Smokin' Barrels

Beukenplein 22 1091 KH Amsterdam Nederland Kaart
31-206933555

Over het restaurant Smokin' Barrels

In Amsterdam oost is het Beukenplein het middelpunt van rauwe gastronomie. Bij Smokin' Barrels voelt alles Amerikaans, filmisch en ruig. Hun signature dish is de halve kreeft (met een cocktail) en de Smokin’ Barrels burger (met een tapbiertje), op één bord simpel versus luxe. Riad Farhat is geen onbekende in de Amsterdamse horecawereld en hij weet wat werkt. Zonnig of niet, je zit hier heerlijk op het -overdekte- terras.

Meer informatie over restaurant Smokin' Barrels

Jouw recensie over het restaurant Smokin' Barrels

Anokanok .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Helaas was mijn vlees van 300 gram rauw terwijl ik medium vroeg. Na terugbrengen weer rauw terug. De derde keer was het blees kauwgom.
Best teleurgesteld want we gaan zelden uiteten. De kwaliteit is achteruit gegaan.
Gaan niet meer terug helaas
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Eten: Spare ribs waren uitstekend. Prijs kwaliteit verhouding van schoteltje gegrilde groenten niet ok. Te duur voor te weinig. Patat moet apart gekocht worden. Vond dat het ook wel bij het hoofdgerecht in had gekund.

Service: Wijnglazen waren wat vies, kon men wat meer aandacht aan besteden. Verder vond ik dat we op bepaalde momenten wat te weinig aandacht kregen van de bediening.
Celine G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Echt een ontzettend leuke avond gehad en heerlijk gegeten! Gezellige bediening en top service! Zeker een aanrader.
Ralf K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Topzaak voor een etentje in relaxte sfeer met supervriendelijke bediening! En omdat mijn recensie minimaal 120 tekens moet bevatten type ik deze onzinnige zin er maar gewoon achteraan. Vermoedelijk word het gescreend dus dan weten jullie mijn mening daarover ook meteen
Jaimmy K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Veeeeelste luid, te harde muziek en erg ongemakkelijk zitten als je met meer dan 2 personen bent.
Lekker eten, dat dan weer wel.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
heel lekker eten, leuke mensen en vriendelijke bediening. kortom erg goed dus. we waren met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Ierdzip .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Vriendelijke en snelle bediening. Lekkere burgers, ook de vega burger is een aanrader.
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
De klassieke burger was niet sappig, maar gwn druipende olie, broodje was goed. Side dishes zijn allemaal extra. Lokatie is leuk en levendig, service is prima. Jammer.
Art V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
De gerechten waren wisselend; de sirloin en tenderloin taai, de fries te zacht, de burgers juicy, de zoete aardappelfriet heerlijk knapperig en de spareribs prima. Ik zou hier echter geen tweede keer naar toe gaan aangezien de achtergrondmuziek te lawaaig is zodat het moeilijk is een gesprek te hebben boven, wij dienden 2 kleine tafeltjes aan elkaar te delen met zn zessen (kneuterig!) en tijdens ons diner worden er 2 gasten direct, 30 cm!!!!, schuin achter me geplaatst aan een hektafel zodat ik bijna geen bewegingsruimte meer had en zeker geen privacy. In een bar kan dat nog wel maar niet in een restaurant. De service van de bedienster was prima maar de wachttijd net even te lang.
Jolien R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het duurde erg lAng voor ons eten er was, de bediening deed hier lacherig over. Ruim een uur voor het hoofdgerecht, nog eens 30 minuten voor het toetje (stukje cheesecake!) Cheesecake ook niet mijn smaak: smaakte naar slagroom, en was volgens mij ook niet in de oven geweest.
De plek en sfeer wel goed! Mooi terras met de heaters. En veel goede bieren
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Al in tijden niet meer zo'n taaie serveerster gezien. Wij vroegen ons af, kater of gewoon geen karakter voor de horeca? Eten was verder prima!
Renze M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het eten was matig. We moesten met z'n 4en aan een minitafeltje zitten, ondanks dat we gereserveerd hadden. Op de website staat dat ze tot 01.00 open zijn, maar om 00.00 werden we geacht af te rekenen en om 00.30 werden vriendelijk doch dringend verzocht om weg te gaan.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Trage bediening. Chocolademousse absolute afrader. Je proeft geen chocola, maar alleen maar zout. Wel een mooi locatie.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Goede burgers, goed bier en goede service.
Welmer B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Twee keer gegeten. Eerste keer was de (overigens heerlijke) Foie gras burger echt veel en veel te rood en de tweede keer te doorbakken. Rozemarijn brood vooraf was erg lekker met lekkere aioli. De roomboter was helaas nog niet lang genoeg uit de ijskast gehaald, keihard. De frietjes zijn wel heel erg rustiek en een beetje slapjes. De fritessaus erbij is heerlijk op smaak gemaakt. Wijntjes waren heerlijk, maar dat mag ook voor de prijs. De Kentucky Mule cocktail was goddelijk. Eerste bezoek was een drukke avond, toen erg lang moeten wachten en oververhitte serveersters. Tweede bezoek rustig en alles prima op tijd, aardige bediening. Dus misschien niet gaan als de tent stampvol is. Al met al zeker een bezoekje waard al zijn er genoeg verbeterpunten op te noemen.
Bibi V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Hele fijne plek, altijd goed.
Heel vriendelijk personeel, lekker eten, niet moeilijk, heerlijk terras bij mooi weer.
Heel leuk met grote groep vrienden, ook leuk met je partner.

Zeer zeker favo Oost spot geworden voor ons!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
De kip heeft een fancy naam, maar er zit helaas geen knapperig korstje aan en dat verwacht je wel als iets van de grill komt. Ribs waren ook niet krokant aan de buitenkant. Cheesecake was lekker, maar niet echt vers.
Al met al redelijk, maar ik had er meer van verwacht.
Esa .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten met een groep collega's en vrienden! Gezellige plek, goddelijke kip en fijne sfeer! Voor herhaling vatbaar.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Altijd weer heerlijk eten7drinken bij Smoking Barrels,
Super-lekkere burgers en malse steaks.
Bijzonder vriendelijke serveersters!
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Lange wachttijd, slechte service en prima burgers. Een algehele slechte indruk van Smokin' Barrels. Wij hebben lang gewacht om geholpen te worden en op onze burgers terwijl het rustig was in t restaurant.