Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Paula G.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Parklaan 28 B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuke trendy zaak. Aanwinst voor Oud-Beijerland. Drankjes wel aan de dure kant. Vind het altijd een beetje maf dat je voor frites apart moet betalen, hoewel €1,75 is niet al te duur.
J.verheul15 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Was erg druk en daardoor erg veel lawaai waardoor wij elkaar moeilijk konden verstaan.
Vooraf brustiek brood met boter en tapenade besteld, brood was erg lekker alleen de boter was veel te koud niet smeerbaar.
Voor gerecht licht gerookte graved lachs was erg lekker, hoofd gerecht eendebout met zuurkool was ook heel smaakvol.
Nagerecht kaasplankje ook veel te koud geserveerd,waardoor de smaak van de kaas minder tot zijn recht kwam.
Marit L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een gezellig, sfeervol restaurant. Alsof je in een woonkamer zit. Heel apart maar ook heel gezellig. Met heerlijk eten en elke gang zag er weer even prachtig uit! We gaan zeker een keer terug
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Met vier personen op 17 oktober via de AHactie bij Smook gegeten. Modern, warm ingericht restaurant. Prima bediening en erg lekker eten, ook voor de vegetariër. Enig minpuntje was de hoeveelheid vlees , dat had wat meer mogen zijn. En erg leuk dat er na het eten een praatje met ons werd gemaakt. Het is dik voor elkaar bij Smook, we komen zeker terug !
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fraai restaurant (gezellig), fijne
bediening (snel), heerlijk eten! Dat ga ik (we) zeker nog een keer doen! een dikke 10!
Lenie1951 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voor het eerst in dit restaurant. Verrassend! Heerlijk gegeten, zeer gastvrij ontvangen en bediend. Ik had als voorgerecht een gravad laks en als hoofdgerecht de vis van de dag, een grote schol, heerlijk in roomboter bebakken en als dessert een kaasplankje waar we een glaasje port bij hebben besteld. Alles was zeer smakelijk bereid. Ook de wachttijd was prima.
Fijne en heerlijke eetgelegenheid. Een aanwinst voor Oud-Beijerland.
We gaan er zeker een volgende keer eten.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Een hippe zaak met vriendelijk personeel en kwalitatief goede gerechten.
Voor herhaling vatbaar, we zullen zeker nog eens terug komen.
Marisya D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Erg aardige bediening, eten was lekker! Wij hadden de hamburger deluxe, smaakte prima en lekker medium gebakken. Leuke gelegenheid om eens wat te gaan eten met vrienden.
Hanneke159 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
De bediening klopt, ze kunnen goed verkopen en weten veel.
Ik had als voorgerecht varken met peertjes.. Dit kwam kant en klaar op bord uit een koelkast.
Ik heb daar wat van gezegd, hoorde zeker niet en er waren meer klachten zei ze, maar de keuken heeft zijn voorbereiding.
Als je á la minuut in je keuken niet aan kan verander dan je gerechten of zet een extra kok in.
Omdat de keuken het duidelijk te druk had werd ons een spoom aangeboden deze werd wel gewoon op de rekening gezet.
Verder zeker een top avond gehad.
Vonnvh .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
wij zijn vorige week samen met de Albert Heijn actie wezen eten, wij hebben gekozen voor 4 gangen, erg fijn dat je dat kan kiezen.
Het voor en tussengerecht waren echt voortreffelijk, mijn man had voor het hoofdgerecht vis van de dag en ik vlees, de vis was zalig, mijn vlees erg taai, even iemand van de bediening gevraagd of dit zou hoorde, dit was niet het geval en zij nam het direct mee, en ik kreeg even later een heerlijk nieuw stukje vlees, echt super opgelost.
het dessert was ook heerlijk.
Wij kregen onze AH kaart terug om nog een keer te komen eten, nou deze service is geweldig, het kan altijd gebeuren maar zelden wordt het zo opgepakt en wij gaan er zeker nog een keer eten. En daarna ook zonder kaart van AH.
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Bediening erg aardig en alert en voorkomend.
Voorgerecht super : bietencarpaccio
hoofdgerecht : truffellasagne: heerlijk / biefstuk: had een heerlijke smaak maar beetje taai vlees
Leuk restaurant met leuke bediening
Bedankt voor uw recensie. Altijd leuk om te horen dat u een leuke avond gehad heeft bij ons. Mocht het vlees taai zijn, mag dit altijd aangegeven worden, en met liefde maken wij een nieuw stuk. Het kan altijd zijn dat er een net iets minder mals stukje tussen zit.
