Soho Den Bosch

Bordeslaan 2 5223 MR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Soho Den Bosch

De beste smaak van Sushi

Ja, het is echt waar! Hier werken de koks alleen met de beste en meest verse ingrediënten om de sushi zijn vertrouwde en waanzinnig lekkere smaak te geven. Alle gerechten worden met de hand bereid en daardoor is nooit één hapje hetzelfde. De sushi wordt pas gerold nadat jij hebt besteld, dus verser dan vers!

Meer informatie over restaurant Soho Den Bosch

6,7

Jouw recensie over het restaurant Soho Den Bosch

Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Onze reservering was niet helemaal goed doorgekomen, maar ondanks de drukte, bij binnenkomst wel direct een fijn tafeltje gekregen.
Eten is geweldig!!
Warme gerechtjes zijn ook echt warm en de sushi supervers, niet zoals bij hele grote sushirestaurants. Soho is echt een aanrader!
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijke shusi gegeten in een vol restaurant en nuet eens lang hoeven wachten
Het personeel is erg aardig en de zaak is een toppertje
We komen hier erg graag
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Slechte service!!
Sushi was prima.
Wij kozen voor een all you can eat lunch.
De bediende vertelde ons dat we per ronde 1 van de specials kunnen kiezen.
Na 2 rondes bleek dit een fout te zijn en werd ons verteld dat wij deze er apart bij moesten betalen. Dit is geen service; wij zijn de dupe van een fout van het restaurant omdat wij onverwacht extra bij moesten betalen.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Slecht behandeld door het restaurant! Wij kwamen hier voor een sushi-lunch en er werd gelijk aan het begin uitgelegd wat wij allemaal mochten bestellen en wat de kosten waren. Twee rondes later kwam een medewerker ons vertellen dat we een aantal dingen toch niet konden bestellen en dat we 16 euro moesten bijbetalen. Wij hebben aangegeven dat ons anders was verteld en zij gaven aan dat klopt, maar dat we toch moeten betalen. Oftewel, wij mochten opdraaien voor de fout van een medewerker. Na een aantal gesprekken bleven zij bij de conclusie dat wij hun fout moesten betalen. We hebben betaald, maar wij komen niet meer terug.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het maakt niet uit of je hier a la carte eet of de formule waarbij je 2 uur alles mag bestellen wat je wil. De sushi zijn geweldig, met als aller lekkerste de "Dragon roll". We hebben hier een fijn verjaardags etentje gehad.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer goede sushi. Je proeft dat het vers wordt gemaakt. Heerlijk!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Pluspunten: zeer gereven en aardig personeel.

Minpunten:
Sushi matig, warme gerechten slecht, geen salade op de kaart, geen zoete gerechten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heel lekker eten! Het ophalen van de kaartjes ging langzaam. Ze hadden niet door wanneer het kaartje ingevuld was.
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Leuk restaurantje met ontzettend attente bediening. Het eten was niet slecht, maar ik heb ook zeker betere sushi gehad. De rijst heeft een wat zurige nasmaak die ik persoonlijk niet zo lekker vind en er is een overdaad aan sla. Overal word sla onder gelegd ( zelfs onder de warme gerechten, waardoor je een soort slappe slasoep onderin je bakje hebt drijven) ik heb dit aangegeven aan de bediening en die ging ermee naar de eigenaar. Deze leek er nogal onverschillig op te reageren,het deed mij vermoeden dat al die sla is toegevoegd, zodat je dat op gaat eten en op die manier minder besteld bij het all you can eat menu. Even kort samengevat : sfeer is goed, bediening is zeer vriendelijk, maar voor het eten alleen zou ik niet nog een keer komen. Voor mij was het zeker niet de lekkerste sushi en ook de warme gerechten vond ik hier en daar nog wat matig.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Eten kwam in een prima tempo vanuit de keuken. Prijs/kwaliteit gewoon dik in orde.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Je zit wel erg dicht op elkaar.
Céline V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteravond voor het eerst bij Soho gegeten, heerlijke verse sushi. Maar de reden dat ik nog eens terug zou gaan is vooral het personeel, super vriendelijke mensen!
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Het all-you-can-eat principe is wel prijzig als je een kleine eter bent. En voor kinderen ouder dan 10 jaar wordt een volwassen-prijs in rekening gebracht. Dat vind ik jammer.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De sushi is prima maar de bedrijfsvoering is een drama. Aanhoudend is het restaurant tijdens de gepubliceerde openingstijden gesloten. De ze ondernemers nemen hun klanten niet serieus.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Verrukkelijke smaak, alleen de kwaliteit van de rijst is al zo goed!!!! En dan de rest nog!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten hier. Niet alleen de sushi is erg goed, ook de warme gerechten zijn uitstekend! We hebben hier nu voor de tweede keer gegeten en we gaan zeker snel weer terugkomen
Margo G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben lekker gegeten!!! Sushi lekker en vers!!!! Prima bediening, vriendelijk. Nergens iets op aan te merken.
jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
het eten is fantastisch jammer dat de ambiance dat niet is
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima eten,de sfeer is alleen wat minder
paas3131 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Je kunt beter afhalen dan eten daar. 2e keer op vrydag avond hier gegeten. Wat opvalt is dat koude gerechten lang duren voordat ze geserveerd worden. Reden die werd aangegeven : veel afhaalbestellingen tussendoor. Gevolg: 3 kids die uiteindelijk minder trek hebben en dus 1 portie sushi over. Wordt gezien als overdaad. Mag je meenemen met bijbetaling van 12.50. Indien je dit niet wilt dan kost het alsnog 12.50 Hoe klantvriendelijk is dit? Geen aanrader eerder afknapper.. Geen 3e keer meer hier.