Smit's Paviljoen

Binnenpad 29A 8355 BR Giethoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Smit's Paviljoen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat slecht! Zo'n prachtige locatie en zulk slecht eten! Patat bakken is hier al een uitdaging volgens mij..klef.. en kinder pizza, bestel maar niet (voor 6,50!!) Mij niet kids vonden het te vies om op te eten. Fish en chips (á 14,50) een diepgevroren visje uit de frituur van de zelfde qualiteit als de patat!
Nee hier leg ik mijn bootje nooit meer aan!
Beste Gast,

Wikipedia:
Fish and chips is een typisch Britse afhaalmaaltijd die bestaat uit in beslag gedoopte en gefrituurde vis in combinatie met gefrituurde, vrij dikke aardappelsliertjes.
Een belangrijk verschil met friet of patat is de textuur: deze is opmerkelijk slapper bij chips.

De door u bestelde fish&chips was dus precies zoals het hoort!

Misschien kunt u de volgende keer beter onze catch of the day met patat kiezen? Ons team staat natuurlijk altijd klaar om vragen over (onbekende) gerechten te beantwoorden.
Jo.7 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ons trouwfeest helemaal tot in detail naar wens geregeld. Tijdens de voorbereidingen werd elke aanpassing zorgvuldig besproken en vastgelegd. De aankleding van de zaal, het terras, de mogelijkheid van eigen muziek, de drankjes, het buffet en de hartelijkheid. Tijdens de dag zelf oversteeg het onze verwachtingen. Het hele team heeft alles gedaan om er werkelijk een onvergetelijke dag voor ons van te maken. Dankzij de goede communicatie en inzet van de fam. Smits was onze dag meer dan geslaagd! Beter kan niet.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Dit paviljoen biedt een prachtig uitzicht over het water! Het 12-uurtje is van prima kwaliteit en de tosti-XXL doet z'n naam eer aan!