Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

mracke .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Sfeervolle omgeving met correcte en attente bediening. Er werd goed meegedacht aan een lactose-vrij menu. Vlees en vis waren van uitstekende kwaliteit alleen waren de gerechten qua smaak nogal flauw. De koks mogen wat meer lef tonen met kruiden!
jb V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
vanavond gegeten met voordeel bonnen. De kwaliteit van het eten was echt prima. We hebben lekker zitten eten in een gezellige sfeer. Beetje merkwaardig dat de reactie van de bediening toe we deze er op wezen dat de tht datum van het flesje drinken was verstreken. De bediening reageerde zo van 'nou en?' Dat was het enige minpunt.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was prima.
Vriendelijke bediening.
Een minpuntje is de tocht daardoor minder aangenaam.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker eten in een prachtig ingericht restaurant, prijs kwaliteit verhouding is verbazingwekkend! Absoluut kom ik nogmaals terug
John H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
ribs echte lekker
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor de eerste keer dit restaurant bezocht. Sfeer was erg leuk. Beetje overenthousiaste bediening... Leuke kaart waarbij rekening wordt gehouden dat de één wat meer wil eten dan de ander en waarbij bijgerechten allemaal los moeten worden besteld zodat je die kan afstemmen op je eigen smaak. Vooraf bestelden wij brood met smeersels. De smeersels waren erg lekker maar het brood was weinig en keihard. Niet zo'n goed begin dus. Wij hadden als hoofdgerecht de hamburger Smook, de Italian hamburger en de halve kip met rum en limoen. Alle gerechten waren heerlijk! Goed van smaak en van hoeveelheid. We hadden daarbij patatjes, de spinazie en de groene salade. Behalve het feit dat er bijna geen groen in de groene salade zat was alles erg lekker. Voor herhaling vatbaar dus...
elma P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Lekker gegeten en leuke bediening. Het restaurant ziet er erg netjes uit en mooi ingericht.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten!
Lekker gegeten! Leuk interieur en aardig personeel!
Zeker aan te raden! Zowel voor groepen als met z'n 2e!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Hamburg Smook....jammer dat de uien 'verbrand waren, dat mag echt niet! Service is op orde en de zaak ziet er mooi en smaakvol ingericht uit!
Anemoon S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Mooi ingerichte zaak, goede bediening. We komen zeker nog een keer terug!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk gewoon goed, eten goed en mooi opgemaakt, personeel vriendelijk, sfeer lekker gemoedelijk, heel relaxed....
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk thema, leuke sfeer en altijd zeer attente en vriendelijke bediening. Welkome aanvulling in het aanbod van de Hoeksche Waard.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gezellig restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Komen zeker snel terug.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
1 minpuntje, geen verse jus d'orange
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten, erg mooie stijlvolle inrichting!
Het eten was ook zeer goed, de carpaccio is een aanrader!
Enige punt van kritiek is de bediening,word slecht geanticipeerd op de wensen van de klant. Weet niet of het kwam omdat we boven zaten of ze de drukte niet aankonden?
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vanavond hier gegeten en gekozen voor het speciale Valentijn menu. Was van begin tot jet eind top. Lekkere wijn, goede sfeer en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar!!
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten met n super vriendelijke bediening en dat in n zaak die getroffen door brand bij de buren en hun eigen voorraad afdeling binnen N week weer draaid en gewoon weer top is
M. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk trendy restaurant. Helaas viel het AH-menu nogal tegen. Beperkte keuze en bovendien waren 2 van de gerechten op het menu niet beschikbaar (een werd bij uitreiken menukaart gemeld, het andere pas na bestelling). Het geboden alternatief (een tournedos) zag er redelijk uit. Echter gevraagd was 'medium-rare', op het bord lag de 'rare' (rauwe) versie die bovendien steenkoud aan binnenkant was. De hamburger Classic met Old-Amsterdam was wel lekker. Wachttijden waren erg lang.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke gezellige warme zaak. Reserveren noodakelijk
Personeel vriendelijk vol aandacht. Eten uitstekend en.voldoende uitgebreide menuekaart.
Dick
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De ontvangst is hartelijk, de sfeer lijkt prima en alle tafels zijn bezet. Gezellig. Een goed begin!
Gedurende de gehele avond is de bediening attent en vriendelijk. Compliment daarvoor.
We nemen een Smook-menu, speciaal voor de gasten die hun AH spaarkaart willen inwisselen. De keuzes op de kaart zijn redelijk beperkt, de prijs is normaal. Voor €34,50 een driegangenmenu, voor €41,50 worden vier gangen geserveerd.
Onze ervaringen: eigenlijk waren er geen smaakbelevingen, alles bleek een beetje flauw van smaak. De zalm als voorgerecht smaakte werkelijk nergens naar, het hoofdgerecht was redelijk op temperatuur, ook nu kwamen de smaakbeleving niet in actie. Beter gezegd: alles was vlak van smaak. In een restaurant verwacht je meer! Het eten warm maken kunnen we allemaal, maar de afstemming van ingrediënten op elkaar, waardoor je smaakpapillen worden gekieteld is een vak. Die passie heb ik op m'n bord gemist. Daarom: No Smook. Geen beleving, geen blijvende herinnering. Volgende keer een andere keuze.