Snack Salon het Middelpunt

Zuiderzeestraatweg 587 8091 CR Wezep Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Snack Salon het Middelpunt

• Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het eten is kwalitatief goed, geen oud vet gebruikt en niet te lang doorgefrituurd, waardoor de patat misschien niet krokant is maar wel gezond en vers van smaak en geen baklading met zout. Je krijgt veel waar voor je geld, een menu van 15 euro krijg je je maag wel vol van. Zie dit echter niet als een restaurant het is gewoon een veredelde snackbar.
Jc P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Patat met saté besteld. Was snel klaar. Saté was echt lekker maar de patat niet goed doorgebakken en weinig krokant. Jammer!
Gerald B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
met een wat grotere groep hier gegeten, erg teleurstellend.
Ze proberen een restaurant uit te stralen, maar het is én blijft gewoon een snackbar.

Met groepen kunnen ze niet goed overweg, ze begrepen niet dat we 1 grote, lange tafel wenste.
Bediening en mijn inziens al het personeel is erg jong en daar door onervaren.
Om een drankje moet je geregeld vragen.

Het eten, ja patat, daar kan je niet veel mis aan doen. Je kan ook een varkenshaasje, wat saté of een schnitzel bestellen, deze zijn vind ik van matige kwaliteit.

Het pand is wel keurig en mooi ingericht.
Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Goedkope gerechten, lekkere schnitzels. Naast snackbar voldoet dit prima om met groepen goedkoop te eten en je hebt keuze uit enkele goedkope gerechten. Kwaliteit is echter voldoende. Aanrader dus voor 'snel' uit eten met grote groep en goedkoop.