Soen Lie

Zamenhofdreef 101 3562 JV Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Soen Lie

De Oosterse keuken bij jou om de hoek

Liefhebbers van de Oosterse keuken kunnen hier hun hart ophalen. Alle gerechten hebben hun eigen karakteristieke smaak en worden bereid met de meest verse ingrediënten. De kans is groot dat je de chef na het eten de hand wilt schudden om hem vervolgens te vragen naar zijn allerdiepste keukengeheim. Tel bij deze culinaire topkwaliteit de hartelijke bediening op en jouw avond kan niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant Soen Lie

Johan L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Bij Soen Lie kun je lekkere aparte Chinese gerechten bestellen. Ook kleine porties zijn in veel gevallen mogelijk, wat heel prettig is voor de Chinees. De bediening is vriendelijk en attent.
Een groot bezwaar: men weigert kraanwater te serveren. Ook als je andere drank bestelt, wordt gerefereerd aan "regels". Dit KAN echt NIET MEER. Zet desnoods € 0,50 op de rekening hiervoor of een ander klein bedrag. Wij geven in deze restaurants geen fooi en zeggen erbij waarom.
Teun Z.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Standaard Chinees Indisch restaurant met standaard inrichting

De all-you-can-eat rijsttafel deal van €16,50 is een goede deal. Echter het eten werd zo snel op tafel gezet dat het niet vers kan zijn. Maar dat was niet erg, het was lekker en goed.

Zoals in vele Chinese restaurants was het annoying dat zij veel drankjes pusherig proberen te verkopen nog voordat je glas leeg is. Daarom een 6 voor de service.

Standaard Chinese restaurant inrichting. Kijkt echter uit op de parkeerplaats van een winkelcentrum. Geen echt restaurant gevoel daarom erbij.
Ddeb .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Een simpele chinees met een saaie kaart en vooral vet eten.

We gingen even snel uit eten met zijn 4en en gaan geen van allen hier ooit nog terug!
Joy W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij hebben de maaltijden voor 32 personen besteld in het restaurant .
Een dag van te voren nog even gebeld , en ze kwamen op 1E paasdag het ruim op tijd brengen , in grote warm houdende boxen .
Eten heerlijk smakelijk en verzorgd .
De boxen op de zelfde dag nog terug gebracht .
Hartelijk dank SOEN LIE !!
Fam Wisse
Nicolinedehoog .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
het eten was zeker goed, had alleen iets meer keuze verwacht. Ze hadden al een menu klaar en verder kan je dan niet kiezen.
Bertvano .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vrij parkeren voor de deur.
Zeer aardige bediening, niet opdringerig. Het eten is standaard ouderwets chinees-indisch met babi pangang, tjap tjoy en een stokje sateh. Naar keuze witte rijst, nasi of bami. Alles wordt op een flink bord geserveerd. Vooraf tomatensoep, drie bolletjes vanilleijs met slagroom als toetje.
Samenvattend: Smaakvol ouderwetse chinees, geen verrassing.
Cat-oo-tje49 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De sfeer was vriendelijk en uitnodigend. Het eten was redelijk op smaak, maar niet overal op dezelfde temperatuur. Op de site staat dat dit een Thais restaurant is, maar de kaart geeft meer de Indonesische en Chinese keuken aan.
Wij hebben erg genoten van de gastvrouw.
Ge.seiger .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Bij de AH restaurantactie stond dat het om een Thais Restaurant ging. Het bleek een Chinees - Indisch Restaurant te zijn. Dat kleurt al meteen de avond en het eten. Het menu was niet bijster origineel: kippensoep vooraf ( matig), hoofdgericht een bord met bami / nasi, babi pangang ( lekker knapperig), Tjap Tjoi, en stokje saté met saus ( beide gewoontjes) en Ijs (lekker) toe. Twijfel tussen 6 en 7. Bediening vriendelijk maar het Nederlands was van niet iedereen even verstaanbaar en begrijpbaar, wat even tot misverstanden leidde. Entourage was doorsnee Chinees restaurant. Ik denk dat je er, als je van Chinees eten houdt, er van de kaart wellicht best goed kunt eten. Als je Thais verwacht wordt het toch al gauw een ander verhaal.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Op de valreep met de AH actie hier gegeten.

Er werd aangegeven dat er bij deze actie een standaard 3-gangen was, er werd geen prijs genoemd overigens.

Toen wij aangaven liefst vegetarisch te eten: geen probleem.
En toen we vreselijk vol zaten na het hoofdgerecht en ipv het toetje een koffie wilden: ook geen enkel probleem.

Keurig vragen of alles naar wens was tussendoor.
Niet al teveel vragen naar "nog wat drinken".

