Snow Lion

Meer informatie over restaurant Snow Lion

7,1
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
11 augustus 2016 hier gegeten. Wat voeldeñ we ons welkom. Ontzettend vriendelijke en toch pittige gastvrouw zorgde ervoor dat we ons in een warm bad waandeñ. Een kroepoekje bij de borrel en verukkelijke gerechten onder het toeziend oog van de Dalai lama maakte ons etentje tot een onvergetelijke ervaring.
RobinHoed .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
We hebben nu twee keer gegeten bij deze vriendelijke Tibetaan in de Haarlemmerstraat, beide keren naar volle tevredenheid. De service is erg vriendelijk en het eten is smakelijk. Uitgebreid menu met veel vegetarische gerechten. Het restaurant zelf kan wel een facelift gebruiken, een en ander oogt een beetje ouderwets. Verder een prima restaurantje.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Met een groep van 12 personen gegeten bij de Snow Lion. Voor mij een eerste kennismaking met dit restaurant en het is zeker voor herhaling vatbaar. De vriendelijke bediening doet het hele restaurant in haar eentje met gemak en een grote glimlach, heel prettig.
De Thara, een Tibetaanse yoghurtdrank, was erg zoet, iets minder suiker was lekkerder geweest. Ik heb dumplings gegeten met spinazie en kaas, erg lekker en vullend. Van de overige mensen in mijn groep hoorde ik alleen positieve berichten over hun maaltijden.
Het is er ook nog eens erg goedkoop, een 4-gangen menu kost niet meer dan € 22,-.
Veel vegetarische gerechten. Kortom, een pareltje op de Haarlemmerstraat.
Kittyguido .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Geweldig lekker gegeten. Momo's en Lhasa Chicken. Een aanrader dus. En super bediening, zeer attent. Met de Kerst nog een keer.
Sfm .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Leuk en gezellig restaurantje. Het eten is eerlijk, goed, en met zorg bereid. De bediening is (logischerwijs) onnederlands; oprecht vriendelijk en hartelijk.
Paars .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2013
Heerlijk gegeten. De smaken van beide gerechten sloten erg goed bij elkaar aan. Een lasagna-visgerecht en een kip-broccoligerecht. Onverwacht lekkere combinatie. Was niet de bedoeling om het te combineren maar toen we van elkaars gerecht proefden bleek het goed op elkaar aan te sluiten. Zeer gastvrije gastvrouw met een hele fijne warme sfeer om zich heen. We komen hier graag!
Hanneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
N.a.v. alle positieve recensies hebben wij afgelopen weekend gegeten bij Snow Lion. Bij de tweede hap beet ik op een groot stuk gember en heb de rest van de maaltijd niets anders meer geproefd dan dat. Erg vies. Mijn partner had een curry die leek te zijn gemaakt van te kort gebakken gemalen specerijen en daardoor erg droog was en stoffig smaakte. Maaltijd bijna onaangeroerd terug gestuurd. De groen/gele mond, tong en lippen die ze de hele avond nog heeft gehad, zagen er ook erg onsmakelijk uit. De gastvrouw was wel erg aardig en sprak goed Nederlands. Daarom voor service een 8, maar de kok heeft de eindscore tot een dikke onvoldoende gemaakt.
Raymond M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Heerlijk verfijnd eten voor de echte fijnproever. Enorm uitgebreide kaart. Vlees, vis maar ook veel vegetarische gerechten. Alles geserveerd met onvervalst Tibetaanse hartelijkheid. Aankleding is een beetje kitsch maar dat hoort stiekem zo.
Aanrader. Ik kom hier zeker nog terug.
Jelte K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Onlangs weer eens gegeten bij Snow Lion. Goeie naam. De zeer gastvrije gastvrouw ontvangt je als een Tibetaanse koning in deze kleine gezellige tempel. De momo's zijn een goeie start van je diner: Kleine deegtasjes gevuld met aardappel en kruiden, vlees of geitenkaas en spinazie. Met de laatste als favoriet, maar ook gemixt te bestellen. Verder ruime keuze van verschillende voorgerechten. Bier uit blik. Niks mis mee. En alles is heel redelijk geprijst.
Pippin .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
Een geweldige toevals treffer ! We (moeder en dochter)hebben ons laten verrassen door de chef en kregen dumplings en veg.pasteitjes als voorafje, hoofdgerecht lamsstoofpotje en groetencurry met witte rijst. Natuurlijk met 'n goed glas Tibetaanse rijstwijn. Werkelijk super.
Ontzettend vriendelijke gastvrouw en chef. Beslist 'n aanrader!!
