Smit Giethoorn

• Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Smit Giethoorn

Doreenvanacken .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We kwamen hier lunchen na een ochtend kanoën via groupon bon.
Bij de bon zat een gebakje met koffie, allereerst moet je bij cappuccino ipv koffie bij betalen, en dat na 30 min wachten tot iemand vroeg of we wilde bestellen. (We zijn expres van buiten naar binnen verplaatst om gezien te worden)
Vervolgens willen we na het gebakje nog wat lunchen en duurt het weer zeker 20 min tot we oog contact kunnen maken met de 4(!!) Dames die gezellig thee met elkaar drinken achter de bar.
Laat ik toevoegen dat het cafe niet eens 50% gevuld was..
Ik hoop dat de meiden een betere uitleg krijgen hoe service in horeca hoort!
Het eten was uiteindelijk gelukkig wel goed
Ashna A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heel onvriendelijk personeel. We hebben heel lang moeten wachten op ons eten en als je wat vraagt of er wat van zegt krijg je een grote bek terug.
Een van de medewerkers ging zelfs tekeer waar klanten bij waren dat noem ik niet bepaald klantvriendelijk. Maar goed tegenwoordig wordt dat gezien als bedreiging als je dat zegt.

In ieder geval we hebben lekker gevaren alleen daar een hapje eten nooit meer.
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Tijdens een dagje Giethoorn zowel bij Smit een fluisterboot gehuurd als avond gegeten. Het reserveren online voor de boot ging makkelijk, het werd snel voor je klaargemaakt en ze deden niet moeilijk over eventueel iets langer wegblijven.
Daarna een drankje en een jagerschnitzel besteld. Leuk gepresenteerd op je bord, met veel groenten en een lekkere aardappelgratin. Ondanks dat de portie op je bord al voldoende was, kreeg je nog een puntzak friet, een bietensalade en een normale salade erbij en dat voor maar 12,50 euro. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding dus! Als het mooi weer is kun je leuk aan het water zitten aan de picknicktafels.
Toontje47 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Op zondag 27 juli hebben we via Groupon een heerlijke dag gehad bij de fa. Smit. Eerst koffie met appelgebak toen de erg leuke rondvaart en daarna de lunch die echter heerlijk was en zeker genoeg. De bediening was zeer vriendelijk.
Hier komen we zeker terug.