Smokin' Barrels

Beukenplein 22 1091 KH Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Over het restaurant Smokin' Barrels

In Amsterdam oost is het Beukenplein het middelpunt van rauwe gastronomie. Bij Smokin' Barrels voelt alles Amerikaans, filmisch en ruig. Hun signature dish is de halve kreeft (met een cocktail) en de Smokin’ Barrels burger (met een tapbiertje), op één bord simpel versus luxe. Riad Farhat is geen onbekende in de Amsterdamse horecawereld en hij weet wat werkt. Zonnig of niet, je zit hier heerlijk op het -overdekte- terras.

Meer informatie over restaurant Smokin' Barrels

7,1

Jouw recensie over het restaurant Smokin' Barrels

Renze M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het eten was matig. We moesten met z'n 4en aan een minitafeltje zitten, ondanks dat we gereserveerd hadden. Op de website staat dat ze tot 01.00 open zijn, maar om 00.00 werden we geacht af te rekenen en om 00.30 werden vriendelijk doch dringend verzocht om weg te gaan.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Trage bediening. Chocolademousse absolute afrader. Je proeft geen chocola, maar alleen maar zout. Wel een mooi locatie.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Goede burgers, goed bier en goede service.
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Twee keer gegeten. Eerste keer was de (overigens heerlijke) Foie gras burger echt veel en veel te rood en de tweede keer te doorbakken. Rozemarijn brood vooraf was erg lekker met lekkere aioli. De roomboter was helaas nog niet lang genoeg uit de ijskast gehaald, keihard. De frietjes zijn wel heel erg rustiek en een beetje slapjes. De fritessaus erbij is heerlijk op smaak gemaakt. Wijntjes waren heerlijk, maar dat mag ook voor de prijs. De Kentucky Mule cocktail was goddelijk. Eerste bezoek was een drukke avond, toen erg lang moeten wachten en oververhitte serveersters. Tweede bezoek rustig en alles prima op tijd, aardige bediening. Dus misschien niet gaan als de tent stampvol is. Al met al zeker een bezoekje waard al zijn er genoeg verbeterpunten op te noemen.
Bibi V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hele fijne plek, altijd goed.
Heel vriendelijk personeel, lekker eten, niet moeilijk, heerlijk terras bij mooi weer.
Heel leuk met grote groep vrienden, ook leuk met je partner.

Zeer zeker favo Oost spot geworden voor ons!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De kip heeft een fancy naam, maar er zit helaas geen knapperig korstje aan en dat verwacht je wel als iets van de grill komt. Ribs waren ook niet krokant aan de buitenkant. Cheesecake was lekker, maar niet echt vers.
Al met al redelijk, maar ik had er meer van verwacht.
Esa .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een groep collega's en vrienden! Gezellige plek, goddelijke kip en fijne sfeer! Voor herhaling vatbaar.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Altijd weer heerlijk eten7drinken bij Smoking Barrels,
Super-lekkere burgers en malse steaks.
Bijzonder vriendelijke serveersters!
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Lange wachttijd, slechte service en prima burgers. Een algehele slechte indruk van Smokin' Barrels. Wij hebben lang gewacht om geholpen te worden en op onze burgers terwijl het rustig was in t restaurant.
Mix .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Eten was prima! Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Bediening was niet super, dame leek onverschillig en kwam niet langs om drankjes
Op te nemen. De koffie was koud. Jammer dat het terras in de schaduw is.
Sabrina G.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten! Spareribs waren een groot succes (en de rest eigenlijk net zo goed)! Sfeer is eveneens top. Bediening mag alleen iets alerter zijn wanneer het gaat om bestellingen opnemen maar verder erg vriendelijk.
Tsjek ..
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Belangrijk is het of je binnen of buiten zit. Zelfs als het koud is kun je buiten onder een lading 'heaters' zitten waardoor je het niet koud zult hebben. Ik heb een hekel aan heaters. Voelt niet goed. Dus binnen gereserveerd. Dan wel accepteren dat het er rumoerig is. Vooral tussen 17 en 19 uur met 'borrelaars'. Stoeltjes of hoge krukken. Niet erg comfortabel, maar oké. Grote keus uit speciaal bieren op fles. Wel prijzig, de meesten net geen 5 euro... Wijnen van goede kwaliteit en redelijk geprijsd. Laat ik zeggen: niet heel duur. En dan vlees. Vooral vlees. De Cote de Boeuf genomen (25,-) en die was uitstekend. Of het ook echt 800 gram was (met z'n tweeën) durf ik niet te zeggen. Een grote bak bearnaisesaus zag er niet zo fris uit en smaakte te zurig, maar saus (behalve eventueel de eigen jus) is ook eigenlijk zonde bij een goed stuk vlees. Daarbij gegrilde groene asperges die lekker en knapperig waren. De frieten waren oke, maar niet bijzonder. De pinot noir van Marlborough was minder vol en krachtig dan ik had verwacht. Ik denk de volgende keer toch de rioja te nemen. Nog weer wat voordeliger ook. Al met al prima eten in een gemoedelijke ambiance als je het rumoer en beperkte comfort op de koop toe neemt. Maar dat weet je.
mtenham M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Aardig personeel en het interieur is mooi en leuk gedaan maar daarmee is ook alles gezegd. Hier met een groep gegeten en borrelplateau vooraf was redelijk. Na bijna een uur wachten kwam eindelijk de vegetarische hamburger en deze was dramatisch, heel erg scherp, vet en verder smakeloos. Bediening was helaas ook heel traag, kam mij voorstellen dat het druk was maar doordat het eten alles behalve de moeite was kom ik hier liever niet meer terug.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Laagdrempelige tent met een basic menu van voornamelijk burgers. Uitgebreide kaart met cocktails, bieren en wijnen (ook per glas), die helaas amper leesbaar was door de matige verlichting. Op een doordeweekse avond waren alle tafeltjes gereserveerd, en alle plekken aan de bar bezet met gasten die niet gereserveerd hadden. Daardoor nogal vol binnen. Het kostte regelmatig flink moeite de aandacht van het personeel te trekken. De spareribs vond ik wat tegenvallen, lekker gemarineerd maar vrij droog en niet mals, en met nog een paar stukken vlies eraan. Je krijgt er wel heel handig een groot mes bij voor het snijden. Een citroenpartje/doekje/kommetje om vervolgens je handen mee schoon te maken was ook handig geweest. Saaie sausjes bij de ribs, maar lekkere sla en grote porties.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wat een heerlijke tent, keurig ontvangen door de barman die ons te woord stond toen we binnen kwamen. We wilden met z'n vieren graag een hapje eten en het liefst buiten ivm het lekkere weer. We werden aan een hoge tafel geplaatst naast 2 anderen, die 1 van ons toevallig kende van vroeger. Uiteindelijk werd het ook meer een etentje met z'n zessen.

