Soffree on fifty-four

Oostdijk 54 3261 KH Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Soffree on fifty-four

Soffree on fifty-four in Oud-Beijerland nodigt je uit voor een gezellig hapje of drankje! Hier krijg je de volledige entourage van een restaurant, maar dan met lage instap gerechten zoals pasta’s, burgers en salades.
Soffree wil mensen graag op hun gemak stellen, een woonkamergevoel creëren, zonder zijn gasten hier de hoofdprijs voor te laten betalen.

Niet alleen kun je hier ontbijten, lunchen of dineren bij dit nieuwe hippe restaurant, ook is het mogelijk om Bourgondisch te komen borrelen. Soffree on fifty-four beschikt over een breed assortiment van maar liefst twintig verschillende speciaal bieren van de fles, diverse rode, witte en rose wijnen en om de borrel compleet te maken een uitgebreide hapjes kaart.
Buiten de alcoholische dranken is het natuurlijk ook mogelijk om een heerlijke kop koffie of biologische pure thee te komen drinken.
Soffree on fifty-four is van woensdag tot en met zondag de hele dag geopend.

Meer informatie over restaurant Soffree on fifty-four

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 11:00 - tot gezellig
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - tot gezellig
Zondag 11:00 - tot gezellig
Iedere 1e zondag van de maand serveren wij a la carte ontbijt tussen 10:00 uur en 13:00 uur

• MasterCard , Pin
  • Af te huren , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Soffree on fifty-four

René V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Ditte D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke BZN hamburger gegeten, en wat een topper mensen werken daar. Zeeeeer klantvriendelijk personeel
William N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Moet iets meer aandacht aan interieur besteden.
miekfish .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Eten was heerlijk, we vonden alleen dat het binnen wel heel erg naar frituurvet stonk. Al onze kleding en onze jassen heb ik direct in de was moeten gooien. Beetje jammer!
Turbodonkies .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Meer dan prima gegeten. Erg goede vriendelijke dame in de bediening. Top ! Eten was goed en vind de prijs / kwaliteit verhouding prima.
Ga zo door.
L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Prima service, aardige bediening. Lekker eten. Goede sfeer - huiselijke uitstraling - hamburgers zijn een echte aanrader!
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Leuk en lekker eten in een hippe tent voor een leuke prijs
Nino L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Super service, mooie zaak en een originele kaart met heerlijk eten! Ook de dagspecialiteiten waren bijzonder en echt top!
Christine B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten, verse producten en verrassende kaart! Bediening is top! Wij komen zeker terug!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Eerder al wezen eten en nu weer drankje gedaan. Het is een kleine eetgelegenheid, met weinig ruimte en geen privacy. Bediening is goed. Het eten is wat je er van mag verwachten.
Binnenkort nog maar eens de BZN proberen. Komen terug.
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Op aanraden van mijn dochter heb ik bij jullie besproken.
Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.
Een klein minpuntje was de geur van de frituur, maar dat is onvermijdelijk in jullie ruimte.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wij hebben het als een warm bad ervaren. kwaliteit,en kennis van product en achtergrond waar het produkt vandaan komt is in deze tijd zeer belangrijk om de groep 25 tot 50jarige geregeld over de vloer te krijgen.
ga zo door ,en blijf jullie ontwikkelen
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wat een leuk onthaal en hele vriendelijke bediening. Het eten kwam vlot en was heel erg lekker, vooral de burger! Ik raad dit restaurant zeker aan.
herman.luyckx .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk geluncht, bediening zeer correct en vriendelijk!
1 minpunt
kleding ruikt na het bezoek naar een baklucht w.s geen goede afvoer, kleding moest gelucht worden.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Niet op de kaart de pompoensoep. De steak tartaar is een aanrader, erg lekker!! En natuurlijk de BZN blijft een smaakvolle burger! Daarnaast worden er lekkere wijnen geserveerd. Vriendelijk en gezellige bediening, nemen de tijd, maken een praatje. Snel weer eten!!
Fleur F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Leuke sfeervolle zaak met ontzettend lekker eten. Daarnaast was de bediening heel vriendelijk en hing er een goede sfeer!
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Sfeervol en oprecht. Het menu was voor mij een verassing, naast burgers is er nog veel meer lekkers! Weten exact wanneer je iets nodig hebt, letten goed op de tafels.
Lotte S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het restaurant is wel gehorig waardoor je elkaar soms wat moeilijker kan verstaan als het druk is.
Het eten is super goed en lekker, leuk ook dat er naast de kaart ook wisselende specials zijn.
Het personeel is vriendelijk meedenkend en toont een professionele houding!
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heerlijke avond gehad bij Soffree! Uitstekende producten tegen een eerlijke prijs. Personeel heeft veel kennis van de producten die gebruikt worden en maakt de hele beleving 'af'.
JG B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prima sfeer en leuk ontvangst. Mensen weten waar ze mee bezig zijn en zijn erg enthousiast. De prijzen zij wel een beetje aan de hoge kant. Twee Kwaremont en twee witte wijn is al 20 euro, dat is wel een beetje gortig. We gingen voor drie gangen, met onder andere de BZN hamburger. Erg lekker, evenals de bitterballen met druivenmosterd. De toetjes waren lekker, echter de slagroom kwam volgens mij uit een spuitbus. Makkelijk, maar liever had ik echte slagroom gehad.