Smouzen

Molenpoortstraat 35 7041 BE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Smouzen

Uitnodigende pitstop

Het woord “Smouzen” is een Achterhoekse uitdrukking voor smullen. En dat doe je hier zeker! De kleine kaart is voor de vegetariër, vleesliefhebber en viseter een waar genot. Grenzend aan de Montferlandse bossen is dit zeker een uitnodigende pitstop voor een heerlijk hapje en een drankje. Ook leuk zijn de tapas- en cocktailavonden, soms met live flamenco gitaarmuziek.

Meer informatie over restaurant Smouzen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dagelijks geopend vanaf 10:00 uur

• Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heel vriendelijke ongedwongen ontvangst, Eten was zeer smakelijk. Er werd steeds gevraagd of je het volgende gerecht al wilde, of nog even wilde wachten. Voor herhaling vatbaar.
Ragonda W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Nadat mijn schoonmoeder bijna hetzelfde menu had gekozen met de ah 2e diner gratis en helemaal niet tevreden de deur uit was gegaan
Was het deze keer wel goed
Ik heb heerlijk gegeten
We wilden alleen wel een broodje vooraf nog bestellen en dat was allemaal wel moeilijk,dat was wel een beetje raar maar ook dat was goed gekomen
rik V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
gezellig stadje en Smouzen ligt aan het centrale plein waar je op het terras van de avondzon kunt genieten. De bediening vond ik heel vriendelijk
snoezelkok .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben gezellig gegeten. Gerechten waren lekker. Alleen vrij beperkt keus. 1 vlees 1 vis en 1 vegetarisch gerecht dat vond ik beperkt, maar het was wel lekker!
gerdabeerten .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk ,gezellig erg vriendelijk zeker een aanrader. Met zes personen uit eten geweest. Er werdt met iedereen rekening gehouden. de tijden tussen de gerechten kom men zelf indelen. Perfect.
janwavis1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellige accommodatie met vlotte en goede bediening. Zeer zeker ook buiten de AH actie om nog eens naar toe te gaan! Prima gerechten geserveerd.
M J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geen
Vvdruit .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Alleen jammer dat er geen karaf water geserveerd kan worden. Porties waren goed.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
prettige lokatie en super vriendelijke bediening.
Echt heel gezellig en gemoedelijk
het voorgerecht was super .en het hoofdgerecht zag er zeer verzorgd uit.
Maar ook zonder deze bonnen eet je daar prima qua prijs kwaliteit verhouding
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het is er super gezellig en het eten is super. het team van smouzen is geweldig en zorgen ervoor dat je je op je gemak voelt
daidje .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ontvangst was hartelijk, eten was lekker en gunstig tov prijs. Bediening was vriendelijk en hartelijk. Komen zeker weer terug.
Victoria J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel gezellig, goed eten en heel vriendelijk personeel. We kwamen met onze AH restaurant kaart en kregen daarvoor een speciaal menu. Wij hebben hier vaker gegeten dus waren deze keer goedkoop uit.
danny N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Smouzen is een leuke en gezellige locatie waar je altijd vriendelijk wordt ontvangen. De service is goed en het eten erg lekker.
Jaqium H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Fijne bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Eten ziet er verzorgd uit en de kwaliteit is prima. Leuke sfeer en goed ingericht.
Wordt snel geholpen.
Karsten F.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Nette bediening. Ook eigenaresse laat zich even zien aan tafel, leuk! Kwaliteit was zeer goed.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We werden hier voortreffelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. We kunnen dit aan iedereen aanbevelen ook nu de AH actie is beeindigd.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zeer prettige en vriendelijke bediening. Men dacht ook goed mee met de gluten en melkallergie; ook gerechten buiten de AH aktie werden
Lekker gegeten en een fijne avond gehad!
Alfons E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben gisteren samen gegeten bi Smouzen, het eten was geweldig en de ontvangst en de bediening zijn perfect, gaan zeker zo snel mogelijk weer terug, vooral als het mooi weer is, dan kun je ook heerlijk op het
terras zitten, je kijkt dan uit over de markt.
Echt ik kan iedereen het restaurant aanbevelen, er zijn weinig locaties waar het eten zo perfect is.
domino71 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH bonnen. Menu keuze was wel beperkt. Een vriend wilde eigenlijk spare-ribs omdat dit dit bij anderen er zo lekker uit zag. Dit was geen probleem en kon hier ook uit gekozen worden.
Een vriendelijk en gastvrije bediening in een gezellig restaurant!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het restaurant is zeer centraal gelegen en goede parkeerfaciliteiten.
De ontvangst was hartelijk.
Het diner was overheerlijk en wij hebben een hele fijne aondgehad.

Groetjes,

Marti