Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

• MasterCard , Pin , Visa card
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de vierde of vijfde keer bij Smook gegeten. Ons enthousiasme begint wat minder te worden. Deze keer met de AH actie gegeten. Er stond dit keer geen vegetarisch gerecht op de kaart. Het vegetarisch hoofdgerecht was paprika gevuld met citroenrisotto. Een tegenvaller. Het was erg weinig, de rijst was droog (was dit wel risotto ??) en dan geserveerd op twee platte puntpaprika's. CItroen hebben we niet geproefd. Andere gerechten waren o.k.
Vis van de dag iets te gaar. Dessert was prima. Wachttijden lang. We hebben voor drie gangen van 18 uur tot 20.45 aan tafel gezeten. Door de AH actie was het prijstechnisch gezien wel in orde.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op een zonnige middag beland op het terras in de steeg bij Smook. Heel netjes. Was nog niet druk. Eerst genoten van een drankje daarna alleen hoofgerecht gegeten. Zalmmoot en tournedos, niets mis mee. Bediening is attent en alert. Restaurant aan de binnezijde niet echt kunnen beoordelen, gaan we op later moment nog doen.
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was heerlijk maar het personeel was vooral geweldig. Vriendelijk, correct en ook niet te stijf. Top restaurant!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was weer erg lekker! Er liep genoeg personeel rond en onze glazen gevuld ;)
En met de Ah restaurant actie hadden we genoeg keus.
mracke .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Sfeervolle omgeving met correcte en attente bediening. Er werd goed meegedacht aan een lactose-vrij menu. Vlees en vis waren van uitstekende kwaliteit alleen waren de gerechten qua smaak nogal flauw. De koks mogen wat meer lef tonen met kruiden!
jb V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
vanavond gegeten met voordeel bonnen. De kwaliteit van het eten was echt prima. We hebben lekker zitten eten in een gezellige sfeer. Beetje merkwaardig dat de reactie van de bediening toe we deze er op wezen dat de tht datum van het flesje drinken was verstreken. De bediening reageerde zo van 'nou en?' Dat was het enige minpunt.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was prima.
Vriendelijke bediening.
Een minpuntje is de tocht daardoor minder aangenaam.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker eten in een prachtig ingericht restaurant, prijs kwaliteit verhouding is verbazingwekkend! Absoluut kom ik nogmaals terug
John H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
ribs echte lekker
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Sfeer was erg leuk. Beetje overenthousiaste bediening... Leuke kaart waarbij rekening wordt gehouden dat de één wat meer wil eten dan de ander en waarbij bijgerechten allemaal los moeten worden besteld zodat je die kan afstemmen op je eigen smaak. Vooraf bestelden wij brood met smeersels. De smeersels waren erg lekker maar het brood was weinig en keihard. Niet zo'n goed begin dus. Wij hadden als hoofdgerecht de hamburger Smook, de Italian hamburger en de halve kip met rum en limoen. Alle gerechten waren heerlijk! Goed van smaak en van hoeveelheid. We hadden daarbij patatjes, de spinazie en de groene salade. Behalve het feit dat er bijna geen groen in de groene salade zat was alles erg lekker. Voor herhaling vatbaar dus...
elma P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Lekker gegeten en leuke bediening. Het restaurant ziet er erg netjes uit en mooi ingericht.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten!
Lekker gegeten! Leuk interieur en aardig personeel!
Zeker aan te raden! Zowel voor groepen als met z'n 2e!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Hamburg Smook....jammer dat de uien 'verbrand waren, dat mag echt niet! Service is op orde en de zaak ziet er mooi en smaakvol ingericht uit!
Anemoon S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Mooi ingerichte zaak, goede bediening. We komen zeker nog een keer terug!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk gewoon goed, eten goed en mooi opgemaakt, personeel vriendelijk, sfeer lekker gemoedelijk, heel relaxed....
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk thema, leuke sfeer en altijd zeer attente en vriendelijke bediening. Welkome aanvulling in het aanbod van de Hoeksche Waard.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gezellig restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Komen zeker snel terug.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
1 minpuntje, geen verse jus d'orange
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten, erg mooie stijlvolle inrichting!
Het eten was ook zeer goed, de carpaccio is een aanrader!
Enige punt van kritiek is de bediening,word slecht geanticipeerd op de wensen van de klant. Weet niet of het kwam omdat we boven zaten of ze de drukte niet aankonden?
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vanavond hier gegeten en gekozen voor het speciale Valentijn menu. Was van begin tot jet eind top. Lekkere wijn, goede sfeer en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar!!