Soho Den Bosch

Bordeslaan 2 5223 MR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Soho Den Bosch

De beste smaak van Sushi

Ja, het is echt waar! Hier werken de koks alleen met de beste en meest verse ingrediënten om de sushi zijn vertrouwde en waanzinnig lekkere smaak te geven. Alle gerechten worden met de hand bereid en daardoor is nooit één hapje hetzelfde. De sushi wordt pas gerold nadat jij hebt besteld, dus verser dan vers!

Meer informatie over restaurant Soho Den Bosch

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning
6,8

Jouw recensie over het restaurant Soho Den Bosch

D J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Na specifiek besteld te hebben om binnen te zitten en daar op te eten kregen we ons eten in een zak om mee te nemen waarna in beide gerechten champignons zaten terwijl ik besteld had zonder champignons. Dit werd terug gestuurd en we zouden nieuwe krijgen maar we kregen hetzelfde eten op een bord gegooid en de champignons waren eruit geplukt waarbij ze er 1 vergeten waren. Bizar slecht naar mijn mening als ik het vergelijk met de soho in eindhoven. zeer teleurgesteld en zeker niet voor herhaling vatbaar. Jammer...
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Super lekker eten. Heerlijk vers. Soms wat langer wachten maar dat is het waard.
We eten er met grote regelmaat en nog nooit ontevreden geweest.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We willen zaterdag een sushi lunch komen eten. Op de website staat dat ze om 12.00 uur open zijn. We staan om 12.45 uur op de stoep blijken ze pas om 13.00 uur open te zijn. Dus even een rondje gelopen maar bij terug komst is de tent nog dicht. Het personeel wat buiten staat te wachten zegt dat de eigenaar zich verslapen heeft. Volgens hun zou het nog een kwartiertje duren. Nou besluiten we hier dan ook maar op te wachten. Maar inmiddels zijn we een uur verder. Omdat we niet de tijd hadden om ergens anders heen te gaan hebben we hier toch maar gegeten. Terwijl wij hier zitten te eten vind er op het terras een fikse langdurige woordenwisseling tussen de kok, eigenaar en een andere man plaats. Hier mochten wij live bij aanwezig zijn. Gevraagd aan een medewerkster of dit normaal was. Die is er iets van gaan zeggen. Bij terugkomst van de eigenaar geen vorm van excuus. Ik kan je dus wel zeggen dat ons gezellig etentje totaal in duigen is gevallen. Voornamelijk door de klantvriendelijkheid van de eigenaar. Waarom is deze man een eigen zaak begonnen?
Ons zien ze hier in iedergeval nooit meer terug.
Susan J.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Zo'n lekkere sushi hebben we nog nooit gegeten. Zo vers en de speciale mochten we, vanwege de grootte van de groep, 2 per ronde bestellen. Dit waren echt smaakbommetjes. Wauw. Zeker de moeite waard. Wij gaan snel weer een keer terug.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Lekker sushi restaurant! Iedere ronde mag je per tafel ook 1 van de specials bestellen, welke echt een aanrader zijn! Sushi smaakte vers en ook de warme gerechten waren smakelijk, echter soms wat vet. Bediening was vriendelijk, niks mis mee. Tip: bij het all you can eat concept is er een toetje van ijs, slagroom en chocoladesaus inbegrepen, maar dit is nergens terug te vinden op de kaart. Vraag er naar bij de bediening, de smaken ijs zijn er volop! De all you can eat prijs bedroeg €29,50 wat ik vrij hoog vond voor op een maandag. Het terras buiten is sfeervol en gezellig!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eindelijk een all you can eat dat geen massaproductie is. Gezellig, lekker, kleinschalig.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We zaten wel erg dicht op de tafeltjes van de linker en rechter buren.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Sushi was ok maar we moesten erg lang wachten op onze rondes. Na 2 uur pas aan derde ronde bezig en al een rij mensen die wachtten op een tafeltje. De thuisbezorging ging sneller aan het aantal tasjes te zien dat de deur uit ging. Erg jammer, 9 tientjes uitgegeven en met een domper naar huis.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Lekker eten! De verlichting is erg fel, het zou iets meer sfeer geven als dit wat lichter was. Vriendelijk personeel.
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten en goede bediening!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Leuke tent! Was wel best druk en rumoerig boven, en beneden was het helemaal leeg. Had het fijner gevonden als je wat meer verdeeld en rustiger kon zitten. Voor de rest dikke prima en lekkere sushi!
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk Eten, vriendelijke bediening maar een ongezellige omgeving. Tafels veel te kort op elkaar.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Onze reservering was niet helemaal goed doorgekomen, maar ondanks de drukte, bij binnenkomst wel direct een fijn tafeltje gekregen.
Eten is geweldig!!
Warme gerechtjes zijn ook echt warm en de sushi supervers, niet zoals bij hele grote sushirestaurants. Soho is echt een aanrader!
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke shusi gegeten in een vol restaurant en nuet eens lang hoeven wachten
Het personeel is erg aardig en de zaak is een toppertje
We komen hier erg graag
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Slechte service!!
Sushi was prima.
Wij kozen voor een all you can eat lunch.
De bediende vertelde ons dat we per ronde 1 van de specials kunnen kiezen.
Na 2 rondes bleek dit een fout te zijn en werd ons verteld dat wij deze er apart bij moesten betalen. Dit is geen service; wij zijn de dupe van een fout van het restaurant omdat wij onverwacht extra bij moesten betalen.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Slecht behandeld door het restaurant! Wij kwamen hier voor een sushi-lunch en er werd gelijk aan het begin uitgelegd wat wij allemaal mochten bestellen en wat de kosten waren. Twee rondes later kwam een medewerker ons vertellen dat we een aantal dingen toch niet konden bestellen en dat we 16 euro moesten bijbetalen. Wij hebben aangegeven dat ons anders was verteld en zij gaven aan dat klopt, maar dat we toch moeten betalen. Oftewel, wij mochten opdraaien voor de fout van een medewerker. Na een aantal gesprekken bleven zij bij de conclusie dat wij hun fout moesten betalen. We hebben betaald, maar wij komen niet meer terug.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het maakt niet uit of je hier a la carte eet of de formule waarbij je 2 uur alles mag bestellen wat je wil. De sushi zijn geweldig, met als aller lekkerste de "Dragon roll". We hebben hier een fijn verjaardags etentje gehad.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer goede sushi. Je proeft dat het vers wordt gemaakt. Heerlijk!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Pluspunten: zeer gereven en aardig personeel.

Minpunten:
Sushi matig, warme gerechten slecht, geen salade op de kaart, geen zoete gerechten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heel lekker eten! Het ophalen van de kaartjes ging langzaam. Ze hadden niet door wanneer het kaartje ingevuld was.