Meer informatie over restaurant Snappers | Resto-Bar

Christa V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Top avond gehad bij Snappers! Wat een gezellige sfeer. Lekker op het terras gezeten en elke keer kleine hapjes besteld om te delen met een lekker wijntje erbij. Daarna binnen nog twee heerlijke cocktails gedronken, vooral de Signore Bob is een aanrader!! Vriendelijke bediening, hier gaan wij vaker komen.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Wij zijn hier al vaker geweest, helaas is de kaart zodanig veranderd dat het niet meer onze favoriet is. Voor goede gin/tonic ben je daar goed. Eten is lekker. Maar dankzij verandering naar kleine bites kaart. Niet meer helemaal top.
Maar we komen er nog wel graag eens terug
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Het eten bij Snappers was erg goed en leuk in kleine porties 'to share'. Jammer was alleen dat de kaart die online stond niet overeen kwam met de menukaart in het restaurant. Navraag leerde dat de kaart net was gewijzigd en dat er een nieuwe kaart online zou staan. Dit bleek een dag later niet het geval; opmerkelijk.
Verder is het decor erg fijn: lekkere stoelen, goede muziek, mooie bar. Het personeel is erg vriendelijk, wel heel Amsterdams-hip maar zeker behulpzaam.
Een aanrader!
Belleblaasbel .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Super gezellige plek. Ik kom er vaak. Lekkere cocktails, goede service en de hapjes zijn prima. De nachos met kip zijn de lekkerste die ik ken!
Kristian J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
geweldige bartenders en super veel kennis! vraag zeker naar tequila want je krijgt alleen de beste! dark and stormy's in a jam jar kick ass!
Melodyngo .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wij zijn hier vorige week met een groep van 10 komen eten. Een erg gezellige bar met gezellig personeel, zij zijn niet vies van een babbeltje en een grapje. Het eten was okay, maar niet heel denderend, to be honest. De ribs waren na mijn mening iets aan de zoete kant. De steak daarin tegen was heerlijk. Ook hebben zij huisgemaakte limonade, waar ik fan van ben! Het decor is lekker standaard, niet heel interessant. Snappers ziet mij vast wel weer terug!
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Eerst het slechte nieuws. Snappers is (uiteraard) een toeristenval op een drukke toeristische (gay) hot spot van Amsterdam, de Reguliersdwarsstraat. Dat houdt in dat het er druk en vol was, de tafeltjes klein en gammel, je stoel slecht zit en de menukaarten (letterlijk) smerig zijn etc. Bovendien is alles natuurlijk behoorlijk aan de prijs.

Beter nieuws is de bediening, aangezien er behulpzame en vriendelijke gezellige (Nederlandse) bediening rondloopt die haar/zijn best doet om je het op een normale manier naar de zin te maken.

Dan het belangrijkste, het eten (en drinken): Een beperkte en weinig originele kaart, maar dat wat er gemaakt wordt is lekker. Een best kwalitatieve salade met geitenkaas/honing/walnoten, goeie burgers, en heerlijke spareribs die zo van het bot vallen. Het best waren nog de schalen nacho's (met kaas/guacamole/kip etc) die overheerlijke maar ook overdadige caloriebommen waren. Simpel maar lekker!

Kortom, als je dan toch in een toeristenstraat snel wat wilt eten en niet op budget zit, dan kun je dat hier prima doen!
Khanh L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Één keer eerder was ik hier heen geweest met een aantal vrienden voor drankjes. Leuke tent met vriendelijke bediening, en een goede kaart met een grote keus aan drankjes.

Dit keer was ik hier om te eten en dat viel behoorlijk tegen helaas. De burgers waren teleurstellend slecht, geserveerd op een hard afgebakken Italiaanse bol en de hamburger was overgaar.

Ik kom graag terug voor de vriendelijke bediening en de gin tonics, maar eten zal ik hier niet snel meer doen.

