Smook

Havendam 12 3262 AE Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Smook

Als u graag de Authentieke houtskoolgrill wil proeven, dan zit u bij ons aan het juiste adres!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Smook

Ja, de bus stopt bijna voor de deur!
  • : Wij adviseren het Vierwiekenplein om uw auto te parkeren.

Iedere dag zijn wij geopend vanaf 16:00 uur.

Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij hebben vanavond weer heerlijk gegeten bij Smook. Wij gaan zeker nog eens.
anette.z Z.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Smook is een zeer gezellig ingericht restaurant waar het personeel niets teveel is. Ben met de Albert heyn acties meerdere keren geweest en iedere keer weet de keuken ons weer te verassen met een ander soort vlees ,vis en vegatarisch gerecht allemaal even verrassend en lekker ! Smook zorgt ervoor dat je door deze actie van Albert heyn toch in staat bent op een hoog niveau voor een gezellige prijs te kunnen eten . Top
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten is goed maar zeker geen top menu voor het bedrag van 34,50
Daar verwacht men toch een beetje culinaire gerechten van.
Wel zeer vriendelijke bediening.
Gerhard M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk, gezellig restaurant. Bediening is goed en gezellig. Lekker eten. Een aanrader. Wij gaan er zeker nog eens terug. De sfeer is prettig.
Vriendelijk bedankt voor uw positieve recensie!
Natuurlijk vinden wij dit erg leuk om te horen, en zien we u graag weer terug.
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een herhaalbezoek met de AH actie, na een succesvolle zitting van het voorgaande jaar. Restaurant oogt nog altijd goed, met de open keuken en mooi aangeklede bar.

De bediening was vriendelijk, maar naarmate de zaak vulde werd deze lastiger om te bereiken. Ik had eerder moeten ingrijpen, maar op het hoofdgerecht hebben we ruim 45 minuten moeten wachten, waarbij omringende tafels later begonnen en eerder klaar waren.

Als voorgerecht was onze keuze gevallen op de kabeljauw tartaar. Deze was goed van smaak, groot genoeg, maar ik had graag iets meer van de bijbehorende pastinaakpuree gehad. Dit waren drie zuinige rondjes.
Al was het lang wachten, de hoofdgerechten smaakte goed. De hamburger mag van mij net wat meer rose van binnen zijn, maar het gestoofde vlees was perfect - boterzacht en vol van smaak.
Het dessert met een fruittaartje lekker zoet met een fijne textuur. Als uitwijk keuze i.v.m. een allergie had ik netjes een dame blanche gekregen. Van zichzelf al geen spannend gerecht, maar het gebruikte ijs was niet heel bijzonder waardoor het uiteindelijk wat tegenvalt.

Het eerdere bezoek was ons beter bevallen, maar als je gaat voor goed vlees zul je hoe dan ook niet teleurgesteld worden.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de service was super! Vriendelijk personeel. Een uitgebreid menu met veel keuze, vis, vlees of vegetarisch. Je kunt kiezen uit een driegangen of viergangen menu. Bij het viergangen menu heb je extra de keuze uit 2 verschillende soepen.
Wij komen er zeker terug.
Daar doen we het voor! Ontzettend bedankt voor je enthousiaste en positieve recensie. Graag weer tot ziens!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Ondanks de beperkte keuze op de AH menu-kaart heerlijk gegeten. Alleen jammer dat er geen 'fileermeneer' is om de Dorade te fileren. Locatie is top, eten is top en de service ook!
Bedankt voor uw leuke recensie!
Sommige vissen kunnen we zeker voor u al fileren in de keuken, maar omdat de dorade anders niet gegrild kan worden, en voor het oog, serveren wij deze geheel. Natuurlijk geven wij u graag tips hoe de dorade het makkelijkste gefileerd kan worden. Mocht u het nog lastig vinden? Dan helpen wij u graag!
Wel fijn om te horen dat u lekker gegeten heeft. Graag weer tot ziens!
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Super lekker gegeten. In een mooi knus restaurant.
Ondanks we de Ah bonnen vergeten waren, mochten we hier toch van de actie gebryik maken. Service.
Graag gedaan!
We hopen natuurlijk dat jullie alsnog de bon komen gebruiken ;-)

