Smederij 1872

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Theun H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Super gegeten in een super sfeer met uitstekende bediening. Bediening is erg vlot en heeft oog voor alles. Eten is heerlijk en de prijs is ook goed.
Greet B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We zijn onverwacht met een groep vriendinnen op donderdag avond om een uur of negen binnen komen vallen,het eten was heerlijk, en de bediening heel aardig.
Tot slot kregen we nog een heerlijk bloedsinaasappel likeurtje, waarvan ik een flesje mee naar huis heb genomen,gisteren waren de dames op bezoek,en hebben we het flesje soldaat gemaakt.
Jammer,ik had er maar een gekocht.
Het is te ver om weer een nieuwe te kopen.
De groeten van Greet Bolhuis uit Purmerend
Sannygr .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het eten is lekker, maar niet heel bijzonder. Bij alle gerechten dezelfde garnering, dat vind ik niet passend. De Gamba's waren erg vet gebakken en de aardappeltjes ook. De bediening was erg vriendelijk, vooral de jongens, de meisjes leken nog wat onwennig. De gastvrouw was erg aardig. Mooie inrichting, prima eten, maar wat mij betreft niet speciaal genoeg om op het favorieten lijstje te komen. En de prijs is best behoorlijk voor het niveau eten.
J .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Zeer vriendelijk ontvangen, mooi ingericht , erg fijne sfeer .
Met 2 personen de roodbaars besteld , met als vooraf soep, het smaakte voortreffelijk.Erg lekker de rabarber met kers en allerlei aparte bakjes met lekkerheden.
Grappig detail was dat 1872 als figuur in de soep was verwerkt met room.
Zeer vriendelijke en attente gastvrouw.

Tannis .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Op vrijdag avond met 2 personen dit klassiek ingerichte restaurant bezocht.
De tent zat vol maar we kregen meteen onze biertjes, de menu kaart liet even op zich wachten.
Als voorafje kregen we een likeurtje met daarin een vruchten bolletje aangeboden, heerlijk!
Als hoofdgerecht had ik pig-rack, een mals gegrild flink stuk vlees.
Mijn vrouw wou een voorgerecht, gebakken kippenlevertjes spekjes en ui, als hoofdgerecht.
Dat was geen probleem, ze kreeg een extra hoeveelheid met garnituur van een hoofdgerecht zonder dat de prijs verhoogd werd.
Het garnituur was trouwens ook prima in smaak en gevarieerdheid.
Gebakken aardappeltjes, patat, gestoofde peertjes , broccoli in roomsaus en asperge in ham en kaas.
Achteraf heerlijke cappucino en thee met een bonbon, beide gratis aangeboden ivm het wachten op de menukaart.
Kortom een gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Prima restaurant met een goede, traditionele keuken. Zowel voor-, hoofd-, en nagerecht worden mooi opgediend. Visgerecht was smaakvol: roodbaarsfilet met mosselen, garnaaltjes etc.: goede combinatie. Huiswijn was redelijk, maar is voor verbetering vatbaar. Entourage is gezellig. Voorgevel en aangezicht zijn minder dan wat je binnen aantreft. Betere restaurant in de middenklasse. Prijs/kwaliteit: goed gezien vooral de geleverde kwaliteit.
Etenislekkereten .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2012
Erg lekker gegeten. Er was voldoende, aan het eind hadden we niet het idee dat we te weinig hadden gehad. Aardige bediening erg gezellig gehad. De interieur was ook erg leuk ingericht.
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Een uitstekend sfeervol ingericht restaurant met uitstekende menukaart. Heerlijk van smaak echt de moeite waard. Erg gastvrij en attente bediening.