Sochi's Sushi

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
JellevdK .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zaterdagochtend, toen ik voor een nieuw blouseje in de stad ging kijken, kwam ik een oude bekende tegen waarmee ik jarenlang niet gesproken had. We raakten aan de praat, maar we hadden beide haast, ik moest de trein van half 12 halen, hij moest zijn kind naar voetbaltraining brengen. Enfin, we wisselden nummers uit en besloten in de avond een hapje te gaan eten, van een andere vriend had ik de tip gekregen eens bij Sochi, een Japans restaurant op de groest te gaan eten. Ik stelde het voor en een zestal uur later zaten we aan een tafel. We werden gastvrij ontvangen door een zeer jeugdige, vriendelijke dame en werden naar onze tafel verwezen. Nadat we een drankje hadden besteld, hebben we het menu doorgekeken en zijn we tot de conclusie gekomen dat we in plaats van een menu toch liever steeds zelf uit een breed assortiment sushi wilden uitkiezen. We begonnen met een raar fenomeen, de beef sushi, daar hadden we nog nooit van gehoord, maar het leek ons het proberen waard. Dit was een van de lekkerste sushi soorten die ik ooit heb geproefd, ik moet bekennen dat ik niet heel vaak sushi eet, maar als je in dit restaurant komt, mag je deze beef sushi niet overslaan. We hebben hierna nog vele sushi besteld, die stuk voor stuk een eigen, frisse smaak hadden en daarom zijn we ook zeer tevreden over dit restaurant. Ik ben eigenlijk wel blij dat mijn blouse de avond daarvoor was gesneuveld, anders had ik deze ervaring wellicht niet meegemaakt! Heel erg bedankt voor het lekkere eten, de gastvriendelijkheid en de sfeervolle ambiance.
CharJor .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Erg lang gewacht voor we ons drankje konden bestellen. Daarna werd onze tafel wederom over het hoofd gezien dus ook lang wachten voor we de menukaart kregen. Om 19.30 uur onze bestelling gedaan die opeens haast had want de keuken gaat om 20 uur dicht. Slechte bediening, geen kraanwater maar een flesje spa blauw (zo klant-onvriendelijk), sushi was wel prima maar niet bijzonder en dan toch eind van de avond 40 euro betalen voor een hoofdgerechtje, twee koffie en twee wijn. Om 21.15 uur werden we erop gewezen dat ze door de weeks om 21.00 uur dicht gaan,wegwezen dus. In Hilversum zijn ontzettend veel leukere en betere alternatieven te vinden.
LilianeM .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Vorige week vrijdag hier gegeten. Echt heerlijk. We hadden het menu gekozen. Een van ons vieren eet geen vis, dus aan de bediening een alternatief gevraagd. Wat een verrassing! Heerlijke gyoza, beef sushi etc. Bediening was heel alert en vriendelijk. Top avond!
E-J B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Dagmenu voor de prijs die betaald werd vonden wij het behoorlijk uitgekleed - aantal ossenhaaspuntjes op hete bakplaat net terug te vinden. Eten was niet spectaculair... Erg basic voor relatief veel geld!
We werden om 10 uur letterlijk het restaurant uitgewerkt...verzoek om af te rekenen en de jassen werden zonder te vragen al gebracht.... Niet eerder meegemaakt ????
Decor eenvoudig

Geen echte aanrader wat ons betreft!

