SNCKBR West

31-208915933

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant SNCKBR West

Hou jij van comfort food, maar wil je het liefst wel een beetje gezond eten? Dan is SNCKBR in Amsterdam écht iets voor jou. Dit is enige restaurant in Amsterdam waar je lekker kunt bestellen zonder je schuldig te voelen. Alles is namelijk matig in vet, vrij van geraffineerde suikers en waar mogelijk glutenvrij, koolhydraatarm, vegetarisch of veganistisch!

Je kende SNCKBR misschien al, want het restaurant was al gevestigd op de Van Woustraat, maar tegenwoordig kun je ook in Amsterdam West, en wel op de Kinkerstraat, van de gezonde snacks van SNCKBR genieten.

Zin in? Reserveer direct een plek bij SNCKBR in Amsterdam en ga lekker gezond snacken!

Meer informatie over restaurant SNCKBR West

7,1

Jouw recensie over het restaurant SNCKBR West

Rinske B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het eten was echt heerlijk, en iedereen was erg vriendelijk. vriendelijk. Het was wel koud binnen, het mocht iets warmer zijn.
Florien H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Het was nog erg rustig maar toch kreeg ik een beetje een chaotisch gevoel. Vond het personeel in de zaak niet heel vriendelijk. De dame die onze tafel bediende was wel erg aardig.
Anouk O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben lang gewacht op het eten. Na 40 min hebben we 2 keer moeten vragen waar het bleef. Uiteindelijk zei ze dat het over 4 min op tafel zou staan, 10 min later nog niks. Toen na 60 min het eten op tafel stond moesten 2 van onze gasten al vertrekken. Als klap op de vuurpijl bleek er zand in al de vier gerechten. We hebben een kleine korting op de rekening gekregen maar het leek de bediening niet zo veel te boeien. Wij komen hier in ieder geval nooit meer.
Isabelle V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Na een wat minder positieve ervaring bij SNCKBR werden we opnieuw uitgenodigd door de manager en hebben we een 3-gangen menu incl. 2 flessen wijn ter goedmaking gekregen. Super service. Hierna nog een x gedineerd en dit was wederom een erg geslaagd etentje. Aanrader dus!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Als voorgerecht hadden we de hummusbowl en deze was erg lekker. Ik had de snckbr pokebowl als hoofdgerecht en deze was erg droog en er zat weinig smaak aan. Iets van een sausje erbij was lekker. Vriendin had de kipsalon maar deze was in vergelijking tot de vorige keer ook niet erg lekker. Service was matig. Ze kwamen niet vaak langs om te vragen of we nog wat wilden en de actie van Iens (-50%) van ds rekening was niet heel duidelijk gecommuniceerd naar ons toe en binnen het restaurant ook niet. Ik heb betere ervaringen gehad.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Het was een mooie aanbieding van IENS en het verliep prima. Drie gangen met heerlijke gerechten. Bij elkaar en soms apart wel wat aan de zware kant (vooral de brownie). Maar heerlijke groentegerechten en hummus. Goede sfeer en het personeel was prima.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ik ben hier nu al 4x wezen eten en het stelt nooit teleur. Heerlijk eten in een goede setting voor een goede prijs!! Echte en aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
SNCKBR West ziet er van binnen erg leuk uit, net als de zaak in De Pijp. De service was prima maar qua eten heb ik toch een verkeerde keuze gemaakt. Ik ging voor de kipsalon bestaande uit stukjes kippendij, jalapeño, chipotlemayonaise, cheddar en friet van zoete aardappel. Het gerecht werd opgediend zoals het een kapsalon betaamt: uit de oven en in een aluminium bakje en besprenkeld met kruidige tuinkers. Eigenlijk een prima gerecht al hou ik kennelijk niet zo van zoete aardappel.
Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Wat een top tent. Heerlijk verrassings menu van de chef. En dat voor deze mooie prijs. Bediening vlot en attent. Ik kom hier zeker terug.
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en gastvrije bediening. Daarnaast is de zaak cool, industrieel gestyled en op een leuke drukke locatie in de stad. Het eten was echter van magere kwaliteit; niet erg smaakvol & zeer vreemde combinaties die totaal niet bij elkaar passen --> daar hadden we geen keuze in (hoorde in het menu). Prijs voor de gerechten was relatief hoog.
Remy B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zeer gastvrije en vriendelijke bediening. We hadden via Iens kortingsactie besteld en kregen een 3-gangen verrassingsmenu. De combinatie van gerechten was een beetje vreemd; viskoekjes, bitterballen, humus vooraf, pizza & gebakken zalm (hoofd). Kwaliteit was OK. Kosten waren 25 euro pp (inclusief 50% korting), dat betekent normaal zou dit 50 euro kosten --> dat was het absoluut niet waard. De zaak ziet er verder industrieel en cool uit.
Louise R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten en unieke gerechten. Leuk en gezellig interieur. Vriendelijke bediening, maar helaas erg lang moeten wachten op zowel eten als drinken.
Desiree E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Lieve bediening, rustige uitstraling, veel productkennis. Eten is altijd te veel, grote porties, ik bestel altijd teveel...
Kom graag terug!
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was echt heerlijk! Muziek soms wat hard en bediening heel aardig maar wel 4 verschillende meisjes aan tafel dus zat niet echt structuur in
Rebecca R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Vrij smakeloos eten en zeer rommelige bediening. Echt ouderwets ‘Amsterdams’ . Jammer, want juist bij vegan verwacht je lekker, fris, gezond eten.
Marique E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goede service en heerlijke kaart. Jammer dat niet alle gerechten beschikbaar waren en dit van tevoren werd vermeld maar het werd heel goed opgelost! Komen er zeker terug!
Remy V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten is (h)eerlijk en Patrick is een schatje! Wij hebben er vaker getafeld en SNCKBR stelt nooit teleur. Naast het eten en drinken wordt er ook nog een fijne muziek gedraaid, kortom; gewoon doen!
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was prima, maar we hebben wel eens betere service gehad. De borden werden na 20 minuten pas uitgehaald. En een kop thee 5 minuten op een andere tafel zetten bij gasten die het niet hadden besteld, en daarna dezelfde kop thee zonder een pardon alsnog bij ons zetten? Dat was voor ons iets teveel Amsterdamse hospitality ipv echte klantvriendelijkheid.
P S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het eten was erg verrassend! Leuk verzonnen gerechtjes met elk hun persoonlijke tint. Het restaurant ziet er prachtig uit en is super leuk en gezellig ingericht. Wij waren er voor een lunch en de serveerster was alleen, hierdoor was de service wel een klein beetje matig.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Ik ben hier nu voor de tweede keer wezen eten en het was weer top! Sinds kort is de menukaart geheel aangepast door de (nog sous)
chef. De sfeer is erg goed, de bediening jong en vriendelijk, de muziek is rustig op de achtergrond en de gerechten worden met liefde en passie klaargemaakt. Vergeet reviews van maanden geleden want er staat nu een super kok aan het vuur!