Smøllen bij Bolderburen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:00

JuulenJuul .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Ik kom hier regelmatig. Eerder -toen het restaurant nog niet lang geopend was- schreef ik in een review dat ik het concept erg waardeerde, maar de service en bediening nog wel wat te wensen over liet.
Ik ben dan ook erg blij dat dit sinds wat veranderingen (de naam, het management / personeel en de kaart volgens mij ook?) absoluut verbeterd is!! Pas was ik hier weer nadat mijn dochtertje lekker in de leuke speeltuin gespeeld had en ik was heel blij verrast hoe kindvriendelijk en attent de dame die ons bediende was naar mijn dochtertje(s) toe, wat ik als moeder enorm waardeerde! Mijn broodje (lekkere dikke plak vers brood) 'Lokaal' was verrukkelijk en ook de pannenkoeken zijn lekker en gemaakt van speltmeel dat in molen Johanna gemalen wordt.
Verder ben ik blijf ik enorm enthousiast over de leuke en mooie speel- en ontdektuin en mijn dochter nog meer! Erg leuk ook dat er regelmatig activiteiten worden georganiseerd ism de kinderdagopvang in het gebouw naast het restaurant. In de toekomst zullen we daar zeker gebruik van gaan maken! Bolderburen en Smollen zijn echt een enorme aanwinst voor de buurt en voor Culemborg!
Ellien2 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Vandaag met een vriendin heerlijk geluncht bij "Smøllen" in Culemborg. We kozen allebei voor het lunchplankje. Vooraf werden we verwend met heerlijk vers brood met kruidenboter en tapenade. Het lunchplankje bestond uit verschillende lekkere hapjes met vlees, vis, een soepje en aardappelsalade. Daarbij ook nog frietjes. De bediening was prettig en gastvrij. Kortom: ik kom hier zeker terug!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016

Absolute aanrader voor mensen met kinderen. Leuke binnen en buitenspeelmogelijkheden. Op ieder detail is gelet. Een groot feest voor kids. Zeer origineel, in sprookjessfeer. Lekker ontspannen en ongedwongen.
Veel eten is biologisch. Wij aten pannekoeken met de kids. Goed!
Gewoon gezellig en zeer gastvrije eigenaar
Heleneneervens .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Bolderburen een geweldige plek om met kleinkinderen en ouders een verjaardag in familieverband te vieren. De kinderen hebben zich buiten en binnen super vermaakt met het verhaal van Pipi Langkous als thema in hun fantasie spel. Zeer kindvriendelijke omgeving. Aanrader dus!!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Smollen. De kok deed enorm zijn best onze wensen te vervullen. Het restaurant staat open voor kinderen, maar ook als volwassenen zonder kinderen kun je er prima terecht.
Pien M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Met een Zweeds buffet mijn 50e verjaardag gevierd bij Smollen. Heerlijk eten, prettige bediening, leuke sfeer, kortom top, ook voor volwassen gasten, Zelfs een verlate gast kon nog zonder problemen op een maaltijd rekenen.
Jappe T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ja hoor, goede keuze om hierheen te gaan. Heerlijk eten, goede bediening, aardige ontvangst. Voor kinderen en ouderen een super keuze. Zowel binnen als buiten aantrekkelijk. Lekkere pannenkoeken maar ook de kip saté is heerlijk. Enige puntje de temperatuur kan hoger in het restaurant en de portie van de kipsaté is net aan genoeg.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk gegeten, de maandpannenkoek met shoarma. Het restaurant is gezellig, er is een top kok en goede bediening! We komen zeker terug.
Ramon M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vooral met kinderen is dit een heel leuk restaurant! Buiten hebben ze een erg leuke tuin met een groot houten piratenschip. Daarnaast is een leuk aangelegde grot, een Pipi Langkous huisje en konijntjes, kippetjes en een zwijntje. In de zomer kun je hier daarom heerlijk buiten zitten. Verder is het binnen erg gezellig aangekleed en zeer kindvriendelijk van opzet. Personeel is altijd enorm vriendelijk en servicegericht. De eigenaar komt altijd even netjes gedag zeggen aan tafel. De gerechten zijn lekker en biologisch.