EvWil .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Verser dan deze sushi is er gewoon niet. En het fijnste is dat er zo veel meer op de kaart staat dan alleen sushi, dus ook voor de niet-sushi-liefhebber is er veel keus!
Ralph W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een geweldig knus sushi restaurant met heerlijke verse sushi voor een hele nette prijs en geweldige en attente bediening!
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Als je eenmaal hier gegeten hebt valt de sushi in alle andere restaurants tegen. Maar niet alleen de sushi is heerlijk, ook de andere gerechten zijn dat. De ossenhaaspuntjes en salade met tonijn zijn mijn favorieten. Daarnaast een goede service en een gezellige ongedwongen sfeer.
Samson89 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
De sushi is hier echt geweldig! Nigiri's en de sashimi zijn voortreffelijk en mooi gesneden. Sushirijst mooi op smaak en alles is hier vers. De kwaliteit is velen malen hoger dan de bekende all you can eat restaurants, terwijl Sochi's zeer redelijk geprijsd is. Ik heb hier vaak gegeten en ook laten bezorgen! Altijd een prima service! Ik kom graag weer eens terug.
Shiva Z.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Mijn favoriete sushi restaurant in Hilversum. De sushi is zeer goede kwaliteit. Service altijd vriendelijk en ontspannen en daar wanneer nodig. Decor is simpel.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
12 november hier voor de tweede maal wesen eten. De kwaliteit en smaak van de sushi is geweldig. De lamsrack was gied bereidt en van smaak echter zat er iets teveel vet aan het vlees. Sochi is één van de beste sushi restaurants waar ik geweest ben. Ook de bediening is erg vriendelijk.
Brenda7 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Heerlijk klein Japans restaurant. Kwaliteit boven kwantiteit.
Je moet maar durven naast zo'n japanse (v)reetschuur! Mooie verse sushi en sashimi, voor de lunch zijn de boxen een aanrader. Gezellige sfeer en met liefde bereid eten, wat wil je nog meer.....
KarinBen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Samen met mijn zoon van 11 jaar geluncht bij Sochi's Sushi en we hebben lekker gegeten. De service was goed en je zit er heerlijk rustig. We hadden gekozen voor een lunchbox, hier had voor mij iets meer aan gerechtjes in gemogen. Naast dit restaurant zit een all you can eat restaurant waar je voor een kleine meerprijs veel meer kan eten. Maar de service en de kwaliteit is bij Sochi's Sushi lekkerder en daarom gaan we liever hierheen.
KarelFR1965 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Voor het eerst hier gegeten en het is ons prima bevallen.De sushi is hier echt lekker en vers klaargemaakt (lauw warm!) Sochi's Sushi is een wat klein sushi restaurant, wat zich richt op kwaliteit in plaats van kwantiteit. Maar je krijgt wel waar voor je geld. Zelf hebben we gekozen voor het (maand-)menu met sashimi en sushi vooraf, salade met 2 zalmspiesjes als tussengerecht en als hoofdgerecht de ossenhaas & tauge. Daarnaast hebben we diverse soorten sushi geproefd en het smaakte allemaal prima. Een aanrader!
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Eten is er echt heerlijk! Mooie ingrediënten, goeie combinaties en prima drankjes. Vaak heb ik mogen genieten van lekkere sushi, maar dit is echt een klasse apart.
Rebecca L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Beste sushi in Hilversum en omstreken! Ik heb een aantal collega's die er speciaal voor naar Hilversum komen om sushi af te halen.
Ik vind het zelf ook fijn om er te halen, maar als je in het restaurant zit is het wel eens wat onrustig dat er de hele tijd mensen in en uit lopen, helemaal omdat de deur in het midden zit en nogal tocht.
Maar de kwaliteit van het eten is geweldig, prachtige vis en heerlijk klaargemaakt.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Hilversum heeft inmiddels flink wat verschillende sushi restaurants, maar qua kwaliteit staat Sochi's Sushi toch voor ons bovenaan! De Bento Box stelde ook nu weer niet teleur en biedt een prima uitgebreide lunch (keuze sushi of sashimi) voor weinig geld: Miso soup, sushi/sashimi, twee spiesjes, rijst en een kleine salade. Kwaliteit erg goed. Deze keer geen andere gerechten geprobeerd. Service in orde, qua aankleding netjes maar niets bijzonders (zou wellicht wel iets gezelliger mogen). Al met al prima geluncht echter!
Aevin .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
We komen regelmatig hier eten. De reden is vrij simpel, dit is een Japans restaurant waar aan kwaliteit geen concessies gedaan worden

Wij hadden ons eigen "standaard" menu, gemengde sushi/sashimi, ebi tempura, gemengde koshi en udon yaki tori.

De sushi/sashimi is een mooie schotel met voldoende afwisseling tussen maki en nigiri sushi en shasimi. Mooi op kamertemperatuur waarbij wij een echte fan zijn van de californian roll. Deze worden voorzien van een klein beetje gefrituurde Panco, heerlijk

Dan onze persoonlijke topper. De ebi tempura. Precies goed gefrituurd met een knapperig laagje Panco, heel anders dan je wat je elders soms voorgeschoteld krijgt, zo hoort tempura gemaakt te worden. Ook leuk dat je er een beetje julienne gesneden in Panco gefrituurde groenten er bij krijgt.

Dan de spiesjes en de udon yaki tori. Lekkere stukjes gegrilde groente, vis en vlees. Gegrild op een heet vuur, dus niet half gekookt. De zalm is erg lekker, buitenzijde lekker gegrild, van binnen net niet gaar, heerlijk. Dit samen met een grote schotel sissende udon noedels en de maaltijd is compleet.