Het eten was overheerlijk, we hadden besloten om met z'n zessen 2 platen " To Share" te delen, met de vraag of 1 van de hamburgers een Ari Gold kon zijn. Wat tegen een meer dan logische kleine meerprijs (door de eendenlever) geen probleem was. De spare-rins vielen zo van het bot af, niet van het bord gelukkig. Het terras kan verwarmd worden, maar was bij onze tafel die avond niet nodig. Wel luxe is dat de kachels bij alle andere tafels individual aan en uit gezet kan worden. Bierprijs was overigens meer dan schappelijk.

Al met al een prima avondje hier gehad en gaan hier zeker binnenkort nog eens eten.
Remco H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Vandaag voor het eerst hier gegeten en wat mij betreft eens maar nooit meer. De burgers waren redelijk smakeloos en belachelijk vet. Het vet droop eruit. De spareribs waren droog en de patat ongelooflijk zout. Bij personeel kon geen lachje vanaf. Kan mij niet voorstellen dat je als eigenaar gelukkig wordt van zulk personeel. Ik had de burger van de maand en hierbij krijg je, bleek volgens 1 van de borden, een gratis biertje. Hierom moest gevraagd worden en werd niet gewoon gebracht/geserveerd zoals je zou mogen verwachten. Op alle fronten een tegenvaller. Mij zien ze daar niet meer.
AdBorrelnoot .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Smokin' Barrels was een zeer aangename verrassing! De burger was voortreffelijk (beste burger van 2016 wat mij betreft) en de Lady steak smolt volgens mijn gezelschap op de tong. Dit alles was mooi gepresenteerd en ook het bestek (goed scherp!) was super. Dit is helaas niet bij iedere tent in A'dam zo. Verder een uitgebreide bierkaart en het personeel werkt superhard en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Al met al een zeer geslaagde avond en wij komen zeer zeker nog eens terug.
D V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Aanrader in Oost. Al langere tijd een bekend adres, met name op vrijdagavonden is het er zeer druk. Heerlijke burgers met lekkere bieren op een leuk terras, wat wil je deze zomer nog meer? De klassieke hamburger is aanbevolen!
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gezellige zaak, eten is redelijk maar aan de stevige prijs en het duurt altijd lang. service is traag maar het zit hier dan ook wel altijd vol. Burgers zijn erg smaakvol maar de kreeft is duur en smaakloos.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Een leuke gezellige zaak, zowel om heerlijk te drinken als om een lekkere maaltijd te nuttigen. Naast burgers ook keuze in een lekker vleesfondue kip gerecht. Gestart met de Snack Platter, een gezellig en smakelijk voorgerecht, zelfs voor 4 personen. De lamsrack was echt heerlijk en ook de lady steak viel in de smaak. Voor je wijntje wel even op de kaart kijken, want de prijs loopt snel op! De bediening is lekker informeel maar zeker netjes!