Soffree on fifty-four

Oostdijk 54 3261 KH Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Soffree on fifty-four

Soffree on fifty-four in Oud-Beijerland nodigt je uit voor een gezellig hapje of drankje! Hier krijg je de volledige entourage van een restaurant, maar dan met lage instap gerechten zoals pasta’s, burgers en salades.
Soffree wil mensen graag op hun gemak stellen, een woonkamergevoel creëren, zonder zijn gasten hier de hoofdprijs voor te laten betalen.

Niet alleen kun je hier ontbijten, lunchen of dineren bij dit nieuwe hippe restaurant, ook is het mogelijk om Bourgondisch te komen borrelen. Soffree on fifty-four beschikt over een breed assortiment van maar liefst twintig verschillende speciaal bieren van de fles, diverse rode, witte en rose wijnen en om de borrel compleet te maken een uitgebreide hapjes kaart.
Buiten de alcoholische dranken is het natuurlijk ook mogelijk om een heerlijke kop koffie of biologische pure thee te komen drinken.
Soffree on fifty-four is van woensdag tot en met zondag de hele dag geopend.

Meer informatie over restaurant Soffree on fifty-four

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - tot gezellig
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - tot gezellig
Zondag 11:00 - tot gezellig
Iedere 1e zondag van de maand serveren wij a la carte ontbijt tussen 10:00 uur en 13:00 uur

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Soffree on fifty-four

Willianne I.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Bij mooi weer staat het terras op straat, waardoor je je in een Italiaans stadje waant. De sfeer en inrichting zijn hip en nonchalant, zeer geschikt om met vrienden of familie een hapje te eten. Het eten zelf overtreft onze verwachting. Goed vlees en smaak samenstellingen die kloppen! Wij gaan zeker een keer terug!
I. D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Wat een leuk restaurant! Prima bedienend personeel, uitstekende gerechten, lekkere biertjes en wijn! Komen zeker nog eens hier naar toe.
Lia L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Vriendelijk, behulpzaam personeel. Prima uitleg over de gerechten.
Sfeer klein, maar heel gezellig!
Komen zeker vaker terug!
Natalia K.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Er werd ons aangeraden om de visburger (eigenlijk voorgerecht) als hoofdgerecht te nemen met wat frites erbij. Dat was perfect!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellig restaurant, fijne bediening die je direct laten voelen dat je zeer welkom bent. (H)eerlijke gerechten met een prima prijs. Aanrader!
René V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten was opnieuw meer dan prima! We komen niet voor niets hier regelmatig terug. Goed eten, prima bediening en een leuke inrichting wat het totale plaatje compleet maakt.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
De BZN burger is niet voor niets tot beste burger verkozen in 2017. Sappig, zachte smaken en verschillende structuren. Aanrader
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Ontspannen sfeer, rustige en ervaren medewerkers.
Fijne ontvangst en dito behandeling, maar vooral heerlijk gegeten voor ‘n prima prijs.
Kom hier zeker terug.
Arjan G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Lekker eten, erg leuk ingericht en heel erg attent en service gericht personeel. Een wist zelfs nog wat wij een paar weken daarvoor gegeten hadden. Top plek
L. J. D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Erg gezellig restaurant met het ah... effect voor de 40+ ers voor de inrichting; leuke retro-inrichting. Zeer vriendelijke en attente bediening in een relaxte omgeving. Heerlijk eten, met zorg en aandacht bereid.
Kortom, echt genieten op alle fronten.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Danny is een top-gastheer, die het zeker gaat maken. Eten en sfeer zijn zoals je hoopt dat het is. Hij geeft iedereen de aandacht of hij alleen voorjouw bezig is. Het dit is serieuze aandacht, geen kunstje. In de zaak is het altijd gezellig en iedereen is er volgens mij blij. Dat kan nooit toeval zijn. Mijn vrouw en ik kennen Danny goed en al jaren. We zullen er zeker blijven komen.
G.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Superleuk, gezellig en heerlijk betaalbaar eten. Lekkere huiswijn ook, service is ook top! Eindelijk een leuke eet/drink gelegenheid in Oud-Beijerland!
Nel E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
De hamburger en de wijn.....prima!
De ruimte was erg nauw. Iedereen die ons tafeltje moest paseren raakte ons aan.
Het was erg rumoerig!
Jeannette D.
...
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Leuke tent op te eten . Het eten is goed en hebben een goede vulling van het bord ( niet te groot en niet te klein)
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Kleine maar gezellige zaak met vlotte bediening. Reserveren nodig want maar weinig tafels. Prima op elkaar ingespeeld personeel.
Fabienne M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Eten, inrichting, personeel... Allemaal top, niets dan lof. Maar aan de afzuiging moet ECHT iets gedaan worden... Want dat is echt een groot minpunt... Al je kleding ruikt naar de frituur/baklucht... En dat is jammer, het weerhoudt me er van om nog een keer te komen.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Het was koud binnen, was een beetje jammer
René V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Fijn ontvangst, snelle en goede bediening en erg lekker eten! Zeker een aanrader en zal nog vaak genoeg hier terug komen!
Ditte D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke BZN hamburger gegeten, en wat een topper mensen werken daar. Zeeeeer klantvriendelijk personeel