Snel & Verzzz

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cato1976 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Nooit meer.
De eerste keer dat we hier een broodje wilde eten werden we vriendelijk bediend. We bestelden een broodje en wat drinken. De serveerster had ons niet uitgelegd dat maar een paar broodjes €1,95 kosten en dat die wij kozen duurder waren. Dus bij het afrekenen schrokken we. De broodjes waren wel heerlijk en goed belegd.

We zijn nog een keer teruggegaan. We kozen allemaal een broodje uit met wat drinken. Toen ik bezig was met mijn bestelling door te geven aan de balie vertelde de eigenaar (volgens mij was hij dat) mij dat veel van we wilden hebben uitverkocht was. Dus toen zei ik dat ik even zou gaan overleggen wat ze zouden gaan doen. We besloten ergens anders een broodje te gaan eten. Dit vertelde ik netjes aan de eigenaar. Werd hij me toch kwaad. Hij ging me toch tekeer. Blijkbaar hebben we elkaar verkeerd begrepen. Hij dacht dat ik de broodjes met beleg die hij wel had wilde hebben en was ze alvast aan het maken. Natuurlijk begrijp ik dat de miscommunicatie vervelend was, maar om dan zo midden door de zaak mij zo toe te spreken, dat kon echt niet.

Dus nee, wij komen hier nooit meer terug.
Er jammer want de broodjes waren voor herhaling vatbaar.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vanmiddag weer even een broodje voor lunch gegeten. Steeds weer heerlijk verse broodjes, dit keer met kippevlees. Lekkere juices erbij en goed verzorgde cappuccino. Goede prijs-kwaliteit. We komen er steeds graag voor een snelle smakelijke lunch.
Antonietta R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Meerdere keren een broodje hier gegeten. De broodjes zijn erg lekker, met origineel beleg. Ik vond het broodje eiersalade met kaas en ham echt verrukkelijk. De eiersalade was niet vet, met veel eistukjes. Eigenlijk alle broodjes die ik tot nu toe heb gegeten waren erg lekker. Vriendelijke bediening.
Klein verbeterpuntje: de cookies die bij de toonbank liggen even een plastic erover, niet zo fris als iedereen er boven staat af te rekenen. En deze cookies iets minder lekker maken aub ;-)
E. M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk geluncht na hartelijke ontvangst en duidelijke uitleg over hun producten en werkwijze. Gekozen voor de kippendij met Tandoori-saus en de ham met honingmosterdsaus en beiden waren héérlijk. Grote broodjes, ruim belegd en dat voor maar € 1,95 !! Ja, we zullen hier beslist wéér naar binnen stappen, want er zinnig wel een aantal broodjes om te komen proeven, dus absoluut en graag 'Tot ziens' !!