Soepp

Maandag en Zondag 12:00 - 18:00

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anne Marie .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Heerlijke Indiase linzensoep gegeten. Leuke vintage aankleding, enthousiaste bediening.
Alleen vind ik €7 voor een soep behoorlijk aan de prijs.
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Om onze cadeaubon te verzilveren, gingen we vandaag lunchen bij Soepp. Leuke retro inrichting, gastvrije bediening en lekker huiskamersfeertje.

De kaassoep was lekker, ik vond alleen de structuur raar korrelig. De brownie was voor onze kinderen te heftig van smaak, dus die mochten we in een schattige doggybag mee jaar huis nemen. Suiker- en meukvrij, puur en erg smakelijk. Ook de latte macchiato was top.

Ik vind Soepp minder geschikt voor kinderen, maar zeker een aanrader tijdens een dagje shoppen in Alkmaar.
Gerrit A.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Zowel voor de lunch als voor het diner is het altijd weer een genot om bij Soepp een soepje te eten of af te halen. Er staan altijd wel een paar verrassende soepen op de kaart. Daarnaast is het een prachtig pand in één van de mooiste straatjes van Alkmaar.
Als je uitbreid wilt dineren is dit misschien het verkeerde adres maar op andere momenten is Soepp ideaal.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Op een regenachtige middag neergestreken bij Soepp op aanraden van een vriendinnetje. Heel even was ik de enige gast in dit ontzettend schattige lunchtentje dus had even de kans om te spreken met één van de eigenaresses. Aangezien ik nog nooit in Alkmaar was geweest gaf ze me een leuk boekje met tips om de dag door te komen. Heel klantvriendelijk dus! :)
Ik koos voor de rodebietensoep met geitenkaas en deze was echt voortreffelijk. Met een heerlijk stukje brood en hummus een prima lunch. Van mij had de hummus wel iets smeuïger en kruidiger gemogen! Het leuke aan Soepp is dat eigenlijk als waar je aan of van eet ook te koop is. Ik kocht een geweldige theepot die bij mij op tafel stond. Vergeet ook niet een kopje thee of koffie te bestellen, want het koekje erbij is echt heerlijk! ;)
Gaan dus! :D
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Tsja, wat moet je hier nu van zeggen. Was bloedhete dag die eindigde in stevige regenbui. We kregen het koud en hadden trek in wat hartigs. Soepie? nou graag. Als dat kan zoals bij Soepp is dat een aanrader. We hadden twee maal een kaassoep en een bloemkoolsoep met curry en mango. Heerlijk. Wat zeg ik overheerlijk! Met knapperig broodje met kruidenboter bij de kaassoep en met kikkererwtenpasta bij de bloemkoolsoep. Glaasje kraanwater geen probleem. ook lekkere frisdranken, waaronder 'echte' ouderwetse gingerale. Een aanrader. Ook, misschien zelfs juist wel voor niet soepliefhebbers (zoals ik). Prima bediening en leuke vintage meubels. Doen we nog eens.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Een ontzettend leuk restaurantje met heerlijke biologische soep in een vintage aankleding. Wij komen er regelmatig en dat zegt genoeg