SNCKBR

Maandag t/m Donderdag 08:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 08:00 - 03:00

Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gister gegeten bij Snckbar. Ik ben niet zo tevreden over de service. Het opnemen van de bestelling duurde circa 20 minuten. Vervolgens duurde het ook zeker 20 min voordat onze drankjes aan tafel werden gebracht. Omdat het biertje zo lang op de bar stond te wachten zei de ober: ik tap wel even een nieuwe.. vervolgens 15 minuten verder. Na een uur toch maar even gevraagd waar ons eten bleef. Dit was de serveerster helemaal vergeten door te geven aan de keuken. Een matige excuusje kon er van af maar van klantvriendelijkheid was weinig sprake. Jammer. Het concept is leuk. Het is eten is echter om naar huis over te schrijven. Daarbij is het een vreemd iets dat er aan de bar vrienden of medewerkers zitten die veel herrie schoppen en daarbij ook eerder worden geholpen dan klanten. Mijn ervaring was helaas negatief. Ik zal niet snel terug gaan. Jammer.
Allon K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Mooie locatie in De Pijp. Afgelopen jaar vaak voorbij gefietst, maar nu de stap naar binnen gewaagd. Wat een mooi design. Dat valt heel erg op. De bediening was echt heel aardig. Vooral dat ene meisje met die blonde haren. Het eten was smaakvol en groot van formaat. Ik heb heerlijk gegeten en mijn tafelgenote ook. Ik ben er volgende week gewoon weer.
Alain1971 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wat een heerlijk tentje! Ik eet hier 't liefste elke dag! Vooraf de steaktartare en als hoofdgerecht de chefsplatter. De brownie na. Tonnetje rond en voldaan de deur uit. Bediening super vriendelijk en ambiance een dikke 10.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zeer slechte service. Arrogante bediening die overal moeilijk over deed. We aten een Burger+Beer-menu, waarbij je voor een tientje een burger en bier krijgt. Er staan 2 burgers op het menu.

Ik: "Waaruit mag je allemaal kiezen bij het Burger+Beer-menu?"
Bediening met rollende ogen: "Ehhh.. Een burger?!"
Ik: "Aha. Welke burger?"
Bediening: "We hebben maar één burger."
Ik: "Nee, jullie hebben er twee."
Bediening: "Je mag niet de vega-burger kiezen."
Ik: "Ik ben vegetarisch. Mag ik een vegetarische burger bij mijn Burger+Beer-menu?"
Bediening: "Oh, dat is eigenlijk niet de bedoeling." Na navragen in de keuken mocht het tocht, maar alleen voor deze keer. "Je mag dan niet uit alle biertjes kiezen, maar alleen Jupiler."
Ik: "Oke, dan neem ik nu een IPA en dan na het eten een Jupiler."
Bediening: "Oh, dat is eigenlijk niet de bedoeling, je moet ze tegelijk nemen."

Eten was niet super, maar de super onvriendelijke bediening maakte het tot een slechte ervaring. Ook dat hele pretentieuze hipster-gedoe in deze zaak stond me tegen. Allemaal veel te overdreven 'kijk wat wij een coole vooruistrevende hipstertent zijn'. We weten natuurlijk allemaal dat dit niet meer vooruitstrevend is, maar compleet uitgemolken.
Patrick-Miriam .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zojuist afgehaald bij snckbr, geen goede ervaring. Maar liefst 45 minuten gewacht! Tot overmaat van ramp was het bij thuiskomst niet eens compleet. Tijdens deze 45 minuten had ik zicht op de keuken en ik het duurde soms wel 5 a 6 minuten voordat een bord werd opgehaald! Eten was oke.
lvanhoof .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Thuis. Zo voelt het. Lekker relaxen op de vrijdagavond na een drukke werkweek. Lekkere muziek en lekker (en gezond) eten met fijne bediening. Chille theetjes en verrassende gerechten. Ook voor een alleeneter fine plek, bijvoorbeeld aan de bar. Personeel stelt je op je gemak. Had ik al gezegd dat ze heerlijk eten serveren? Want dat doen ze. Fan.
Yob D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Prima plek, vooral entourage top. Bediening ook heel relax en alert. Met het eten kan je verschillende kanten op. Ik had wel pech, mijn tafelgenoot geluk. Overall vind ik dat je onder het (goede) concept van healthy food wel iets meer pit kan toevoegen. Specerijen genoeg om in deze categorie te sprankelen. Daar schoot het aantal keer tekort, vond ik, beetje flauw en droog. Toch terugkomadres, want er staan nu al ook goede dishes op het menu. En wellicht binnenkort ook een upgrade voor de rest.
Ymara C.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Wel ok gegeten, ik ging voor de Spelt burger en mijn tafelgenoot voor de Hummus. Beide niet enorm bijzonder. De burger zou medium/rare moeten zijn, maar was veel te droog. De frietjes die je daarbij kreeg, gekookt/gestoomde zoete aardappel met bieslook, waren heerlijk. Concept is enorm goed. Ik kom nog een keer terug om iets anders te proberen.
Janine B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijke plek met goed & leuk eten. Prima spot voor lunch of dinner. Service is on-point en concept van gezond eten maar vooral gewoon erg lekker is top. De pousiin kip is heerlijke alsmede de brownie! Dat was echt de hit voor ons!
Subani S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Eten is prima, genoeg opties voor de vegetariërs en de veganisten onder ons. Moet je niet vergeten erbij te vermelden... Als hoofd de aubergine die verrassend pittige pepertjes had. Lekkere feta creme saus eroverheen. Vult rijkelijk. De bloemkool pizza van mijn tafelgenoot was ook lekker. Niet heel spannend. De bediening ging niet heel erg snel, maar wel erg vriendelijk. Helaas zat er in mijn gerecht een stukje plastic (punt van de spuitzak). Zonde! Als toetje de heerlijke brownie met een erg sterke siroop. De appeltaart is daarmee vergeleken erg flauw en saai.
fiederaadt .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Leuk nieuw concept! Super als je op de lijn wilt letten want er staat overal bij hoeveel kcal er ongeveer in een gerecht zitten. Het eten is geen konijnenparadijs (oftewel alleen vega en groen) maar heel afwisselend, vernieuwend en lekker (ook voor mannen zeker een aanrader) Leuke inrichting en in de zomer kan je eerst nog lekker buitenzitten.
De service vond ik minder. Je moest lang wachten tot je de bestelling kon plaatsten en hier ging dan vervolgens ook nog van alles mis. Het was redelijk druk en ik heb het idee dat ze voor de drukte te weinig mensen in de bediening hadden lopen. Alles is later wel op een goede nette manier opgelost maar wel vervelend dat het gebeurd, als de service beter wordt is het absoluut 1 van mijn nieuwe favoriete restaurants in Amsterdam!
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Voor de 2de keer gaan eten bij SNCKBR, nieuwe kaart dus weer even lekker proeven.
We waren met een groep van 4 en konden ondanks de drukte vrij snel aan tafel . Op aanraden van de bediening namen wij de Humus bowl voorraf en de Chefs platter als hoofd. Heerlijke mix platter met Tonijn, kip en groentes van de grill. Als dessert de brownie, ik vond deze heerlijke met het zoutige nasmaak (tafelgenote vond deze iets minder).

