Soho Den Bosch

Bordeslaan 2 5223 MR Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Soho Den Bosch

De beste smaak van Sushi

Ja, het is echt waar! Hier werken de koks alleen met de beste en meest verse ingrediënten om de sushi zijn vertrouwde en waanzinnig lekkere smaak te geven. Alle gerechten worden met de hand bereid en daardoor is nooit één hapje hetzelfde. De sushi wordt pas gerold nadat jij hebt besteld, dus verser dan vers!

Meer informatie over restaurant Soho Den Bosch

Riet W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ik vond het gezellig en lekker en het personeel was ook heel vriendelijk en behulpzaam
Christel Van M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, wel een beetje jammer dat je weinig privacy had en bijna bij je buren op schoot zat.
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Lekker gegeten. Het was op zaterdagmiddag. We moesten even snappen hoe het in zijn werk gaat. Ruime keuze van sushi en warme gerechten.
Don H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Het eten smaakt TOP!
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hier 's-avonds voor all you can eat gekozen. 25 euro vind ik aan de dure kant. Daar staat tegenover dat het wel relaxt is. Geen tijdslimiet en geen maximum aantal ronden. Maar de kaart is vrij beperkt, vergeleken met andere all you can eat restaurants. Dus hoewel de kwaliteit van het eten prima is, hou ik het op een eenmalig bezoek.
Rachel Saar J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Een echte sushi liefhebber zal dit plekje, dat een beetje gescholen houdt achter het station, zeker kunnen waarderen! Man man man wat zijn die grote rollen een smaaksensatie! Personeel vriendelijk en restaurant is wat kleiner dan al de andere all you can eat zaken maar absoluut geen vreetschuur. Verder kan ik hier zo lang zitten als ik wil terwijl ik bij andere sushi zaken in Den Bosch de tafel vrij moet maken voor de volgende gasten. Top!!!
Rachel Saar J.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
E C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Paar weken geleden voor het eerst soep afgehaald. Vond de bediening niet heel vriendelijk, de soep was erg klein en smaakte flauw. Vandaag toch nog een poging gewaagd, maar dit keer om sushi te eten rond 12.15 uur. Waren alle lichten uit, geen personeel, restaurant was dicht. Geen Soho s'-Hertogenbosch meer voor mij. Jammer!
E C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Eerste keer soep besteld voor afhaal. Erg kleine soep. Vond het personeel al matig. Toch een extra poging proberen om vandaag de sushi te proberen, zijn ze niet open terwijl ze vanaf 12.00 uur open horen te zijn. Personeel was niet eens aanwezig, lichten waren uit. Voor mij geen Soho 's-Hertogenbosch meer.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwaliteit van de sushi is erg lekker maar we hebben erg lang moeten wachten op het eten.
Meindert Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Kraanwater niet verkrijgbaar bij Soho. Als je water wil drinken kost dat 6,95 Euro per literfles!!
Beetje een afknapper, want het eten is er namelijk wel heel lekker.
Britt R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Locatie is niet echt geweldig maar de sushi is heerlijk.Sushi werd ook vers klaar gemaakt en het is een wat kleiner restaurant dus je kunt er gezellig zitten en kletsen, meeste sushi restaurants zijn tegenwoordig net vreetschuren.
Milou M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Mega lekkere sushi. Ze hebben allemaal specials die je in de standaard sushi restaurants niet krijgt. De sushi wordt vers voor je neus gerold en de rijst is nog lauw. Echt super lekker, wij komen hier altijd terug. Personeel is altijd vriendelijk en je krijgt nog 2 bolletjes lekker ijs na. Het interieur is niet heel gezellig, je zou er voor het 'leuke zitten' niet heen gaan (daarom decor maar een 6). Maarrr het eten is goud waard! Als ik van de 9 en 10 zou moeten maken: die lekkere specials zijn alleen per 8 stuks te verkrijgen. met 2 personen is dit veel! zou top zijn als het bv ook per 4 of 6 kon.
ellenvanboxtel .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Een aanrader!!! We hebben genoten van het "all you van eat" concept en het was heerlijk. Heerlijke smaken, prachtige sushikunstwerkjes, we hebben genoten!!!
jortskie .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Afgelopen vrijdag hier gegeten met een vriendin die hier weleens vaker komt. Bediening was erg vriendelijk ondanks het feit dat het behoorlijk warm was. We hebben op het terras gezeten en de sfeer was prima. Leuke variatie met de speciale rollen en de unagi rol is mijn favo!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
lekker eten maar bediening slecht. Drankjes kwamen laat en eerst zonder glas. Soep twee geprobeerd te bestellen maar de ingevulde lijst wordt niet blijkbaar niet netjes aan de keuken doorgegeven.
Jenneke1964 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Lekkerste sushi ooit gegeten, zo vers en ontzettend smaakvol vindt je nergens anders! Vooral de sushi op speciale kleine kaart is op en top genieten! Ik mis op de kaart wel wat gerechtjes, zoals:salades en zoete gerechtjes, zoals: gebakken banaan of puddingbroodje!
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
We zijn hier meerdere malen geweest en elke keer proberen wij een nieuwe American roll. Dit maal hebben wij de Rainbow Roll geprobeerd en hij was héérlijk. Deze was vergelijkbaar als de bekende Soho Tempura Roll. Verder was de beef teriyaki erg lekker al gaven wij een voorkeur aan wat kleinere stukken. Ik kom hier voor de sushi omdat het altijd vers wordt gemaakt en lekker smaakt. Het duurt wel wat langer maar je krijgt er iets vers voor terug. Zal zeker terug komen om weer een nieuwe rol te proberen!
racheljanssen .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Dag voor Valentijnsdag hier gegeten. Middelgrote restaurant met moderne sfeer. Het was erg druk die dag, we moesten bij de sushi iets langer dan een half uur wachten maar dat was voor ons geen probleem. We hadden boven een plekje waar we zicht op de sushi bar hadden. Je proeft hier dat de sushi vers wordt klaargemaakt, de zeewier zijn bij de maki's lekker knapperig.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Door het lange wachten, geen aanrader voor uiteten met kinderen. Ze hadden dorst maar moesten 3 kwartier wachten op drinken. Voor dit all you can eet concept zit je tot middernacht....ronduit irritant. Ga nooit meer.