Smouzen

Molenpoortstraat 35 7041 BE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Smouzen

Uitnodigende pitstop

Het woord “Smouzen” is een Achterhoekse uitdrukking voor smullen. En dat doe je hier zeker! De kleine kaart is voor de vegetariër, vleesliefhebber en viseter een waar genot. Grenzend aan de Montferlandse bossen is dit zeker een uitnodigende pitstop voor een heerlijk hapje en een drankje. Ook leuk zijn de tapas- en cocktailavonden, soms met live flamenco gitaarmuziek.

Meer informatie over restaurant Smouzen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dagelijks geopend vanaf 10:00 uur

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Victoria J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel gezellig, goed eten en heel vriendelijk personeel. We kwamen met onze AH restaurant kaart en kregen daarvoor een speciaal menu. Wij hebben hier vaker gegeten dus waren deze keer goedkoop uit.
danny N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Smouzen is een leuke en gezellige locatie waar je altijd vriendelijk wordt ontvangen. De service is goed en het eten erg lekker.
Jaqium H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Fijne bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Eten ziet er verzorgd uit en de kwaliteit is prima. Leuke sfeer en goed ingericht.
Wordt snel geholpen.
Karsten F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Nette bediening. Ook eigenaresse laat zich even zien aan tafel, leuk! Kwaliteit was zeer goed.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We werden hier voortreffelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. We kunnen dit aan iedereen aanbevelen ook nu de AH actie is beeindigd.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer prettige en vriendelijke bediening. Men dacht ook goed mee met de gluten en melkallergie; ook gerechten buiten de AH aktie werden
Lekker gegeten en een fijne avond gehad!
willyengelen E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben gisteren samen gegeten bi Smouzen, het eten was geweldig en de ontvangst en de bediening zijn perfect, gaan zeker zo snel mogelijk weer terug, vooral als het mooi weer is, dan kun je ook heerlijk op het
terras zitten, je kijkt dan uit over de markt.
Echt ik kan iedereen het restaurant aanbevelen, er zijn weinig locaties waar het eten zo perfect is.
domino71 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen. Menu keuze was wel beperkt. Een vriend wilde eigenlijk spare-ribs omdat dit dit bij anderen er zo lekker uit zag. Dit was geen probleem en kon hier ook uit gekozen worden.
Een vriendelijk en gastvrije bediening in een gezellig restaurant!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het restaurant is zeer centraal gelegen en goede parkeerfaciliteiten.
De ontvangst was hartelijk.
Het diner was overheerlijk en wij hebben een hele fijne aondgehad.

Groetjes,

Marti
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gezien de recensies hadden we er meer van verwacht. Nu was het erg druk waardoor alles wat langer duurde. Het personeel was verder wel vriendelijk/attent en kregen we meerdere keren de verontschuldiging dat het zo lang duurde.
Het eten vonden wij gewoon oké, niet zo bijzonder en voor de AH-actie een erg beperkte keus (zeker i.t.t. wat er op de sIte stond. De opmaak van de borden was wel erg aantrekkelijk/smaakvol (het oog wil tenslotte ook wat ????) maar qua smaak was het te gewoontjes/eenvoudig. M.n. mijn visstoofpotje viel tegen doordat verschillende stukjes vis erg droog waren en het geheel niet echt op een stoofpotje leek. De bij gerechten waren oké (al vonden wij de meloen in mayonaise niet lekker en ook niet gepast als 'rauwkost salade') en duurde de extra frietjes erg lang. De dessert keuze was beperkt tot een aparte koffie/thee of een verassing van de chef. Aangezien wij niet van een drankje houden als dessert was de keuze automatisch al uitgemaakt. Het dessert was oké ondanks dat het geen dessert naar keuze was.
De ambiance was erg sfeervol en gemoedelijk. Het feit dat is als rolstoeler goed onder de tafel kon en dat er een invalidentoilet aanwezig was vond ik ook een groot pluspunt.
E V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier wel eens echt heel lekker gegeten, maar dit keer was het een stuk minder. De (vaste) kok was er niet waardoor ik geen dieetwensen kon doorgeven. Het was er ook druk en erg rumoerig, dus gezellig een avondje kletsen was er niet bij. Ook moesten we lang wachten op alles, maar dat kwam denk ik door de drukte. Jammer..
Raimond H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heel lekker gegeten! Leuk aangekleed restaurant met supervriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader als je in 's-Heerenberg bent!
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
heerlijk ongedwongen sfeer
Sabrine N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Genoeg keuze op de kaart Vriendelijke bediening. Mooie locatie. Niks op aan te merken was en positieve ervaring.
margo E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een leuk café restaurant waar we nooit terecht zouden zijn gekomen zonder de ah-actie. Vriendelijke ontvangst, lunchen van de avondkaart, dat was wat we wilden. En dat was mogelijk. De mosterdsoep was heerlijk, de garnalencocktail was lekker maar het was meer een garnalensalade. Een sneetje geroosterd brood zou er wel bij passen. Het hoofdgerecht was verrassend: vlinderpasta met varkensmedaillons en champigons. Lekker! En aangeklede koffie is natuurlijk altijd lekker. Een adresje om terug te komen.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten was erg gezellig. Leuke ambiance en zeer vriendelijk personeel. Voor mij krijgt deze eetgelegenheid een dikke 10. N&Y
t.ruijsch3 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
goede accommodatie met vlotte vriendelijke bediening.
De prijs-kwaliteitverhouding was goed.
Parkeergelegenheid voldoende en gratis.
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Enige minpunt vond ik dat de keuze in werkelijkheid een stuk geringer was dan op de site van de AH restaurantactie stond.
JanTof .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker eten en drinken, enthousiaste bediening, vriendelijk en rekening houdend met de bezoeker. "Kan de volgende gang al doorkomen of wilt u liever even wachten?". Een van degenen die je bedient, neuriet en fluit tijdens het werk. Goed om te zien dat hij het naar zijn zin heeft, maar van ons hoeft het niet....:-)
Janderk B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
prima restaurant top locatie heerlijke gerechten vriendelijk geholpen en met een gezellige sfeer komen hier zeker terug