Pan_p .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2013
Op 8 februari met z'n vieren hier gegeten. Uitgebreide keuze van gerechten en redelijke prijzen voor Amsterdamse begrippen. Ik heb de rundvlees momos als voorgerecht besteld; die waren oke maar niet echt bijzonder. Als hoofdgerecht heb ik de Snow Lion rundvlees in knoflooksaus besteld. De smaak was heel goed, maar ik vond het gerecht erg vettig; er zat te veel olie! Verder heb ik de tibetaanse wijn geprobeerd, wat erg interessant van smaak was. De beniening was zeer vriendelijk maar traag. Het duurde even voordat het voorgerecht geserveerd werd. Het decor is sympatiek maar een beetje rommelig. Al met al ben ik een beetje teleurgesteld, maar ik zou toch terugkomen om andere gerechten te proefen (volgens mijn tafelgenoten was de Lhasa rund en kip erg lekker).
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Prima gegeten afgelopen week in dit Tibetaanse restaurant. De vegetariër had volop keus, maar ook de vleeseter ontbrak het aan niets. Vooral de vriendelijke serveerster, gekleed in traditionele jurk en met een stralende glimlach, maakte onze avond. De traditionele boterthee is een aanrader!
Matcha3 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2012
Afgelopen woensdag voor het eerst Tibetaans gegeten. We namen het niet vegetarische menu. Het viel ons op hoeveel groenten erbij werden geserveerd. De soep en dumplings waren zeer lekker en je kon kiezen hoe heet je de gerechten wilde. De tibetaanse wijn was een probeersel, maar dat hoef ik niet nog een keer. Weinig keuze in desserts. De bediening was erg vriendelijk en voorkomend. Helaas zaten er te weinig mensen. Hoop dat meer mensen dit restaurant bezoeken. Prijs kwaliteit is zeer goed.
Rudy_margot .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
alles wat andere klanten hebben gemeld over dit restaurant klopt. uitgebreide menukaart, eten smakelijk, goed verzorgd en voldoende. service top, decor homely.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
lekker eten, lijkt op chinees maar de smaken zijn veel verfijnder, en het eten is pittiger.Zeer vriendelijke bediening, we kregen ook nog een schaaltje met fruit als dessert , we hadden niets nabesteld. Klein, max, 20 personen schat ik, maar gezellig.
Hanita .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Dit was voor ons de eerste keer dat we Tibetaans hebben gegeten en het is ons goed bevallen. De bediening was bijzonder hartelijk en er werd steeds zeer attent water bijgeschonken.
Voor het voorgerecht kozen we voor een combinatie aan vegatarische hapjes. Als hoofdgerecht had ik een pittige lamsschotel met aardappelen en mijn tafelgenoot een vegetarische schotel. Beide schalen gingen tot de laatste korrel op! Het was heerlijk! Misschien niet zo verfijnd als de Thaise keuken maar zeker een keuken waar we meer van willen ontdekken. Ook omdat de prijs/kwaliteit verhouding prima is.
Nogmaals de bediening is zo ontzettend aardig dat we hier zeker nog een keer terug komen.
Francien B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Dit was voor mij de eerste keer dat ik Tibetaans heb gegeten en het is mij goed bevallen. De smaken zijn allemaal wat subtieler dan bij Chinees. Mijn voorgerecht (soep) smaakte heerlijk. Een lekker subtiel soepje met veel groenten erin. Ook het hoofdgerecht is heerlijk. Bediening is heel vriendelijk en je hoeft niet lang te wachten. Na afloop nog even gepraat met de erg vriendelijke eigenaresse. Prijs-kwaliteitsverhouding meer dan in orde. Ik kom hier zeker nog wel eens terug.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Gisteren hier gegeten. Zeer positief verrast. Heerlijk eten. We hadden gekozen voor een vegetarisch menu voor 2 personen (22 euro pp). Voorgerecht een champignon soep en mais soup. Daarna gestoomde dumplings (helaas weet ik de tibetaanse naam niet) met zelfgemaakte sambal. Hierna werden er drie verschillende gerechten opgediend en rijst. Heerlijk, uitgesproken smaak en de porties waren ruim. Toe koffie. Geweldige bediening, extra glaasje water bij bier/wijn werd zeer gewaardeerd. Wat een ontzettend hartelijke mensen. Absolute aanrader. Hoop hier gauw weer te eten!
Sindala M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Heerlijk eten in een super ontspannen sfeer. Niet van dat overbeleefde dat je nog wel eens bij andere aziatische restaurants hebt maar gewoon oprecht vriendelijk. We hadden door de drukte niet zo'n grote tafel voor met zijn vijfen en daar bleef ze zich maar voor verontschuldigen, echt zo lief. Ondanks de drukte verliep de bediening vlotjes en relaxed.Qua eten is er een ruime gevarieerde keuze voor een heel schappelijk prijsje.
Echt om aan te bevelen en ik ga zelf ook zeker vaker daar eten