Geert M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Ik was wat eerder en werd door een heel aardige ober ingewijd in de wondere wereld van de tonic, dat ik als alcoholvrij alternatief voor het eeuwige glas wijn bestelde. Nooit geweten dat je daar ook allerlei nuances in hebt. Leuk!

Na wat gefrituurde kaasstengels als snack vooraf, die lekker waren, maar waar ook weinig fout aan kan gaan, nam ik de fish and chips (luie wijven friet: yes!) en mijn disgenote de zeeduivel. De Fish and chips waren prima en de zeeduivel erg lekker. Omdat de zeeduivel in een saus met alleen groenten geserveerd werd was het gerecht niet machtig genoeg om een vol gevoel te geven. Helaas hadden we te weinig tijd om nog wat na te bestellen.

De jonge ober was erg aardig, beantwoordde onze vragen uitgebreid en vroeg geregeld of alles smaakte, zonder opdringerig te worden.

Dit zaakje ziet er erg leuk uit en nodigt uit om ook eens op een zaterdagavond te bezoeken, wanneer er meer tijd is om langer te tafelen en daarna de cocktailkunsten van de obers te beproeven. Minpunt: de hoge tafeltjes tegen de muur, waaraan wij zaten, staan zo dicht op elkaar dat ik half scheef moest zitten om tussen tafel en achterbuur te passen. Maar misschien zat die ook wel wat breed...

