Smullen en Spelen

Enrico Fermistraat 30 1341 CB Almere Nederland Kaart
31-367200902

Meer informatie over restaurant Smullen en Spelen

Maandag, dinsdag en donderdag vanaf 15:00 uur tot 20.00 uur.
Woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag van 11:00 - 20:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Smullen en Spelen

Marion W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vandaag met dochter en kleindochter wezen etenNa bijna een uur wachten koude pannekoek. Deze waren al eerder klaar , maar broodje moest toen nog gemaakt worden. Weinig service en werd ook aan het lijntje gehouden. Bonnetje was kwijtgeraakt.
Wel leuke plek voor kinderen om te spelen. Verder geen aanrader.
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker gegeten. De pannenkoeken zouden wat ons betreft wat kruidiger mogen, wij hadden met kerrie saus en kipdijfilet en deze was behoorlijk mild. De teryaki daarentegen was goed op smaak, maar voor ons nog steeds wel wat mild. Heerlijk toetje overigens met mascarpone. Voor kids een waar paradijs, terwijl het bij lange na niet de chaotische sfeer heeft van een "kinderrestaurant". Leuke tent, en bovenal te prijzen dat alles gemaakt wordt met eerlijke producten!
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijke pannenkoekjes gegeten. Voor ons qua kruiden aan de milde kant, maar lekker mals vlees dat gebruikt wordt. Een walhalla voor kids terwijl de ouders heerlijk kunnen eten en genieten van een biertje in het avondzonnetje. Voor ons een pré dat het bij lange na niet lijkt op een "kinderrestaurant". Wij vinden die vaak chaotisch en super lawaaierig. Door de grote ruimte zowel binnen als buiten was dit totaal niet het geval. Perfect!
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Breekbrood als vooraf dat veel te plakkerig en niet gaar is....tot 2x toe teruggestuurd. Pannenkoeken die zo droog waren dat ze net te eten zijn.
En de chef die in geen velden of wegen te bekennen is na onze klachten, maar het zij personeel laat oplossen. Heel netjes!
Eens maar nooit meer
Elmetre .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
eten , goed service top. je kind(eren) kunnen ongestoord rondlopen en spelen ook buiten. We kregen een keer nadat ze de gerechten door elkaar hebben gehaald (gerecht met pannenkoek of friet) gewoon nog een grote pannenkoek en bord friet erbij. perfecte plek om met kids toch uit eten te kunnen gaan.
jennichje K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
29-03-2017, inrichting en speelmogelijkheden zijn leuk, bediening is vriendelijk, muziek te hard. Pannenkoeken vielen ons tegen: spek/appel was koud, pannenkoek zelf niet luchtig maar taai,appel lag er bovenop en spek was miniem aanwezig, voor het kind spek/ rozijnen, spek ook hier nauwelijks aanwezig en de rozijnen waren er gewoon bovenop gelegd, niet meegebakken. Naturel kinderpannenkoek koud en niet krokant. Dan de volwassen pannenkoek met vulling, precies zoals ik het beschrijf: losse vulling in opgerolde niet lekkere pannenkoek. vulling ok.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ondanks slechte recensies, toch maar een keer geprobeerd. Kennelijk hebben ze er wat aan gedaan, want we hebben heerlijk gegeten, er was leuke bediening en niks van lange wachttijden gemerkt. Gelukkig maar, want nu kunnen we er vaker gaan eten.
Michele V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier fijn gegeten. De kinderen zijn alweer wat ouder, maar ook dan is het geen straf om hier te eten. Een fijne bediening en een goede sfeer.
Adriana W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Dit restaurant is natuurlijk een eldorado voor kinderen. Zowel binnen als buiten zijn leuke speelplekken en - toestellen voor kinderen beschikbaar, en alles dichtbij in het zicht van de ouders. De restaurantnaam 'Smullen en Spelen' had niet beter gekozen kunnen worden. Voor wie rustig een pannenkoek wil eten, is dit mogelijk niet de juiste plek. Maar wij, twee volwassenen én pannenkoekenfans, vonden het reuze gezellig en genoten daarbij van een warm zonnetje op het ruim opgezette en drukbezette terras. 'Smullen en Spelen' heeft een goede sortering aan pannenkoeken, met originele en lekkere ingrediënten. Slim idee om daarnaast ook je eigen pannenkoek te kunnen samenstellen. Wij kozen voor de classic (appel en rozijnen). Een voortreffelijk gebakken pannenkoek, het dunne knapperige randje rondom konden wij eveneens waarderen. Hebben we trouwens nog niet eerder zo gezien, maar goed gedaan! Leuk opgediend met warme stukjes appel en rozijnen bovenop, plus een kommetje lauwwarme appelsiroop erbij. Zo lusten wij er wel tien! Wij zeggen dan ook: graag tot ziens!
Ed M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wat een leuke tent! Locatie wellicht wat minder, maar daar merk je binnen niets van. Leuk spelen voor de kinderen, ruim, schoon en ook nog eens goed eten! Top!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Weer heerlijk gegeten hier! Nieuwe pannenkoeken en ook die zijn heerlijk! Bediening zeer gastvrij en vriendelijk! Echt een aanrader om hier te eten!!!!!!
Kinderen kunnen zich hier optimaal vermaken!
Angelien M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vanmiddag heerlijk gegeten bij Smullen en Spelen ... 1e keer ... maar zeker komen we terug ...
Zeer vriendelijk en empatisch personeel.
Maar dan het eten ... onvoorstelbaar. .
Ik koos voor de pannenkoek "Hasselbraam" ... wat 'n smaakexplosie ... echt geweldig ...
Heb er lang over gedaan ... omdat ik gewoon niet wilde dat ie snel op zou zijn ... die combinatie van ingrediënten. .. echt subliem. ..
Echt ... nog nooit zo'n lekkere pannenkoek gegeten ...
Mijn Husbubbie koos voor de "Huttenbouwer" en hij was al net zo enthousiast....
Echt een aanrader ...
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk en eerlijk eten, top locatie en goede bediening.
De speeltoestellen staan er ook goed bij..

