Over het restaurant SNCKBR

SNCKBR in Amsterdam is hét restaurant waar je een al die heerlijke & gezonder kunt eten doordat ze gebruik maken van duurzame ingrediënten zowel als alle gerechten matig in vet zijn, vrij van geraffineerde suikers en, waar mogelijk, glutenvrij, koolhydraatarm, vegetarisch of veganistisch zijn.

Ook is het hele interieur gemaakt van natuurlijke materialen. In bouw én aankleding. Met de nodige porties groen aan de muren.

Van BRKFST tot LT NGHT SNCKS & DRNKS, bij SNCKBR in Amsterdam kun je genieten van gezond comfort food!

Meer informatie over restaurant SNCKBR

Maandag t/m Donderdag 08:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 08:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant SNCKBR

V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gelunchd en super bediening.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk eten en creatief bedacht! Pizza van bloemkooldeeg en gezonde frietjes. Aardige bediening en goede service. Kortom, aanrader!
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het (vegan) eten is medium. Wat jammer is, want het zou allemaal net wat smaakvoller, verser en beter kunnen. De borden met dierlijke producten zoals met de kip waren gênant vol. Dat zowel de vegan als niet vegan zich behoorlijk ongemakkelijk voelde. Foodwaste. Daarnaast was veel op de kaart helemaal niet aanwezig en ook de website klopte niet. Ik denk dat de kwaliteit en passie vanuit de keuken wat beter kan en het dan zeker een succesvoller concept zou kunnen worden.
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Eten was voorheen beter. Zoeteaardappel friet slappe hap en de ober moest je echt roepen en hield niet in de gate of we nog drinken hadden of dat alles naar wens was
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Enige min puntje aan het eten was dat de borden koud en het eten dus snel afkoelde. Veder was de service goed tot aan de koffie. Daarna werd er niet meer naar ons omgekeken en niet meer gevraagd of alles naar wens was of wilde betalen. Er was ook niemand meer op de vloer die wij konden aanspreken. Veder was het super!
Melanie H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Zowel mijn partner als ikzelf waren heel erg tevreden over de vriendelijke bediening en de lekkere gerechten. Wij vonden de prijs goed in verhouding met de kwaliteit van het eten.
Lenneke K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Het was erg druk geweest 's ochtends, waardoor het allemaal nogal chaotisch was. Veel onderdelen van het menu waren niet meer beschikbaar, we hebben 3 kwartier gewacht op 3 kleine gerechten. Begrijpelijk, aangezien het 1 januari was en het een drukke ochtend was geweest, maar dat maakt het niet minder vervelend.
Selma M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima plek om te lunchen en de porties waren precies goed. Wel echt 'Amsterdamse' prijzen, zeker de smoothies. Vriendelijke bediening.
Willaminne .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Leuk concept. Populaire gerechten op een gezonde manier. Fijn om te kunnen kiezen voor vegan, vegetarisch of
vlees. Zo konden we hier eten met een fervent vleeseter en 2 veganisten. Wel vond ik de keus voor vegan nog te beperkt. Een vegan burger bijv. zou fijn zijn en gewone frites. Sowieso mag de keuze worden uitgebreid. De voorgerechten vonden wij erg duur. De bediening was correct, maar meer ook niet. Er was geen belangstelling voor de gasten. Ik was bijv. cadeautjes aan het uitpakken, maar er kwam geen felicitatie of zo.
Eén van de gasten miste wel de mogelijkheid om een cognac te drinken of een drankje vooraf zoals jenever.
Maar dit past misschien niet bij het concept.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer creatieve mooie gerechten, met liefde gemaakt. Aanrader!
Jacomijn M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gisteravond daar gegeten. Ik had de bloemkoolbodempizza met geitenkaas en Vijg. Erg lekker en meer dan genoeg!
We werden prima geholpen en werd ook gevraagd of het allemaal lekker smaakte.
Later op de avond werd het wat drukker en dus ook een stuk rumoeriger.
Misschien valt er iets aan de geluidsdemping te doen? (denk aan van die geluidsdempende kussens onder de tafels)
Voor de rest ziet het er leuk en hip uit.
Aimée B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het interieur is mooi en gezellig, eten was heel lekker, voor ieder wat wils op het menu en vriendelijke bediening. Top.
Alexandra H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Matig eten, kleine porties en weinig aandacht van personeel. Ik heb een poke salade genomen, geen smakelijk gerecht. Droog, zeer veel rode pepers, geen gebalanceerde saus en smakeloze tonijn met een vreemde structuur. Mijn vriendin had zalm besteld. Er kwam een biefstuk en zou daarom een drankje van de rekening afgehaald worden, niet gebeurt. Tot slot was het personeel niet aandachtig bezig met de service, vaak vele malen zwaaien om iets te drinken te bestellen. Leuk concept maar teleurstellende ervaring voor ons, deze keer..
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wel heel veel rumoer waardoor je elkaar moeilijk verstaat maar gezellig druk. Eten is lekker. Veel keus. Service is goed
Sinem H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Ik had meer verwacht van dit restaurant gezien de recensies...

