SOHO Kitchen & Bar

Markt 26 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Over restaurant SOHO Kitchen & Bar

Heerlijke fusion gerechten

Een schitterende zaak aan de gezellige markt in Sittard. Begin met een aperitief op het terras en neem daarna plaats in het mooie restaurant. Hier proef je heerlijke fusion gerechten die er ook nog eens uitzien als schilderijtjes. Geen zin in wijn? Bestel dan een heerlijke cocktail.

Meer informatie over restaurant SOHO Kitchen & Bar

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hansenmarialaheij .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We vonden de keuze beperkt .En was niet gerelateerd aan de prijs.De hoofd- gerechten stelden teleur . Voor een prijs van Euro 32,50 mag je toch iets anders verwachten.
Viennascholte .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
sfeervol restaurant, bediening was top! Lekkere gerechten in mooie porties. Er had iets meer tijd mogen zitten tussen het uitserveren van de verschillende gangen, maar goed, dat had ik ook zelf kunnen aangeven.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten , nette bediening , niks op aan te merken , prima !
Dianne A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Erg tevreden over dit restaurant. Heerlijk gegeten en ontzettend gastvrij! Wij komen zeker terug, vooral voor de caeser salade.
Boy H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Tafels te dicht bij elkaar
Slechts 1 voor en 1 hoofdgerecht beschikbaar voor zwangere in gezelschap, dit terwijl dit was aangegeven tijdens reservering. Dat er 1 zwangere in gezelschap zou zijn, was dus doorgegeven echter was niet bekend in restaurant???
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
inze eerste keer bij soho gegeren. Het was heerlijk! Gezellig knus restaurant met super vriendelijke en nette bediening. Opnieuw een reservering geplaatst.
1rminVisser .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We hebben weer prima gegeten en werden verrast door de ingrediëntenkeuze van het hoofd- en nagerecht. De kok schikte zich moeiteloos in de aanpassing van een van de voorgerechten. Een aanrader
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We waren hier eerder al eens geweest voor de lunch. Die was toen erg smakelijk. Daarom teruggegaan voor een diner. De kaart is klein, dus erg veel keuze is er niet. Als hoofdgerecht kozen wij de rundersucade. Zo lekker dat we er bijna het bord bij opgegeten hebben. Lekker royaal stuk zacht gegaard vlees, bereid met o.a. Belgisch bier en zilveruitjes. Heerlijk op smaak, lekker veel saus erbij. Goede frieten. De smaak van de winter, heerlijk. Nagerecht tarte tatin redelijk, maar ik houd dan ook niet zo van toetjes. De inrichting van de zaak sprak ons aan. Het personeel is erg vriendelijk. Wel was het vrij koud in het restaurant. Al met al zeker de moeite waard. We zullen hier nog wel vaker komen.
Jhgvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Op 30-09-2016 met 4 pers. via Iens, gereserveerd icm de AH restaurantactie. Na binnenkomst vriendelijk ontvangen, met naam gemeld en tafeltje stond klaar. Aan serveerster de wijnkaart gevraagd en een keuze gemaakt. Serveerster zegt dat de uitgezochte wijn niet meer voorradig was en een alternatief voorhanden had. Ze vermelde echter niet erbij dat deze wijn achteraf €8,00 per fles duurder was. na een gezellige avond en lekker eten met goede en vriendelijk bediening, de rekening gevraagd. Deze bedroeg €181,00. ik overhandigde de twee AH spaarkaarten en vroeg waar de reductie van 2x €32,50 vermeld stond. dit kon hij niet verklaren en hij ging in overleg met collega. uiteindelijk kwam hij terug met een rekening van €156,00. ik gaf aan ook hier niet akkoord te gaan en ook niet met twee flessen wijn die ineens €8,00 per fles duurder bleken te zijn.
Ik stelde de ober voor om maximum €120,00 te betalen. na een langen discussie met zijn collega ging hij akkoord met dit voorstel. De ober was op dat moment niet meer zo vriendelijk. ik vind het jammer dat deze gezellige avond in mineur moest eindigen. een excuus aan mijn adres zou op zijn plaats zijn als Soho deze recensie leest.

