Smokin' Barrels

Beukenplein 22 1091 KH Amsterdam Nederland Kaart
31-206933555

Over het restaurant Smokin' Barrels

In Amsterdam oost is het Beukenplein het middelpunt van rauwe gastronomie. Bij Smokin' Barrels voelt alles Amerikaans, filmisch en ruig. Hun signature dish is de halve kreeft (met een cocktail) en de Smokin’ Barrels burger (met een tapbiertje), op één bord simpel versus luxe. Riad Farhat is geen onbekende in de Amsterdamse horecawereld en hij weet wat werkt. Zonnig of niet, je zit hier heerlijk op het -overdekte- terras.

Meer informatie over restaurant Smokin' Barrels

Jouw recensie over het restaurant Smokin' Barrels

Jochem S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Gisteren met 4 personen gegeten en niet bepaald tevreden!
Wat een gezellig avondje uiteten moest worden werd uiteindelijk een avond irritatie ten top.

Het moment dat we binnenkomen worden we het eerste kwartier niet opgemerkt (terwijl er 3 groepjes zitten), daarna dan toch de drankjes opgenomen waarop we ook een kwartier moesten wachten totdat we ze kregen.
Menukaarten werden onze ook niet zomaar gegeven of gevraagd dus die maar zelf opgehaald vanuit binnen.

Alles besteld met vooraf BIG ASS Nacho's om te delen... echt bigg ass is het niet bepaald, klein ovenplaatje met nacho voorgeserveerd (hier trouwens 1;30uur op moeten wachten omdat ze het vergeten waren te brengen!!!). Uiteindelijk ons hoofdgerecht mogen ontvangen maar de bijbestelde friet konden we nogmaals om vragen omdat dat ook vergeten werd en die uiteindelijk 5 minuten later werd geserveerd.

Het eten was verder prima en weinig op aan te merken..

Mijn mening; geen idee of ik hier nog terug kom en of ik het aan kan raden. Ben benieuwd naar de mening van Smokin Barrels zelf.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
en avond om niet snel te vergeten!? Dat zeker!

De inrichting binnen is leuk, eten prima, en het terras is wel lekker afgesloten van de naastgelegen straat.
Het personeel is op 1 na echt wel erg vriendelijk.

We hebben echt tijd genoeg gehad om bij te praten terwijl we op het eten aan het wachten waren.
We hadden de big ass nacho's besteld om te delen, we gingen er van uit dat dit een grote schaal nacho's zouden zijn, mede omdat we er meer dan een uur en een kwartier op moesten wachten. Het was wel een beetje een teleurstelling dat dit dan ook niet zo was.

Om eerlijk te zijn was er niemand die door had of aan ons vroeg of alles goed was, we hebben zelf de menu kaarten opgehaald, en we hebben zelf maar aangegeven dat we al lang op onze nacho's aan het wachten waren en meerdere keren zelf naar de bar gelopen om drinken te bestellen.

Toen we de nacho's hadden gehad, en het hoofdgerecht hadden gekregen en dat bleek dat de patat die erbij was besteld ook even navraag nodig had was het wel een beetje compleet.
Sinead S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Best burger ????
Sandia K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Genoten van mijn spare ribs! Echt een aanrader.
Janny R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
was gezellig
Mariëlle V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Altijd vol maar dat is niet zonder reden. Hamburgers zijn super, spareribs vallen zo van de botjes af zo zacht. Terras ook super. Tafeltjes binnen wel wat dicht op elkaar
Anokanok .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Helaas was mijn vlees van 300 gram rauw terwijl ik medium vroeg. Na terugbrengen weer rauw terug. De derde keer was het blees kauwgom.
Best teleurgesteld want we gaan zelden uiteten. De kwaliteit is achteruit gegaan.
Gaan niet meer terug helaas
Erwin K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Eten: Spare ribs waren uitstekend. Prijs kwaliteit verhouding van schoteltje gegrilde groenten niet ok. Te duur voor te weinig. Patat moet apart gekocht worden. Vond dat het ook wel bij het hoofdgerecht in had gekund.

Service: Wijnglazen waren wat vies, kon men wat meer aandacht aan besteden. Verder vond ik dat we op bepaalde momenten wat te weinig aandacht kregen van de bediening.
Celine G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Echt een ontzettend leuke avond gehad en heerlijk gegeten! Gezellige bediening en top service! Zeker een aanrader.
Ralf K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Topzaak voor een etentje in relaxte sfeer met supervriendelijke bediening! En omdat mijn recensie minimaal 120 tekens moet bevatten type ik deze onzinnige zin er maar gewoon achteraan. Vermoedelijk word het gescreend dus dan weten jullie mijn mening daarover ook meteen
Jaimmy K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Veeeeelste luid, te harde muziek en erg ongemakkelijk zitten als je met meer dan 2 personen bent.
Lekker eten, dat dan weer wel.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
heel lekker eten, leuke mensen en vriendelijke bediening. kortom erg goed dus. we waren met 2 volwassenen en 2 kinderen.
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Wij hebben een gezellige avond gehad. Vriendelijke en snelle bediening. Lekkere burgers, ook de vega burger is een aanrader.
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
De klassieke burger was niet sappig, maar gwn druipende olie, broodje was goed. Side dishes zijn allemaal extra. Lokatie is leuk en levendig, service is prima. Jammer.
Art V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
De gerechten waren wisselend; de sirloin en tenderloin taai, de fries te zacht, de burgers juicy, de zoete aardappelfriet heerlijk knapperig en de spareribs prima. Ik zou hier echter geen tweede keer naar toe gaan aangezien de achtergrondmuziek te lawaaig is zodat het moeilijk is een gesprek te hebben boven, wij dienden 2 kleine tafeltjes aan elkaar te delen met zn zessen (kneuterig!) en tijdens ons diner worden er 2 gasten direct, 30 cm!!!!, schuin achter me geplaatst aan een hektafel zodat ik bijna geen bewegingsruimte meer had en zeker geen privacy. In een bar kan dat nog wel maar niet in een restaurant. De service van de bedienster was prima maar de wachttijd net even te lang.
Jolien R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het duurde erg lAng voor ons eten er was, de bediening deed hier lacherig over. Ruim een uur voor het hoofdgerecht, nog eens 30 minuten voor het toetje (stukje cheesecake!) Cheesecake ook niet mijn smaak: smaakte naar slagroom, en was volgens mij ook niet in de oven geweest.
De plek en sfeer wel goed! Mooi terras met de heaters. En veel goede bieren
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Al in tijden niet meer zo'n taaie serveerster gezien. Wij vroegen ons af, kater of gewoon geen karakter voor de horeca? Eten was verder prima!
Renze M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Het eten was matig. We moesten met z'n 4en aan een minitafeltje zitten, ondanks dat we gereserveerd hadden. Op de website staat dat ze tot 01.00 open zijn, maar om 00.00 werden we geacht af te rekenen en om 00.30 werden vriendelijk doch dringend verzocht om weg te gaan.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Trage bediening. Chocolademousse absolute afrader. Je proeft geen chocola, maar alleen maar zout. Wel een mooi locatie.
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Goede burgers, goed bier en goede service.