Soffree on fifty-four

Oostdijk 54 3261 KH Oud-Beijerland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Soffree on fifty-four

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 01:00

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Soffree on fifty-four

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij hebben het als een warm bad ervaren. kwaliteit,en kennis van product en achtergrond waar het produkt vandaan komt is in deze tijd zeer belangrijk om de groep 25 tot 50jarige geregeld over de vloer te krijgen.
ga zo door ,en blijf jullie ontwikkelen
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wat een leuk onthaal en hele vriendelijke bediening. Het eten kwam vlot en was heel erg lekker, vooral de burger! Ik raad dit restaurant zeker aan.
herman.luyckx .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk geluncht, bediening zeer correct en vriendelijk!
1 minpunt
kleding ruikt na het bezoek naar een baklucht w.s geen goede afvoer, kleding moest gelucht worden.
vanoosterwijk .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Niet op de kaart de pompoensoep. De steak tartaar is een aanrader, erg lekker!! En natuurlijk de BZN blijft een smaakvolle burger! Daarnaast worden er lekkere wijnen geserveerd. Vriendelijk en gezellige bediening, nemen de tijd, maken een praatje. Snel weer eten!!
Fleur F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuke sfeervolle zaak met ontzettend lekker eten. Daarnaast was de bediening heel vriendelijk en hing er een goede sfeer!
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Sfeervol en oprecht. Het menu was voor mij een verassing, naast burgers is er nog veel meer lekkers! Weten exact wanneer je iets nodig hebt, letten goed op de tafels.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het restaurant is wel gehorig waardoor je elkaar soms wat moeilijker kan verstaan als het druk is.
Het eten is super goed en lekker, leuk ook dat er naast de kaart ook wisselende specials zijn.
Het personeel is vriendelijk meedenkend en toont een professionele houding!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heerlijke avond gehad bij Soffree! Uitstekende producten tegen een eerlijke prijs. Personeel heeft veel kennis van de producten die gebruikt worden en maakt de hele beleving 'af'.
JG B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima sfeer en leuk ontvangst. Mensen weten waar ze mee bezig zijn en zijn erg enthousiast. De prijzen zij wel een beetje aan de hoge kant. Twee Kwaremont en twee witte wijn is al 20 euro, dat is wel een beetje gortig. We gingen voor drie gangen, met onder andere de BZN hamburger. Erg lekker, evenals de bitterballen met druivenmosterd. De toetjes waren lekker, echter de slagroom kwam volgens mij uit een spuitbus. Makkelijk, maar liever had ik echte slagroom gehad.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vandaag eens een keer het nieuwe Soffree op de dijk uitgeprobeerd. De bediening is ondermaats, gehaast, onervaren en soms gemaakt vriendelijk. De inrichting is krampachtig. Het restaurant is dan ook vrij klein, dus het heeft weinig mogelijkheden voor een ruime zit. Is ook wel rumoerig. De kaart is nagenoeg onleesbaar. Ik gebruik doorgaans een bril, die ik deze dag niet bij me had. Stom, maar meestal lukt het me wel om te ontcijferen wat er staat. Ditmaal was ik echter aangewezen op mijn tafelgenoten. De gerechten zijn betrekkelijk recht voor zijn raap. Ik kan niet zeggen dat het eten niet in orde was. De burger was echt smakelijk en een pasta entree vond ik heerlijk. De sushimi van makreel was een weinig fantasierijk staaltje kookkunst. Ook vrijwel smakeloos. De patatjes mochten ook geen naam hebben. Weinig en niet spannend. Alle nieuwkomers proberen origineel te zijn en dat moet. Soffree is daar slechts ten dele in geslaagd. Wederom weinig groentjes. Echt een plekje voor jongeren die willen kennismaken met een keuken die ver boven die van de Mac staat.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Geweldig!!
Alle puntjes op de i....van ontvangst tot je weer buiten staat....top!!
Zeer goede, attente, oplettende en enthousiaste bediening.
Het is wel wat krap met de vele tafeltjes....maar eigenlijk geeft het helemaal niets. Want het is gewoon hartstikke gezellig. Uit zichzelf....zoals het hoort...een glas water bij je wijn. En zodra je het eten krijgt......puur genieten! Wat een smaken.....en het dessert?? Idem. Wij komen hier zeker graag terug!
WillekeNobel .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Complimenten voor deze gezellige zaak met uitstekend eten!
Er heerst een gezellige sfeer, huiskameridee.
De bediening is alert maar niet aanwezig. De kaart is niet groot maar zeer divers.
Gerechten zijn uitstekend van smaak en kwaliteit met ook nog eens een goede prijs!
De gedachte achter de keuze voor bepaalde leveranciers spreekt mij ook aan, lokaal en met oog voor de toekomst.
Ik heb de gamba's in knoflookolie op en daarna de BZN. Geserveerd met heerlijke frites.
Het was de eerste keer maar we komen zeker terug! Ga zo door!
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Echt heerlijk en super personeel! Ook uitstekend voor een lekkere lunch. Uiteraard de befaamde burger BZN gegeten, was weer smullen!
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Fantastisch restaurant. Gezellige huiskamer sfeer. Wij hebben de de big two (burger met Pulled pork) en de BZN (hamburger met spiegelei) gegeten van de vaste kaart. Maar ook keuze uit dagspecials. Als dessert overheerlijke chocoladenotentaart (dagspecial) en applecrumble beide met ijs en slagroom.
Dit alles geserveerd door enthousiaste bediening.
Een echte aanrader!!!
Johannes V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hadden gereserveerd voor een diner voor twee om 19.30 uur. Toen we aan kwamen lopen zagen we dat het buiten al erg druk was. We konden binnen even wachten met een kleine appetizer en een drankje. Een half uur ging voorbij en er kwam nog steeds geen plaats vrij op het zitgedeelte buiten. Dus besloot de eigenaar maar om een tafeltje van binnen naar buiten te halen.

