Meer informatie over restaurant Snappers | Resto-Bar

Jouw recensie over het restaurant Snappers | Resto-Bar

darius V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Ontzettend leuke plek, goeie service en de nacho's zijn zeker een aanrader. Goeie cocktails en zeer enthousiast personeel
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Top avond gehad bij Snappers! Wat een gezellige sfeer. Lekker op het terras gezeten en elke keer kleine hapjes besteld om te delen met een lekker wijntje erbij. Daarna binnen nog twee heerlijke cocktails gedronken, vooral de Signore Bob is een aanrader!! Vriendelijke bediening, hier gaan wij vaker komen.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Wij zijn hier al vaker geweest, helaas is de kaart zodanig veranderd dat het niet meer onze favoriet is. Voor goede gin/tonic ben je daar goed. Eten is lekker. Maar dankzij verandering naar kleine bites kaart. Niet meer helemaal top.
Maar we komen er nog wel graag eens terug
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Het eten bij Snappers was erg goed en leuk in kleine porties 'to share'. Jammer was alleen dat de kaart die online stond niet overeen kwam met de menukaart in het restaurant. Navraag leerde dat de kaart net was gewijzigd en dat er een nieuwe kaart online zou staan. Dit bleek een dag later niet het geval; opmerkelijk.
Verder is het decor erg fijn: lekkere stoelen, goede muziek, mooie bar. Het personeel is erg vriendelijk, wel heel Amsterdams-hip maar zeker behulpzaam.
Een aanrader!
Bonne V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Super gezellige plek. Ik kom er vaak. Lekkere cocktails, goede service en de hapjes zijn prima. De nachos met kip zijn de lekkerste die ik ken!
Kristian J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
geweldige bartenders en super veel kennis! vraag zeker naar tequila want je krijgt alleen de beste! dark and stormy's in a jam jar kick ass!
Melodyngo .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wij zijn hier vorige week met een groep van 10 komen eten. Een erg gezellige bar met gezellig personeel, zij zijn niet vies van een babbeltje en een grapje. Het eten was okay, maar niet heel denderend, to be honest. De ribs waren na mijn mening iets aan de zoete kant. De steak daarin tegen was heerlijk. Ook hebben zij huisgemaakte limonade, waar ik fan van ben! Het decor is lekker standaard, niet heel interessant. Snappers ziet mij vast wel weer terug!
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Eerst het slechte nieuws. Snappers is (uiteraard) een toeristenval op een drukke toeristische (gay) hot spot van Amsterdam, de Reguliersdwarsstraat. Dat houdt in dat het er druk en vol was, de tafeltjes klein en gammel, je stoel slecht zit en de menukaarten (letterlijk) smerig zijn etc. Bovendien is alles natuurlijk behoorlijk aan de prijs.

Beter nieuws is de bediening, aangezien er behulpzame en vriendelijke gezellige (Nederlandse) bediening rondloopt die haar/zijn best doet om je het op een normale manier naar de zin te maken.

Dan het belangrijkste, het eten (en drinken): Een beperkte en weinig originele kaart, maar dat wat er gemaakt wordt is lekker. Een best kwalitatieve salade met geitenkaas/honing/walnoten, goeie burgers, en heerlijke spareribs die zo van het bot vallen. Het best waren nog de schalen nacho's (met kaas/guacamole/kip etc) die overheerlijke maar ook overdadige caloriebommen waren. Simpel maar lekker!

Kortom, als je dan toch in een toeristenstraat snel wat wilt eten en niet op budget zit, dan kun je dat hier prima doen!
Khanh L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Één keer eerder was ik hier heen geweest met een aantal vrienden voor drankjes. Leuke tent met vriendelijke bediening, en een goede kaart met een grote keus aan drankjes.

Dit keer was ik hier om te eten en dat viel behoorlijk tegen helaas. De burgers waren teleurstellend slecht, geserveerd op een hard afgebakken Italiaanse bol en de hamburger was overgaar.

Ik kom graag terug voor de vriendelijke bediening en de gin tonics, maar eten zal ik hier niet snel meer doen.