Wij hadden vandaag een high tea gereserveerd voor een cadeautje voor opa en oma. Dat was hartstikke lekker (zelf vers gemaakt) en gezellig op deze Valentijnsdag. De kids mochten in de keuken eigen pizzatjes beleggen en daarna hebben we ook nog even een pannenkoek besteld die hier overigens (in tegenstelling tot de meeste andere pannekoekenhuizen) wel lekker en gaar waren.
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Fijn, laagdrempelig , smakelijk eten. Komen we zeker nog een terug met onze kinderen . En biologische , dat was zeker te proeven super!!!!!
Melchoi .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gesmuld in de warme, gezellige sfeer van Smøllen. Je waant je in Zweden en er is zoveel leuks te zien, hier is echt oog voor detail. Voor de kinderen is er een geweldige speelzolder. Het plankje waarop (h)eerlijk eten geserveerd wordt, de broodjes met zalige kruidenboter en tapenade, de zalm met heerlijk sausje ernaast. Zowel de vriendelijke bediening als de kok hebben voor mij en mijn smaakpapillen een feestje van mijn etentje gemaakt.
Jannienke1985 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Heerlijke winterse erwtensoep gegeten bij jullie ,was echt ontzettend lekker ,en.de tiraminsug was ook weer heerlijk ,echt een top team ,ga het zelf ervaren zou ik zeggen
Logan .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ook wij waren verrast door het lekkere eten, de vriendelijke bediening en het frisse, vrolijke decor. Heel geschikt ook voor een familiebijeenkomst of feestje. Hier gaan we vaker eten!
AlinadeWaal .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Afgelopen zaterdag ontzettend lekker gegeten bij restaurant Smøllen te Culemborg. Goede bediening, gezellige sfeer en de beste tiramisu die ik in tijden heb geproefd! Ook de rundercarpaccio en de ossenhaaspuntjes met gegrilde groenten waren heerlijk. Mijn complimenten aan de chef.
Mathilde M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij hebben het Pipi Langkous feestje bij Bolderburen gekozen. Het was een superleuk feest! De kinderen kunnen zich buiten heerlijk uitleven - met een fijn klimschip en leuk huisje. De spelletjes die waren georganiseerd waren klassiek maar prima - eieren-lopen, verstoppertje, geldtas zoeken etc. De groep werd prima begeleid. Vervolgens konden de kinderen aanschuiven binnen voor een lekkere pannenkoek en de jarige job kon hem zelf bakken. Enkel puntje; limonade was niet zo lekker. Maar dat doet niet af aan een heel leuk feest waar de kinderen en ouders tevreden over zijn.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heerlijk pannenkoeken gegeten! En de kids hebben zich super vermaakt in de leuke buitenspeeltuin en geweldige speelzolder, helemaal top!
Jos Van De M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Vanavond te gast van Smøllen-team.
Mooie, pure gerechten en een chef die ambitie uitstraalt. Dat smaakt naar meer. Van harte aanbevolen!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Bij Smollen is het smullen. De gehele aankleding met de speeltuin die zelfs op een koude herfstdag nog plezier voor de kinderen oplevert. Lunchen is heerlijk; de kinderen genieten van de spaghetti met de schaar, maar wij ouders doen gewoon mee hoor. Heerlijke pannenkoeken met smaakvolle toppings. Bediening is vrolijk en attent. De spaghetti kost iets meer tijd hoor je dan achteraf, maar verder prima locatie, aankleding, sfeer en eten. Een aanrader op welke dag van het jaar ook.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vanmiddag met 2 vriendinnen bij Smollen geweest voor een high tea. Deze was perfect verzorgd. Alles voor mij apart vanwege allergie. Maar ook voor mij veel lekkere dingen dus ik hoefde niet met scheve ogen naar de andere toren te kijken. Ook heel gepresenteerd met van die gezellige ouderwetse bloemetjes kop-en schotels.
Femkeee .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Bij toeval kwamen wij dit weekend langs Bolderburen gereden. Het zag er vanaf de weg super leuk uit met de molen en speeltuin. Mijn kinderen waren niet te houden dus in plaats van naar het geplande restaurant te rijden zijn we bij Bolderburen gestopt om een hapje te eten. Na een rondje door de prachtige tuin kwamen we het restaurant binnen. Schattig ingericht met Pippi spullen, we voelden ons gelijk thuis. Toen de kaart op tafel kwam was ik blij verrast. Wat een keuze voor een familierestaurant! Terwijl mijn kids druk in de weer waren met de kinderkaart bestelde ik de drankjes. Een heerlijk speciaal biertje van Brouwerij het IJ, nog nooit eerder gehad maar zeker een aanrader! Het eten arriveerde niet lang erna ook. Complimenten voor de kok! Ik heb in tijden niet zo genoten. En mijn kids geloof ik ook niet want die heb ik niet meer gehoord tot hun bordje leeg was. Dankjewel voor deze leuke verrassing! Wij komen terug!