Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Smook

Gezelligh .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Na eerdere uitstekende ervaringen, weer gegeten bij Smook. Nu zaten we op de bovenverdieping. Zowel boven al beneden zat het restaurant vol. Het voorgerecht was prima. Hoewel het hoofdgerecht er prima uitzag, was het lauw en de erbij geserveerde frites ronduit koud (een klacht die we links en rechts naast ons ook hoorden en er gingen zelfs complete menu’s terug. Het nagerecht was zichtbaar bij elkaar gekwakt en een daarna bestelde kop koffie is nooit meer gekomen (was overigens wel orde rekening terecht gekomen). Volgens ons is een enorme let op voor Smook “ga niet aan je eigen succes ten onder”
piet L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie en weet niet of dit van invloed is geweest op de kwaliteit van het hoofdgerecht. De halve kip ( 3 x ) was van binnen niet gaar en de buitenkant was gedeeltelijk verbrand.
Het bedienend personeel heeft ons ter genoegdoening een extra koffie aangeboden.
Ook de aankledng van het restaurant doet erg kantineachtig aan en daardoor is het gekakel van alle gasten zeer storend. Mogelijk ligt het aan onze leeftijd( + 70) maar dit mag onze gezellige avond niet verstoren.
marja.mann .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We hebben er gegeten via de AH actie. De sfeer was gezellig druk en informeel. Lekker gegeten en het personeel was snel en zeer vriendelijk. We komen zeker nog een keertje terug.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Was weer reuze gezellig én heel lekker. Op naar de volgende keer SMOOK!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goed ontvangen, lekker gegeten zeker voldoende. Alleen misschien een tip dat personeel een eigen deel van de zaak doen, nu 3x hetzelfde gevraagd door meerdere personen. Zeker de moeite waard voor een volgende keer.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Naar aanleiding van een eerder bezoek zijn we hier wezen eten via de AH actie. Hiervoor was speciaal een 3-gangen keuze menu samengesteld voor een vaste mooie prijs (handig dat je vooraf weet waar je aan toe bent)! We hadden ook de keus uit vis of vlees van de dag. Ik heb gekozen de laatste; een sukade. Het vlees was heerlijk mals en de garnering was lekker winters met een stoofpeertje erbij. M'n vriend heeft voor de gegrilde halve kip gekozen, deze was ook lekker mals. Daarnaast lekkere koolsalade en friet met schil als bijgerecht. Verder is als voorgerecht de zalmtartaar echt een aanrader, maar de ossenhaas carpaccio was ook heerlijk! De toetjes waren ook verrukkelijk (passievrucht taartje en kletskop parfait)! Kortom wij hebben heerlijk gegeten voor een hele leuk prijs en komen zeker terug!
Nel Van I.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Goed verzorgd, ook bij dieetvragen.
Gezellig ingericht.
Vlotte bediening.
Gezellig druk.
Kortom, geslaagd en een aanrader.
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten was prima, zonder poespas, gewoon lekker. Het personeel straalde professionaliteit uit, was vriendelijk en correct.
Cengiz K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuke sfeervolle tent met lekkere gerechten. Wij hebben er met AH actie heerlijk gegeten van het samengestelde menu, deze wijkt niet af van het gewone menu.
Lieselotte S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten en prachtig opgemaakte borden. Super vriendelijke bediening! Aanrader om hier te eten!
Diane M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het eten was heerlijk. Het was ook gezellig druk.
Helaas had de bediening wat haast en als we zelf niet op de rem hadden getrapt waren we binnen een uurtje alweer buiten geweest.
Verder waren ze wel heel vriendelijk.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lamsrack en Tournedos hebben we op en dit was uitmuntend. Was druk en hadden de laatste tafel gelukkig. Carnivoren kunnen hier echt genieten. Aanrader.
j.bokx4 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Je kunt heerlijk eten bij Smook. De bediening is super.De inrichting netjes. We gaan zeker nog een keer terug.
Een minpuntje; als je binnenkomt is niet duidelijk of je naar boven moet of dat je plek beneden is gereserveerd.
NE P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het hoofdgerecht koelde erg snel af. Misschien een tip voorverwarmde borden gebruiken.
De bediening was goed.
..............
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Smook ! Heel vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Wij gaan hier zeker vaker eten !!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten, en de bediening is hardstikke goed. Gezellig en vriendelijk.
Als de bediening je nog herkent van de week ervoor dan heb je het goed gedaan.
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vlotte en zeer oplettende bediening. Goede en duidelijke kaart. De naam van deze zaak vraagt om het eten van grillgerechten, die dan ook zeker aan te raden zijn. Het systeem van zelf samenstellen van het hoofdgerecht door alle bijgerechten los bij te bestellen geldt tegenwoordig in veel restaurants..Zo ook hier. Hoewel dit de prijs iets vertekent is de prijs / kwaliteit verhouding goed.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prima! Lekker gegeten en een prima sfeer! De bediening is vriendelijk en niets is te veel, advies over gerechten prima! We hebben hier al vaker gegeten écht een aanbeveling waard!
moosjeseb .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijk personeel, leuke ambiance en heerlijk gegeten. Personeel dacht ook mee omdat mijn echtgenoot lactoce intolerantie heeft.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst door de dames
Vlotte bediening en in voor een grapje.
Uitstekend eten, goede wijn.
Geen te lange wachttijd tussen de gangen, precies goed.
Kortom SMOOK in Oud Beijerland is een aanrader!!