Soffree on fifty-four

Oostdijk 54 3261 KH Oud-Beijerland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Soffree on fifty-four

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 01:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fantastisch restaurant. Gezellige huiskamer sfeer. Wij hebben de de big two (burger met Pulled pork) en de BZN (hamburger met spiegelei) gegeten van de vaste kaart. Maar ook keuze uit dagspecials. Als dessert overheerlijke chocoladenotentaart (dagspecial) en applecrumble beide met ijs en slagroom.
Dit alles geserveerd door enthousiaste bediening.
Een echte aanrader!!!
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hadden gereserveerd voor een diner voor twee om 19.30 uur. Toen we aan kwamen lopen zagen we dat het buiten al erg druk was. We konden binnen even wachten met een kleine appetizer en een drankje. Een half uur ging voorbij en er kwam nog steeds geen plaats vrij op het zitgedeelte buiten. Dus besloot de eigenaar maar om een tafeltje van binnen naar buiten te halen.

Het bleef druk en de twee heren van de bediening hadden duidelijk moeite om iedereen aandacht te geven. Hierdoor kregen we een kwartier later pas de kaart. Onderwijl kregen we wel steeds drankjes aangeboden en verontschuldigde de eigenaar zich vanwege de drukte. Maar inmiddels liep het al voorbij 20.00 uur dus we kregen al aardig trek...

Gelukkig leek het rond deze tijd iets rustiger te worden en werd onze bestelling dan eindelijk opgenomen. Ik nam de BZN-burger en mijn vriendin De Prinses op de Naan. Het eten liet niet lang op zich wachten en het smaakte goed. We namen ook beiden nog een dessert. Weer erg lekker!

Het eten was prima en de bediening deed zijn best, maar misschien kan Soffree toch nog wel een extra personeelslid gebruiken voor de topdrukte. Het zullen vast kinderziektes zijn. De zaak is immers nog geen jaar open. We komen vast nog wel eens terug op fifty-four, maar dan kijken we eerst even of de situatie qua drukte versus bedienend personeel is verbeterd.
Elief .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wat een leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en zeer goede en vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug.
Errewin .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten in leuke huiskamer ambiance. De menukaart en extra's buiten kaart om werden duidelijk en enthousiast uitgelegd. Eerst allerlei hapjes vooraf . Toen heerlijk vlees / burger / spaghetti. Alles van prima kwaliteit en precies voldoende.
We waren met 6 volwassenen en 5 kinderen, de gerechten kwamen zonder vertraging en volgden elkaar goed op. Alles tegen een zeer redelijke prijs. Kortom, een perfecte avond.
Hinke66 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hartelijk ontvangen, goede uitleg over de gerechten en de wijn, heerlijke wijn gedronken, (kleine) kaart die zeker de moeite waard is, er worden veel streekproducten gebruikt. Prijs/kwaliteit prima.
Gerund door Dennie Soffree ; met veel enthousiasme.
Al met al heerlijk gegeten in een prettige sfeer! Voor herhaling vatbaar!
Sevo .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Niet echt een uitgebreide menukaart, maar dat is zeker geen gemis! De maaltijdburgers zijn overheerlijk! En zeer vriendelijk personeel!
Dita B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Geweldige nieuwe zaak in Oud-Beijerland! We hebben hier al2x heerlijk gegeten. Er wordt gewerkt met (biologische) streekproducten en dat proef je. Naast de vaste kaart, met de burgers die ik echt aan kan raden, hebben ze ook dag specials. Gisteren een overheerlijke spinaziesoep met gerookte zalm snippers. De service is super, de eigenaar zelf geeft uitleg bij alle gerechten en zorgt ervoor dat alles naar wens is. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag hebben zou ik willen dat er nog meer keuze was op de kaart. Maar vooral omdat ik denk dat we hier nog vaak terugkomen:)
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We hebben een heerlijke burger gegeten en ook het dagmenu was super. Prettige bediening, lekkere wijn en zelfs het voorgerecht (olijvenbrood) was erg goed! Absoluut aan te raden!
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Bij Soffree on 54 is het goed toeven. Diner begonnen met allerlei hapjes variërend van bitterballen tot een kaasplankje. Eigenaar Dennie vertelt wat alles is en waar het vandaan komt, het overgrote deel uit het mooie Oud-Beijerland zelf!
Voor het hoofdgerecht had ik de BZN, een heuse aanrader. Heerlijke burger met de juiste toppings, ook weer van uitstekende kwaliteit en geserveerd met heerlijke frietjes!
Ook over het dessert geen onvertogen woord, de wentelteefjes waren heerlijk. Tevens een grote aanrader om te eindigen met een smaakvolle huisgemaakte tia maria.

