SNCKBR

Van Woustraat 34-36 1073 LM Amsterdam Nederland Kaart
31-208903113

Over het restaurant SNCKBR

SNCKBR in Amsterdam is hét restaurant waar je een al die heerlijke & gezonder kunt eten doordat ze gebruik maken van duurzame ingrediënten zowel als alle gerechten matig in vet zijn, vrij van geraffineerde suikers en, waar mogelijk, glutenvrij, koolhydraatarm, vegetarisch of veganistisch zijn.

Ook is het hele interieur gemaakt van natuurlijke materialen. In bouw én aankleding. Met de nodige porties groen aan de muren.

Van BRKFST tot LT NGHT SNCKS & DRNKS, bij SNCKBR in Amsterdam kun je genieten van gezond comfort food!

Meer informatie over restaurant SNCKBR

Maandag t/m Donderdag 08:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 08:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant SNCKBR

C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Het eten was vegan en hartstikke lekker. Ondanks dat het gerecht van mijn vriend verkeerd was is dit direct goed gemaakt door een nieuwe versie te serveren.
Marijse S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We zijn de eerste week van de opening wat wezen eten bij SNCBR, het opstarten duurde hierdoor iets langer, maar het eten was er super snel en de bediening was heel vriendelijk. Het eten was heerlijk! Eindelijk VEGAN eten in Utrecht!
Timor F.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Het eten was lekker, met een aantal goede veganistische opties! De service was uitstekend, en de inrichting leuk. Het is alleen een beetje duur, zo'n 16 euro voor een veganistische kapsalon. Misschien zijn de ingredienten kostbaar (veganistische kaas?), in dat geval zou dat best op de kaart beschreven mogen worden. Verder hebben we erg genoten!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
De jongeman in de bediening was super, vriendelijk, geduld, kortom zoals bediening hoort te zijn, maar je zelden vandaag de dag tegenkomt!
Julia S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Eten viel tegen. We waren met vier personen vonden het eten alle vier matig. Wel een leuke zaak en goed service, zou alleen niet meer terug gaan.
Buiske B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Al vaker bij SNCKBR gegeten. Concept is erg leuk en het eten ook echt lekker! Inmiddels heb ik veel dingen van de kaart uitgeprobeerd en alles bevalt meestal goed! Mijn favoriet is nog steeds de LOADED bloemkoolpizza met zalm. <3 De bediening is altijd vriendelijk en je wordt goed geholpen.

Eén kleine tip ;) bij ons werd namelijk een verkeerd hoofdgerecht geserveerd. Mijn tafelgenoot gaf dat aan tijdens het serveren, maar besloot het uiteindelijk wel op te eten, omdat hij anders moest wachten en dit leek hem ook lekker. Ik had echter wel verwacht dat hem ten minste nog een drankje o.i.d. werd aangeboden, want hij had er ook wel heel moeilijk over kunnen doen en het gewoon kunnen terugsturen. Maar hé, als dit de enige tip is dan is het restaurant dus verder prima in orde! :)

Tot de volgende keer!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Super lekker gegeten, met voor iedereen wat wils. Ook voor mensen met een allergie. Zelfs zo goed dat we het meeste gedeeld hebben.
Sterre B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke service en je krijgt meer dan genoeg! Ook leuk om te zien wat vegetarisch, veganistisch en kcal te zien!
Joren A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Er ging van alles mis helaas. Mogelijk onderbezetting of gebrek aan ervaring. Ruimte voor verbetering. SNCKBR heeft zeker potentie omdat ze een leuke kaart hebben.
Kim W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Verrassend lekker en gezond gegeten gisteravond. Onamsterdamse aardige en lieve bediening. Er waren wat foutjes gemaakt door de keuken waardoor we wat langer op ons eten moesten wachten maar dit werd perfect opgelost door extra drankjes van het huis. En het schaaltje extra groenten bij de hummus was ook geen probleem. Een hele leuke tent met top personeel! We komen snel weer terug.
G.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk en gezond eten tegen een redelijke prijs. Altijd vriendelijk personeel ook. Ik kom hier vaker en ik ga iedere keer tevreden de deur uit.
Steef H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijke shakes! Healthy, maar wel echt lekker en grote porties. De peaches & cream is een aanrader. Het ziet er allemaal super mooi en gezellig uit, de bankjes zijn alleen vrij oncomfortabel. De pancakes zijn ok, een beetje droog en klein, maar leuke toppings.
W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Obers kwamen amper naar je toe... Ik wilde nog koffie maar om daar voor te gaan smeken..nee. Daarnaast vroegen ze niet hoe het smaakte etc. Je partner kan je amper horen, zo rumoerig en het bankje was zo klein dat je amper er lekker op kon zitten... Jammer
T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
heerlijk eten en goede prijs/kwaliteit verhouding, ook fijne service toen een van de gerechten niet helemaal naar wens was. bovendien leuk, gezond concept!
V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker eten, goed concept, maar tegenwoordig zijn de hoofdgerechten overal wel te halen voor een betere prijs. Toetjes zijn wel ontzettend smakelijk.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijk gelunchd en super bediening.
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Heerlijk eten en creatief bedacht! Pizza van bloemkooldeeg en gezonde frietjes. Aardige bediening en goede service. Kortom, aanrader!
Stephanie G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het (vegan) eten is medium. Wat jammer is, want het zou allemaal net wat smaakvoller, verser en beter kunnen. De borden met dierlijke producten zoals met de kip waren gênant vol. Dat zowel de vegan als niet vegan zich behoorlijk ongemakkelijk voelde. Foodwaste. Daarnaast was veel op de kaart helemaal niet aanwezig en ook de website klopte niet. Ik denk dat de kwaliteit en passie vanuit de keuken wat beter kan en het dan zeker een succesvoller concept zou kunnen worden.
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Eten was voorheen beter. Zoeteaardappel friet slappe hap en de ober moest je echt roepen en hield niet in de gate of we nog drinken hadden of dat alles naar wens was
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Enige min puntje aan het eten was dat de borden koud en het eten dus snel afkoelde. Veder was de service goed tot aan de koffie. Daarna werd er niet meer naar ons omgekeken en niet meer gevraagd of alles naar wens was of wilde betalen. Er was ook niemand meer op de vloer die wij konden aanspreken. Veder was het super!