Het bleef druk en de twee heren van de bediening hadden duidelijk moeite om iedereen aandacht te geven. Hierdoor kregen we een kwartier later pas de kaart. Onderwijl kregen we wel steeds drankjes aangeboden en verontschuldigde de eigenaar zich vanwege de drukte. Maar inmiddels liep het al voorbij 20.00 uur dus we kregen al aardig trek...

Gelukkig leek het rond deze tijd iets rustiger te worden en werd onze bestelling dan eindelijk opgenomen. Ik nam de BZN-burger en mijn vriendin De Prinses op de Naan. Het eten liet niet lang op zich wachten en het smaakte goed. We namen ook beiden nog een dessert. Weer erg lekker!

Het eten was prima en de bediening deed zijn best, maar misschien kan Soffree toch nog wel een extra personeelslid gebruiken voor de topdrukte. Het zullen vast kinderziektes zijn. De zaak is immers nog geen jaar open. We komen vast nog wel eens terug op fifty-four, maar dan kijken we eerst even of de situatie qua drukte versus bedienend personeel is verbeterd.
elief .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wat een leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en zeer goede en vriendelijke bediening. Komen zeker nog een keer terug.
Errewin .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk gegeten in leuke huiskamer ambiance. De menukaart en extra's buiten kaart om werden duidelijk en enthousiast uitgelegd. Eerst allerlei hapjes vooraf . Toen heerlijk vlees / burger / spaghetti. Alles van prima kwaliteit en precies voldoende.
We waren met 6 volwassenen en 5 kinderen, de gerechten kwamen zonder vertraging en volgden elkaar goed op. Alles tegen een zeer redelijke prijs. Kortom, een perfecte avond.
Hinke66 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hartelijk ontvangen, goede uitleg over de gerechten en de wijn, heerlijke wijn gedronken, (kleine) kaart die zeker de moeite waard is, er worden veel streekproducten gebruikt. Prijs/kwaliteit prima.
Gerund door Dennie Soffree ; met veel enthousiasme.
Al met al heerlijk gegeten in een prettige sfeer! Voor herhaling vatbaar!
Sevo .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Niet echt een uitgebreide menukaart, maar dat is zeker geen gemis! De maaltijdburgers zijn overheerlijk! En zeer vriendelijk personeel!
Dita B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Geweldige nieuwe zaak in Oud-Beijerland! We hebben hier al2x heerlijk gegeten. Er wordt gewerkt met (biologische) streekproducten en dat proef je. Naast de vaste kaart, met de burgers die ik echt aan kan raden, hebben ze ook dag specials. Gisteren een overheerlijke spinaziesoep met gerookte zalm snippers. De service is super, de eigenaar zelf geeft uitleg bij alle gerechten en zorgt ervoor dat alles naar wens is. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag hebben zou ik willen dat er nog meer keuze was op de kaart. Maar vooral omdat ik denk dat we hier nog vaak terugkomen:)