Sofra

Gasthuisplein 22 8011 SC Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sofra

Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Sofra. Ik eet zelf vegetarisch en ik had hier de gevulde paprika met rijst. Deze smaakte heerlijk en de bediening was meer dan voldoende. Helemaal top en ik ga hier zeker vaker komen.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Wat kan je hier heerlijk eten (alles staat op de placemat) voor weinig geld. Altijd is er hier vriendelijke bediening. En ruime porties. De inrichting is eenvoudig: er zijn beneden een paar tafels en ook een paar tafels met leuke bankjes in de vide. In de zomer kan het boven soms warme zijn, maar dan staat er altijd een raam open. Een echte favoriet qua eten heb ik hier niet: alles is lekker. Sofra, ga zo door!

Ik kom graag weer terug.
Ivana L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
We kwamen hier toevallig langs. Eten was lekker. Mijn zoontje mag niet alles, dus de salade werd zonder probleem aangepast.
De 10 voor de service, o.a. omdat mijn zoontje zijn rugtas liet staan, en deze, als service van de zaak, per post naar ons terug werd gestuurd!! Super!!!
Jammie2 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
op doorreis hier naar binnen 'getrokken' omdat het me in dit tentje drukdoend met hollandse alsook mn. turkse klandizie goed toeven toescheen.. en jawel, terecht, niet zozeer internationale keuken alswel eenvoudige typisch turkse>traditionele soepen werden vooraf smakelijk gegeten.. zelf slechts zin in (4) gegrilde lamskoteletjes
verrukkeluk, sappig en geserveerd met rijst, turks brood, wat verse salade, cacik+sambal, turkse thee vh huis..
gewoon genoten voor minder dan 15euro incl. tip, tot ziens!!