Soho Den Bosch

Bordeslaan 2 5223 MR Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant Soho Den Bosch

De beste smaak van Sushi

Ja, het is echt waar! Hier werken de koks alleen met de beste en meest verse ingrediënten om de sushi zijn vertrouwde en waanzinnig lekkere smaak te geven. Alle gerechten worden met de hand bereid en daardoor is nooit één hapje hetzelfde. De sushi wordt pas gerold nadat jij hebt besteld, dus verser dan vers!

Meer informatie over restaurant Soho Den Bosch

Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwaliteit van de sushi is erg lekker maar we hebben erg lang moeten wachten op het eten.
Meindert Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Kraanwater niet verkrijgbaar bij Soho. Als je water wil drinken kost dat 6,95 Euro per literfles!!
Beetje een afknapper, want het eten is er namelijk wel heel lekker.
Britt R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Locatie is niet echt geweldig maar de sushi is heerlijk.Sushi werd ook vers klaar gemaakt en het is een wat kleiner restaurant dus je kunt er gezellig zitten en kletsen, meeste sushi restaurants zijn tegenwoordig net vreetschuren.
Milou M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Mega lekkere sushi. Ze hebben allemaal specials die je in de standaard sushi restaurants niet krijgt. De sushi wordt vers voor je neus gerold en de rijst is nog lauw. Echt super lekker, wij komen hier altijd terug. Personeel is altijd vriendelijk en je krijgt nog 2 bolletjes lekker ijs na. Het interieur is niet heel gezellig, je zou er voor het 'leuke zitten' niet heen gaan (daarom decor maar een 6). Maarrr het eten is goud waard! Als ik van de 9 en 10 zou moeten maken: die lekkere specials zijn alleen per 8 stuks te verkrijgen. met 2 personen is dit veel! zou top zijn als het bv ook per 4 of 6 kon.
Ellenvanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Een aanrader!!! We hebben genoten van het "all you van eat" concept en het was heerlijk. Heerlijke smaken, prachtige sushikunstwerkjes, we hebben genoten!!!
Jortskie .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met een vriendin die hier weleens vaker komt. Bediening was erg vriendelijk ondanks het feit dat het behoorlijk warm was. We hebben op het terras gezeten en de sfeer was prima. Leuke variatie met de speciale rollen en de unagi rol is mijn favo!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
lekker eten maar bediening slecht. Drankjes kwamen laat en eerst zonder glas. Soep twee geprobeerd te bestellen maar de ingevulde lijst wordt niet blijkbaar niet netjes aan de keuken doorgegeven.
Jenneke1964 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Lekkerste sushi ooit gegeten, zo vers en ontzettend smaakvol vindt je nergens anders! Vooral de sushi op speciale kleine kaart is op en top genieten! Ik mis op de kaart wel wat gerechtjes, zoals:salades en zoete gerechtjes, zoals: gebakken banaan of puddingbroodje!
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
We zijn hier meerdere malen geweest en elke keer proberen wij een nieuwe American roll. Dit maal hebben wij de Rainbow Roll geprobeerd en hij was héérlijk. Deze was vergelijkbaar als de bekende Soho Tempura Roll. Verder was de beef teriyaki erg lekker al gaven wij een voorkeur aan wat kleinere stukken. Ik kom hier voor de sushi omdat het altijd vers wordt gemaakt en lekker smaakt. Het duurt wel wat langer maar je krijgt er iets vers voor terug. Zal zeker terug komen om weer een nieuwe rol te proberen!
Racheljanssen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Dag voor Valentijnsdag hier gegeten. Middelgrote restaurant met moderne sfeer. Het was erg druk die dag, we moesten bij de sushi iets langer dan een half uur wachten maar dat was voor ons geen probleem. We hadden boven een plekje waar we zicht op de sushi bar hadden. Je proeft hier dat de sushi vers wordt klaargemaakt, de zeewier zijn bij de maki's lekker knapperig.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Door het lange wachten, geen aanrader voor uiteten met kinderen. Ze hadden dorst maar moesten 3 kwartier wachten op drinken. Voor dit all you can eet concept zit je tot middernacht....ronduit irritant. Ga nooit meer.
Lieverdje55 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben d3 all incl.sushi besteld.
De kelner was chaotisch. Hield het niet bij.
Onze gerechten kwamen niet of verkeerd of na erg lang wachten /vragen.
Drank moest zelf gevraagd worden.
Na 2 uur nog pas 5 sushi gehad.
Iedereen klaagde of ging weg.
Wij kregen uiteindelijk de drank voor niets als excuus voor het lange wachten.
Absoluut geen aanrader!!!!
JT1 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij halen hier regelmatig een Wok to Go. Voor een goede prijs krijg je een vol bakje eten met ruim voldoende vlees, groenten (wisselen van groenten is geen probleem), noodles en saus. Echt lekker en niet duur. Bellen en binnen 10 minuten ophalen is geen probleem, het is altijd klaar.
Het restaurant zelf oogt niet aantrekkelijk, niet een plek om romantisch te dineren. Maar voor afhaal prima.
Jamiej .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Fantastische sushi vooral de dragon roll. Ze bezorgen ook en dat is wel geweldig, alls sushi s zijn van uitstekende kwaliteit, Misschien de beste van brabant! aanbeveling
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Durf het eigenlijk niet te zeggen. Maar in dit all you can eat concept heb ik misschien de beste sushi ever op. Vers gemaakt zoals in een echte Japanner. Mooie lauwe rijst, zeer goede vis. Alles klopte. Ook de huiswijn ( ik haat sauvignon blanc) was mega relaxed. Alles klopt en in een hele mooie wijk in den Bosch. Met parkeerplaats voor de deur. Gaaaaan!!!!!!!!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Heerlijke sushi vers gerold en dat proef je. Mooi lauwwarme rijst en prima kwaliteit vis. Ze moeten alleen wel wat aan bediening doen. Beetje te traag en onervaren, dat is zonde als je er iets van wilt maken. Wel parkeren voor de deur.
Jvangeffen .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Heerlijk genoten van de grote rollen! We hadden ons laten verrassen door de chef omdat we hier nog nooit eerder hadden gegeten. Wij komen zeker nog eens terug.
Asimov .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Inmiddels voor de 2e keer hier gegeten op doorreis met de trein. Het restaurant ligt 10 minuten lopen van het station, dus een goede tussenstop op de noord/zuid-verbinding. We hebben met 4 personen het All You Can Eat concept gebruikt en net als de laatste keer het was weer perfect. Alles prima verzorgd, geen eetfabriek maar een redelijk intiem restaurant. De bediening was goed, de keuze was ruim voldoende en geen trucjes met toeslagen of maximum aantal gerechten. Kortom als we weer op doorreis zijn weten we al waar we weer gaan eten.
LauravanEssen .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk sushi gegeten zeer een aanrader en makkelijk te vinden vlakbij het station!, bediening zeer vriendelijk. Tot de volgende keer!
Ybardie .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Hire gegeten met mijn man en 3 kinderen. Prima bevallen, leuk dat ze een kinder prijs hebben aangezien ze niet veel eten. De speciale rollen zijn om aan te raden (rainbow is onze favoriet) en bediening was verder ook erg attent.

voor ons was de sashimi overigens gewoon onbeperkt...