Service:
- Ik had gereserveerd om 7 uur op een donderdagavond en ik vond de service heel goed, bestelling is snel opgenomen en eten was snel klaar!

Kwaliteit eten:
- De kip shoarma was koud en de kip smaakte helemaal niet vers! Heel raar, het smaakte naar kip die je de vorige dag hebt gebakken en de volgende dag in de magnetron opwarmt. De panering was dan ook helemaal niet knapperig en de kip smaakte/kauwde gewoon helemaal niet vers..
Daarnaast stond er bij de bloemkool op de pizza niet vermeld dat de bodem ook met spelt meel bevat, ik vond dit erg jammer. Pizza smaakte overigens heel lekker.
-Zoete aardappelfrietjes waren wel heel lekker.

Prijs/Kwaliteit verhouding:
- Pizza was heel klein en 15,- Ik had een magarita dus deze smaakte nou niet heel speciaal lekker. Persoonlijk vind ik dit redelijk duur.
- Een appelsap was 4,- ook nogal duur..
Over het algemeen vond ik de prijs die je voor het eten betaald dus nogal duur vergeleken met de kwaliteit van het eten.

Decor & Concept:
Heel leuk!

Over het algemeen geen aanrader dus.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gister gegeten bij Snckbar. Ik ben niet zo tevreden over de service. Het opnemen van de bestelling duurde circa 20 minuten. Vervolgens duurde het ook zeker 20 min voordat onze drankjes aan tafel werden gebracht. Omdat het biertje zo lang op de bar stond te wachten zei de ober: ik tap wel even een nieuwe.. vervolgens 15 minuten verder. Na een uur toch maar even gevraagd waar ons eten bleef. Dit was de serveerster helemaal vergeten door te geven aan de keuken. Een matige excuusje kon er van af maar van klantvriendelijkheid was weinig sprake. Jammer. Het concept is leuk. Het is eten is echter om naar huis over te schrijven. Daarbij is het een vreemd iets dat er aan de bar vrienden of medewerkers zitten die veel herrie schoppen en daarbij ook eerder worden geholpen dan klanten. Mijn ervaring was helaas negatief. Ik zal niet snel terug gaan. Jammer.
Allon K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Mooie locatie in De Pijp. Afgelopen jaar vaak voorbij gefietst, maar nu de stap naar binnen gewaagd. Wat een mooi design. Dat valt heel erg op. De bediening was echt heel aardig. Vooral dat ene meisje met die blonde haren. Het eten was smaakvol en groot van formaat. Ik heb heerlijk gegeten en mijn tafelgenote ook. Ik ben er volgende week gewoon weer.
Alain1971 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Wat een heerlijk tentje! Ik eet hier 't liefste elke dag! Vooraf de steaktartare en als hoofdgerecht de chefsplatter. De brownie na. Tonnetje rond en voldaan de deur uit. Bediening super vriendelijk en ambiance een dikke 10.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zeer slechte service. Arrogante bediening die overal moeilijk over deed. We aten een Burger+Beer-menu, waarbij je voor een tientje een burger en bier krijgt. Er staan 2 burgers op het menu.

Ik: "Waaruit mag je allemaal kiezen bij het Burger+Beer-menu?"
Bediening met rollende ogen: "Ehhh.. Een burger?!"
Ik: "Aha. Welke burger?"
Bediening: "We hebben maar één burger."
Ik: "Nee, jullie hebben er twee."
Bediening: "Je mag niet de vega-burger kiezen."
Ik: "Ik ben vegetarisch. Mag ik een vegetarische burger bij mijn Burger+Beer-menu?"
Bediening: "Oh, dat is eigenlijk niet de bedoeling." Na navragen in de keuken mocht het tocht, maar alleen voor deze keer. "Je mag dan niet uit alle biertjes kiezen, maar alleen Jupiler."
Ik: "Oke, dan neem ik nu een IPA en dan na het eten een Jupiler."
Bediening: "Oh, dat is eigenlijk niet de bedoeling, je moet ze tegelijk nemen."

Eten was niet super, maar de super onvriendelijke bediening maakte het tot een slechte ervaring. Ook dat hele pretentieuze hipster-gedoe in deze zaak stond me tegen. Allemaal veel te overdreven 'kijk wat wij een coole vooruistrevende hipstertent zijn'. We weten natuurlijk allemaal dat dit niet meer vooruitstrevend is, maar compleet uitgemolken.