John
Rftjanssen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekker gegeten en doordat het weer meewerkte konden we biuiten op het terras zitten. Enige minpuntje was dat het voor- en hoofdgerecht vrij kort achter elkaar kwamen. Daarna gevraagd of we met het dessert konden wachten maar dit stond na zo'n 15 minuten ook voor onze neus.
Daisie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Helaas was de lentestoof als hoofdgerecht niet meer beschikbaar. De alternatieven hadden niet mijn voorkeur, waarop zalm werd aangeboden. Erg lekker, net zoals de rest van het menu.
Annemarijn89 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten ! Gezellige sfeer en speciale gerechten om van te smullen. Wij zijn geweest met de ah bonnen en hadden een keuzemenu. T was echt top.
Specificodu .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hadden met een AH spaarkaart recht op 1 van 2 gratis 3 gangenmenu. Op de kaart stond een kostprijs van € 32,50 per menu. Het is eten was in het algemeen redelijk goed. Een positieve uitschieter was de Caesarsalade als voorgerecht. De bediening was correct en vriendelijk. De sfeer is het restaurant was wat saai, maar dat lag misschien ook aan het weer. Een goede airco met de hitte van 26 augustus zou wonderen hebben verricht.
In verband met de AH actiekaart was de keuze in het aangeboden menu beperkt tot 2 opties per gang. Dat vonden we erg mager. Verder vonden wij de (normale) prijs van het menu gelet op het gebodene wel hoog. Wij vroegen ons af waar dan het voordeel zat van de AH kaart.
A.geerbex .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hadden een reservering voor het menu binnen de AH restaurant actie. Daarbij hadden we vermeld dat we beiden vegetarisch eten. Het aangeboden menu bood geen mogelijkheden. Na overleg werd een alternatief geboden, waarbij het aangeboden hoofdgerecht bij ons al twijfels opriep, er leek verder geen keuze dus we gingen akkoord. Het voorgerechtje bestond uit een lekkere salade, het hoofdgerecht was een burger met twee vegetarische schijven: te gepeperd en bitter van smaak, een vleugje groenten: een slablaadje, met augurk uit een potje. Een aanfluiting. Het nagerecht was prima. We hebben minimaal een uur op het hoofdgerecht gewacht: er bleek nog iets mis te zijn gegaan in de keuken. Jammer.
Jduckers .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Bediening was leuk zowel formeel als informeel. Leuke, lekkere avond gehad. Heerlijke coctails, uitgebreide Gin-Tonic kaart.
It190271 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De Limburgse arretjescake op het menu was heerlijk en verrassend, de rest van het eten was ook allemaal lekker en goed verzorgd.
Vriendelijke bediening, er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
I.v.m. het heerlijke zomerweer kregen we de keus om buiten of binnen te eten, Soho heeft een gezellig terras.
H.christophe .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De glazen waarin de aperitief werd geserveerd waren niet schoon. Zo van de plank af zonder te spoelen. De prijs - kwaliteitsverhouding van de AH restaurantactie was onder de maat. Alleen de carpaccio van ossehaas was heerlijk.
Leontienteuwsen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Menu is aangepast aan de ah actie,als de prijs die aangegeven is daadwerkelijk betaald moet worden, is het niet waard.
Super bediening, complimenten!
Jhramakers .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben erg genoten van het etentje bij SOHO kitchen, zonder kinderen deze keer. We hadden een fijne tafel en het eten was erg lekker. De bediening was prima. Redenen voor de 7 voor service waren een Pimm's classic zonder komkommer en ze waren de saus bij het toetje vergeten die het toetje uiteindelijk echt af maakte.
Loeshoef .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Genoeg keuze wat betreft een ah-restaurantactie. Personeel vriendelijk en snel. Leuke avond gehad! :-)