Sofra'M

Veemarkt 8 1621 JC Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Sofra'M

Robin R.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Lekkere calzone en rijkelijk gevuld
Toen de bezorger bij mij aan de deur was gaf ik hem een kleine fooi en hij deed toen een kaarttruc voor me. Heerlijk gegeten.
Pat L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Al vaker gegeten bij Sofra'm. Vaak een calzone! Die zijn er rijkelijk gevuld.. wel veel kaas maar daar hou ik van :-) Erg aardige mensen ook. Lekkere sausjes erbij. Van heel pittig en heet tot lekkere knoflooksaus. Wij waren een keer met zn 3en en ze maakte iets speciaals voor ons, speciaal voor 3 personen. Konden zelf aangeven wat we e in wilde hebben. Wij komen hier zeker terug!
Ruthdehaan .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Ik heb besteld via thuisbezorgd; lamskapsalon en een fanta. Bij elkaar kost dit 9 euro.

De bezorging was vrij snel en de bezorger erg aardig.

Ik merkte dat de fanta en kapsalon bij elkaar verpakt waren, normaliter hoort dit apart (i.v.m. warmte/kou). Dit is een minpunt.

de kapsalon zelf was bedolven onder een hele dikke laag kaas. Deze kaas was onderweg hard geworden en gaf de indruk van een schoenzool.
Helaas zat er erg weinig patat onderin, en er was wel erg veel (curryachtige) saus gebruikt. Ik kreeg het helaas niet op en heb de maaltijd beleving als onplezierig ervaren.

1 Pluspunt was dat de salade van komkommer sla en tomaat ontzettend vers en lekker was. Top!

Ik geef deze maaltijd, na een niet- al te kritische beoordeling dan ook een 5.

(Vorige week hadden wij ook een pizza besteld, die viel wat beter in de smaak, lekker groot en voordelig. Helaas weer de grote hoeveelheid stuggeworden schoenzool kaas)

Suus B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Heerlijke pizza en calzone gegeten. Met een turks tintje. Je krijgt er allerlei lekkere sausjes bij. Serveerster was ook heel aardig. Nadeel is alleen dat ze geen alcoholische drankjes hebben maar daarentegen zijn de consumpties niet duur. 2 euro voor een blikje cola.