Soestdijk

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Duur
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Na de horeca beurs hier een hapje gegeten. Prima eetcafé, gezellig sfeervol en een beetje bruincafe achtig. Prima gegeten ook de vegetarische lasagne was echt verrukkelijk!! Het stukje vlees van mijn tafelgenoot was lekker mals. Het was nog niet heel erg druk en ik had het idee dat daardoor de focus niet lag op de gasten maar op elkaar. De bediening was overigens wel erg vriendelijk!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
we hebben daar gisteren gegeten met 19 man boven in de pakjes kamer van sinterklass hadden ze nog een plekkie over het eten was goed daarna gingen we beneden nog wat drinken ik denk dat de medewerkers eerst eens een cursus klantvriendelijk moeten volgen wat wat een stelletje beroeps sagerijnen ze kennen beter in een supermarkt vakken gaan vullen eens en nooit meer dat wij er nog heengaan
Klaas O.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Soestdijk is een ideaal eetcafe om in een heel gezellige omgeving van een goed bord eten te genieten met een lekker glas wijn of een mooi speciaalbiertje. Het koningsmaal gegeten: De ribeye was uitstekend, met een goede salade en heerlijke frietjes. Ik kom er graag en het is altijd prima eten.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Soestdijk is de ideale plek om in Groningen te gaan eten als je echt zin hebt in eetcafé eten; schnitzel, sate, biefstuk enz. Het eten is dan ook prima, maar weinig verrassend. Je krijgt wat sla als bijgerecht, maar verder niet veel groente. Verder is het wel een gezellig plek om te zitten; het is altijd lekker druk en rumoerig, en de jongens en meiden achter de bar zijn altijd heel vriendelijk! Wat mij betreft een goede plek voor een simpele hap (trouwens niet vreselijk goedkoop) en daarna lekker blijven hangen voor wat biertjes of wijntjes.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Lekker gegeten met een vertegenwoordiging van een klant na een borrel bij de Pintelier. Degelijke eetcafé prijs en kwaliteit: je wordt niet teleurgesteld. De gerechten zijn degelijk, precies wat je verwacht in een eetcafé maar ook niet spannender of verrassender.
En het is zoals gezegd altijd erg luidruchtig, deze keer extra vanwege een 'borrelpartij' aan de kant van het café waar wij zaten. Bediening is vriendelijk, soms wat onpersoonlijk (daarvoor moet u bij mijn collega zijn!).
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Al jaren is Soestdijk een prima café om na het werk met collega's of ondernemers wat te drinken en eten. Zo ook deze keer. Op dinsdag avond was het rustig. We werden vriendelijk verwelkomd en bediend. Na een paar biertjes kozen we voor de dagschotel met asperges. Ik als vegetarier kreeg heel attent wat extra asperges en ei. Asperges en bijgerechten waren vers en zeer smakelijk. Voor een eetcafé is de kwaliteit van het eten zeer goed en dat ook nog eens tegen een faire prijs. Met een voldaan gevoel namen we afscheid en zien al weer uit naar de volgende keer.
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Was hier al vaak geweest voor een borrel, maar nu ook voor het eerst gegeten. Bruschetta vooraf was prima en de amuse van zalm was eveneens lekker. Hoofdgerecht (Sate) was degelijk, maar echt maar net aan gaar. Bediening was goed op een dame na die nog last leek te hebben van het stappen van de vorige avond, jammer want door enthousiasme van het overige personeel viel dit extra op.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Door de drukte erg lawaaiig, maar best leuk eetcafe. Voor goede gesprekken moet je er dus niet zijn. Voor een gezellige avond, waarbij je ook lekker wilt eten, ben je aan het goede adres. Het eten is van prima kwaliteit en smaakt heerlijk. De bediening is vlot en studentikoos, maar dat past ook bij de gezellige sfeer van Soestdijk.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Gezellige sfeer, snelle bediening en lekker eten. Heerlijke malse saté, met knapperige friet. De salade paste niet helemaal bij het eten door de gebakken spekjes, wel lekker. Mijn vriendin had de gegrilde tonijn, nog goed roze en heerlijk mals. De toetjes super, van de citroen-cheesecake en de chocolade mud-pie wordt je echt blij.
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Gisterenavond voor het eerst gegeten in Soestdijk in Groningen. Bij binnenkomst worden we gelijk vriendelijk welkom geheten door het personeel. We bestellen een varkenshaas en een zalm die redelijk snel worden geserveerd. Het eten is zondermeer bovengemiddeld te noemen voor een eetcafé; het is met smaak klaargemaakt en ziet er mooi uit. Bediening spant zich oprecht in om het ons naar de zin te maken en denkt met ons mee; nog voordat ik een glas water bij mijn wijn heb kunnen bestellen staat het op tafel. We sluiten het diner af met een heerlijke dame blanche en een kop koffie. Dat alles voor een bedrag van €35,-, wat in onze ogen heel redelijk is voor de kwaliteit en de service die geleverd wordt. Enige minpunt(je) is de muziek, die in onze ogen wat aan de harde kant is, en niet wat je verwacht bij een intiem eettentje, maar smaken verschillen natuurlijk.