Het eten zelf was wat simpel en vet maar voor een keertje is dat ook wel eens lekker.
Jennifer .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Van te voren begreep ik dat het een Thais restaurant was. Maar het bleek gewoon Chinees te zijn, erg jammer. Het eten vond ik niet zo lekker, erg vet en de smaak stond mij niet aan. De bediening was wel erg aardig. Maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Tuintje .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij kenden Soen Lie van vroeger, vooral als afhaalchinees en van incidenteel restaurantbezoek dat eigenlijk nooit teleurstelde. We kwamen met de AH actie voor een hernieuwde kennismaking. We werden teleurgesteld met de keuze uit 1 menu, voor beide gasten hetzelfde. En dat is geen keuze. Dat is ook niet iets wat je bij een restaurant verwacht, maar eerder bij een gaarkeuken.
Bovendien was het een menu waarvan de kosten opgeschroefd en de inhoud beperkt was. Zoals hier eerder gemeld, betaalde je met de 25 Euro die het kostte voor je gevoel bijna voor beide menu's.
We stapten om die redenen af van het AH arrangement en kozen voor een Indische rijsttafel. Ook die was er helaas maar in 1 omvang. En die stelde nogal teleur. Was het ooit zo dat je bij een rijsstafel een leuke wanordelijke keur aan schaaltjes op meerdere rechauds kreeg. Nu was het één sleetse RVS schaal van de soort die ik me nog uit de kantine van mijn militaire dienst kan herinneren.

Bij een eventueel volgende AH actie laten wij de restaurants met een beperkt AH menu per definitie links liggen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Ons AH dinner was een tegenvaller, in tegenstelling tot de omschrijving (Thais) is het een jaren 70 stijl Chinees restaurant en het "3 gangen menu" @ €25 bestond uit 1.(lekkere) tomatensoep, 2.een bord met daarop bami/nasi/rijst (naar keuze), 1 stokje saté, gebakken varkensvlees in saus en gekookte kip/champignons. (een ruim portie),3.bolletjes vanille ijs met slagroom. Meer standaard Chinees kun je het niet bedenken! Op mijn vraag waarom Soen Li als "Thais" te boek staat zou op een "foutje" berusten maar: "er staan wel Thaise gerechten op de kaart".
Als nagerecht konden we ook thee bestellen maar dat bleek "Lipton's English Breakfast" te zijn.
De bediening is vriendelijk en men wilde de thee dan ook direct vervangen voor de verwachtte Chinese variant.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Super lieve dame die ons bediende alsof we 2 prinsessen waren. Het eten was lekker, hoewel het meer op Chinees leek dan de Thai waarop we gehoopt hadden. Bij de zoekfunctie 'Thai' kwam dit restaurant naar boven, maar dit kunnen jullie beter veranderen in Chinees dus. Al met al een relaxte setting en erg goede service.
CorryJack .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vond de aktie heel raar. Wij kregen een geplastificeerd soort van menukaartje waarop drie plaatjes van een voor, hooft en dessert stonden zonder enige uitleg wat het was en wat het inhield. Daar moesten we het dan maar mee doen. Wij hebben geen verdere uitleg gevraagd maar zijn overgestapt naar de gewone kaart zonder aktie. Dus u begrijpt dat het leuke van tweede menu gratis voor ons weg was. Helaas. Daarna viel de kwaliteit zwaar tegen geen verschil tussen nassi en witte rijst en de ossehaas was enorm taai. Wij gaan hier zeker niet terug!!!
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Via AH-restaurantactie hier eens gegeten. Altijd al nieuwsgierig. Bediening heel vriendelijk en correct. Prima soepje vooraf, als hoofdgerecht babi panggang, tjaptjoy en saté plus nasi, rijst of bami naar keuze. Toetje een prima ijsje. Alles was van prima kwaliteit en een leuke mix om zo met Soen Lie kennis te maken. Tja, echt een ouderwetse Chinees! Het restaurant zat behoorlijk vol, duidelijk ook vaste gasten, en er werd veel afgehaald.
Karinvanderwilligen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
We hebben lekker gegeten en zijn heel vriendelijke geholpen. Dit is zeker een goed idee om vaker te doen. Vrij parkeren voor de deur is ook fijn bij een restaurant.
Jaflantua .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Erg lekker en gezellig gegeten. Kreeg absoluut niet het gevoel van o daar zijn weer klanten van de Ah actie. Werden erg vriendelijk en behulpzaam bediend.
Rvreug .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Op de site van AH stond dat Soen Lie een Thais restaurant was. Het eten was redelijk smaakvol maar redelijk simpel. Het was een vast menu voor deze AH actie. Er viel niets te kiezen. Service was goed. Vriendelijk personeel.
Famdewith .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Muziekstijl kan anders, en het vlees was een beetje hard, maar verder was alles goed, het ijs was wel lekker ???? maar zaten wat bevroren waterdruppels in het ijs
Ankber .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Het is geen aanbeveling.
Het was een vast menu; soep, hoofdgerecht, nagerecht.
De Chinese tomatensoep was erg zoet , het hoofdgerecht een bord met kipsaté en kip met weer een heel zoete tomatensaus. Het nagerecht ijs met slagroom, zonder enige fantasie.
De bediening was erg vriendelijk.