Soeboer

Brouwersgracht 29 Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Soeboer

Javaanse trots aan de Brouwersgracht

Dit Indonesische restaurant is al bijna 55 jaar een begrip voor de liefhebber van de Javaanse keuken. Aan de Haagse Brouwersgracht kun je hier genieten van de traditionele Javaanse keuken. Aan de smaak en originaliteit is in de loop der jaren namelijk niks verloren gegaan. Liefde voor de producten staat hier voorop en dat proef je dan ook echt bij elke hap.

Glas champagne

• Airconditioning , Catering
6,6
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hadden een tafel gereserveerd maar deze was nog vies en niet schoon gedekt bij aankomst. Vervolgens moesten we heel lang wachten tot we gezien werden, drankjes werden opgenomen en vervolgens het eten kwam. Men kwam niet zelf pro-actief aan de tafel, als we iets wilden moesten we zelf telkens de aandacht van het personeel zien te krijgen. Eten was prima, rijsttafel van EUR 56 was niet heel uitgebreid maar smaakte goed. Stoelen en tafels staan zeer dicht tegen elkaar aan wat heel vervelend is als je eruit wil, je zit tegen de tafel gedrukt. Wat heel fijn was, was dat ze niet moeilijk deden dat we maar 1 albert heijn bon bij ons hadden ipv 2.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Teleurstellend!
De rijsttafel was heel erg koud, de smaak van de gerechten was vlak en de wijn was niet te drinken. Jammer!
Betty R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Al vaker overheerlijk gegeten. Goed Indisch eten, goede porties en fijne bediening. Twee puntjes kritiek: de afzuiging in het restaurant is slecht ((alles riekt na het eten als je weggaat) en de muziek uit de keuken en in het restaurant waren twee verschillende stijlen en dat was onaangenaam. Na melding hiervan hebben ze meteen de keukendeur dicht gedaan (!!). Beetje opletten dus. Verder is het een van de beste Indische restaurants die we kennen in Den Haag!
Ccmgroos .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Voor de 2e keer in 1 week gegeten. Beide keren; goed, net zoals de bediening; goed en vriendelijk. Één opmerking m.b.t. de inrichting; graag de ventilatie/ afzuiging verbeteren. Kleding hangt nog buiten te "luchten" c.q. ging de wasmachine in!!
Frits B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Soeboer is een eenvoudig ingericht restaurant met een goede bediening.
De gerechten zijn goed, maar niet bijzonder. Het restaurant ligt heel gunstig in de binnenstad, in de buurt van meerdere tram- en buslijnen
B S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Prima smaakvolle producten, vriendelijke en kundige bediening, gunstige verhouding kwaliteit / prijs.
Een restaurant om weer snel te bezoeken.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Prima en lekker gegeten. AH restaurant actie bon gebruikt €28,00 voor de rijstafel Ketjil is voor 1 pers. en je deelt met z`n 2en. Wij hadden er voldoende aan maar kan mij voorstellen dat een volwassen vent er niet genoeg aan heeft. Keuze in voor en na gerecht. Was lekker. Wij hebben lekker gegeten, gaan denk nog wel een x terug.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Erg lekker gegeten! We komen of halen vier vaker en het is elke keer heerlijk! Het is wat krap in het restaurant, maar het past er helemaal bij.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
In een eenvoudige ruimte hebben we lekker kunnen genieten van een Indische maaltijd. Keuze uit een voor- en nagerecht en een Indische rijsttafel.
RenateAl .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Lekker gegeten bij Soeboer. De kippensoep was heerlijk. De rijsttafel was goed van smaak en ruim voldoende. Als afsluiting kozen mijn man en ik koffie met spekkoek.
Ik nam nog een Tjendol. Heerlijk.
Het restaurant was vol met eters, gezellige sfeer.
We hebben genoten van de gewone huiselijke sfeer.
Renate