Al met al een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Moet toch weer eens mijn complimenten geven. Informeel en gezellig eten en borrelen. Het eten is nog nooit tegen gevallen.

Vlees en vis van goede kwaliteit, knapperige friet en altijd goed heet. De bruschetta.... Het lukt me nog steeds niet om het thuis zo lekker te krijgen. Voor de kok is het geen probleem om de maaltijdsalade kip + garnalen aan te passen naar mijn wensen. Ben ik de enige die liever geen vlees met vis in een salade wil? Hopelijk komt de Caesar salade nog eens op de kaart.
De kaart wordt zelden vernieuwd, het past bij Soestdijk maar is ook wel eens jammer.

Als laatste de complimenten voor bediening/barmedewerkers. Zij zorgen echt voor meerwaarde door de persoonlijke, oplettende en vriendelijke benadering.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Weer eens een keertje na het werk ouderwets de stad in gelopen. Een paar biertjes, slap ouwehoeren en vervolgens een hapje en drankje in Soestdijk genomen. Het was er weer ouderwets druk en gezellig met veel bekenden, niet alleen studenten, maar alle leeftijden vertegenwoordigd. Een snel geserveerde hap aan de bar maakte het af. Ik had een heerlijk vegetarisch groententaartje met een zuur-romige saus. Mijn vriend nam de klassieke Saté Royale. Met daarbij lekkere patat en salade waren wij zeer tevreden. Een heerlijk avondje Groningen en Soestdijk!
Leenvdh .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
Soestdijk blijft elke keer weer verrassen. We hebben hier al een aantal keren lekker geborreld en daarna gegeten (kaasfondue/risotto/ossehaas etc. Voor een dinercafe wordt er echt goede kwaliteit geleverd. Mals vlees, alles goed op smaak en voldoende bijgerechtjes. Ook de daghap is altijd goede kwaliteit voor een lage prijs. Bediening oplettend en bereid om iets extra's voor je te regelen, zoals extra saus/brood etc. Een echte aanrader voor als je even ontspannen een hap buiten de deur wilt eten.
Gear .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Heerlijk gegeten. Het was druk, ondanks onze haast hebben ze een plekje vrij kunnen maken en hebben we binnen een uur een heerlijke maaltijd gekregen. Zeer gezellige tent, voor lunch, koffie, borrel of diner. Personeel is servicegericht en gemotiveerd. Ik zal hier nog veel vaker heengaan!
Daan120 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
gezellig dinercafe, veel gerelateerde lijsten aan de wanden en een gezellige sfeer. Hebben toen gegeten met een groepje van 6, bediening is snel en alles is mogelijk (andere sausjes e.d) ook was het eten snel klaar. verder veel keuze uit bier (fles en tap) en wijnen (ook per glas mogelijk)
kaart is niet super vernieuwend, dat zou ook niet passen, maar wel super lekker. zelf de entrecote gehad welke perfect was en mijn buurman de thai beef salade. ook geweldig! absoluut een aanrader en gaan hier zeker vaker eten!
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2012
Als je een avondje gezellig iets wilt eten in combinatie met een drankje, dan is Soest een aanrader! Sate, spare-ribs en ook de toetjes zijn heerlijk! Wij gaan er regelmatig heen als we niet te uitgebreid en duur willen eten. Meestal een combi van mensen die borrelen en mensen die eten, gezellig en niet storend. De inrichting en sfeer is prima en de bediening is laatste tijd ook prima. Is wel eens anders geweest (nonchalant en beetje arrogante studentes?). Aanrader!
Smulpaap1978 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Reeds meerdere malen geborreld en gegeten bij Dinercafe Soestdijk. Wat een toptent! Hier wordt een goede sate en een prima biefstuk geserveerd.
De bediening bestaat uit studenten en geflopte studenten, die zichtbaar plezier in hun werk hebben.
Na het diner loopt de hut meestal vol met studenten en dertigers, altijd erg gezellig.
Zowel "Dinercafe Soestdijk" als de naastgelegen bar "De Groene Draeck" zijn sfeervol / gezellig ingericht.
Een hapje eten + borrel in de Soest maakt voor mij een bezoekje aan Groningen helemaal af!
Iep_chfm .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Studentikoos eet cafe. Waar je komt om even gezellig wat te eten, maar ook om gezellig wat te drinken. erg mooie plek in de kromme elleboog