Smouzen

Molenpoortstraat 35 7041 BE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Smouzen

Uitnodigende pitstop

Het woord “Smouzen” is een Achterhoekse uitdrukking voor smullen. En dat doe je hier zeker! De kleine kaart is voor de vegetariër, vleesliefhebber en viseter een waar genot. Grenzend aan de Montferlandse bossen is dit zeker een uitnodigende pitstop voor een heerlijk hapje en een drankje. Ook leuk zijn de tapas- en cocktailavonden, soms met live flamenco gitaarmuziek.

Meer informatie over restaurant Smouzen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

In het seizoen dagelijks open. Vanaf 1 oktober maandags gesloten

Jouw recensie over het restaurant Smouzen

Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten prima prijs en kwaliteit
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Voorgerecht was een verscheidenheid van voorgerechtjes, was lekker maar (te) veel. Daardoor amper nog aan hoofdgerecht toegekomen, dat verder niet erg bijzonder was. Lekker flesje wijn erbij, jammer dat niet goed begrepen werd wat we wilden. Bediening was prettig en ambiance sloot aan op dorpje in de Achterhoek.
Freek T.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Goede ontvangst, vriendelijke bediening, nette inrichting. Gerechten, bijgerechten en dessert waren eenvoudig en niet bijzonder van smaak.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Wij hebben enorm genoten van alles. In de beoordeling kunnen wij echter niet exact aangeven hoe wij de wachttijd vonden. In overleg met ons werd heel goed op bepaalde momenten het volgende gerecht geserveerd. Ook dit was absoluut geweldig. Kortom.......Restaurant Smouzen is zeker aan iedereen aan te bevelen, wat wij ook zeker zullen doen.
gerdi B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prima !
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurantje!
We konden zelf ons tempo bepalen en aangeven dat we na het voorgerecht even wilde wachten tot het hoofdgerecht... De gerechten waren heerlijk en ook de bijgerechten prima, en ruim voldoende.
Daarnaast konden we zonder problemen onze hond meenemen.
Als we in de buurt zijn komen we hier graag terug.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten, maar het duurde wat lang allemaal .
Jantine V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker eten en super vriendelijke bediening.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Lekker gegeten en zeer warm en gastvrij onthaald
Christiane V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Gezellige sfeer
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker eten.
We kwamen met een kortingsactie via AH. Echter geen verschil in benadering door het personeel. Voor herhaling vatbaar.
Nicolien S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Erg vriendelijke bediening, eten was goed. En een leuke locatie. We hebben ons voorgenomen om nog eens te gaan. Hun home made appeltaart en monchou taart zijn aanraders.
Theko S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Met a.h.actie bij rest.smouzen gegeten.was heel lekker vooral de gebakken mosselen,die zie je niet zo vaak. Ook de heek was voortreffelijk en de ontvangst was aller vriendelijkst door het jonge personeel zeker een adres om terug te komen
Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fijn ontvangst. Zeer gastvriendelijk. Prettig plaatsje waar we zaten. Genoten van een heerlijk 3-gangen menu. Vriendelijke bediening. Zeer geslaagde avond gehad.
erma V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij komen geregeld bij smouzen. koffie drinken met een lekker groot stuk zelf gemaakt gebak. het personeel, waar onder de eigenaresse is erg vriendelijk. altijd tijd voor een praatje, gewoon gezellig, gemoedelijk. Heerlijk gegeten.
M E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het drie-gangen diner is absoluut geen €32,50 waard! Jammer dat er zand in de mosselen zat en het vlees niet gaar was. Een koffie van het huis zou een aardig gebaar zijn geweest. Bediening was verder prima en vriendelijk.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Topavond gehad bij Smouzen! We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed. Het restaurant is sfeervol ingericht.
Frieda N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We heerlijk gegeten. Je kon kiezen uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten. De ruimte waarin we zaten was gezellig met ruime afstand tussen de verschillende tafels. Het personeel is zeer vriendelijk.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Wij hebben 1 uur van tevoren geboekt bij Smouzen. Toen wij aankwamen was het restaurant gesloten. Volgende dag even langs gegaan om dat wij dachten dat wij de verkeerde dag geboekt hadden. Dat was niet het geval wij hadden een mail van hun gemist. Deze daarna gelezen, dat ze hun verontschuldigen aanboden omdat ze door omstandigheden gesloten waren. Bij een volgend bezoek zouden ze het goed maken, helaas voor ons zat de vakantie erop. Mochten wij daar nog een keer komen gaan wij daar zeker eten, of dan de aanbieding nog geld. Wat ons betreft keurig afgewerkt.
ingridvanmill .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met de AH dinerkortingskaart. Smakelijk gekruide mosselen als voorgerecht, een goede mixed grill met knapperige bijgerechten en en mijn man genoot van de van gebakken heek met pasta. .Als toetje een voortreffelijk uniek "gebakje". Alle lof voor de vriendelijke en attente bediening. Een aanrader