De bediening is prima, als er toch 1 punt van kritiek moet zijn dan dat de het er niet altijd even warm is doordat de deur midden in de zaak zit en regelmatig opengaat, een tochtgordijn zou kunnen helpen.
Qruun S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Bij binnenkomst om half 6 werden we naar een tafeltje verwezen bij het raam. Leuk voor de voorbijgangers, maar te koud zo vlak naast de deur. En die gaat nogal eens open, waarover later meer. Ik nam met mijn vrouw een 3 gangenmenu welke we vooraf lieten gaan door een aperitief met edamame boontjes: heerlijk, precies goed gezouten. Daarna begon het lange wachten, waarbij ik zelf nog maar even naar de bar liep voor een drankje. Bij de bar kijk je direct in de kleine keuken, waar hard gewerkt wordt met mooie verse producten. Vanuit deze keuken wordt zowel het restaurant eten als het eten voor de afhalers bereid. En ja: dat is handig om te weten, want bij Sochi's is zitten in het restaurant op het verkeerde (want drukke uur rond 18.00u) uur een slecht idee. Eten vooraf bestellen en komen afhalen is daarentegen een uitstekend idee! Nu moesten we best even wachten. Uiteindelijk kregen we iets over 6 een bakje Chuka wakame: het personeel voelde aan dat de tijd wat al te langzaam voortkroop voor deze gasten (in mijn reserveringsmail had ik aangegeven dat we 19.00u weg moesten zijn). Een excuus had op zijn plaats geweest, ook voor het gebrek aan attentie op het moment dat ik zelf maar drankjes bij de bar ging halen. Uiteindelijk hadden we rond 18.15u onze eerste gang op tafel: heerlijke sushi met zalm en soft shell krab, met de extra porties wasabi en gari (zijn ze wat te zuinig mee) een feest. Koken kan die kok! Heerlijk: een ontdekking dus al meteen. Daarna werd het beter: een heerlijk knapperige salade met briljant gegrilde boterzachte tonijn. Dressing tikje zoet, had voor mij beperkt mogen blijven tot een mengsel van mirin, rijst- azijn en olie en sojasaus. Hier zat nog iets zoet mayo-achtigs in. Maar zonder meer lekker. Hierna kwam nog een heerlijk bakplaat ossehaasje in blokjes: 2 lekkere sausjes gingen schoon op. Uiteindelijk stonden we 19.30u buiten. Dus er was ook iets niet goed gegaan. Sochi's kiest ogenschijnlijk niet en dat breekt op. Vanaf moment binnenkomst tot vertrek kwamen er steeds afhalers binnen, en terecht want het eten is heerlijk. Vanwege gebrek aan wachtruimte blijven de afhalers in het restaurant staan, jassen aan, wisselen van standbeen: een onrustig beeld. Rond de deur is geen sluis of gordijn: er komt dus iedere keer een stroom aan koude lucht binnen, ik ben naast mijn vrouw gaan zitten met mijn gezicht naar de deur om wat verder van de koude golfstroom te blijven. De afhalers en restaurantgasten worden vanuit dezelfde keuken bediend en je bent als gast daarmee afhankelijk van de drukte qua afhalers: daar is niet perse iets mis mee, maar gezien de prijzen die je wel betaalt, is het belangrijk dat dit goed verloopt en goed wordt begeleid door het personeel: zij moeten het de aanwezige gasten dan zo goed mogelijk naar de zin maken, communiceren over de wachttijden, alert met de drankjes. Daar kan iets aan verbeteren, aardig zijn ze meer dan genoeg. Kortom: wij gaan er niet meer zitten rond etenstijd, maar we zullen er wel sushi en maki bestellen. Want die zijn top.
Vonjo .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014

Een klein en gezellig restaurant.
We gingen zonder reservering er naar toe. Om 20:45 waren we er. We konden wel eten, alleen was de keuken om 21:00 uur al gesloten. Als we maar voor die tijd onze bestelling deden was het prima en blijven zitten was verder geen probleem. Drank kan je rustig bijbestellen.

Dit hebben we dan ook gedaan.
De laatste keer dat we Sushi hadden gegeten was alweer een aantal maanden geleden dus we hadden er wel zin in.

Een aantal jaren geleden was er in Hilversum een erg goed restaurant. Deze is helaas gesloten. Hierna hebben wij in Hilversum niet meer zo lekker Sushi gegeten.

De Sushi die we nu in dit restaurant hadden gegeten was werkelijk heerlijk en deed ons de herinnering van toen weer terughalen.

We hadden een mixed plateau besteld en daarbij nog Sushi met garnalen en Sushi met coquilles
Ondanks de korte periode van bestellen, hebben we hier toch van kunnen genieten.

Dit restaurant is absoluut weer een bezoek waard.
LarsNL .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Sushi is hier werkelijk erg goed en lekker. Afhalen was echter denk ik een beter idee geweest.
De zaak is vrij klein wat niet erg is, maar door de afhalers van sushi was het wat onrustig om te eten. Na een welkomstdrankje hebben we besteld, echter werd pas na een uur (na binnenkomst) het eten op tafel gezet. Een 2e rondje bestellen had niet veel zin naar ons idee ivm de tijd (nog zo'n 45 minuten) voordat we weg moesten. We bestelden wat losse sushi, wat wederom lang op zich liet wachten. Een deel van de bestelling hebben we gevraagd om mee te nemen. Kortom; indien je 2/3 uur de tijd hebt om te eten en je niet stoort aan veel binnenkomende en vertrekkende mensen kan je hier prima zitten. Om de sushi moet je het zeker doen en anders is afhalen een goed alternatief!