Soember Redjeki

Meer informatie over restaurant Soember Redjeki

Jouw recensie over het restaurant Soember Redjeki

erna B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten is zeer goed halen geregeld op en de nasi kip en de saté is zeer goed wij vinden het heerlijk en het is een aardig vrouwtje die hard heeft voor het eten wat ze maakt .Ze is altijd vriendelijk en aardig . ????????
Ivlu .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
dit is een afhaalrestaurant dus van decor moet je weinig verwachten maar dat is na mijn inziens ook niet relevant. Eten is goed en vers gemaakt.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Dit is duidelijk alleen afhaal, maar je kunt er ook aan een plank aan de muur plaatsnemen. Dat is overigens geen aanrader. Het eten darentegen is prima, goed van smaak. Je wordt vriendelijk geholpen. Als je kiest voor een nasi rames voor 7 euro, kan je daar prima van eten. De eigenares is afkomstig van Java. Zij maakt alles zelf klaar, dus geen kant en klaar spul van de groothandel.