Snack Salon het Middelpunt

Meer informatie over restaurant Snack Salon het Middelpunt

Lang
Alie V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We zijn vanavond hier anderhalf uur geweest en nog niet gegeten.
Eerst een kwartier aan een vuile tafel gezeten toen maar naar voren gelopen en gevraagd om een menu kaart en dat we ook wel iets wilden drinken. Er kwam inderdaad iemand vragen of we iets wilden drinken en even later iemand anders om de rest van de bestelling op te nemen. Even later iemand om de vuile borden weg te nemen en er zou iemand komen met een doekje toen we soep zaten te eten kwam er iemand vragen of we die op wilden tillen zodat die de tafel schoon kon maken. Na de soep bleef het stil in de tijd dat we zaten te wachten heb ik zeker 3 personen gezien die moesten vragen om hun eten of om een menu kaart na zeker een half uur zagen we dat gasten die later dan ons waren binnengekomen wel hun eten al kregen waren wij er wel klaar mee en zijn we opgestapt. wat ik zag was alleen maar heel jong en onervaren personeel. Wij zaten aan tafel 32. Jan Visscher
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het eten is kwalitatief goed, geen oud vet gebruikt en niet te lang doorgefrituurd, waardoor de patat misschien niet krokant is maar wel gezond en vers van smaak en geen baklading met zout. Je krijgt veel waar voor je geld, een menu van 15 euro krijg je je maag wel vol van. Zie dit echter niet als een restaurant het is gewoon een veredelde snackbar.
Jc P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Patat met saté besteld. Was snel klaar. Saté was echt lekker maar de patat niet goed doorgebakken en weinig krokant. Jammer!
Gerald B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2014
met een wat grotere groep hier gegeten, erg teleurstellend.
Ze proberen een restaurant uit te stralen, maar het is én blijft gewoon een snackbar.

Met groepen kunnen ze niet goed overweg, ze begrepen niet dat we 1 grote, lange tafel wenste.
Bediening en mijn inziens al het personeel is erg jong en daar door onervaren.
Om een drankje moet je geregeld vragen.

Het eten, ja patat, daar kan je niet veel mis aan doen. Je kan ook een varkenshaasje, wat saté of een schnitzel bestellen, deze zijn vind ik van matige kwaliteit.

Het pand is wel keurig en mooi ingericht.
Jarno V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Goedkope gerechten, lekkere schnitzels. Naast snackbar voldoet dit prima om met groepen goedkoop te eten en je hebt keuze uit enkele goedkope gerechten. Kwaliteit is echter voldoende. Aanrader dus voor 'snel' uit eten met grote groep en goedkoop.