Gertieburgers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Service was prima en efficiënt. De soep was in orde, de rijsttafel zuinig, het vlees over cooked en droog, Italiaanse noedels (?) in ieder geval geen bami noedels. Kan echt beter!
Joseevanbeek .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij, 4 personen, vinden dat Soeboer beter zou moeten presteren qua Indisch eten. Wij vonden het eten, via ah aktie, vrij vlak. Het eten was genoeg. De kippensoep vooraf was ook flauw.
Jandum .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Keuze uit twee voorgerechten, daarna een lekkere rijsttafel, waarvan ons de sambal goreng tahu en de sajoer lodeh erg goed gesmaakt hebben. Na resp. koffie/thee met spekkoek of ijs, gingen wij welgevuld en voldaan huiswaarts.
Mónica D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Heerlijk gegeten zoals vanouds de bediening erg vriendelijk.
de babi ketjap lekker smeuïg zoals het hoort.
We konden ons roetje niet op en kregen 2 plakjes spekkoek mee voor thuis. Heerlijk.
Sharonroosveld .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was normaal en niets speciaals aan.
Eerst kregen wij verkeerde eten. Ik zou niet nog een keer gaan om te dineren
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Ja het klopt, je zit er krap en de buurt en de inrichting is geen topklasse maar dat hoeft niet als het eten en de service goed is en dat is het. Een eenvoudige rijsttafel met ruime porties vers gemaakte roedjak, saté, sambalboontjes en -ei, heerlijk malse kip en de rendang eet je nergens zo lekker. En een kinderijsje toe als volwassene is geen probleem, de tjendol was heerlijk. Ik kom hier regelmatig en ben nooit teleurgesteld. Laten we blij zijn dat er in Den Haag ook dit soort restaurantjes zijn.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Wat een teleurstelling.
We hebben al vaak Indisch gegeten, maar dit was niks bijzonders.
De gerechten zijn OK, maar niet meer dan dat.
De babi ketjap was niets meer dan vetafval. Nadat we daar opmerkingen over maakten werden we afgescheept met de opmerking dat veel mensen dat gerecht graag extra vet willen.
Schandelijk!
Bovendien is het zo krap, dat de achterburen moeten opstaan als je zelf wilt gaan zitten.
Een afrader, er zijn in Den Haag veel Indische restaurants die VEEL beter zijn.
Vreemd is dat de afhaal van Soeboer in de Piet Heinstraat wel heel vers en smakelijk voedsel heeft en een hele vriendelijke service biedt.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
De ontvangst is vriendelijk het restaurant is sober en verouderd ingericht, maar wel schoon.
Het verouderde interieur past geheel bij de Indonesische cultuur en geeft een gezellige huiskamer uitstraling. Belangrijk is dat alles schoon is. Wij bestellen de rijsttafel Soeboer.
Deze is heel uitgebreid met drie soorten saté, kip, rendang ,gado gado en veel meer. Vooraf kroepoek die overheerlijk is. De gerechten van de rijsttafel zijn goed gekruid en verfijnd van smaak.
De huiswijn een Bergerac Chateau Ladesvignes is goed op dronk en van de juiste temperatuur.
De wijn heeft een prettige afdronk en is heel geschikt bij de rijsttafel.
De prijs kwaliteit is heel goed en ik kan u aanraden het ook eens te proberen.

Ellen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Ambiance is niet spectaculair, maar het eten des te meer. Al meerdere keren genoten van het heerlijk eten en de goede service.
Alooij .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hadden gereserveerd met de AH bon om 18.30 uur toen wij aankwamen bleek de reservering niet doorgegeven te zijn, alle tafels waren bezet of gereserveerd.
Het vriendelijke personeel deed alle moeite voor ons een plek te creëeren , wij moesten wel binnen 1,5 uur weer weg zijn. Door de snelle correcte bediening lukte dat. Alle gerechten de Pangsit als voorgerecht, de rijsttafel en de koffie met spekkoek waren heerlijk. Wij komen hier zeker spoedig terug.