We komen zeker terug !!
kamilk .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Lekere pannekoeken! Kies voral voorgedefineerde pannenkoeken ze hebben heerlijke combinaties. Ijs ook heerlijk van de ijssalon in Almere Buiten. Decor mag iets beter maar ja voor kinderen is het prima. Kienderhoek mag wel iets schoner.
Nadia G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Smullen en Spelen in Almere.
We konden makkelijk voor de deur parkeren ,wat prettig was omdat mijn moeder mobiel wat minder is. Vriendelijk ontvangst,gelijkvloers en ruim opgezet. De kaart is uitgebreid en genoeg keuze. Onze pannenkoek ,de smuller,was erg smakelijk en rijkelijk opgemaakt ,vullend en voldoende. Daar wij wat later kwamen ,hebben we nog een broodje met boter en olie voor genomen. Het brood was warm en bruin ,erg smakelijk . Bediening was vriendelijk ,beleefd en netjes. Er werd geregeld gevraagd tussendoor of hey goed was en of we nog iets wilde drinken. In totaal een gezellige avond ,en zullen wij het restaurant zeker aanbevelen .
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Op tweede Kerstdag lekker met onze zoon van 4 gegeten bij Smullen en Spelen. Een lekker Kerstmenu, vooraf verschillende gerechtjes op een plank (tapas-achtig). Daarna een prima pannenkoek. Voor onze zoon een kinderpannenkoek met van alles erop en eraan. En natuurlijk veel spelen in de speelruimte binnen. Eten goed, vriendelijke serveersters.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Pannekoeken lekker, speel mogelijkheden met kinderen ook goed alleen decor erg saai. Zeer ongezellige ruimte, erg afgelegen.....
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Een letterlijk en figuurlijk groots pannenkoeken restaurant. Heerlijk voor de kinderen, zowel binnen als buiten uitgebreide mogelijkheden om te spelen. We moesten ze echt aan tafel roepen om te komen eten. De pannenkoeken waren goed gebakken en prima van smaak. Voor de kinderen ook erg leuk versierd. Bediening is zeer vriendelijk. Een gelegenheid waar je met veel plezier met je (klein-) kinderen vaker naar toe gaat.
Twee kleine verbeterpunten/tips (op verzoek):
- we hebben even moeten wachten voor dat de laatste pannenkoek werd gebracht, borden waren wel voor verwarmd. Beter is pas uit te serveren als alle pannenkoeken van het gezelschap klaar zijn.
- de dames van de bediening hadden het ook op deze donderdagavond best druk, toch probeer oog te houden voor klanten die aandacht vragen, een knikje dat het gezien is is voldoende. Voor het betellen van ons tweede drankje hebben we veel moeite moeten doen.

Mee_Eter .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Samen met twee kinderen wezen eten. Binnen is het licht en ruim opgezet, je kan ook (overdekt) op het terras zitten. De speelhoek valt meteen in de smaak bij de jongste. De oudste stort zich op een computerspel. De bediening is vlot en vriendelijk. Na het drinken van de verse jus d’ Orange komt er een 'oer', een 'do it yourself' en een 'banaan met noten' pannekoek op tafel. De pannekoeken zijn goed gaar, niet te droog en rijkelijk belegd. Prima van smaak, voor de kinderen eigenlijk iets te groot. Na het eten en binnenspelen kan er ook nog buiten geravot worden. Helemaal leuk spelen in zo'n speeltuin die niet geheel gestructureerd is. Na een laatste kop cappuccino verlaten wij met een goed gevoel dit leuke restaurant.
Jacinta N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Wat een leuk, modern en ruim opgezet restaurant. De bediening is erg goed, kindvriendelijk en snel. De pannenkoeken zijn goed en gaar. Dat laatste maak je niet altijd mee. De ruimte om het restaurant is perfect en zorgt er voor dat je als ouder rustig kunt zitten en terwijl de kinderen zich erg goed vermaken. Echt een aanrader!