Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

Levendig
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gisteravond hier met 6 personen gegeten.
Ontvangst erg vriendelijk en attent.
Dame die ons heel de avond bediende erg attent en grappig.
Mijn man had een Hamburger die niet helemaal gaar was van binnen het was geen gewone hamburger mar en hele dikke dus wel logisch.
De dame nam hem mee terug en het werd geregeld we kregen een drankje van het huis voor het wachten.
de Hamburger was er lekker.
We waren van de AH actie en hadden erg veel keus voor, hoofd en dessert.
En ze deden ook niet moeilijk met een ander dessert.
Ze hadden vanille ijs met chocolade en daarover warme chocolade het was om te smullen heerlijke chocolade.
Verder was alles erg lekker en mooi opgemaakt.
Leuke zaak we komen zeker nog eens terug en hebben een gezellige avond gehad.
acvandenhout .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gegeten met gebruikmaking van AH restaurantactie. Er was een speciaal keuze menu gemaakt met vlees of vis. Wij hebben gekozen voor vlees (kalfsvlees) . Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren verrassend lekker.
Tel daarbij de enthousiaste en vriendelijke bediening en de ingrediënten voor een geslaagde avond waren zeker aanwezig. Wij hebben genoten.
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Een 3-gangen menu met vooraf een schaal met knoflookbrood. Kwaliteit van het vlees (ossenhaas carpaccio, eendenbout, halve kip) was echt uitstekend. Toetje was achteraf wat veel, we hebben het beide niet op kunnen krijgen. Ontzettend vriendelijk & gemotiveerd personeel en een hele relaxte sfeer. Inrichting van top tot teen smaakvol en passend. We komen zeker terug!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
prima menukaart met voldoende keuze Ook kindermenu.
Het eten was prima en de bediening uitstekend En dit allemaal. Twee huizen verder waar je vroeger woonde. De inrichting is sober maar sfeervol
Ushi53 K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontvangst was allerhartelijkst, eten was lekker, de tijden tussen de gerechten redelijk. Toch was er 1 ding wat mij echt stoorde en dat was de akoestiek.
Het is één grote ruimte, waarin zoveel mogelijk tafeltjes zijn geplaatst met als gevolg dat het een kakafonie is van geluiden en je werkelijk waar elkaar zeer moeilijk kan verstaan.
Hier valt nog wel winst te behalen!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Smook is een modern, maar toch gezellig restaurant om lekker te eten. Er wordt gescoord met de details, zoals het gebruik van een plankje als menu kaart. We hebben ook niet de negatieve ervaringen gehad met de bediening zoals anderen beschrijven - bij ons was het juist zeer openhartig en vriendelijk; zeker een reden om terug te komen.

Gelukkig is de kwaliteit van het eten daar ook naar. De gerechten zijn groot en divers genoeg. De eendenbout was boterzacht door de bereiding in het eigen vet, en had ook een volle smaak. De hamburger was wat aan de grote kant om te eten, en had een wat sterkere saus mogen hebben. De burger zelf was wel mals en goed te onderscheiden van de rest. Het dessert van creme brûlée had een goed krokant korstje, maar was net iets te vloeibaar van textuur.

Alsnog is het totaalplaatje zeer positief, en komen wij graag nog een keer terug.
Jeannette54 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier valt nog wel winst te behalen!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker eten, sfeervol interieur, vriendelijke en snelle bediening, helemaal top!!! Wij komen zeker terug en zeker een aanrader!
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Mijn partner was jarig en we wilden wat eerder komen dan afgesproken, dat was totaal geen probleem, we werden hartelijk ontvangen, het personeel had zelf amper tijd om te eten maar dat interesseerde hen niet, service was het belangrijkste, zeer goede gerechten met de AH-actie, er werd geen onderscheid gemaakt en we hadden een fantastische avond. Er was een speciaal plankje gemaakt met waar we uit konden kiezen: dat waren hele lekkere gerechten van hoge kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!!
franklin B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Na alle positieve commentaren te hebben gelezen waren we dermate benieuwd dat we ook een tafel hebben gereserveerd bij SMOOK. We hebben ons laten verleiden om vooraf knoflookbrood te nemen, een voorgerecht en een hoofdgerecht. Dat hadden beter niet gedaan. Alle gerechten waren prima, lekker en leuk gepresenteerd, maar het was veel teveel voor ons. Dat is dan weer een beetje jammer omdat het een beetje het plezier van het laatst genoten gerecht wegneemt. Desalniettemin was het een positieve ervaring en komen we op korte termijn weer terug, de reservering is alvast gemaakt.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hier gegeten met AH restaurantactie. Aardig restaurant. Bediening was wat rommelig.
Eten met een allergie is goed mogelijk, maar opletten blijft nodig.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben er samen gegeten met de AH actie. Het eten was super!!! Complimenten aan de keuken. Ook het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker terug en raden dit restaurant aan!!
ger N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prima gegeten, ga beslist nog eens terug.
Silvia H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De menu kaart voor AH actie vonden we divers met veel keuze. Het eten was erg lekker en van goede kwaliteit.
De gasten die van de gewone kaart konden kiezen hadden nog meer keuze, we zijn benieuwd wat daar allemaal opstaat. Dus gaan we zeker nog een keer eten. Het was de moeite waard om vanuit Spijkenisse naar dit restaurant te rijden.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Samen met m'n vriendin gegeten hier. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Het was allemaal erg lekker, goede service en een mooie inrichting, komen hier zeker nog eens terug!
Paula G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Super goede , snelle en zeer vriendelijke bediening.
Het eten was zeer goed .
Erg gezellig qua sfeer en inrichting.
Hier gaan we zeker nog vaker eten
Jepie B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke trendy zaak. Aanwinst voor Oud-Beijerland. Drankjes wel aan de dure kant. Vind het altijd een beetje maf dat je voor frites apart moet betalen, hoewel €1,75 is niet al te duur.
j.verheul15 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Was erg druk en daardoor erg veel lawaai waardoor wij elkaar moeilijk konden verstaan.
Vooraf brustiek brood met boter en tapenade besteld, brood was erg lekker alleen de boter was veel te koud niet smeerbaar.
Voor gerecht licht gerookte graved lachs was erg lekker, hoofd gerecht eendebout met zuurkool was ook heel smaakvol.
Nagerecht kaasplankje ook veel te koud geserveerd,waardoor de smaak van de kaas minder tot zijn recht kwam.
marit L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een gezellig, sfeervol restaurant. Alsof je in een woonkamer zit. Heel apart maar ook heel gezellig. Met heerlijk eten en elke gang zag er weer even prachtig uit! We gaan zeker een keer terug
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met vier personen op 17 oktober via de AHactie bij Smook gegeten. Modern, warm ingericht restaurant. Prima bediening en erg lekker eten, ook voor de vegetariër. Enig minpuntje was de hoeveelheid vlees , dat had wat meer mogen zijn. En erg leuk dat er na het eten een praatje met ons werd gemaakt. Het is dik voor elkaar bij Smook, we komen zeker terug !