Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Smook

Dick D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een restaurant waar we steeds blijven terug komen. leuke gezellige inrichting , nette bediening.
Maar wat toch altijd HET belangrijkste is .....wat er vanuit de keuken op je bord verschijnt.
Moet ik toch een cijfer geven dan..... een dikke NEGEN (9)
m.j. V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Al een keer eerder gegeten bij Smook en dat is goed bevallen. Deze keer met familie (vanwege de verjaardag van mijn man) en helaas viel dat behoorlijk tegen.
De ontvangst etc was prima en hartelijk. Na wat brood met smeersels werd het voorgerecht geserveerd; de smaak was op zich prima echter het werd geserveerd op werkelijk steenkoude borden waardoor het gerecht inboette qua smaak. Wij hebben dit direct aangegeven bij de bediening en gevraagd of hier met het hoofdgerecht rekening mee te houden. Dit werd ons verzekerd. Helaas waren ook bij het hoofdgerecht de borden koud. De vissoep was zo koud dat we deze teruggestuurd hebben. De serveerster heeft ons aangehoord en riep dat zij haar leidinggevende zou sturen. Na 10 minuten kwam deze aan onze tafel en hebben wij de situatie uitgelegd. Intussen was er natuurlijk wel al gegeten maar met minder enthousiasme. Als genoegdoening werd een fles wijn aangeboden. Om het niet op het spits te drijven hebben wij deze geaccepteerd. Beneden was de ruimte afgehuurd voor een feest, wij vermoeden dat de keuken alle drukte niet aankon. Al met al een flinke deceptie.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben hier al eerder gegeten en het was wederom gezellig, bediening correct en behulpzaam. Het eten was prima.
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Voor ons de eerste keer bij Smook. Entourage deed een beetje kil aan maar wellicht kwam dit doordat het niet erg druk was. Kan mij zo voorstellen dat bij een wat betere bezetting er een andere sfeer ontstaat. Wij namen als hoofdgerecht de rib-eye en tournedos en beide waren fantastisch. Bediening dik in orde en zeker voor de rib-eye gaan zij mij vaker terugzien.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima ervaring. Gezellig.
Gemma K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker eten, voor mij was het personeel te pushy en de setting te rumoerig.
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten met de ah restaurant actie.
We konden kiezen uit de gerechten.
De bediening was vriendelijk en heel attent.
Het restaurant ligt op een mooie plek aan de haven van Oud Beijerland.
Wij komen hier zeker terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Niets op aan te merken. Het eten was prima!
Gezelligh .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na eerdere uitstekende ervaringen, weer gegeten bij Smook. Nu zaten we op de bovenverdieping. Zowel boven al beneden zat het restaurant vol. Het voorgerecht was prima. Hoewel het hoofdgerecht er prima uitzag, was het lauw en de erbij geserveerde frites ronduit koud (een klacht die we links en rechts naast ons ook hoorden en er gingen zelfs complete menu’s terug. Het nagerecht was zichtbaar bij elkaar gekwakt en een daarna bestelde kop koffie is nooit meer gekomen (was overigens wel orde rekening terecht gekomen). Volgens ons is een enorme let op voor Smook “ga niet aan je eigen succes ten onder”
piet L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie en weet niet of dit van invloed is geweest op de kwaliteit van het hoofdgerecht. De halve kip ( 3 x ) was van binnen niet gaar en de buitenkant was gedeeltelijk verbrand.
Het bedienend personeel heeft ons ter genoegdoening een extra koffie aangeboden.
Ook de aankledng van het restaurant doet erg kantineachtig aan en daardoor is het gekakel van alle gasten zeer storend. Mogelijk ligt het aan onze leeftijd( + 70) maar dit mag onze gezellige avond niet verstoren.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben er gegeten via de AH actie. De sfeer was gezellig druk en informeel. Lekker gegeten en het personeel was snel en zeer vriendelijk. We komen zeker nog een keertje terug.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Was weer reuze gezellig én heel lekker. Op naar de volgende keer SMOOK!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goed ontvangen, lekker gegeten zeker voldoende. Alleen misschien een tip dat personeel een eigen deel van de zaak doen, nu 3x hetzelfde gevraagd door meerdere personen. Zeker de moeite waard voor een volgende keer.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Naar aanleiding van een eerder bezoek zijn we hier wezen eten via de AH actie. Hiervoor was speciaal een 3-gangen keuze menu samengesteld voor een vaste mooie prijs (handig dat je vooraf weet waar je aan toe bent)! We hadden ook de keus uit vis of vlees van de dag. Ik heb gekozen de laatste; een sukade. Het vlees was heerlijk mals en de garnering was lekker winters met een stoofpeertje erbij. M'n vriend heeft voor de gegrilde halve kip gekozen, deze was ook lekker mals. Daarnaast lekkere koolsalade en friet met schil als bijgerecht. Verder is als voorgerecht de zalmtartaar echt een aanrader, maar de ossenhaas carpaccio was ook heerlijk! De toetjes waren ook verrukkelijk (passievrucht taartje en kletskop parfait)! Kortom wij hebben heerlijk gegeten voor een hele leuk prijs en komen zeker terug!
Nel Van I.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goed verzorgd, ook bij dieetvragen.
Gezellig ingericht.
Vlotte bediening.
Gezellig druk.
Kortom, geslaagd en een aanrader.
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten was prima, zonder poespas, gewoon lekker. Het personeel straalde professionaliteit uit, was vriendelijk en correct.
Cengiz K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuke sfeervolle tent met lekkere gerechten. Wij hebben er met AH actie heerlijk gegeten van het samengestelde menu, deze wijkt niet af van het gewone menu.
Lieselotte S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten en prachtig opgemaakte borden. Super vriendelijke bediening! Aanrader om hier te eten!
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk. Het was ook gezellig druk.
Helaas had de bediening wat haast en als we zelf niet op de rem hadden getrapt waren we binnen een uurtje alweer buiten geweest.
Verder waren ze wel heel vriendelijk.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lamsrack en Tournedos hebben we op en dit was uitmuntend. Was druk en hadden de laatste tafel gelukkig. Carnivoren kunnen hier echt genieten. Aanrader.