Heerlijk avond gehad met erg lekker eten, 2 keer raak dus!
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Top plek voor de vrijdagavond borrel! Daarna lekker gegeten, chef's platter voor 2 en de brownie als dessert! Gelijk weer gereserveerd voor volgende week!
Jacyntha S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We konden lekker buiten zitten aan 1 van de kleine bankjes! Hier bewust gaan eten om de gezonde kaart. Bloemkool pizza met zalm met doperwten was hel lekker, maar helaas kregen we geen antwoord op de vraag hoeveel bloemkool er nu in de bodem zat (deze leek gewoon van deeg te zijn). De zoete aardappelfrietjes waren helaas kleine stukjes gekookte (?) zoete aardappel zonder zout of kruiden. De 'gezonde' brownie was dan wel weer lekker!
Beste Jax, hartelijk dank voor je feedback. Erg fijn om te lezen dat alles dat wens was. Het klopt dat onze zoete aardappel " frietjes'' niet krokant zijn. WIj gebruiken namelijk geen frituur en bakken deze dus in de oven, De bloemkool pizza bestaat inderdaad ook voor een klein gedeelte uit deeg, echter bestaat de basis voor minimaal 70% uit groenten. WIj zullen er voor zorgen dat we dit in het vervolg goed kunnen uitleggen.

Nogmaals dank voor je feedback en graag tot snel!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Aan de inrichting van SNCKBR moest ik bij binnenkomst even wennen maar toen ik vetrok wist ik het te waarderen. Het interieur is vrij donker maar het geheel wordt opgevrolijkt door middel van oranje meubilair en groene hangplanten. In elk geval erg origineel. Ook was ik zeer de spreken over de vriendelijke dame in de bediening. Als lunch nam ik de soep van geroosterde pompoen, gepofte quinoa en kokosroom en het zuurdesembrood 'walk like an Egyptian' met bulgur, linzen, harissa, duka, geroosterde baba ganoush, geroosterde cashewnoten en een lamsworstje. De soep was voortreffelijk: op smaak, romig, goed te proeven kokos en geserveerd met twee kwarten pitabrood. Ook de sandwich was uitstekend: pittig en smaakvol en met een lekker lamsworstje. De kwaliteit was dus prima maar dat mag ook wel want de prijzen zijn vrij fors. Het enige minpunt was de te luide muziek, niet iets waarvan ik gecharmeerd ben om elf uur 's ochtends
nieske S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Leuke tent, veel keuze voor mensen die wel gezond eten zoals ik. Ook super fijn dat je gewoon binnen kan lopen, heerlijke wijn alleen de muziek staat echt te luid.
Beste Sniezel,

Dank voor uw feedback, wij zullen het volume goed in de gaten houden!

Graag tot snel
Carlijn J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
bananenbrood droog, chocomousse heel bitter en gewoonweg onsmakelijk. Granola met yoghurt prima maar met 1 halve aardbei toch wel heel karig. De jus was niet vers. Al met al heel teleurstellend.
Julien Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten. Kwaliteit van het eten was hoog. De gastvrouw was kundig, zeer attent en servicegericht. De ambiance en de sfeer in dit mooi ingerichte restaurant was erg prettig. Wij komen zeker nog een keer terug. erg goede prijs kwaliteit en heerlijke all day spot!

Tnx
Philippine R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Met een groep van 6 personen wezen eten. We werden gastvrij ontvangen en er werd een leuke intro gegeven over het concept en de kaart. Ook werden wij door het personeel getipt welke gerechten lekker zijn om met zijn allen te delen als voorgerecht. Uiteindelijk hebben we heerlijk gegeten! De appeltaart als toetje is echt een aanrader. Enige puntje is dat wij de zoete aardappel frietjes niet zo knallend vonden en de kip (denk kippendijtjes) in de hoop saté een beetje vet. Het is er gezellig druk en er hangt een goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Leuk tentje in de van Woustraat, zeker voor een lunch! Prima eten en sapjes in een super leuk aangekleed restaurant! Wij komen zeker nog wel eens terug!