Soho Den Bosch

Bordeslaan 2 5223 MR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Soho Den Bosch

De beste smaak van Sushi

Ja, het is echt waar! Hier werken de koks alleen met de beste en meest verse ingrediënten om de sushi zijn vertrouwde en waanzinnig lekkere smaak te geven. Alle gerechten worden met de hand bereid en daardoor is nooit één hapje hetzelfde. De sushi wordt pas gerold nadat jij hebt besteld, dus verser dan vers!

Meer informatie over restaurant Soho Den Bosch

6,7

Jouw recensie over het restaurant Soho Den Bosch

Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer goede sushi. Je proeft dat het vers wordt gemaakt. Heerlijk!
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Pluspunten: zeer gereven en aardig personeel.

Minpunten:
Sushi matig, warme gerechten slecht, geen salade op de kaart, geen zoete gerechten.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heel lekker eten! Het ophalen van de kaartjes ging langzaam. Ze hadden niet door wanneer het kaartje ingevuld was.
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Leuk restaurantje met ontzettend attente bediening. Het eten was niet slecht, maar ik heb ook zeker betere sushi gehad. De rijst heeft een wat zurige nasmaak die ik persoonlijk niet zo lekker vind en er is een overdaad aan sla. Overal word sla onder gelegd ( zelfs onder de warme gerechten, waardoor je een soort slappe slasoep onderin je bakje hebt drijven) ik heb dit aangegeven aan de bediening en die ging ermee naar de eigenaar. Deze leek er nogal onverschillig op te reageren,het deed mij vermoeden dat al die sla is toegevoegd, zodat je dat op gaat eten en op die manier minder besteld bij het all you can eat menu. Even kort samengevat : sfeer is goed, bediening is zeer vriendelijk, maar voor het eten alleen zou ik niet nog een keer komen. Voor mij was het zeker niet de lekkerste sushi en ook de warme gerechten vond ik hier en daar nog wat matig.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Eten kwam in een prima tempo vanuit de keuken. Prijs/kwaliteit gewoon dik in orde.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Je zit wel erg dicht op elkaar.
Céline V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteravond voor het eerst bij Soho gegeten, heerlijke verse sushi. Maar de reden dat ik nog eens terug zou gaan is vooral het personeel, super vriendelijke mensen!
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het eten was lekker en de bediening vriendelijk. Het all-you-can-eat principe is wel prijzig als je een kleine eter bent. En voor kinderen ouder dan 10 jaar wordt een volwassen-prijs in rekening gebracht. Dat vind ik jammer.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De sushi is prima maar de bedrijfsvoering is een drama. Aanhoudend is het restaurant tijdens de gepubliceerde openingstijden gesloten. De ze ondernemers nemen hun klanten niet serieus.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Verrukkelijke smaak, alleen de kwaliteit van de rijst is al zo goed!!!! En dan de rest nog!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten hier. Niet alleen de sushi is erg goed, ook de warme gerechten zijn uitstekend! We hebben hier nu voor de tweede keer gegeten en we gaan zeker snel weer terugkomen
Margo G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben lekker gegeten!!! Sushi lekker en vers!!!! Prima bediening, vriendelijk. Nergens iets op aan te merken.
jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
het eten is fantastisch jammer dat de ambiance dat niet is
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima eten,de sfeer is alleen wat minder
paas3131 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Je kunt beter afhalen dan eten daar. 2e keer op vrydag avond hier gegeten. Wat opvalt is dat koude gerechten lang duren voordat ze geserveerd worden. Reden die werd aangegeven : veel afhaalbestellingen tussendoor. Gevolg: 3 kids die uiteindelijk minder trek hebben en dus 1 portie sushi over. Wordt gezien als overdaad. Mag je meenemen met bijbetaling van 12.50. Indien je dit niet wilt dan kost het alsnog 12.50 Hoe klantvriendelijk is dit? Geen aanrader eerder afknapper.. Geen 3e keer meer hier.
Dayan B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Op woensdag 22 maart zijn wij voor de eerste keer bij Soho gaan eten. De ontvangst was goed en vriendelijk. De bediening was niet alleen aan onze tafel netjes en correct maar ook bij de tafels om ons heen, een van de dames maakte daar ook tijd voor een praatje. Dat wordt zeer gewaardeerd!
Het eten is van erg goede kwaliteit: lekkere sushi rijst, ieder vleesgerecht was lekker mals, ook de visgerechten waren gevarieerd gekruid.
Kortom, het was erg goed. Wij hebben al bij heel wat meerdere sushi restaurants gegeten maar Soho staat nu erg hoog op onze lijst!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
De sushi is ontzettend goed en lekker. De keuken sloot echter al om half 10. We waren er pas om half 8, dus dat was maar een korte zit. Dat was een beetje jammer.
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ik vond het gezellig en lekker en het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, wel een beetje jammer dat je weinig privacy had en bijna bij je buren op schoot zat.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten. Het was op zaterdagmiddag. We moesten even snappen hoe het in zijn werk gaat. Ruime keuze van sushi en warme gerechten.