Smoesjes

Händelstraat 100 3533 GM Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Smoesjes

Jouw recensie over het restaurant Smoesjes

corine V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gezellig restaurantje met persoonlijke benadering.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel fijn om zo'n gezellig restaurantje in Oog in Al te hebben. Hertenbiefstuk was heerlijk. Wij namen er zeer smakelijke herfstgroenten bij. Toetjes worden heel verleidelijk aan tafel gepresenteerd, waardoor je toch eerder geneigd bent om daar ook wat van te nemen. Gelukkig blijft het allemaal heel betaalbaar bij Smoesjes.
e-kraan .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Al regelmatig wezen eten met 2 zoons, prima kwaliteit/prijsverhouding, vriendelijke bediening: super aanwinst voor de buurt! Zeker in het weekend wel reserveren.
Arjen K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker eten, met aandacht voor smaken, voor een redelijke prijs. De bediening is erg vriendelijk. Smoesjes is een aanwinst voor de buurt.
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gezellig buurtrestaurant, vriendelijke bediening en goed eten. Ik had vooraf prima garnalen in hete knoflookolie, daarna heerlijke ossehaaspuntjes en panforte als dessert.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding en een bediening die je erg vriendelijk bedient. Voorzieningen voor kleine kinderen kan nog iets beter, met name de verschoon mogelijkheden. Wel een aanrader!
San D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We zijn met oma en kinderen gaan lunchen bij Smoesjes. Net geopend en van vrienden hoorden we positieve verhalen.
Wat mij direct opviel: de vriendelijke mensen die er werken. Over het "decor": heel licht en groen (planten) en prettig. Gelegen op een hoek met terras rondom, dus wij hebben buiten gezeten.
Ik had een quinoaburger met gegrilde groenten, verrassend goed van smaak en oog voor detail! De kok weet goed van vega iets speciaals te maken. Mijn partner had pulled pork (veel en mals) op een goed broodje. Hij vond het erg lekker en een fijne variatie op de meeste lunch kaarten.
De kinderen vonden hun hamburger heerlijk! Prijzen van gerechten zijn heel schappelijk zeker gezien de speciale twist aan de gerechten.
De kok nam ook de tijd om met ons te praten en uit te leggen dat ze met streekproducten werken en bewust bezig zijn. Iedere maand zijn er nieuwe gerechten op de kaart. Ook hebben ze gerechten los van de kaart. Kip klaar gemaakt in bier hadden ze deze keer.
Beneden is een echte mini bioscoop, met originele vintage stoelen. De kinderen vonden dat echt te gek!
Allemaal 9 want ik voelde me daar echt op m'n gemak en het eten was verrassend en lekker.
Lia van Den H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Omdat wij altijd eten in de binnenstad, vinden wij het leuk om af en toe eens uit te wijken naar een buurtrestaurant in een van de andere wijken. Gisteravond gegeten bij Smoesjes in Oog in al. De kaart is niet heel uitgebreid maar dat hoeft ook niet. Als voorgerecht kozen wij gamba's en gerookte zalm met röstie en mierikswortelsaus. Heerlijk van smaak en netjes opgemaakt. Buiten de kaart een salade van seafood en tongrolletjes met zalm besteld. Ook prima. Als toetje een chocolademousse met rood fruit en tot slot een espresso, heet en sterk, zoals het hoort. Leuk terras, relaxte bediening en schappelijke prijzen. Hier kan menig restaurant in de binnenstad nog iets van leren!
Irma W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Met 2 gezinnen heerlijk gegeten. Kinderen veel keuze, ook eten van de 'normale' kaart. Wel weinig groente (2 halve cherrytomaatjes en 2 minischijfjes komkommer). Bij de volwassenen zeer mooi klaar gemaakt aubergine-kroketjes met artisjokdip, of mooie zalm op krokante rösti. Als hoofdgerechten kwam er onder andere mooi mals varkensvlees en een heerlijke risotto. maar ook de burger van MRIJ-rund was zeer goed bereid. De salade van gegrilde tonijn is ook zeker een aanrader. Jammer dat er pas bij bestellen werd verteld dat een gerecht al op was en de hoeveelheid frietjes was minimaal voor de prijs die we ervoor betaalden. Wel bijzonder dat er gekozen kon worden uit 6 soorten mayonaise die vervolgens stuk voor stuk lekker waren.
Hier gaan we zeker nog een keer terug komen.