Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
1 minpuntje, geen verse jus d'orange
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten, erg mooie stijlvolle inrichting!
Het eten was ook zeer goed, de carpaccio is een aanrader!
Enige punt van kritiek is de bediening,word slecht geanticipeerd op de wensen van de klant. Weet niet of het kwam omdat we boven zaten of ze de drukte niet aankonden?
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Vanavond hier gegeten en gekozen voor het speciale Valentijn menu. Was van begin tot jet eind top. Lekkere wijn, goede sfeer en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar!!
Laurens K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Heerlijk gegeten met n super vriendelijke bediening en dat in n zaak die getroffen door brand bij de buren en hun eigen voorraad afdeling binnen N week weer draaid en gewoon weer top is
M. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk trendy restaurant. Helaas viel het AH-menu nogal tegen. Beperkte keuze en bovendien waren 2 van de gerechten op het menu niet beschikbaar (een werd bij uitreiken menukaart gemeld, het andere pas na bestelling). Het geboden alternatief (een tournedos) zag er redelijk uit. Echter gevraagd was 'medium-rare', op het bord lag de 'rare' (rauwe) versie die bovendien steenkoud aan binnenkant was. De hamburger Classic met Old-Amsterdam was wel lekker. Wachttijden waren erg lang.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke gezellige warme zaak. Reserveren noodakelijk
Personeel vriendelijk vol aandacht. Eten uitstekend en.voldoende uitgebreide menuekaart.
Dick
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De ontvangst is hartelijk, de sfeer lijkt prima en alle tafels zijn bezet. Gezellig. Een goed begin!
Gedurende de gehele avond is de bediening attent en vriendelijk. Compliment daarvoor.
We nemen een Smook-menu, speciaal voor de gasten die hun AH spaarkaart willen inwisselen. De keuzes op de kaart zijn redelijk beperkt, de prijs is normaal. Voor €34,50 een driegangenmenu, voor €41,50 worden vier gangen geserveerd.
Onze ervaringen: eigenlijk waren er geen smaakbelevingen, alles bleek een beetje flauw van smaak. De zalm als voorgerecht smaakte werkelijk nergens naar, het hoofdgerecht was redelijk op temperatuur, ook nu kwamen de smaakbeleving niet in actie. Beter gezegd: alles was vlak van smaak. In een restaurant verwacht je meer! Het eten warm maken kunnen we allemaal, maar de afstemming van ingrediënten op elkaar, waardoor je smaakpapillen worden gekieteld is een vak. Die passie heb ik op m'n bord gemist. Daarom: No Smook. Geen beleving, geen blijvende herinnering. Volgende keer een andere keuze.
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gisteravond hier met 6 personen gegeten.
Ontvangst erg vriendelijk en attent.
Dame die ons heel de avond bediende erg attent en grappig.
Mijn man had een Hamburger die niet helemaal gaar was van binnen het was geen gewone hamburger mar en hele dikke dus wel logisch.
De dame nam hem mee terug en het werd geregeld we kregen een drankje van het huis voor het wachten.
de Hamburger was er lekker.
We waren van de AH actie en hadden erg veel keus voor, hoofd en dessert.
En ze deden ook niet moeilijk met een ander dessert.
Ze hadden vanille ijs met chocolade en daarover warme chocolade het was om te smullen heerlijke chocolade.
Verder was alles erg lekker en mooi opgemaakt.
Leuke zaak we komen zeker nog eens terug en hebben een gezellige avond gehad.
acvandenhout .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gegeten met gebruikmaking van AH restaurantactie. Er was een speciaal keuze menu gemaakt met vlees of vis. Wij hebben gekozen voor vlees (kalfsvlees) . Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren verrassend lekker.
Tel daarbij de enthousiaste en vriendelijke bediening en de ingrediënten voor een geslaagde avond waren zeker aanwezig. Wij hebben genoten.
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Een 3-gangen menu met vooraf een schaal met knoflookbrood. Kwaliteit van het vlees (ossenhaas carpaccio, eendenbout, halve kip) was echt uitstekend. Toetje was achteraf wat veel, we hebben het beide niet op kunnen krijgen. Ontzettend vriendelijk & gemotiveerd personeel en een hele relaxte sfeer. Inrichting van top tot teen smaakvol en passend. We komen zeker terug!
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
prima menukaart met voldoende keuze Ook kindermenu.
Het eten was prima en de bediening uitstekend En dit allemaal. Twee huizen verder waar je vroeger woonde. De inrichting is sober maar sfeervol
Ushi53 K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ontvangst was allerhartelijkst, eten was lekker, de tijden tussen de gerechten redelijk. Toch was er 1 ding wat mij echt stoorde en dat was de akoestiek.
Het is één grote ruimte, waarin zoveel mogelijk tafeltjes zijn geplaatst met als gevolg dat het een kakafonie is van geluiden en je werkelijk waar elkaar zeer moeilijk kan verstaan.
Hier valt nog wel winst te behalen!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Smook is een modern, maar toch gezellig restaurant om lekker te eten. Er wordt gescoord met de details, zoals het gebruik van een plankje als menu kaart. We hebben ook niet de negatieve ervaringen gehad met de bediening zoals anderen beschrijven - bij ons was het juist zeer openhartig en vriendelijk; zeker een reden om terug te komen.

Gelukkig is de kwaliteit van het eten daar ook naar. De gerechten zijn groot en divers genoeg. De eendenbout was boterzacht door de bereiding in het eigen vet, en had ook een volle smaak. De hamburger was wat aan de grote kant om te eten, en had een wat sterkere saus mogen hebben. De burger zelf was wel mals en goed te onderscheiden van de rest. Het dessert van creme brûlée had een goed krokant korstje, maar was net iets te vloeibaar van textuur.

Alsnog is het totaalplaatje zeer positief, en komen wij graag nog een keer terug.
Jeannette54 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier valt nog wel winst te behalen!
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg lekker eten, sfeervol interieur, vriendelijke en snelle bediening, helemaal top!!! Wij komen zeker terug en zeker een aanrader!
Elly N.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Mijn partner was jarig en we wilden wat eerder komen dan afgesproken, dat was totaal geen probleem, we werden hartelijk ontvangen, het personeel had zelf amper tijd om te eten maar dat interesseerde hen niet, service was het belangrijkste, zeer goede gerechten met de AH-actie, er werd geen onderscheid gemaakt en we hadden een fantastische avond. Er was een speciaal plankje gemaakt met waar we uit konden kiezen: dat waren hele lekkere gerechten van hoge kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!!
franklin B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Na alle positieve commentaren te hebben gelezen waren we dermate benieuwd dat we ook een tafel hebben gereserveerd bij SMOOK. We hebben ons laten verleiden om vooraf knoflookbrood te nemen, een voorgerecht en een hoofdgerecht. Dat hadden beter niet gedaan. Alle gerechten waren prima, lekker en leuk gepresenteerd, maar het was veel teveel voor ons. Dat is dan weer een beetje jammer omdat het een beetje het plezier van het laatst genoten gerecht wegneemt. Desalniettemin was het een positieve ervaring en komen we op korte termijn weer terug, de reservering is alvast gemaakt.
Y. H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Hier gegeten met AH restaurantactie. Aardig restaurant. Bediening was wat rommelig.
Eten met een allergie is goed mogelijk, maar opletten blijft nodig.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben er samen gegeten met de AH actie. Het eten was super!!! Complimenten aan de keuken. Ook het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker terug en raden dit restaurant aan!!
ger N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prima gegeten, ga beslist nog eens terug.