Smouzen

Molenpoortstraat 35 7041 BE 's-Heerenberg Nederland Kaart

Over het restaurant Smouzen

Uitnodigende pitstop

Het woord “Smouzen” is een Achterhoekse uitdrukking voor smullen. En dat doe je hier zeker! De kleine kaart is voor de vegetariër, vleesliefhebber en viseter een waar genot. Grenzend aan de Montferlandse bossen is dit zeker een uitnodigende pitstop voor een heerlijk hapje en een drankje. Ook leuk zijn de tapas- en cocktailavonden, soms met live flamenco gitaarmuziek.

Meer informatie over restaurant Smouzen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

In het seizoen dagelijks open. Vanaf 1 oktober maandags gesloten

Jouw recensie over het restaurant Smouzen

Yolanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Fijn ontvangst. Zeer gastvriendelijk. Prettig plaatsje waar we zaten. Genoten van een heerlijk 3-gangen menu. Vriendelijke bediening. Zeer geslaagde avond gehad.
erma V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij komen geregeld bij smouzen. koffie drinken met een lekker groot stuk zelf gemaakt gebak. het personeel, waar onder de eigenaresse is erg vriendelijk. altijd tijd voor een praatje, gewoon gezellig, gemoedelijk. Heerlijk gegeten.
M E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het drie-gangen diner is absoluut geen €32,50 waard! Jammer dat er zand in de mosselen zat en het vlees niet gaar was. Een koffie van het huis zou een aardig gebaar zijn geweest. Bediening was verder prima en vriendelijk.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Topavond gehad bij Smouzen! We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed. Het restaurant is sfeervol ingericht.
Frieda N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We heerlijk gegeten. Je kon kiezen uit meerdere voor-, hoofd- en nagerechten. De ruimte waarin we zaten was gezellig met ruime afstand tussen de verschillende tafels. Het personeel is zeer vriendelijk.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Wij hebben 1 uur van tevoren geboekt bij Smouzen. Toen wij aankwamen was het restaurant gesloten. Volgende dag even langs gegaan om dat wij dachten dat wij de verkeerde dag geboekt hadden. Dat was niet het geval wij hadden een mail van hun gemist. Deze daarna gelezen, dat ze hun verontschuldigen aanboden omdat ze door omstandigheden gesloten waren. Bij een volgend bezoek zouden ze het goed maken, helaas voor ons zat de vakantie erop. Mochten wij daar nog een keer komen gaan wij daar zeker eten, of dan de aanbieding nog geld. Wat ons betreft keurig afgewerkt.
ingridvanmill .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met de AH dinerkortingskaart. Smakelijk gekruide mosselen als voorgerecht, een goede mixed grill met knapperige bijgerechten en en mijn man genoot van de van gebakken heek met pasta. .Als toetje een voortreffelijk uniek "gebakje". Alle lof voor de vriendelijke en attente bediening. Een aanrader
Nanno S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Geweldige service en heerlijk gegeten, niets was de bediening te veel. Kon bijbestellen wat je wilde en werd direct gebracht
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Rundvlees salade zoals grootmoeder ze maakte. Was niet wat wij ervan verwacht hadden. Door eigenaresse werd er ook geen compensatie geboden. Zeer teleurstellend. Wij zullen niet meer gaan eten bij smouzen.
Beste Ans,

je schrijft een recensie over Smouzen en de salade, die niet voldeed aan jouw verwachtingen, Het is erg jammer dat iets niet voldoet aan een verwachting! Vervolgens schrijf je dat je een compensatie had verwacht van de eigenaresse en dit niet kreeg. Je sluit af met de opmerking dat je niet meer gaat eten bij Smouzen. Dat vinden wij dan wel erg jammer.

Als iets niet voldoet aan jouw verwachting, wil dat niet zeggen dat iets slecht of fout is, alleen maar dat jij iets anders verwacht hebt. De kans dat iemand teleurgesteld wordt omdat deze persoon een verwachting heeft, is erg groot. We beseffen dat schrijven "zoals grootmoeder hem maakte" een verwachting creëert, echter zoals MIJN grootmoeder hem maakte zal anders zijn dan zoals JOUW grootmoeder hem maakte. Wij kunnen niet compenseren omdat mensen iets anders verwachten. We compenseren wel als iet fout of slecht is.We hopen ten zeerste dat je er nog eens over nadenkt of je niet toch Smouzen nog een keer wilt bezoeken. Dus graag tot ziens!
Martha R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vriendelijke bediening lekker eten, prima dus....
Annet K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
we hebben heerlijk gegeten was allemaal naar wens extra aandacht voor de gerechten was steeds netjes opgemaakt net een tintje extra zoals het steeds geserveerd werd. Was erg goed netjes en lekker
Henk T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Geweldig gegeten, prima ontvangst en goed en vriendelijk personeel. Wij komen zeer zeker nog eens vaker bij Smouzen. Ga zo door.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heel vriendelijke ongedwongen ontvangst, Eten was zeer smakelijk. Er werd steeds gevraagd of je het volgende gerecht al wilde, of nog even wilde wachten. Voor herhaling vatbaar.
Ragonda W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Nadat mijn schoonmoeder bijna hetzelfde menu had gekozen met de ah 2e diner gratis en helemaal niet tevreden de deur uit was gegaan
Was het deze keer wel goed
Ik heb heerlijk gegeten
We wilden alleen wel een broodje vooraf nog bestellen en dat was allemaal wel moeilijk,dat was wel een beetje raar maar ook dat was goed gekomen
rik V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
gezellig stadje en Smouzen ligt aan het centrale plein waar je op het terras van de avondzon kunt genieten. De bediening vond ik heel vriendelijk
snoezelkok .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben gezellig gegeten. Gerechten waren lekker. Alleen vrij beperkt keus. 1 vlees 1 vis en 1 vegetarisch gerecht dat vond ik beperkt, maar het was wel lekker!
gerdabeerten .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk ,gezellig erg vriendelijk zeker een aanrader. Met zes personen uit eten geweest. Er werdt met iedereen rekening gehouden. de tijden tussen de gerechten kom men zelf indelen. Perfect.
janwavis1 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellige accommodatie met vlotte en goede bediening. Zeer zeker ook buiten de AH actie om nog eens naar toe te gaan! Prima gerechten geserveerd.
M J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geen
Vvdruit .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prima restaurant. Vriendelijke bediening. Alleen jammer dat er geen karaf water geserveerd kan worden. Porties waren goed.