DCHM .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Leuke sfeer en prima drankjes + eten (bief). Het personeel is vriendelijk (wel jong en iets te populaire houding), maar de service is erg slecht/ onprofessioneel. Paar keer drankjes vergeten.. friet vergeten.. brood vergeten.. wijn vergeten.. cola ipv vodkaatje en ga zo maar door (erg vermoeiend). Scheelt wel dat ze ook de helft op de rekening zijn vergeten!
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Na de film een hapje gaan eten bij snappers. Eerst aan de bar een lekkere cocktail gedronken waarna we aan een tafeltje bij de keuken mochten zitten. Het duurde wat langer voordat we konden bestellen want het was erg druk. Tom kai soep en krab als voorgerecht waren goed. Hoofdgerecht spare ribs en ravioli. Prima maar weinig smaak aan de ravioli. Frietjes waren lauw wat jammer was. Er hing constant een schoonmaak-lucht waardoor je eetlust niet echt beter werd. Conclusie: leuk voor cocktails en hapjes.
Mitch1988 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Afgelopen zondag bij resto-bar snappers gedronken en gegeten met me vriendin, het was vrij druk voor op de zondag maar er was toch nog een tafeltje! We namen als voorgerecht de crispy crab en de quinoa salade, de krab was heerlijk krokant en het zag er super mooi uit! Als hoofd nam ik de angus die perfect medium rare was gebakken, de smaak kwam goed tot zijn recht samen met de heerlijke jus! Me vriendin nam de fish en chips die heerlijk gekruid was en ook nog een keer zeer groot van portie was!! Als dessert namen we samen de brownie met witte chocolade saus en ijs! Snappers is echt een aanrader! Ik kom hier zeker nog een keer terrug!
Joey T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Toffe tent! Ziet er leuk uit mooie bar, leuke kaart niet heel veel keus maar prima. Personeel is een beetje nonchalant. Ze hebben niet echt een voorgerecht op een schaal nachos na. Als hoofd bestelde ik een hamburger en een cheezy cake als na. Beide gerechten waren prima. Lekkere cocktails dat zeker. Leuke tent om met vrienden heen te gaan.
Maryse W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Héérlijk gegeten bij Snappers! Op vele blogs al tegengekomen als nieuwe hotspot dus had hoge verwachtingen.. Lekkerste spareribs (Iron ribs) ooit, mals, zodat je ze lekker met bestek kon eten (chamanter!) en goed op smaak gemarineerd met wat bosui en rode ui! Leuk gepresenteerd op een hip houten plankje met een royale salade en frietjes met mayonaise. Het eten werd snel door de lachende barmannen opgediend. Ook een tip voor na het eten: de BIG BAMBOO, lekkere cocktail geserveerd in een tikimug, heel cool! Snappers is mooi ingericht en helemaal een resto bar van nu, aanrader!!!!
Betina D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Aan het begin van de Reguliersdwarsstraat vind je dit nieuwe Caribische restaurant. Heerlijk vintage ingericht met veel bruin tinten en palmbomen behang. Aan de grote bar worden de heerlijkste cocktails ('snappers') gemaakt, en de kaart bied heerlijk comfort food, maar met een homemade touch. Hier worden o.a. de frieten zelf gesneden en de mayonaise wordt ook zelf gemaakt.
De fish n chips die ik at was voorzien van een heel dun, maar crunchy bierbeslag en de cocktail was het kroon op het werk.
Zeker waard om weer terug te komen, want ik was een avondje op de caribean, zonder een massa Amsterdamse toeristen om mij heen.
joeldevries .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Eergisteren wezen eten bij deze nieuwe topplek in de reguliers dwars. Aan het begin van de straat waar eerst een argentijn zat zit nu een mooie, warm aangeklede en gezellige resto-bar.
Mooie en vooral lekkere cocktails. De kaart heeft een caribische twist waar wij de namen ook heel erg leuk vonden.
Voor diner deelden we als voorgerecht met de mucho macho nacho plate en daarna kozen we voor surf n turf en de Badass burger, vers, goed bereidt en mooie porties. Als dessert zijn we verder gegaan op de cocktails en nog in de heerlijke hoge stoelen blijven borrelen.

En gezellige plaats waar je zowel goed kan eten als genieten van de cocktails, wij komen snel terug!
Evelijn H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
In één woord; wow! Wat n leuke tent dat nieuwe Snappers! Je moet net even t hoekje om maar dan word je verwend met heerlijk eten, super enthousiast personeel en n cocktailshaker die op basis van je hints je droomdrankje voor je neus tot werkelijkheid maakt. Ik zeg; top mix voor n zeer geslaagde avond en dat zonder je bankrekening te laten schrikken. Nice!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Vandaag een hapje en drankje gedaan bij het net officieel geopende Snappers. De avond begon goed met een fancy icetea van de cocktailshaker en een goede witte wijn. Vervolgens voor de snapper gegaan. Een lekker en goed gebakken stukje vis, met een kruidige salsa en frisse couscous salade. De bediening was attent en luisterde goed, vooral naar de specifieke wensen van mijn zwangere vriendin. We hadden wat haast maar dit was geen enkel probleem; het eten stond zeer snel op tafel. Het restaurant zelf heeft een lekkere sfeer, met retro elementen zoals lederen stoelen en koperen strakke 70's lampen tegen de muur, met een Caribische knipoog. Hier kom ik zeker terug!
Suzanne P.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Snappers is net geopend en helaas, het viel vies tegen. De service laat te wensen over, het personeel is onderling erg luidruchtig. Daarnaast bestelden wij een vleesplankje a 12,50, hierop lagen slechts 3 soorten ham en 5 olijven. That's it. We hebben dit aangegeven bij het afrekenen, waarop we als antwoord kregen: We zijn net open en onze draai nog aan het vinden. Hopelijk vinden ze hun draai snel, de gin-tonics waren goed!