Meer informatie over restaurant Smit's Paviljoen

Treinstation Steenwijk, bushalte Dominee Hylkemaweg (lijn 70)
  • Kom je met de auto?
  • : Parkeren kan het dichtstbijzijnde bij Restaurant ’t Vonder (Binnenpad 14, € 4,00 per dag). Vanaf hier wandelt u het dorp in en gaat u de tweede brug links voor Smit’s Paviljoen (240 meter).

Smit’s Paviljoen is ’s winters gesloten.
Wilt u iets organiseren? Neem dan contact op voor een offerte met een programma op maat.
Wij blijven bereikbaar via 0521-361215 of info@smitspaviljoen.nl .

6,9
7,1
7,1

Jouw recensie over het restaurant Smit's Paviljoen

Anita S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Slecht eten spareribs alleen maar vet waren niet eetbaar
Maaltijdsalade daarvoor had je alle fantasie nodig een bord sla met wat zalm erop 4 uienringen en dat was het voor de dressing hebben we nog moeten vragen was niet eens erop of erbij eenmalig nooit meer voor dat geld verwacht je wel iets
Suus T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vreslijk slecht. Heel gedateerd op zo een mooie locatie zou je een top tent moeten neerzetten. Wat ik het ergste vond was de smerige wc. Dat zegt veel over de waarde van de hygiene.
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wat slecht! Zo'n prachtige locatie en zulk slecht eten! Patat bakken is hier al een uitdaging volgens mij..klef.. en kinder pizza, bestel maar niet (voor 6,50!!) Mij niet kids vonden het te vies om op te eten. Fish en chips (á 14,50) een diepgevroren visje uit de frituur van de zelfde qualiteit als de patat!
Nee hier leg ik mijn bootje nooit meer aan!
Beste Gast,

Wikipedia:
Fish and chips is een typisch Britse afhaalmaaltijd die bestaat uit in beslag gedoopte en gefrituurde vis in combinatie met gefrituurde, vrij dikke aardappelsliertjes.
Een belangrijk verschil met friet of patat is de textuur: deze is opmerkelijk slapper bij chips.

De door u bestelde fish&chips was dus precies zoals het hoort!

Misschien kunt u de volgende keer beter onze catch of the day met patat kiezen? Ons team staat natuurlijk altijd klaar om vragen over (onbekende) gerechten te beantwoorden.
jo.7 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ons trouwfeest helemaal tot in detail naar wens geregeld. Tijdens de voorbereidingen werd elke aanpassing zorgvuldig besproken en vastgelegd. De aankleding van de zaal, het terras, de mogelijkheid van eigen muziek, de drankjes, het buffet en de hartelijkheid. Tijdens de dag zelf oversteeg het onze verwachtingen. Het hele team heeft alles gedaan om er werkelijk een onvergetelijke dag voor ons van te maken. Dankzij de goede communicatie en inzet van de fam. Smits was onze dag meer dan geslaagd! Beter kan niet.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Dit paviljoen biedt een prachtig uitzicht over het water! Het 12-uurtje is van prima kwaliteit en de tosti-XXL doet z'n naam eer aan!