Smugglers Grill

Gevers Deynootweg 201 2586 HZ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Smugglers Grill

Christian B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
De Smugglers Grill is het restaurant van het Carlton Beach hotel. Hier een hamburger besteld, deze was redelijk. Wel wat aan de vette kant en bijzonder weinig groenten. Ook het dessert (cheese cake) was wat gedateerd, met name de garnering: kant-en-klaar saus uit een fles kan echt niet.

De bediening was verder erg vriendelijk, wel wat aan de trage kant. Al met al niet echt een reden hier nog een keer te eten, zeker gezien de prijzen die toch wel wat aan de hoge kant zijn voor hetgeen je krijgt.
Netcees .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Hier gegeten met een gezelschap van 5 personen. Een deel van ons gezelschap woont op 200 meter afstand dus komen we hier wel vaker. Altijd een goed stuk vlees en de bediening is sympathiek en goed. Ook deze keer weer was mijn entrecôte eerder bleu dan saignant en dat is precies zoals ik het graag heb. De rest van het gezelschap was ook prima tevreden over gegrilde dorade en gegrilde garnalen. Hilarisch detail, toen er buiten de kaart om gevraagd werd om wat kaas na werd er een bakje met blokjes Beemster geserveerd dat kennelijk voorhanden is als borrelhapje.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
op zaterdagmiddag een lunch Het was stil wij waren toen nog de enige gasten. Geen probleem om te komen lunchen. we hadden een kaart en bestelde drankje. Verlegen en merkbaar onervaren....serveerster. Ik bestelde een clubsandwich, er stonden er op de kaart 2, de één beschreven met zalm de andere stond alleen klassiek. Bij het opnemen vroeg ik deze is met kip.....serveerster zei ja als dit erbij staat ??? Nee dat stond er niet bij, was een vraag !! Eigenlijk ketsen we lachen, was een zeer lief meisje en niks mis mee maar weinig tot geen ervaring.
we kregen 2de glas wijn, ze vroeg willen jullie een schoon glas of kan ik bijschenken? Ze had de wijn iet bij haar , een rare vraag en zei , nee een nieuw glas graag. Ik vind het geen probleem om 2e wijn in het zelfde glas te krijgen maar dat moet je gewoon doen en niet vragen zonder dat je fles bij je hebt!!!
De sandwich was lekker, de salade die besteld was ook.
Het was niet druk maar de bediening was moeilijk te traceren....
Dus eigenlijk eten was prima, de bediening iets minder.
Ttc E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Gisteren driegangenmenu gegeten. Carpacio en soepen ok.
hoofdgerechten wat vet hamburger en lasagna. Zalm wel erg veel graten.
Bij hamburger nauwelijks groente en alleen frites. Gepofte aardappel was op...
desserts choc taart en meringetaart. Nogal zwaar en meringue erg veel mangosiroop en geen schuim. Dame blanche ijs was met ijsstukken in....
overall redelijk. Sfeer vonden wij warm. Rook is hinderlijk.
Stewie .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Heerlijk relaxed gegeten bij smugglers, leuke gelegenheid met de juiste sfeer.
Van een heerlijke soep, naar een heerlijke bief die op de juiste manier, zoals vooraf kenbaar gemaakt, was klaargemaakt, naar een heerlijk ijsdessert.
Gastvrije bediening, maar de kaars waaide uit van de tocht.
Volgens personeel was dat de airco...
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Na een dagje shoppen in Den Haag, lekker gaan relaxen bij Carlton Beachclub aan het strand (onderdeel van Fletcher Hotel-Restaurant Carlton). Modern ingericht restaurant met beach-sfeer, met uitzicht over het strand. Als voorgerecht hadden we allebei de Carpaccio; het vlees had weinig smaak en leek uit de vriezer te komen. Jammer! Als hoofdgerecht had mijn vriend de Ossenhaas en ikzelf de Ravioli gevuld met bospaddenstoel en truffel. De Ravioli was lekker (voor mij iets te veel, maar liever te veel dan te weinig ;-) ). Toetje hadden we helaas geen ruimte meer voor. Op zich een leuk plekje, bediening is vriendelijk, maar het eten kan wel iets beter.
Jakob Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Ik heb hier erg veel gegeten omdat ik veel in het bijbehorende hotel heb verbleven. Het is een grill restaurant waar je goed kan eten. De opmaak van de gerechten is niet echt spannend maar het smaakt allemaal prima. De service is uitstekend. De aankleding is wel wat oubollig met rode velours gordijntjes voor de ramen. Minpuntje is dat wanneer er een stevige wind van zee komt de afzuiging boven de grill niet goed meer werkt en het restaurant blauw van de rook staat.
Diana1968 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
ben samen met mijn vrouw, bij de smugglers grill gaan eten , wij hadden een vouchter van een 3 gangen menu genomen. We hadden als voorgerecht carpaccio en een mosterdsoep was errug lekkeur! Hoofdgerecht prima gemaakte tournedos, met een frisse groene salade en frietjes met zelfgemaakte mayonaise. Nagerecht hmmm was heeeel lekker de brownie taart.
De ligging is perfect! Jammer dat het zo oud bollig is, maar dat maakt de sfeer heel gezellig.
vriendelijke bediening, heerlijk spontaan. 2 leuke spontane meiden stonden in de Grill, volgens mij was er eentje ervan jarig, ze werdt verwend door haar collega's, fijn om dat te zien, We hebben een heerlijke avond gehad, en het is zo fijn om te zien dat collega's goed kunnen samenwerken, een aanwinst voor het bedrijf! En betreft wijnen? Ja de * (jarige) wist ons een mooie wijntje voor te schenken. en kon ons precies vertellen waar de wijn vandaan kwam! Fleurie - echt een top wijntje!
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
3 gangen menu genomen
Voorgerecht carpaccio. iets te veel dressing, mar verder goede smaak
Hoofdgerecht prima gemaakte tournedos.
Als bijlage sla met ook weer te veel dressing en een echte papieren zak met heerlijke frites
Nagerecht ok
Bediening nog onervaren (werkstudent?). moet veel leren van de wijnen

Ligging mooi. Uitzicht op boulevard/strand van scheveningen

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Onderdeel van het Beachhotel en zoals zo vaak bij een hotel valt het tegen. Bediening chaotisch en amateuristisch, de helft van de avond bleef de tafel naast ons onafgeruimd ( geen smakelijk gezicht vuile borden en glazen). Drankjes traag bestelling verkeerd doorgegeven pf foutje van de keuken. Dan het eten. Garnalencocktail, ruim bemeten hoeveelheid Hollandse garnalen, whisky saus uit een fles, maar geheel redelijk. Carpacio weinig smaak, viel erg tegen. Entrecote redelijk van smaak en bereiding, portionering matig. Bijbehorende frites, pas nadat het meeste al op was.
Prijs/prestatieverhouding, beneden de maat.