En we hebben wat aan de akoestiek gedaan! Er zijn plafondpanelen gekomen, waardoor het een stuk rustiger is. Hopelijk tot ziens bij Smook!
Ellen M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Zeer lekker en goed gegeten van de A-H actie ,vriendelijk personeel hielpen je goed met advies van wijn,zeer goed restaurant komen er zeker nog terug en het is zeker een aanrader.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Mooie locatie, leuke trendy inrichting. Minpuntje is akoestiek maar daar zou aan gewerkt worden. Vlotte vriendelijke bediening met toelichting op gerechten. Van voorgerecht tot dessert heerlijk gegeten, kortom erg goed restaurant dat zeker in ons favorieten lijstje staat!
Een mooier compliment bestaat niet! Wat leuk dat we in uw favorietenlijst zitten.
En goed nieuws omtrent de akoestiek; we hebben sinds twee weken plafondpanelen en het is duidelijk een verschil!
Jantine S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Nu 2 keer geweest. Leuke en gezellige inrichting. Personeel supervriendelijk en behulpzaam. De op houtgerijpte chardonnay smaakte erg lekker en het eten was goed. Glutenvrije opties waren er net ietsje minder, maar dat zouden ze gelijk gaan bespreken. Dus goede reden om weer terug te komen en andere gerechten te proberen:)
Bedankt voor je leuke recensie! Door je bezoek zijn we zeker nog beter aan het nadenken over glutenvrij. We zijn al met een nieuwe kaart bezig, en dan zal het resultaat je meer keuzes bieden. Hopelijk tot snel!
Chantalvanderbas .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Gisteravond hier met de AH restaurants actie gegeten. Heerlijk brood en lekkere wijn. Leuke kaart met genoeg te kiezen. Eten was ook echt zalig!! 1 minpunt, bij het hoofdgerecht kregen we alleen een schaaltje friet. Ik miste iets van een schaaltje salade of wat groente. de gasten die van de "normale" kaart bestelde kregen wel een schaaltje salade of groente of hun tafel. Het moment tussen binnen komen en de kaart krijgen mag wat vlotter. Wij zaten al ruim een halfuur met wijn en brood alvorens we de kaart kregen. Voorderest alles top! Komen zeker terug.
Rosalind38 V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Afgelopen zomer bij Smook gegeten. Leuk restaurant, op een prachtige locatie, midden in het centrum van Oud Beijerland. Bij mooi weer eet je op het aan de jachthaven gelegen terras!
Leuke menukaart, met een ruime keuze. Vriendelijke en zeer attente bediening!
Een minpuntje: de akoestiek is heel slecht. Houten vloer, geen gordijnen. Het restaurant zat vol, en men ging steeds harder praten om elkasr te verstaan. Voor ons reden om geen dessert te nemen, het gonsde in ons hoofd!
Verder is dit restaurant een aanrader!
Dan hebben we goed nieuws voor u! U kunt met een gerust hart dessert bij ons komen eten, want we hebben plafonddelen. Daardoor is het geluidsniveau zeker gedaald.
En bedankt voor de lovende woorden, wij vinden het fantastisch om te lezen.
Youri G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Afgelopen vrijdag bij Smook gegeten, vanwege het weer helaas niet op het terras maar binnen ziet het er geweldig uit. Na een borrel aan de bar zijn we door de fijne bediening naar onze tafel gebracht. Mooie kaart waarvan we een heerlijk voorgerecht van hebben genomen; pizza tonijn! Heerlijk dun filodeeg met verse rauwe tonijn. Tussen de gerechten door een spoom; lekker fris. Maar waarvoor je bij Smook komt: vlees en vis van de grill! Smaakte geweldig, de chef verstaat zijn vak! Kortom we komen zeker terug.
Bedankt voor je lovende woorden! We zien jullie natuurlijk graag weer terug in Smook.
Info909 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Superleuk restaurant, mooie inrichting, vriendelijk personeel en enthousiast.
We gingen via de AH restaurantactie, ik begrijp dat ze tegen deze prijs specifiek inkopen om de kosten te drukken, het voorgerecht, nagerecht en spoom waren heerlijk, wij vonden het vleeshoofdgerecht minder.
We gaan zeker nog een keer!
Bedankt voor de leuke recensie! We zien jullie graag terug in Smook.