Soho Den Bosch

Bordeslaan 2 5223 MR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Soho Den Bosch

De beste smaak van Sushi

Ja, het is echt waar! Hier werken de koks alleen met de beste en meest verse ingrediënten om de sushi zijn vertrouwde en waanzinnig lekkere smaak te geven. Alle gerechten worden met de hand bereid en daardoor is nooit één hapje hetzelfde. De sushi wordt pas gerold nadat jij hebt besteld, dus verser dan vers!

Meer informatie over restaurant Soho Den Bosch

6,8
Céline V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteravond voor het eerst bij Soho gegeten, heerlijke verse sushi. Maar de reden dat ik nog eens terug zou gaan is vooral het personeel, super vriendelijke mensen!
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Het all-you-can-eat principe is wel prijzig als je een kleine eter bent. En voor kinderen ouder dan 10 jaar wordt een volwassen-prijs in rekening gebracht. Dat vind ik jammer.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De sushi is prima maar de bedrijfsvoering is een drama. Aanhoudend is het restaurant tijdens de gepubliceerde openingstijden gesloten. De ze ondernemers nemen hun klanten niet serieus.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Verrukkelijke smaak, alleen de kwaliteit van de rijst is al zo goed!!!! En dan de rest nog!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten hier. Niet alleen de sushi is erg goed, ook de warme gerechten zijn uitstekend! We hebben hier nu voor de tweede keer gegeten en we gaan zeker snel weer terugkomen
Margo G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben lekker gegeten!!! Sushi lekker en vers!!!! Prima bediening, vriendelijk. Nergens iets op aan te merken.
jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
het eten is fantastisch jammer dat de ambiance dat niet is
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima eten,de sfeer is alleen wat minder
paas3131 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Je kunt beter afhalen dan eten daar. 2e keer op vrydag avond hier gegeten. Wat opvalt is dat koude gerechten lang duren voordat ze geserveerd worden. Reden die werd aangegeven : veel afhaalbestellingen tussendoor. Gevolg: 3 kids die uiteindelijk minder trek hebben en dus 1 portie sushi over. Wordt gezien als overdaad. Mag je meenemen met bijbetaling van 12.50. Indien je dit niet wilt dan kost het alsnog 12.50 Hoe klantvriendelijk is dit? Geen aanrader eerder afknapper.. Geen 3e keer meer hier.
Dayan B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Op woensdag 22 maart zijn wij voor de eerste keer bij Soho gaan eten. De ontvangst was goed en vriendelijk. De bediening was niet alleen aan onze tafel netjes en correct maar ook bij de tafels om ons heen, een van de dames maakte daar ook tijd voor een praatje. Dat wordt zeer gewaardeerd!
Het eten is van erg goede kwaliteit: lekkere sushi rijst, ieder vleesgerecht was lekker mals, ook de visgerechten waren gevarieerd gekruid.
Kortom, het was erg goed. Wij hebben al bij heel wat meerdere sushi restaurants gegeten maar Soho staat nu erg hoog op onze lijst!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De sushi is ontzettend goed en lekker. De keuken sloot echter al om half 10. We waren er pas om half 8, dus dat was maar een korte zit. Dat was een beetje jammer.
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ik vond het gezellig en lekker en het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, wel een beetje jammer dat je weinig privacy had en bijna bij je buren op schoot zat.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten. Het was op zaterdagmiddag. We moesten even snappen hoe het in zijn werk gaat. Ruime keuze van sushi en warme gerechten.
Don H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten smaakt TOP!
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hier 's-avonds voor all you can eat gekozen. 25 euro vind ik aan de dure kant. Daar staat tegenover dat het wel relaxt is. Geen tijdslimiet en geen maximum aantal ronden. Maar de kaart is vrij beperkt, vergeleken met andere all you can eat restaurants. Dus hoewel de kwaliteit van het eten prima is, hou ik het op een eenmalig bezoek.
Rachel Saar J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een echte sushi liefhebber zal dit plekje, dat een beetje gescholen houdt achter het station, zeker kunnen waarderen! Man man man wat zijn die grote rollen een smaaksensatie! Personeel vriendelijk en restaurant is wat kleiner dan al de andere all you can eat zaken maar absoluut geen vreetschuur. Verder kan ik hier zo lang zitten als ik wil terwijl ik bij andere sushi zaken in Den Bosch de tafel vrij moet maken voor de volgende gasten. Top!!!
Rachel Saar J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
E C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Paar weken geleden voor het eerst soep afgehaald. Vond de bediening niet heel vriendelijk, de soep was erg klein en smaakte flauw. Vandaag toch nog een poging gewaagd, maar dit keer om sushi te eten rond 12.15 uur. Waren alle lichten uit, geen personeel, restaurant was dicht. Geen Soho s'-Hertogenbosch meer voor mij. Jammer!
E C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Eerste keer soep besteld voor afhaal. Erg kleine soep. Vond het personeel al matig. Toch een extra poging proberen om vandaag de sushi te proberen, zijn ze niet open terwijl ze vanaf 12.00 uur open horen te zijn. Personeel was niet eens aanwezig, lichten waren uit. Voor mij geen Soho 's-Hertogenbosch meer.