Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Smook

Arie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Voor de tweede maal heeeerlijk gegeten bij Smook! Echt een aanrader. Mooie ambiance en vriendelijk personeel.
Ik hoop gauw weer s!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Het zou misschien fijn zijn als de rokers een aparte plek zouden krijgen.
Zodat de rook de maaltijden niet van extra " Smook" voorzien......
Björn G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De service en het eten waren weer erg goed! Mix van MRIJ en gepofte aardappel en een Tournedos met knoflook frites waren super. We komen zeker nog een keer terug.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Erg leuk
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Prima gegeten. Vlotte bediening en lekker snel de gerechten de keuken uit. Coquilles vooraf en mix van MRIJ rund op de plank. Bavette, gesplitste sukade en inside skirt. Medium garing was perfect. Als ze brisket en een goeie pulled beef op de kaart zetten kom ik zeker weer terug.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Voor de derde keer aangeschoven bij Smook.
En weer was het eten erg lekker
Tonijnsteak en Tournedos om naar binnen te zuigen zo mals.
Echt een aanrader !
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zeer traag maar waarschijnlijk ligt dit niet aan de serveer afdeling. Eten werd zeer laat 45 /60 min aangeleverd. 3 toetjes werden in 2 keer aangeleverd.
Kortom eten is redelijk.

Brood met boter olie en een beetje tapenade is mi niet echt brood met smeersels waar je toch nog een aardig bedrag voor neerlegt.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Er stonden prachtige, verse bloemen in de zaak. We hebben heerlijk gegeten, het toetje (bastognetaart) was goddelijk!
Silvana B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten en prima bediening! Goede prijs kwaliteit verhouding .....................................................
Evi V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt heerlijk gegeten! Verrukkelijk stuk vlees en een carparccio en bastognetaart om nooit te vergeten! Dikke 10!!!
Ik kom zeker nog een keer terug!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het eten was heerlijk , leuke en zeer
Vriendelijke bediening die er alles aan doen om het een gezellige avond van te maken .
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Voor de tweede keer bij “Smook” gaan eten, de eerste keer was het niet als positief ervaren.
Smook is een modern restaurant, mooi gelegen aan de Oud Beijerlandse haven, met een open keuken.
Wanneer er een open keuken in een restaurant is dan kan dit gevolgen hebben voor deze keuken zoals wat ik kon zien in die van Smook.
Een kok die in zijn handen hoest, de koks die eten proeven met hun vingers en vervolgens deze afsabbelen waarna de handen niet worden gewassen, de drie jonge mannen deden dit alles met de grootste lol.
Een levens grote ossen schedel met hoorns aan de muur van de keuken is mijn inziens ook geen plek waar deze hoort.
Wij bestelden “Brustiek brood Smook met 3 smeerseltjes”. Waarvan 1 “smeerseltje”, de boter, rechtstreeks uit de koelkast kwam en je er veel dingen mee kon doen behalve smeren, het was keihard. Er was geen smeerbare boter voorhanden en dus werd er wat boter onder de warmhoud lamp gezet, door er met de vinger in te drukken werd het na ca. 8 minuten goedgekeurd. Zonder bordje kon het brood genuttigd worden. Vers wit brood met een knapperige korst is lekker maar deze korst was wel heel erg hard.
Als voorgerecht hadden we *Caesar salade met gerookte zalm die goed was en *Bob Bon van Gravad Lax (Gemarineerde zalm met een mosterd limoendressing), waarvan de zalm niet in de marinade had gelegen maar waarschijnlijk er naast, het was rauwe zalm zonder smaak waar de minuscule dressing ook niets aan kon verbeteren.
Als hoofdgerecht *Hamburger Classic die goed was en * Skirtsteak deze was echter smaakloos met een smaakloze truffelsaus. Dit alles met een uitstekende frites.
Als nagerecht een * Dame Noir die redelijk was en een * Bastogne Taart die ook bestond uit smaakloze onderdelen of waarvan de suiker overheerste.
De bediening was vriendelijk en accuraat in en verder schone zaak.
Het niet geconcentreerd werken van de keukenstaf had zeker gevolgen voor de kwaliteit van het eten.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gewoon keigoed !
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vandaag gegeten bij smook.
Mooie zaak wel wat fris.
Met mijn gezelschap de mix steaks ocean en mrij geprobeerd.
Met een mooi verhaal over de nieuw Zeelandse eilanden en Piet vd Berg als herkomst van het vlees.
Vlees was ronduit slecht vol pezen en zenuwen en ipv medium rare geserveerd. Van de 6 verschillende stukken vlees 4 niet in orde.
En als klapstuk de Tournedos met jawel pezen en vet.
O ja we kregen wel 2 wijntjes ter compensatie.
Voor ons nooit geen smook meer.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We zijn in verschillende samenstellingen een keer of 5 wezen eten bij Smook. Het eten is wisselend van kwaliteit: de burgers en het vlees zijn goed, maar wil je een visje of vegetarisch eten, dan is het maar zozo. Ook de wachttijd is soms erg lang. Maar we zien elke keer hoe hard het personeel werkt en hoe vriendelijk ze zijn. Met name de dame die de leiding lijkt te hebben over het bedienend personeel snapt echt wat ze doet. Complimenten voor haar. Bovendien is het een leuke locatie.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gewoon lekkere gerechten waar aandacht aan is gegeven. Behoorlijke porties en ruim voldoende keuze om het menu af te stemmen op je wensen, zoals gewichten, bereidingswijzen, sauzen en andere supplementen.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Mooi ingericht, echter koud in de zaak. Bediening mag vlotter en pro-actiever. Prijs te hoog in verhouding tot het geserveerde eten.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima gegeten, attente bediening, leuke avond
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezelligheid ten top. Fantastisch stukjes vlees met mooie bijpassende wijnen. Ontvangen in hartelijkheid. Ovenheerlijk glutenvrij brood!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goede zaak, gezellig, zo lekker gegeten. Aanrader...jazeker