Verder een uitstekende service, bij alles wordt vakkundig uitgelegd wat het is en waar het vandaan komt. Ook komt ieder speciaalbiertje met een mooie verhaal.

Kortom, Soffree on 54 is een nieuwe parel in Oud-Beijerland en ik raad iedereen van harte aan deze te gaan ontdekken!
Dedier B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Heb hier nu al meerdere keren de BZN Burger en Pasta One gegeten en het is en blijft heerlijk! Bediening ook super enthousiast. Zeker een aanrader.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Gegeten bij Soffree met een goede vriendin. Gezellige avond in een gezellig en ongedwongen restaurant (je) in Oud-Beijerland. Dennie Soffree is een echte gastheer en biedt lekkere en eenvoudige gerechten voor een mooi prijsje. We hebben de vega burger gegeten, die was prima. Lekkere tapa vooraf en de huiswijn was ook prima. Ook als je rond middernacht binnenvalt wil Dennie graag nog een lekker glaasje inschenken en wat kleine gerechtjes serveren. Kortom, prima plek, ook met kinderen !
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Rib Eye was perfect en de ambiance was perfect. De Chardonnay is de lekkerste die ikkan heugen, echt een aanrader. Aanwinst voor Oud-Beijerland.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
De Salade van de dag ! ! HMMMMM met rood wijntje. Daarna cappuccino.
met ze vijven gegeten o.a de club sandwich en tosti v.d kleine meid .
Leuke en gezellige bediening en Kok , goede uitleg , leuke sfeer en muziek maakt het helemaal af !!!
Echt een aanrader. Wel even reserveren !
Debby J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wat een aanwinst voor Oud-Beijerland....gisteren voor het eerst hier gegeten, precies op een hele drukke dag, maar dat was niet te merken aan de bediening, heerlijk gegeten, betaalbaar, kindermenu's en leuke dingen voor kinderen. De burgers zijn heerlijk, wij gaan zeker nog een keer
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Je wordt hier leuk en ongedwongen ontvangen door mensen die er zin in hebben. Ruime keuze uit inventieve gerechten die je met de kwaliteit van de ingrediënten en qua smaak verassen! Beslist een gezellige aanrader!
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Vriendelijk ontvangen, heerlijke wijn en een overheerlijke pasta met Gamba's gegeten. Aanrader. Hier kom ik zeker terug.
Shirly J.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Binnen komen in een gezellige knusse sfeer, geen standaard gerechten, net even anders helemaal Top ! Voor ieder wat wils en ook leuk en lekker voor de kids! Elke keer weer een feestje om er te kunnen eten en dat dankzij het plezier wat de eigenaar en zijn team uitstraald !
Om zeker te zijn van een plekje is reserveren een aanrader.
Deze zaak is een verrijking van Oud-Beijerland
Tanya H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Poosje geleden gegeten! Aanwinst voor Oud-Beijerland. Zit reeds van alles maar nog geen zaakje zoals Soffree on fifty-four! Relaxed sfeertje en vriendelijke service! Neem een lekkere Gin Tonic met Bobby's Gin en de kippendijen zijn ook echt heerlijk! Maak het af met een Soffree Burger, die hebben ons ook goed gesmaakt! Aan de kids is ook gedacht, leuke spelletjes en wat te kleuren en tevens een kids menu! Aanrader!