Smyrna Tandoor

9,1

Jouw recensie over het restaurant Smyrna Tandoor

Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Wat een hartelijk welkom en heeeeerlijk eten!!! Ik raad iedereen die naar/in Dordrecht is daar te gaan eten. Wij gaan zeker in de toekomst terug. Jammer dat het restaurant niet om de hoek is .... ????????
Husnuye T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Knus gezellig restaurant,
Vriendelijke mensen je voelt je hartelijk welkom.
Het eten is erg lekker ik raad zeker iedereen aan om daar te eten ze hebben aan iedereen gedacht veganistisch of vlees alles is overheerlijk.
Pepijn K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Dit restaurant was simpelweg goed. Lekker eten en ook goed tempo. Vragen ook netjes of ook echt alles naar wens is en was. Aanrader om zonder twijfel te gaan zitten en genieten
Balda K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Zeer goed eten, alles was vers en geen enkel gerecht stelde teleur. Bovendien paste al het eten goed bij elkaar. Het enige wat ik aan te merken heb is dat het toilet wel iets mooier kon.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk eten, echt alles was smaakvol en vers! Fijne verschillende smaken bij bijv. de koude mezzes.
De bediening was erg vriendelijk en servicebereid.
Toilet kan iets netter en een kussen buiten op de bank was fijn geweest maar als ik in Dordrecht zou wonen zou ik hier elke week eten!
Kjell N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heerlijk gegeten, ook genoeg keus voor vegetariërs en veganisten. De eigenaar is erg vriendelijk en neemt de tijd voor je. De prijs-kwaliteitsverhouding is ook heel goed, we waren positief verrast door de vele en lekkere gerechten. We komen zeker nog een keer terug, echt een aanrader!
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
heel vriendelijke bediening
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten. Smyrna biedt veel keus op het gebied van vegetarische en veganistische mezze. Vriendelijke bediening. Aanrader!
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vooral het vlees was verrassend lekker. Het enige wat tegenviel waren de patatjes. Die waren te licht en niet helemaal gaar maar omdat ik na het vlees eigenlijk al vol zat heb ik er ook niet veel van op.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Je moet ruim tijd nemen om hier te eten. Ook moet je er tegen kunnen dat e.e.a. rommelig verloopt. Eten prima van smaak. Vriendelijke bediening.
Shabiba S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Eten was heel lekker. Bediening heel goed, heel vriendelijk niks was te veel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Erg lekker gegeten, uitgebreid uitleg gehad bij de vitrines wat we konden krijgen en heel vriendelijke en gezellige mensen waar je een leuk gesprek mee kan vieren. Aan alle kanten een positieve ervaring!
Paula G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voortreffelijke dorade gegeten van de tandoor!
Regina K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Goede bediening, vragen regelmatig of je nog iets nodig hebt.
Niet alles was op voorraad. Wel lekker gegeten, voor weinig geld.
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten, zeker aan te bevelen. Je kan van tevoren bekijken wat je wilt, voorgerechten staan uitgestald in vitrine en alles wordt duidelijk uitgelegd . Complimenten voor de keuken ook.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Een restaurant zoals je dat in Arabische landen veel treft: gerund door een familie, open, gastvrij, warm. Zeer vriendelijke en voorkomende gastheer. Inrichting en sfeer amateuristisch, op een goede manier. Het eten is in 1 woord heerlijk. Zulk goed vlees heb ik zelden op. De wijn is basic, maar past erg goed bij het eten. Zeker een aanrader voor wie off the beaten track wil eten.
Adamo R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Chaotische bediening. Drankjes duren lang en een hoop was op.
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Erg lekker gegeten voor de tweede keer en wederom goede bediening
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Bijzonder vriendelijke ontvangst. Het eten was geweldig, na de uitleg van de vele mogelijkheden hebben we gekozen voor een voorgerecht waar alle koude gerechten bij geserveerd werden. We hebben alle smaken kunnen proeven. Ook voor het hoofd gerecht hoefden we niet te kiezen. De mixed grill was overvloedig. Jammer dat de baclava op was, maar daar gaan we nog een keer voor terug.