Smugglers Grill

Gevers Deynootweg 201 2586 HZ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Smugglers Grill

Smugglers Grill in Scheveningen is een gezellig restaurant waar je na een dagje uitwaaien op het strand kunt genieten van de heerlijke gerechten van de grill. Smugglers Grill is te vinden in het Carlton Beach Hotel. Ze hebben zowel vis als vlees gerechten en zelfs biologisch! Kom lekker eten bij Smugglers Grill en geniet van het uitzicht over het strand en de zee. We hopen u snel te mogen ontvangen!

Meer informatie over restaurant Smugglers Grill

Jouw recensie over het restaurant Smugglers Grill

Jo L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Als veganist is het niet makkelijk om iets van de menukaart te kiezen. Het zou een toevoeging zijn als er ook veganistische gerechten aangeboden zouden worden. Niet te vergeten om dit dan ook duidelijk kenbaar te maken op Social Media, lokale nieuwskanalen en andere advertentie manieren zodat de mensen die veganistisch zijn jullie weten te vinden. Dit uiteraard in samenwerking met Carlton Beach hotel. Wel mijn complimenten voor het verzorgen van een fruitsalade aangezien ik geen suiker mag eten. Ook hiervan vind ik dat een verse fruitsalade standaard op een menukaart zou moeten staan.
H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heel gezellig gegeten, lekker eten, leuke omgeving, prima bediening. Na een voorgerecht en hoofdgerecht konden we echt geen toetje meer kwijt, ruime porties, maar aangezien we flinke trek hadden, was dat helemaal geen probleem.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Reservering bevestigd maar in het geheel niet doorgekomen (onbegrijpelijk). Reservering via Internet werkt dus niet. U staat niet op de lijst antwoord dus. Wel soepel opgelost.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Inmiddels hebben we hier al 3 of 4 keer gegeten en in alle gevallen hebben we een goede, lekkere maaltijd gehad. Of het nou om vis of vlees gaat, de keukenbrigade weet er mee om te gaan. We komen hier graag terug.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
De Smugglers Grill is het restaurant van het Carlton Beach hotel. Hier een hamburger besteld, deze was redelijk. Wel wat aan de vette kant en bijzonder weinig groenten. Ook het dessert (cheese cake) was wat gedateerd, met name de garnering: kant-en-klaar saus uit een fles kan echt niet.

De bediening was verder erg vriendelijk, wel wat aan de trage kant. Al met al niet echt een reden hier nog een keer te eten, zeker gezien de prijzen die toch wel wat aan de hoge kant zijn voor hetgeen je krijgt.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
op zaterdagmiddag een lunch Het was stil wij waren toen nog de enige gasten. Geen probleem om te komen lunchen. we hadden een kaart en bestelde drankje. Verlegen en merkbaar onervaren....serveerster. Ik bestelde een clubsandwich, er stonden er op de kaart 2, de één beschreven met zalm de andere stond alleen klassiek. Bij het opnemen vroeg ik deze is met kip.....serveerster zei ja als dit erbij staat ??? Nee dat stond er niet bij, was een vraag !! Eigenlijk ketsen we lachen, was een zeer lief meisje en niks mis mee maar weinig tot geen ervaring.
we kregen 2de glas wijn, ze vroeg willen jullie een schoon glas of kan ik bijschenken? Ze had de wijn iet bij haar , een rare vraag en zei , nee een nieuw glas graag. Ik vind het geen probleem om 2e wijn in het zelfde glas te krijgen maar dat moet je gewoon doen en niet vragen zonder dat je fles bij je hebt!!!
De sandwich was lekker, de salade die besteld was ook.
Het was niet druk maar de bediening was moeilijk te traceren....
Dus eigenlijk eten was prima, de bediening iets minder.
Ttc E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Gisteren driegangenmenu gegeten. Carpacio en soepen ok.
hoofdgerechten wat vet hamburger en lasagna. Zalm wel erg veel graten.
Bij hamburger nauwelijks groente en alleen frites. Gepofte aardappel was op...
desserts choc taart en meringetaart. Nogal zwaar en meringue erg veel mangosiroop en geen schuim. Dame blanche ijs was met ijsstukken in....
overall redelijk. Sfeer vonden wij warm. Rook is hinderlijk.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Na een dagje shoppen in Den Haag, lekker gaan relaxen bij Carlton Beachclub aan het strand (onderdeel van Fletcher Hotel-Restaurant Carlton). Modern ingericht restaurant met beach-sfeer, met uitzicht over het strand. Als voorgerecht hadden we allebei de Carpaccio; het vlees had weinig smaak en leek uit de vriezer te komen. Jammer! Als hoofdgerecht had mijn vriend de Ossenhaas en ikzelf de Ravioli gevuld met bospaddenstoel en truffel. De Ravioli was lekker (voor mij iets te veel, maar liever te veel dan te weinig ;-) ). Toetje hadden we helaas geen ruimte meer voor. Op zich een leuk plekje, bediening is vriendelijk, maar het eten kan wel iets beter.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
3 gangen menu genomen
Voorgerecht carpaccio. iets te veel dressing, mar verder goede smaak
Hoofdgerecht prima gemaakte tournedos.
Als bijlage sla met ook weer te veel dressing en een echte papieren zak met heerlijke frites
Nagerecht ok
Bediening nog onervaren (werkstudent?). moet veel leren van de wijnen

Ligging mooi. Uitzicht op boulevard/strand van scheveningen

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Onderdeel van het Beachhotel en zoals zo vaak bij een hotel valt het tegen. Bediening chaotisch en amateuristisch, de helft van de avond bleef de tafel naast ons onafgeruimd ( geen smakelijk gezicht vuile borden en glazen). Drankjes traag bestelling verkeerd doorgegeven pf foutje van de keuken. Dan het eten. Garnalencocktail, ruim bemeten hoeveelheid Hollandse garnalen, whisky saus uit een fles, maar geheel redelijk. Carpacio weinig smaak, viel erg tegen. Entrecote redelijk van smaak en bereiding, portionering matig. Bijbehorende frites, pas nadat het meeste al op was.
Prijs/prestatieverhouding, beneden de maat.