Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

Jouw recensie over het restaurant Smook

Ron T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zeer traag maar waarschijnlijk ligt dit niet aan de serveer afdeling. Eten werd zeer laat 45 /60 min aangeleverd. 3 toetjes werden in 2 keer aangeleverd.
Kortom eten is redelijk.

Brood met boter olie en een beetje tapenade is mi niet echt brood met smeersels waar je toch nog een aardig bedrag voor neerlegt.
Evi V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Echt heerlijk gegeten! Verrukkelijk stuk vlees en een carparccio en bastognetaart om nooit te vergeten! Dikke 10!!!
Ik kom zeker nog een keer terug!
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Er stonden prachtige, verse bloemen in de zaak. We hebben heerlijk gegeten, het toetje (bastognetaart) was goddelijk!
Silvana B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten en prima bediening! Goede prijs kwaliteit verhouding .....................................................
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het eten was heerlijk , leuke en zeer
Vriendelijke bediening die er alles aan doen om het een gezellige avond van te maken .
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Voor de tweede keer bij “Smook” gaan eten, de eerste keer was het niet als positief ervaren.
Smook is een modern restaurant, mooi gelegen aan de Oud Beijerlandse haven, met een open keuken.
Wanneer er een open keuken in een restaurant is dan kan dit gevolgen hebben voor deze keuken zoals wat ik kon zien in die van Smook.
Een kok die in zijn handen hoest, de koks die eten proeven met hun vingers en vervolgens deze afsabbelen waarna de handen niet worden gewassen, de drie jonge mannen deden dit alles met de grootste lol.
Een levens grote ossen schedel met hoorns aan de muur van de keuken is mijn inziens ook geen plek waar deze hoort.
Wij bestelden “Brustiek brood Smook met 3 smeerseltjes”. Waarvan 1 “smeerseltje”, de boter, rechtstreeks uit de koelkast kwam en je er veel dingen mee kon doen behalve smeren, het was keihard. Er was geen smeerbare boter voorhanden en dus werd er wat boter onder de warmhoud lamp gezet, door er met de vinger in te drukken werd het na ca. 8 minuten goedgekeurd. Zonder bordje kon het brood genuttigd worden. Vers wit brood met een knapperige korst is lekker maar deze korst was wel heel erg hard.
Als voorgerecht hadden we *Caesar salade met gerookte zalm die goed was en *Bob Bon van Gravad Lax (Gemarineerde zalm met een mosterd limoendressing), waarvan de zalm niet in de marinade had gelegen maar waarschijnlijk er naast, het was rauwe zalm zonder smaak waar de minuscule dressing ook niets aan kon verbeteren.
Als hoofdgerecht *Hamburger Classic die goed was en * Skirtsteak deze was echter smaakloos met een smaakloze truffelsaus. Dit alles met een uitstekende frites.
Als nagerecht een * Dame Noir die redelijk was en een * Bastogne Taart die ook bestond uit smaakloze onderdelen of waarvan de suiker overheerste.
De bediening was vriendelijk en accuraat in en verder schone zaak.
Het niet geconcentreerd werken van de keukenstaf had zeker gevolgen voor de kwaliteit van het eten.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Gewoon keigoed !
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vandaag gegeten bij smook.
Mooie zaak wel wat fris.
Met mijn gezelschap de mix steaks ocean en mrij geprobeerd.
Met een mooi verhaal over de nieuw Zeelandse eilanden en Piet vd Berg als herkomst van het vlees.
Vlees was ronduit slecht vol pezen en zenuwen en ipv medium rare geserveerd. Van de 6 verschillende stukken vlees 4 niet in orde.
En als klapstuk de Tournedos met jawel pezen en vet.
O ja we kregen wel 2 wijntjes ter compensatie.
Voor ons nooit geen smook meer.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
We zijn in verschillende samenstellingen een keer of 5 wezen eten bij Smook. Het eten is wisselend van kwaliteit: de burgers en het vlees zijn goed, maar wil je een visje of vegetarisch eten, dan is het maar zozo. Ook de wachttijd is soms erg lang. Maar we zien elke keer hoe hard het personeel werkt en hoe vriendelijk ze zijn. Met name de dame die de leiding lijkt te hebben over het bedienend personeel snapt echt wat ze doet. Complimenten voor haar. Bovendien is het een leuke locatie.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gewoon lekkere gerechten waar aandacht aan is gegeven. Behoorlijke porties en ruim voldoende keuze om het menu af te stemmen op je wensen, zoals gewichten, bereidingswijzen, sauzen en andere supplementen.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Mooi ingericht, echter koud in de zaak. Bediening mag vlotter en pro-actiever. Prijs te hoog in verhouding tot het geserveerde eten.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima gegeten, attente bediening, leuke avond
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezelligheid ten top. Fantastisch stukjes vlees met mooie bijpassende wijnen. Ontvangen in hartelijkheid. Ovenheerlijk glutenvrij brood!
kees V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goede zaak, gezellig, zo lekker gegeten. Aanrader...jazeker
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We zijn vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze tafel.
Eten was zalig en het tijdsbestek tussen de gangen precies goed.
Personeel erg vriendelijk.
We hebben genoten van alles.
Petje af. Kom graag weer terug
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben zo heerlijk gegeten. Er werd met alles rekening mee gehouden. Bediening zeer vriendelijk en zeer gastvrij. Wij hebben een top kerst gehad en komen graag weer eens terug.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
2e Kerstdag hebben wij met vrienden hier gereserveerd voor het Kerst arrangement. Alles was dik in orde. De sfeer was goed, het eten was ook prima. Alleen op het moment dat we de cappuchino kregen ging e.e.a mis. We hadden 3x cappuchino en 1x dubbele espresso besteld. Dit wordt beneden klaargemaakt en met de lift naar boven gestuurd. Blijkbaar geeft dit dusdaning beweging dat sommige schoteltjes een voetbad hadden. Maar goed, dat kan. De opmerking om de cappuchino snel op te drinken omdat hij in de lift snel afkoelt wekte al wel onze verbazing. En inderdaad was de cappuchino lauw. UIteraard hiervan melding gemaakt en hierdoor onstond er dus een discussie tussen ons en de medewerker, waarbij gesteld werd dat hete cappuchino maken eigenlijk niet mogelijk was. Er werden echter 3 nieuwe cappuchino's besteld (die gelukkig ietsje warmer waren), maar we hadden de indruk dat de medewerker niet zo blij met ons was. Terwijl we onze koffie net op hadden, kwam een collega met onze jassen aan. Wij merkten op dat we de rekening nog niet hadden betaald, waarop de medewerker zei dat zijn collega de opdracht had gegeven om onze jassen alvast te pakken......Eigenlijk waren we te verbaasd om hierop te reageren. Dit was wel een hele duidelijke hint aan ons dat we konden vertrekken. Na betaald te hebben zijn we dan ook maar weggegaan. Het zal nog wel een tijdje duren voordat we hier weer eens teruggaan.....ondanks het heerlijke eten. Jammer!!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten in een sfeervol in kerstsfeer gebracht restaurant. Lekker relaxed eten en de service is prima. De bediening ( Dank Thomas) is altijd super vriendelijk !
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Prima eten, leuke sfeer en goed betaalbaar.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een restaurant waar we steeds blijven terug komen. leuke gezellige inrichting , nette bediening.
Maar wat toch altijd HET belangrijkste is .....wat er vanuit de keuken op je bord verschijnt.
Moet ik toch een cijfer geven dan..... een dikke NEGEN (9)