Ik kom zeker terug!
DCHM .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Leuke sfeer en prima drankjes + eten (bief). Het personeel is vriendelijk (wel jong en iets te populaire houding), maar de service is erg slecht/ onprofessioneel. Paar keer drankjes vergeten.. friet vergeten.. brood vergeten.. wijn vergeten.. cola ipv vodkaatje en ga zo maar door (erg vermoeiend). Scheelt wel dat ze ook de helft op de rekening zijn vergeten!
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Na de film een hapje gaan eten bij snappers. Eerst aan de bar een lekkere cocktail gedronken waarna we aan een tafeltje bij de keuken mochten zitten. Het duurde wat langer voordat we konden bestellen want het was erg druk. Tom kai soep en krab als voorgerecht waren goed. Hoofdgerecht spare ribs en ravioli. Prima maar weinig smaak aan de ravioli. Frietjes waren lauw wat jammer was. Er hing constant een schoonmaak-lucht waardoor je eetlust niet echt beter werd. Conclusie: leuk voor cocktails en hapjes.
Mitch1988 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Afgelopen zondag bij resto-bar snappers gedronken en gegeten met me vriendin, het was vrij druk voor op de zondag maar er was toch nog een tafeltje! We namen als voorgerecht de crispy crab en de quinoa salade, de krab was heerlijk krokant en het zag er super mooi uit! Als hoofd nam ik de angus die perfect medium rare was gebakken, de smaak kwam goed tot zijn recht samen met de heerlijke jus! Me vriendin nam de fish en chips die heerlijk gekruid was en ook nog een keer zeer groot van portie was!! Als dessert namen we samen de brownie met witte chocolade saus en ijs! Snappers is echt een aanrader! Ik kom hier zeker nog een keer terrug!
Joey T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Toffe tent! Ziet er leuk uit mooie bar, leuke kaart niet heel veel keus maar prima. Personeel is een beetje nonchalant. Ze hebben niet echt een voorgerecht op een schaal nachos na. Als hoofd bestelde ik een hamburger en een cheezy cake als na. Beide gerechten waren prima. Lekkere cocktails dat zeker. Leuke tent om met vrienden heen te gaan.
Maryse W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2014
Héérlijk gegeten bij Snappers! Op vele blogs al tegengekomen als nieuwe hotspot dus had hoge verwachtingen.. Lekkerste spareribs (Iron ribs) ooit, mals, zodat je ze lekker met bestek kon eten (chamanter!) en goed op smaak gemarineerd met wat bosui en rode ui! Leuk gepresenteerd op een hip houten plankje met een royale salade en frietjes met mayonaise. Het eten werd snel door de lachende barmannen opgediend. Ook een tip voor na het eten: de BIG BAMBOO, lekkere cocktail geserveerd in een tikimug, heel cool! Snappers is mooi ingericht en helemaal een resto bar van nu, aanrader!!!!
Willem_Moerman .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
We zaten op de eerste vedieping. Het eten werd na lang wachten gebracht. Eerst een voorgerecht met een groep van 12 mensen; nachos met kip ( zeg maar kuiken wat het was zoeken naar het vlees)! Nog een schaaltje bijbestellen vergt ook geduld. Dan het hoofdgerecht: èèn persoon had spare ribs die waren prima. Mijn steak angus was lauw en zonder te vragen sangue. De patatas bravas (side dish) kwamen toen het vlees al bijne op was. Salade zeer ??nvoudig. Aan een toetje heb ik maar niet gewaagd. Espressotje en snel weg. Twee apperatief halve fles wijn bij elkaar 45 €. De kaart is erg beperkt. Leuk hok voor jonge toeristen. Personeel is niet ge?nteresseerd. Onze eettafel moest nog een keer opzij omdat men op de vliering voorraad moest pakken.
Peanuts19890734 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Gegeten en geborreld met een paar vrienden bij Snappers. Zaak ziet er leuk uit, Spare Ribs waren erg lekker, King Crab was vrij vlak van smaak.
Cocktails & Gin Tonic waren prima, maar niet fantastisch goed.
Eigenaar Oscar is aardige, attente gastheer met oog voor detail. De bartender daarentegen wat minder, kwam wat nonchalant over voor mijn gevoel.
Snappers is een zaak waarbij je je snel thuis en op je gemak voelt. Zeker voor herhaling vatbaar.
Betina D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Aan het begin van de Reguliersdwarsstraat vind je dit nieuwe Caribische restaurant. Heerlijk vintage ingericht met veel bruin tinten en palmbomen behang. Aan de grote bar worden de heerlijkste cocktails ('snappers') gemaakt, en de kaart bied heerlijk comfort food, maar met een homemade touch. Hier worden o.a. de frieten zelf gesneden en de mayonaise wordt ook zelf gemaakt.
De fish n chips die ik at was voorzien van een heel dun, maar crunchy bierbeslag en de cocktail was het kroon op het werk.
Zeker waard om weer terug te komen, want ik was een avondje op de caribean, zonder een massa Amsterdamse toeristen om mij heen.
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Een typische tent waar je je de hele avond kan vermaken. Allereerst om heerlijk te eten, om vervolgens een lekkere cocktail te nemen (Big Bamboo!). Let er wel op dat als je ervoor kiest om in 1 van de hoge leren stoelen te zitten je er de hele avond niet meer uit wilt komen en er eentje mee naar huis wilt nemen.

Snappers is een top aanwinst voor Amsterdam!
Joeldevries .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Eergisteren wezen eten bij deze nieuwe topplek in de reguliers dwars. Aan het begin van de straat waar eerst een argentijn zat zit nu een mooie, warm aangeklede en gezellige resto-bar.
Mooie en vooral lekkere cocktails. De kaart heeft een caribische twist waar wij de namen ook heel erg leuk vonden.
Voor diner deelden we als voorgerecht met de mucho macho nacho plate en daarna kozen we voor surf n turf en de Badass burger, vers, goed bereidt en mooie porties. Als dessert zijn we verder gegaan op de cocktails en nog in de heerlijke hoge stoelen blijven borrelen.

En gezellige plaats waar je zowel goed kan eten als genieten van de cocktails, wij komen snel terug!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Gister had ik iets te vieren, en via via gehoord dat Snappers hiervoor een prima gelegenheid is. Klopt helemaal! Zowel de drankjes als het eten zijn aan te raden. Begonnen met een goede Gin Tonic, en daarna afgetopt met prima spareribs. Mijn vriendin had de Surf & Turf en hier ook iets van geproefd. Heerlijk! Een absolute aanwinst voor de Reguliers.