat doet. Hebben wij dus gedaan.
Lekkere standaard sushi gerechten en warme gerechten. Enkele sushis zijn wel apart en dus ook de moeite waard. Ook is er een cocktail menu en dat maakt dat dit restaurant zeker een keer op je lijst kan juist ook omdat het lekker midden in de stad is. Bediening is soms traag en de warme gerechten zijn af en toe ook wat klein. Als je dus 2 uur hebt voordat je film begint dan kan het gebeuren dat het net iets langer duurt dan 2 uur om aan je 5 rondes te komen. Plan het dus goed in.
Foodielicous .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Met Groupon hier gegeten. Meestal verwacht je niet veel van Groupon diners, maar dit was zelfs voor Groupon onder niveau. Bij aankomst werden we niet verwelkomt, kon de nieuwe serveerster ons geen tafel aanwijzen (ondanks dat vrijwel alle tafels nog vrij waren en we gereserveerd hadden) en na een paar minuten wachten zijn we zelf maar ergens gaan zitten. Als eerst kregen we sojaboontjes die nog half bevroren waren, deze zijn toen teruggebracht en we kregen nieuwe. Er werd geen excuses gemaakt en de bediening vroeg zelfs nog of we nieuwe wilde. Na een uur wachten kregen we eindelijk de miso soep en de yaki tori die koud en verbrand waren. We hebben het zwarte verbranden gedeelte eraf moeten schrapen. Bijna twee uur verder hadden we nog steeds niet de sushi gekregen, terwijl we naar de film wilden. Na veel gezeur kregen we toch eindelijk de sushi, waarvan de zalm sashimi op kamertemperatuur was (niet goed bij rauwe vis!) en de tonijn nog half bevroren en kleurloos. Geen eens een drankje van het huis voor het wachten, uberhaupt werd er niet gevraagd of we iets wilde drinken. Uiteindelijk gehaast voor de film, die gelukkig wel heel goed was. Wij komen hier nooit meer terug. Wat een drama!
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Top restaurant, mooi centraal gelegen locatie! Super verse sushi. Leuk dat het een open keuken is, prima service, zelfs tijdens de grote drukte. We hebben heerlijk gegeten!! Echt een aanrader voor mensen die voor een mooie prijs geweldige sushi willen eten.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Eten prima, maar bediening..... Jammer dat het personeel het niet snapt. Vraag zsm of iemand iets wil drinken, dat maakt het wachten op eten minder erg om nog niet te spreken over het mislopen van omzet. Vrijdagavond niet echt een top avond om hier te gaan eten.
Joke53 V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Wij kwamen gisteravond en bij iedere gang hebben we heel lang moeten wachten en zijn er bestellingen vergeten.
Dus heel lang wachten en de kwaliteit viel tegen!
Superkleine minidobbelsteentjes kip in de kippensalade.
Bedienend personeel zag zelf geen verschil tussen de verschillende gerechten.
Er is op dit gebied veel betere kwaliteit te vinden in Amsterdam!!!