Bedankt voor jullie recensie, leuk om te horen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Fijn restaurant heerlijk voor, hoofd, en nagerecht gegeten goede vriendelijke bediening.
Hier gaan we zeker nog een keertje uit eten.
Klein min puntje was de lauwe koffie/ cappuccino bij ons alle 4 aan het eind van het diner.
NM V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Aangename sfeer en verrassend goed eten! Geen minuscule hapjes maar wel uitstekende smaakbeleving, voor ieder wat wils. We komen zeker terug!
Wow, wat een leuke uitleg van jullie beleving!
Vinden we leuk om te horen. Tot de volgende keer!
tomlies .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Waren met 6 personen voor het AH diner (aparte menukaart o.a. met halve kip en hamburger!). Het brood (2x€5,-) was hard en de kaas erop smakeloos. Carpaccio was aanfluiting, geen dressing maar wel heel veel rucola en olijfolie(?). Hoofdgerecht (procureur varkenslapje) was wel lekker. De aankleding van de hamburger was minnetjes. MacDonald doet dat beter. De patat ronduit slecht, verschrompeld. De schol was niet in roomboter gebakken zoals beloofd. Salade smakeloos met bittere croutons. De toetjes, waarvan sommige met toeslag €4,50, waren simpel en synthetisch van smaak. De fles water kostte €4,50 en was het wel bronwater? Al met al geen aanrader en wat kan mijn vrouw toch heerlijk koken! NB. Bediening weet het verschil niet tussen oude-en jonge jenever. Oude gevraagd maar jonge gekregen.
demi1994 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met de AH actie. Genoeg keuze en gezellig buiten gezeten aan het water.
Zeker een aanrader !
Bedankt voor jullie leuke reactie! Wat goed om te horen dat jullie een leuke avond gehad hebben. Graag tot ziens!
Mcthijssen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de vierde of vijfde keer bij Smook gegeten. Ons enthousiasme begint wat minder te worden. Deze keer met de AH actie gegeten. Er stond dit keer geen vegetarisch gerecht op de kaart. Het vegetarisch hoofdgerecht was paprika gevuld met citroenrisotto. Een tegenvaller. Het was erg weinig, de rijst was droog (was dit wel risotto ??) en dan geserveerd op twee platte puntpaprika's. CItroen hebben we niet geproefd. Andere gerechten waren o.k.
Vis van de dag iets te gaar. Dessert was prima. Wachttijden lang. We hebben voor drie gangen van 18 uur tot 20.45 aan tafel gezeten. Door de AH actie was het prijstechnisch gezien wel in orde.
Bedankt voor jullie recensie!
Wij zijn altijd blij met feedback, want daarvan kunnen we natuurlijk leren. Het is helaas niet de bedoeling dat jullie minder lekker eten, en dat er dingen tegenvallen. Natuurlijk mogen jullie dit altijd direct melden, dan maken we graag iets anders. Wij hopen natuurlijk dat jullie ons nogmaals een kans willen geven. Hopelijk tot ziens!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op een zonnige middag beland op het terras in de steeg bij Smook. Heel netjes. Was nog niet druk. Eerst genoten van een drankje daarna alleen hoofgerecht gegeten. Zalmmoot en tournedos, niets mis mee. Bediening is attent en alert. Restaurant aan de binnezijde niet echt kunnen beoordelen, gaan we op later moment nog doen.
Excuses voor een late reactie, maar bedankt dat jullie een recensie geschreven hebben!
Leuk om te horen dat jullie het verschil geproefd hebben, dat wij alleen maar met top leveranciers werken, net als een nice to meat. Hopelijk kunnen we jullie spoedig weer begroeten, om de binnenkant te bekijken.
Fleur B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was heerlijk maar het personeel was vooral geweldig. Vriendelijk, correct en ook niet te stijf. Top restaurant!
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het eten was weer erg lekker! Er liep genoeg personeel rond en onze glazen gevuld ;)
En met de Ah restaurant actie hadden we genoeg keus.
mracke .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Sfeervolle omgeving met correcte en attente bediening. Er werd goed meegedacht aan een lactose-vrij menu. Vlees en vis waren van uitstekende kwaliteit alleen waren de gerechten qua smaak nogal flauw. De koks mogen wat meer lef tonen met kruiden!
jb V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
vanavond gegeten met voordeel bonnen. De kwaliteit van het eten was echt prima. We hebben lekker zitten eten in een gezellige sfeer. Beetje merkwaardig dat de reactie van de bediening toe we deze er op wezen dat de tht datum van het flesje drinken was verstreken. De bediening reageerde zo van 'nou en?' Dat was het enige minpunt.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Eten was prima.
Vriendelijke bediening.
Een minpuntje is de tocht daardoor minder aangenaam.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Lekker eten in een prachtig ingericht restaurant, prijs kwaliteit verhouding is verbazingwekkend! Absoluut kom ik nogmaals terug